Ja jatkan heti..
Suvi, kiva kuulla että mieli on vähän rauhoittunut. Rv:llä 7 alkaen kuulemma näkyy kaikkein parhaiten, myös sydämen lyönnit pitäisi näkyä. Mutta jos päiviä on esim. 6+6 niin ajaa aika varmasti saman asian. Toivon tosiaan kovasti, että kaikki on kunnossa ja pysyykin niin
Sandeman, voisiko ne näpyt johtua ihan tästä kuumasta ilmasta? Kyllähän iho hikoilee ja näppyjä voi tulla helpommin. Ja voisiko se maha juttu olla sitten jotain kesä-tautia, mullahan oli maha sekaisin myös maanantaina eikä ovis varmaan ollut vielä silloin (vaan tänään tai eilen illalla), joten taitaa sitäkin olla liikkeellä.
Kävin sitten siellä lekurissa. Ihmettelin kovasti kun vointi oli niin p*ska. Kyseli, että voisiko kuitenkin olla poskiontelontulehdusta tms. Minä kielsin, koska nuha oli juuri sellaista allergianuhaa eli vettä. Ei sitten katsottu poskionteloita tai mitään vaan sain troppeja ja huomisen saikkua. Tulin kotiin ja nukuin reilut 5 h. Ja kas kummaa, nyt on kuume yli 38 ja nuhakin muuttunut ihan toiseksi. Kesäflunssahan se sieltä pamahti. Pitää soitella töihin, että enpä taida tulla perjantainakaan

Taitaa mennä viikonloppu ihan harakoille, mutta onneksi niitä pitäisi tässä elämässä vielä muutama olla, joten ei auta itkeä. Huoh, vältelkää tätä tautia, en tiedä mistä sen sain mutta jostain se taas tuli.
Huomenna piti mennä äidin piikkiin syömään meksiko-ruokaa (nam!), mutta pitää nyt katsella.
Pitkätukka-pojista. Nuorena muut miehet eivät kelvanneetkaan kuin pitkätukat. Ja nyt oma mies on kalju

En tarkoita mitään ruuhkatukkia (eli sellaista epäsiistiä hevitukkaa) vaan paksua, hyvin hoidettua ja latvoista tasattua tukkaa. Voi, kyllä sellainen pikku ponnari vieläkin vetää polvet veteläksi! Maanantaina näin viimeksi sellaisen ihanan ponnari-pojan (tai nuoren miehen) kadulla ja olin aivan liekeissä! Mun yhdellä työkaverilla (mies) on lyhyt, mutta äärimmäisen paksu ja ihana tukka. Sitä sitten aina joskus silittelen (meillä on sellainen yhteinen vitsi siitä) kun kotona on vain pistävää sänkeä tai kiiltävää kaljua
Jaahas, sohva taitaa kutsua taas lepäämään. Mies on nyt Maidenin keikalla ja huomisen vapaalla, joten palaan asiaan ehkä vasta loppuviikosta.