W
Wilma
Vieras
Onpas meidän ketju surullista luettavaa. Pahoittelut menkkojen alkamisesta Roosalle ja Iisalle. Mantalle myös jaksamista. En kyllä usko että se mitään pahempaa oo. Ihmismieli vaan on semmoinen että aina alkaa etsiä pahinta vaihtoehtoa.
Omaa napaa sen verran että käytiin Felicitaksessa ja tutkimukset saatiin alulle. Olin itse aivan varma että mulla on PCO ja lääkärikin sitä epäili, mutta ultrassa kaikki näytti hyvältä. Sovittiin että tässä kierrossa en käytä Teroja kun ei oo 7 kk syönnillä mitään oleellista parannusta kiertoon antanut. Eli ei turvotusta tässä kuussa
Lääkärin mukaan miehen simpat oli oikein hyvät, vaikkakin epämuodostuneita 90%. Ens kierrossa olis sitten munajohtimien tutkimus edessä, eli katsotaan onko putket tukossa.
Omaa napaa sen verran että käytiin Felicitaksessa ja tutkimukset saatiin alulle. Olin itse aivan varma että mulla on PCO ja lääkärikin sitä epäili, mutta ultrassa kaikki näytti hyvältä. Sovittiin että tässä kierrossa en käytä Teroja kun ei oo 7 kk syönnillä mitään oleellista parannusta kiertoon antanut. Eli ei turvotusta tässä kuussa