R
Rosa
Vieras
Voi Manta, oon tosi pahoillani. Tiedän tuon tunteen. mulla otti kans helmikuun alussa lujille. Menkat oli 2pv myöhässä (mikä siis ei ole minun kropan tyylistä ollenkaan) ja olin jo varma, että nyt ollaan pieniin päin. Niinhän siinä kävi, että maanantaiaamuna töihin kun kävelin, niin menkat alkoi, täti väänsi oikein jotku kauheat kipuhanatkin täysille. Mulla oli niin paha mieli koko päivän töissä. Kotiin kun kävelin, niin kyyneleet valui pitkin naamaa, siihen asti sain pidettyä ne sisälläni. Illalla sitten en edes jumppaan jaksanut lähteä, (henkisesti väsynyt vissin...) itkeä tuhersin vaan peiton mutkassa. Tässäkin kuussa menkat alkoi maanantaina, jotta varmasti olisi oikein paha mieli töissä... No, nyt ei kuitenkaan ottanut niin koville. Oon jo jotenkin orientoitunut siihen, että ei tästä mitään tule ja meissä on jotain vikaa, niin kyllähän sen tiesi, että täti tulee... vaikkakin toivoi muuta...
Oon nyt ollut eilen ja tänään poissa töistä, vissin jotain mahatautia tms. Eilen makasin vaan sängyn pohjalla, pää oli tosi kipeä ja sälekaihtimien välistäkin valo kävi silmiin. Myös mahassa ollut semmonen vellova tunne. En oo kuitenkaan yrjönny vaikka sekin ollu pari kertaa aika lähellä. Tänään on kuitenkin jo parempi päivä. Jaksoin jopa nousta tietokoneelle
Huomenna sitten töihin, jos ei enää pahemmaksi muutu... Mulla ei oiskaan enää kuin 10päivää töitä tai työharjoitteluhan se on jäljellä
Sitten vaan toivomaan, että tuosta yhdestä läheisestä tehtaasta muistavat minua positiivisella kirjeellä ja ottavat minut kesätöihin... Varmaan alkais siinä pääsiäisen ja vapun välillä. Sitä ennen sitten sais lomailla pari viikkoa. Miehelläkin on pääsisäisen tienoilla talviloma.
Niin ja ne mihen simppatulokset ei oo vieläkään tulleet...
Oon nyt ollut eilen ja tänään poissa töistä, vissin jotain mahatautia tms. Eilen makasin vaan sängyn pohjalla, pää oli tosi kipeä ja sälekaihtimien välistäkin valo kävi silmiin. Myös mahassa ollut semmonen vellova tunne. En oo kuitenkaan yrjönny vaikka sekin ollu pari kertaa aika lähellä. Tänään on kuitenkin jo parempi päivä. Jaksoin jopa nousta tietokoneelle
Niin ja ne mihen simppatulokset ei oo vieläkään tulleet...