Pidenpään haaveilleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osa 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas meidän ketju surullista luettavaa. Pahoittelut menkkojen alkamisesta Roosalle ja Iisalle. Mantalle myös jaksamista. En kyllä usko että se mitään pahempaa oo. Ihmismieli vaan on semmoinen että aina alkaa etsiä pahinta vaihtoehtoa.

Omaa napaa sen verran että käytiin Felicitaksessa ja tutkimukset saatiin alulle. Olin itse aivan varma että mulla on PCO ja lääkärikin sitä epäili, mutta ultrassa kaikki näytti hyvältä. Sovittiin että tässä kierrossa en käytä Teroja kun ei oo 7 kk syönnillä mitään oleellista parannusta kiertoon antanut. Eli ei turvotusta tässä kuussa;) Lääkärin mukaan miehen simpat oli oikein hyvät, vaikkakin epämuodostuneita 90%. Ens kierrossa olis sitten munajohtimien tutkimus edessä, eli katsotaan onko putket tukossa.

heippodei!!

ajattelin vähän kirjotella tänne, kun tunnen kuuluvani teihin... eli yritetty on...onkohan tämä nyt 9 kierto meneillään. munasarjaultraan menen kuun lopussa ja toivon että pikkuhiljaa tutkimuksiinkin, jos nyyttiä ei kuulu...
nyt menee kp 16/29. tätä se aina on...eli siis luulee oireista jotta nyt kyllä, mutta tätsy tulee aina vaan uudelleen ja uudelleen..
nyttenkin muutama päivä menkkojen loppumisen jälkeen oli tunne että kohta alkaa menkat (mikä on sinänsä hassua ja ihan uutta) ja nyt sitten neljättä päivää oikealle puolen nänniin tuntuu niinku sitä joku puristais (sillai kahdella sormella napakasti).
ja sitten on tätä kevät väsymystä (viikonloppuna järestään tulee nukuttua 12h yöunia ilman mitään katkoja ja viikolla tautisen väsyny. aamulla ei meinaa saada millään silmiä auki...
välillä meinaa ""masentaa"" kun kaikki kaverit ilmottelee että saadaan vauva ja itelleen ei tule vaikka kuinka yrittäs tai olis yrittämättä...
eli saatan hyvinkin kirjotella täälä teidän seurana jonkun aikaa (toivottavasti ei)

-vm82-

Yhteistyössä