K
Keijukainen
Vieras
Kyllä mä hyvin Piritta ymmärrän,kyllä mustakin on kivempi istua ravintolassa ilman lapsia, siis muiden lapsia =) Ne pitkästyvät kuitenkin jossain vaiheessa ja koko ajan pitää olla jotain ohjelmaa ja hauskuuttamista ja asiat pyörii sitten sen ympärillä...se on vaan ärsyttävää kun ihmiset loukkaantuvat jos nätisti vihjaa että ilman jälkikasvua pliiss..tämä täytyy sitten JOSKUS itsekin muistaa...noh, mulla tuskin siinä vaiheessa on enää lapsettomia ystäviä, nykyistenkin lapset on varmaan muuttaneet jo pois kotoa...varsinaista ""optimismia"" kuten huomaatte...!!
Mulla on tilanne se että seksiä ei ole ollut, tämä on kamalaa kun ovis tuli ja meni mutta kun ei niin ei. Ollaan oltu koko ajan menossa että ainoa mahdollisuus olis ollut pikaisesti jossain yleisessä vessassa (WAU!) tai sitten rättiväsyneenä aamuyöstä kotona...
Mutta onneksi alkaa lomaa ja sitten toivottavasti tilanne vähän paranee. Hypin kohta seinille...
Maailmojen sota oli ihan hyvä leffa, koko ajanhan siinä tapahtui. Tietysti jotkut asiat tapahtuu vaan liian helposti...ya know!? En nyt paljasta enempää..
Cruise ei kuulu suosikkeihin, on vähän sellainen ""hörhö"" mutta leffa oli ok.
Nyt kotiin!! Huomiseen ladyt!
Mulla on tilanne se että seksiä ei ole ollut, tämä on kamalaa kun ovis tuli ja meni mutta kun ei niin ei. Ollaan oltu koko ajan menossa että ainoa mahdollisuus olis ollut pikaisesti jossain yleisessä vessassa (WAU!) tai sitten rättiväsyneenä aamuyöstä kotona...
Mutta onneksi alkaa lomaa ja sitten toivottavasti tilanne vähän paranee. Hypin kohta seinille...
Maailmojen sota oli ihan hyvä leffa, koko ajanhan siinä tapahtui. Tietysti jotkut asiat tapahtuu vaan liian helposti...ya know!? En nyt paljasta enempää..
Cruise ei kuulu suosikkeihin, on vähän sellainen ""hörhö"" mutta leffa oli ok.
Nyt kotiin!! Huomiseen ladyt!