Pidenpään haaveilleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OSA 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OSA 3

Vieras
Saan taas kerran kunnian aloittaa uuden ketjun...
Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat jo pidempään haikaran vierailua odottaneet :).

Aurinkoista kevättä toivotellen/odotellen
Sunny

Mulla taas loputtoman pitkältä tuntunut kierto kp 58 vaihtui viimein kp:hen 1, JEE. Ja tää kierto nyt kaiken järjen mukaan pysyy nyt sit normaali rajoissa, koska syön niitä jos jonkin sortin mömmöjä (Terot ja Clomit). Eli Iisan ja Rosan kanssa sitten ollaan samaan aikaan jännäilemässä toivoen tietty hattutemppua, eiks vaan ;).

Mukaan oli muistaakseni tullut jälleen uusikin ketjulainen, joten tervetulotoivotukset hänelle :).

Nyt täytyy lähteä raksalle hommiin hetkeksi ja sitten vielä illalla kouluhommien pariin. Eipähän ehdi menkkakipuja potea...

Tänään varasin ajan gynelle, päätin että kai se on parasta alkaa selvittelemään asioita. Sain ajan parin viikon päähän. Menkkojen pitäisi olla silloin jo hyvinkin ohi, koska ens viikon alkuun niitä odottelen alkavaksi. Nyt on kyllä ihan huojentunut olo ja mietinkin että miksi en tehnyt tätä jo aikaisemmin. Kai se oli jotakin halua kuitenkin kieltää se ajatus, että meissä oikeasti on jotain vikaa...

Mulla meni kanssa jonkin aikaa ennenkuin lähdin hakemaan selvyyttä lääkäriin. Ajattelin joka kierrossa että jos tämän vielän katson ja sen jälkeen... No siinä menikin sitten yli vuosi. Nyt tuntuu juuri siltä että miksi en mennyt aikaisemmin.

Hyvää viikonloppua kaikille ketjulaisille. Itse lähden tänään lomalle ja palailen kotimaahan viikon päästä. Kierron puoliväli on juuri lomalla. En kyllä ota tikkuja mukaan;) Heippa!

Eipä ole juuri kerrottavaa... Kp5/28, täti alkaa olla jo poissa kuvioista. Ei muuta kuin uutta ovista päin. Mullakin on ollut tutkimuksiin meno nyt mielessä. Olen kuitenkin aatellut, että ootetaan miehen tulokset simppatestistä eka. Eipä vaan kuulu mitään. Ihmeellistä! Poistun muutamaksi päiväksi kuvioista, kun lähdetään tunturiin lomailemaan muutamaksi päiväksi. Pitäisi mennäkin jatkamaan pakkailuja, vaiheessa vieläkin...

Rosa

huomenta!

nyt sunny ei muuta kuin järeämmät aseet käyttöön ja taistoon. joko olet alkanut popsimaan clomeja? onko sivuvaikutuksia? onko sulla muuten otettu koskaan prolaktiini ja kilpirauhaskokeita? tuli vain mieleen, sillä niissäkin voi olla syy kierron pidentymiseen sekä ovisongelmiin. itse sain nimittäin eilen lähetteen näihin ja jos ovat kohollaan korjataan ongelma lääkkeillä, eikä clomeja tarvita.

tuo tutkimuksiin hakeutuminen on tosiaan aika rankka paikka. toisaalta haluaa korjata mahdolliset ongelmat, mutta toisaalta pelkää tulosta. itse kävin eilen taas kerran lekurissa ja sain lähetteitä verikokeisiin. rinnat olivat tosi piukeet ja maitoa tuli pikku puristuksella, joten todennäköisesti prolaktiini syynä ongelmaan. lääkäri kovasti rauhoitti minua, että kyseessä on todennäköisesti mun kohdalla vain pikku häiriö (jos on ollenkaan), koska kuitenkin täti tulee suht säännöllisesti. käski muuten tehdä raskaustestin ensi viikolla ja jos tulos nega, vasta sitten tulla verikokeeseen. maidon tulo voi kuulema johtua myös raskaudesta :-) nythän olen sitten taas rakentanut pilvilinnoja. omituista on, että lämmöt on kohollaan (37-37,3), mahassa on tasaista vihlontaan, välillä huimaa jne. äsh, taitaa taas mieli tehdä kepposet, sillä minähän en tässä kierrossa saanut ovistikkuihin yhtä vahvoja viivoja. mutta kuten täällä ja odottajien puolen viesteissä näkyy, tikut eivät aina anna luotettavaa tulosta. *haaveilee* voisiko joku pudottaa mut maan pinnalle!

rosalle hauskaa reissua! rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Heippa,

Kiitos manta tsemppauksesta. Mä olen nyt kahtena päivänä jo ottanut ne Clomit ja vielä olis kolme päivää jäljellä. Sitten jäädään jännäilemään, tapahtuuko ovista vai ei... Mitään sivuvaikutuksia ei ainakaan tähän mennessä ole ilmennyt. Ainoastaan tuntuu, että Terottejen ja Clomien vaikutuksesta on taas kropassa lähtenyt hormoonit liikkeelle: Pari näppyä on ilmestynyt naamaan, rinnat tuntee edes jotakin ja alamahakin on taas tutusti pömpöllään niin ja takamuskin näyttää taas niin niin läskiltä ;). Taisin siis saada jonkin aikaa nauttia pikkutyttönä olemisesta ja nyt iski teini-ikä :). Mulla on ilmeisesti tosiaan niin selkeä toi alkava PCO, ettei ainakaan tähän hätään muita syitä lähdetty hakemaan.

Toivotaan kovasti, että sulla manta nyt olis tärpännyt, lämmöt vaikuttaa oikein loistavilta. Pidetään peukkuja :).

Hienoa Sunny, että sait teini-iän takaisin :) Nyt sitten vaan nuokulle hengaamaan vai missähän sitten ikinä nykyiset teini-ikäiset aikaansa viettääkään!

Rosa: ihme juttu tuo simppatestien tulosten venyminen. Ootko soitellut sinne ja kysellyt niiden perään, etteivät vaan ole hukanneet koko näytettä?

Itseäni potkin täällä taas nilkkaan kun annan toiveiden herätä vaikka oikeasti ei ole mitään syytä. Oon nimittäin miettinyt, että pitäiskö ryhtyä mittailemaan lämpöjäkin jos saisi vaikka jotain lisää selville omasta kierrosta. Niinpä tänä aamuna testasin, ja lämpö oli mielestäni tosi korkealla, 37,1 - en usko että mun normaalilämpö on noin korkea. Kp on siis kaiketikin 29 tänään. Mitään muita oireita ei ole, vaikka kuinka kuulostelisin. Todennäköisesti jysähdän taas maan pinnalle heti alkuviikosta taitaa olla tyhmä koko juttu. Omituista miten tää mieli toimii: vaikka olin jo siis ihan vakuuttunut että taatusti en ole raskaana, niin silti sitä elättelee toivonkipinää ja tarttuu näihin oljenkorsiin!

HUI!!!!!!!!!!!!!!! sain äsken raskaustestiin SELVÄN haamun. nyt kädet tärisee, sydän pamppailee. tätäkö se sitten olikin!!!! en kyllä voi uskoa, toivottavasti ei ole unta.

tässä kierrossahan en saanut ovistikkuihin kuin haaleita viivoja ja kp20 alkoi rinnoista tihkua maitoa. oli sellainen olo, että peli on menetetty joksikin aikaa, mutta niin se luonto vain yllättää. ehkäpä on tarkoitus opettaa tällaiselle kontrollifriikille, ettei kaikkea pysty ennakoimaan ja suunnittelemaan. oireena on siis ollut korkeat lämmöt (hipan lämpö kuulostaa oikein lupaavalta!), vatsan nipistukset (aivan kuten ennen menkkoja). uutta oli se, että eilen alkoi tuntua kouristuksia nivusissa ja emätimessä, huimasi vähän väliä ja valkkarita tms. vuotoa tuli välillä oikein kohinalla.

en kyllä usko tätä todeksi ennen kuin plussa vahvistuu, mutta hyvältä näyttää. anteeksi sekava viesti.

Ensin pahoittelen tulevaa kirjoitustani, mutta tekee mieli vastata.
Eli äitini on ollut 46v saadessaan minut, hän jaksoi kyllä ihan kiitettävästi ja oli aina tukenani, sekä oli muutenkin loisto äiti. Rakastan häntä yli kaiken.
Syntymäni oli ollut aika vaikkea, koska olimme olleet molemmat sen jälkeen tehohoidossa, eikä ollut varmuutta kummankaan selviämisestä.
Oli ikävää kun olin äidin kanssa esim. lääkärissä, äidille sanottiin että voiko tämä lähettää äidilleni terveisiä jne... Häntä pidettiin usein mummonani.
Minulla on isoveli, mutta emme paljoo tule keskenämme juttuun, hän oli muuttanu jo kotoa kun minä synnyin, hän voisi olla perjaateessa isäni.
Kun olin 15v, äidin kunto alkoi jo heikkenee, ja hänelle tuli kaikennäköisiä sairauksia. Menetin äitini ollessani 26v,
( 3viikkoa sitten, odotan esikoista viikkoja 23) hän ei kerennyt ikinä näkemään omaa lapsenlastaan, olisin halunut että hän olisi voinut olla myös mummo. Olin mielestäni liian nuori menettämään äidin näin nuorena, joten päätin silloin että lapset ois hyvä tehdä vähän nuorempana. Tämä on vain mielipiteeni, ei sen enempää. Samalla lailla voi kyllä nuori äitikin menehtyä jne...
Onnea vaan yritykseen, teistä tulee varmasti mainio äiti, toivotaan että kaikki menee hyvin. Pidän peukkuja

Ihanaa manta, hienoa, ONNEA :). Varmasti se plussa siitä vielä vahvistuu... Mikäs sulla nyt onkaan kp? Ja monesko kierto nyt?

Hipalle pidetään myös kovasti peukkuja. Vähän hienoa jos saatais tähän ketjuun välillä plussia oikein roppakaupalla.

eilen oli menossa kp30/27-32. koska lämmöt pysyivät 37-37,3 tuntumassa, tein testin vähän ennakkoon. yritys aloitettiin kesäkuussa, joten n. 9 kk siinä meni. olo on edelleen aika skeptinen, mutta nyt tuntuu hyvältä se, että ainakin ""raskautuminen"" onnistuu. yritän olla stressaamatta ja ajatella, että siihen miten asiat nyt etenee ei voi itse vaikuttaa. täytyy vain toivoa, että kaikki sujuu hyvin ja joulukuussa saadaan vauva.

kävin tässä kierrossa kolme kertaa vyöhyketerapiassa ja aloitin myös vehnänalkioöljykuurin, joten vannon nyt niiden nimeen, vaikka aluksi olinkin aika epäileväinen....

Heissan.
Olen käynyt aina silloin tällöin lukemassa teidän viestejänne.
Ja nyt oli niin ihania uutisia Mantalla, että tuli ihan kyyneleet silmään lukiessa. ONNEA ÄÄRETTÖMÄN PALJON!!! Ja halauksia Mantalle!
Itse olen onnistunut olemaan ajattelematta liikaa vauva juttuja. Ja on tehnyt kyllä hyvää. On jotenkin paljon rennompi olo. Mutta palaan kyllä tässä kevään lopussa viimeistään, kun lopetan tämän ""lomailun"" aiheesta.
See you...
Ja plussatuulosia kaikille....

*pirppa*

moikka! mä oon uus kirjottelija täs ketjussa. Teijän jutut kuullosti niin kiinnostavilta, et ajattelin liittyä joukkoon.
Tässä vähän taustatietoja musta: mä oon 26 ja mies on 28.v. yrityskertoja takanapäin 8kk ja vauvakuume on hirveen kova!
Manta:mikä on toi vehnänalkioöljykuuri ja mistä niitä saa ostettua? (rupes muakin kiinnostaan)

Piristäviä ""kevät""päiviä kaikille ja toivotaan et ilmat paranis

Tervetuloa rixu mukaan jutustelemaan. Toivotaan, että mantan aloittama plussa-aalto tavoittais meidän koko ketjun ja oltais kaikki juhannukseen mennessä tuolla odottavien puolella ;).

Hei Tytöt!

ONNEA Mantalle hurjasti!! Ihanaa kuulla näitä iloisia uutisiakin välillä! Tarrasukkia!

Täällä ei kummempia. Ovis kolkutelee ovella mutta tällä kertaa ongelmana on mies joka painii gradun kanssa ja on ihan omissa maailmoissaan ja koko ajan väsynyt =( Yritä siinä sitten heilutella peittoa.. No jospa saisin hänet kuitenkin innostumaan vielä ...

Tässä kierrossa oon juonut nyt sitten greippimehua alusta asti, pakko on jotain yrittää. Muuten oon aika skeptinen onnistumisen suhteen.

Mutta joka tapauksessa: hieno uutinen Mantalta!

Mun toiveet oli sitten vain toiveita, menkat alkoi eilen. Eli uuteen kiertoon, taas kerran. Taitaa olla numero 12, eli aikalailla tarkkaan vuosi täynnä sitten. Pitäisiköhän pitää miinus yksi vuosi syntymäpäiväjuhlat, heh. Oikeasti ottaa päähän aika paljon. Mulla on onneksi se gyne varattuna parin viikon päähän.

Rixulle tervetuloa joukkoon.

kylmäpuristettua vehnänalkionöljyä myydään luontaistuotekaupoissa, prismoissa jne. otetaan 1 tl päivässä. kannattaa kokeilla!

täällä on olo edelleen epätodellinen. vatsaa nipistää ja koko ajan pitää käydä vessassa tarkistaa tilanne. varmaan ihan normaalia... mies on aivan yli-innokas ja on täytynyt vähän jarrutella, ettei mennyt jo eilen ostamaan jääkiekkovarusteita ;-)

plussatuulia ja tsemppiä kaikille! kyllä se sieltä tulee, uskokaa mua. ja älkää tuijottako liiaksi niihin ovistikkuihin....

heipa vaan kaikille!!!!
ajattelin käydä vähän kuulumisia kirjottelemassa, vaikken hirveesti ookkaan vielä täälä pyöriny.

tätin tuloaikaan olis 5 päivää ja jotenkin on niin varma olo että nyt olis tärpänny. niinku ennenkin, sitä on kuunnellu omaa kehoonsa...(vaikkei pitäs stressata) rinnat on ollu viimeset pari viikkoo arat ja painavat. kun esim suihkuun menee ja liivit heittää pois (b-kupilla ei paljon kyllä kehuta) nii täytyy tukee ku muuten sattuu... (ajatelkaapa sitten kun menkat tulee nii miten hölmölle tuntuu lukee näitä juttuja)... sitten nännien ympärillä on semmosia nystyröitä mitä on joskus ollu pari eikä näin voimakkaina, ne siis ihan selvästi näkyy!! alamaha sitten on lukunsa erikseen, ei varmaan tunti riittäs sen tuntemuksia kertomaan.... =)
tiedostettu on, jotta jotain siellä tapahtuu, valmistautu se sitten tätin tuloon, tai oli siellä sitten pikku tiitiäinen, mutta tämmöstä ei oo aikasemmin ollu..

kunhan se täti tulee nii se tulee olemaan IIIISSSOOOO pettymys, niin paljon sitä taas toivoo ja haluaa... voi kun se nyt olisi totta...*vaipuu ajatuksiinsa*

kuitenkin onnea plussanneille Mantalle ainakin (en muista nimimerkkejä) ja tuleville myös!!!

terv. vm82

Toivotaan nyt vm82, että oireesi ovat aiheellisia. Kerro uutisia heti, jos testailet.

Omasta tilanteesta sen verran, että clomit on tämän kierron osalta popsittu ja nyt jännäillään ilmaantuuko ovulaatiota pääsiäisen aikaan. Olis niin mahtavaa, jos ovis tapahtuis. Sehän ei vielä takaa mitään, mut mahdollisuus vauvaan ainakin olisi olemassa. Toivoo niin niin kovasti...

Koulu ja raksa kuormittavat aika tavalla. Koulussa on tehtäviä enemmän ja vähemmän ja raksalla pitäis osata tehdä isoja sisustukseen liittyviä päätöksiä. Tapetteja on aivan liikaa, niistä on mahdotonta valita. No, pakko se kai on vaan jotain päätöksiä tehdä, ei tää homma muuten etene.

Tänään on ollut ihanan keväinen ilma, toivotaan että samanlainen sää jatkuu ja lämmin ilma tuo tullessaan paljon plussatuulia :).

Hei tytöt:)

Tätä niin toivoinkin... Että joku olisi plussannut... ONNEA MANTA!!! Palasin siis eilen vähän vajaan viikon reissulta pohjoisesta. Tuntureilla käytiin vähän hiihtelemässä. Olipahan upeaa. Eilen kaupassa kolme ihmistä kysyi, että olenko käynyt ulkomailla, kun olen niin ruskea:D

Ovisajat alkais olla käsillä... (Nyt taitaa olla kp12/28). Miehestä ei vain kovin ole siihen auttamaan, makaa 39 asteen kuumeessa... Sillä tulimmekin eilen pois, kun mies tuli kipeäksi. Tyly olla kipeänä jossain muualla kuin kotona. Mökissämme kun oli muutakin väkeä, niin eipä siellä olisi voinut rauhassa sairastaa.

Mutta, häätyy lähteä tästä latomaan pyykkikone täyteen, lomalaisilla tuli hieman taas pyykkiä... Ja aamupalakin on vähän venähtänyt... Eikös sen loman pitäisi rentouttaa ja sen jälkeen olla energiaa pullollaan...? Vähän vissin toisinpäin... Mutta HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!!!

Rosa

Pakko tulla välillä meitä nostamaan, kun oltiin vallan toiselle sivulle tipahdettu. Pyhät alkaa sitten oleen loppusuoralla...

Mä meinaan vielä huomenna pitää ylimääräisen vapaan, kun täytyis noita raksa-asioita mennä miehen kans hoiteleen. Huomanna täytys saada tilaukseen sisäovet, kodinhoitohuoneen kalusteet, tapetit, maalit ja loput laatat. Voi sitä valinnan vaikeutta, vaik onneksi meillä alkaa jo oleen aika hyvin selvillä millaista halutaan.

Meillä pääsiäinen on mennyt oikein kivasti. Clomeistakin näyttäis nyt sitten olleen apua tohon ovisongelmaan. Hieno homma, nyt on edes jokin mahdollisuus olemassa.

Olikos täällä nyt jäniä paikkoja kellään käsillä? Ovisaikoja on muistaakseni ollut mun lisäksi Rosalla ja Iisalla...

Yhteistyössä