Tahkoojat 115

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas hiljaista taas, alkuviikon kankeutta vissiin... Ei mullakaan mitään asiaa ole, mutta nostetaan nyt, kun oltiin jo uhkaavasti vajoamassa sivun alalaitaan.

Sandemanille tsemppiä huomiseen ensikäyntiin, oottekos heti aamusta menossa? Täällä sitä odotellaan kuulumisia sitten;)

Taidan tässä lähteä kotia kohti, näkemisiin!

Iltaa.
Sandemanilta sitten odotellaan huomenna ensikäynti-rapparia. Ja Suvilta odotetaan proge-tulosta :)

Kiva kuulla gissastakin. Ymmärrän hyvin ton, että jos mies on pois ja sitten paikalla olleessaan on ihan läheisyydenkipeä niin ei toimi. Ihan sama täällä. Kiva kuulla, että muillakin on samoja tuntemuksia, etten ole ihan läpimätä ihminen :)

Surusta olisi tosiaan kiva kuulla elonmerkkejä. Hitto, ensin nimimerkki tuli keskenmenon takia ja nyt sitten se taitaa taas osua kohdalleen. Kuten moni teistä jo viime viikolla lähetti virtuaalihalauksen, niin sen tekisin minä myös. Egotripillä on ihan uusi biisi, jossa lauletaan jotain ""et ole surullinen aina, vaikka nyt uskot niin.."" tai jotain. Mutta tässä elämäntilanteessa se toimii ainakin mulle. Kyllä se aurinkoinenkin päivä vielä koittaa, vaikka joskus siihen on niin vaikea uskoa.

Itse tulin juuri sukanpyörittäjän luota. On ihana huomata, että meistä on tullut tosi hyviä ystäviä. Se toivottavasti säilyy, vaikka mitään muuta ei olisikaan. Mun tämän iltaista selviytymistä voisi verrata Sandemanin tupakkalakkoon - oli hieman vaikeaa, mutta olin ihmisiksi ;) Nyt kun vielä voisi hyvillä mielin nukkua eikä tulisi levottomaksi, niin olisin äärimmäisen ylpeä itsestäni.

Kotimatkalla kuulin radiosta miehen toisen bändin uuden sinkun. On mennyt tänään radiosoittoon ja olihan se hauska tunne kuulla sitä ""tuttua"" musaa, vielä kehujen kera ;)

Iltaa! Kiitos myötäelämisestä! Ei ollut proge-tulos valmistunutkaan, vaikka piti tänään olla. Hoitsu pyysi soittamaan keskiviikkona uudelleen. Aamulla testattu nega ja hetki sen jälkeen alkoi tuhru. Ei vielä ainakaan tänään kp 1, mutta ehkä se on huomenna? Raskaana en siis kuitenkaan ole!!! Enkä tarvitse enää isopeja, asia oli hyvin tiedossa.

Kiva kuulla Kata, että asiat ovat paremmalla mallilla. Toivon kovasti, että saatte apua ja jatkatte yhdessä eteenpäin! :)

Surun tilanne on täälläkin mietityttänyt. Olisi kiva, jos jaksaisit tulla meitä moikkaamaan! Tsemppiä lähettelen sinne pohjoiseen näin virtuaalisesti. Koita jaksaa!

Täh, kello on jo vaikka kuinka paljon, mutta kukaan ei ole vielä tullut linjoillle? Huhuu!

Sandemanin ja Suvin kuulumisia odotellessa...Ja Surua edelleen kaivataan! Stella lähti vissiin synnyttämään, käyn lukemassa aina tahkoojaplussienkin kuulumiset, onnea sinne!

Hiljaista tosiaan.. Sandemanin kuulumisia odotellaan, samoin tietysti ihan kaikkien muidenkin.
Mitenköhän Sanelma kun ei ole aikoihin kuulunut mitään? Miten talokauppa eteni?
Entä Liina, onko ensikäynti-aika varattu?
Entä Sari, joko elämä alkaa olemaan uusissa kantimissa?

Harmi Suvi, ettei s-prog ollutkaan valmis. Mullakin on se NKL:n soittoaika ihan väärään aikaan. Hyvä jos muut tulokset ovat silloin vielä edes valmiita, s-prog pitäisi olla. Pitää sitten vaatia (siellä ei pyynnöt auta) uusi soittoaika lopuista tuloksista.

Eipä tännekään mitään uutta auringon alla. Sandemanin kuulumisia odotellaan. Eikös se Keijun lapakin ole ihan lähipäivinä? Muistanko oikein.

Mua ei muuten enää jaksa noi pressavaalit yhtään kiinnostaa. Ekan kierroksen vaaliohjelmia katsoin mutta nyt ei jaksa. Eilen tosin katsoin uusintana Uutisvuodon, oli ihan hauska. Su äänestämään kuitenkin tietty!

Meidän kissan todellinen luonne alkaa pikkuhiljaa paljastua, kun ei enää ole niin arka ja säikky. Eilen oli asentanut videot timerille ja yöllä vissiin riehunut ittekseen kun karvakasoja oli joka paikassa. On se hassu!

Linjoille naiset!

Hiljaista on...hei naiset taas palaan sellaiseen aiheeseen kuin mihin sitä menisi syömään lauantaina kun sovittiin miehen kanssa että mennään syömään jonnekin. En kirveelläkään muista mitä uusia paikkoja on viimeksi suositeltu. Olis kiva mennä jonnekin missä ei ole käynyt mut aina tulee valittua niitä tuttuja ja turvallisia. Ajattelin ensin matkamuistojen verestämiseksi thaimaalaista, mutta en tiedä Hesasta muita kuin Maithain, enkä tiedä huvittaisko sinne mennä nyt, ja lisäksi ei se musta eroa hirveästi normaalista kiinalaisesta ravintolasta. Muuten haluasin joskus mennä Kabukiin mutta ei miehen kanssa, se kun ei oikein ole kovin avomielinen ruoan suhteen, ja raaka kala esim. kuuluu asioihin mitä se ei syö edes graavilohena..

Työt ei nappaa yhtään, istuskelen vaan tässä pöydän ääressä ja ihmettelen... Töiden jälkeen oon menossa miehen kanssa lenkille, mutta yöksi vanhemmille =) Ihan teinimeininkiä! Luulen kyllä et kahden viikon päästä kun joudun luovuttamaan sen kaverien kämpän takas niin muutan takaisin miehen luo kotiin jos ei tässä ihmeitä tapahdu. On niin kiva fiilis ettei väkisin viitsi erillään asua. Tuntuu vähän kuin olis uudestaan rakastumassa toiseen, vaikka tietty eri tavalla =) Aargh mä alan kuulostaa imelältä..sori!

Kieltämättä palailee vauvahaaveetkin mieleen, vaikka niiden aika ei olekaan vielä, ensin katsotaan rauhassa mitä tuleman pitää, ettei hypätä ojasta allikkoon. Mutta yhtäkaikki pitkästä aikaa herään aamulla levollisin mielin, se on juhlaa.

Terveisiä NKL:ltä! Aikaa siellä menikin, melkein 4 tuntia. Ensin oli fysioterapeutin tietoisku leikkaukseen menijöille, sitten tapasin nukutuslääkärin ja Sjöbergin.
H*ton kivulias sisätutkimus tehtiin, mutta se siis johtui vain ja ainoastaan siitä kun se löytää ne mun endopesäkkeet. Totesi että endoa on ja sen laajuus selviää sitten vasta tähystyksessää. Myönsi kun kysyin että kohdun takaosa on hankala paikka poistaa ja joskus tarvitaan lisäksi myös avoleikkaus. Mun kivut viittaa myös siihen että endo olisi tehnyt kiinnikkeitä suoleen ja kuronut sitä mutkalle. Great.

Kaikki kuitenkin poistetaan mitä voidaan ja minä olen ihan luottavaisin mielin kun olen osaavan lääkärin käsissä. Miehen simppanäytteestä sanoi että on normaalihko koska siittiöitä on todella paljon. Niinhän ne kaikki sanoo...
Tosin minä en nyt vielä epäile sitä koska uskon että mun endo vaikeuttaa asioita kaikkein eniten.

Nukutuslääkäri kertoi lyhyesti omat asiansa, toivotti tervetulleeksi leikkaukseen ja sitten pääsin labran kautta pois. Sandemania en tainnut nähdä ;)
Äitejä ja vauvoja sitäkin enemmän...

Hertta, hihii, hauska tapaus toi teidän kisuli! Yöllä ne eniten riehuukin.
Muistit oikein, mulla on se lapa perjantaina.

Suvi, tylsää että se progetulos myöhästyi. Ja onhan se kuitenkin hyvä että menkat alkaa mahdollisimman vähillä tuhruilla jos kuitenkin ovat alkaakseen.

Sanden raporttia odotetaan mielenkiinnolla täälläkin!

Suru, olisi kiva kuulla susta...?

Stellalle tsemppiä synnytykseen!!

(Onkos meillä normaalia enemmän S:llä alkavia nimimerkkejä ;))

Taas hinoja uutisia :)
Keijukainen, oliko se joukkotieto-isku vai miten siinä kesti noin kauan? Tulee ihan mieleen neuvosto-dokumentit; rouvat vaan riviin kuuntelemaan kirurgin (jumalan) sanaa ja sitten pöydälle :) No joo, huono huumorintaju.

Kata, äkkiä ne fiilikset sitten tosiaan muuttuu kun niikseen tulee. Toivottavasti kehitys jatkuu koko ajan noususuhdanteisena eikä mitään takapakkeja tule (pessimisti-realistina kaikki sellaiset tulee aina mieleen). Meilläkin homma voisi edetä kivuttomammin, jos mies olisi kuosissa. Välillä kaikki onkin hyvin ja välillä se on niin apea, että oksat pois. Kävi eilen lekurissa ja sai taas tämän viikon saikkua - ei muuta. Joskus ottaa niin kupoliin noi lekurit. Jos ihminen on ollut jo reilut 3 kk saikulla, niin pitäisi tajuta ettei se siitä itsekseen toivu. No, ensi viikolla mies taitaa koittaa töihinmenoa. Siitä se arki sitten lähtisi pyörimään, jos se vain onnistuisi.

Minäkin edelleen kurkin tänne puolelle, jännään plussia ja kiroan julkista puolta kanssanne...

Piti jo eilen tulla Kataa virtuaalisesti halaamaan, kun kuulumisesi kuulostivat niin ihanan positiivisilta! Olen tosi, tosi iloinen puolestasi. Hinoa. Jos haluatte mennä thaimaalaiseen, Bulevardilla on VillaThai, jossa on mun mielestä hyvää ruokaa ja kiva atmosfääri. Sieltä voi varata sellaisen ns. matalan pöydän, jossa jaloille on sellainen madallus/kuoppa, joten on tosi mukava istua. Sekavasti selitetty... Hlökunta ei puhu suomea.

Hih, Keiju, minäkin olin tänään aamulla NKL:llä... Meillä oli rakenneultra. Kaikki vaikutti olevan kunnossa.

Keijulle tsemppiä lapaan, hyvissä käsissä varmasti olet ja toivottavasti tuosta on apua!

Suru on kovasti ajatuksissa. Toivottavasti jaksat jossain vaiheessa tulla kertomaan, miten asiat etenevät.

Katan fiilis kuullostaa hinolta.
Siellä Punavuoren suunnalla on kivoja ravintoloita, mm. Pikku-Thaimaa, ravintola Malesia (tosi vaatimaton, vahakankaat pöydillä mutta ruokaa on ihanaa, varsinkin niiden kanasatayt!!).

Kastehelmi, se fysioterapeutin juttu oli tietoisku pienelle ryhmälle, muut käynnit oli ihan yksityisluontoisia =)
Jonottaminen vei sen pisimmän ajan...julkisella, yllätys!!Uutiset ei kyllä olleet minun kohdallani kovinkaan hinoja, aika kauhulla odotan mitä kaikkea mun sisuskaluista paljastuu...

Keijukainen, kurjia tuollaiset endojutut, mutta onneksi apua on saatavilla siihen. Pidetään peukkuja että kaikki saatais pois. Hyvä että asia on hoidossa nyt kumminkin.

On kyllä kiva fiilis, vaikka toki itsekin patologisena realistina yritän rauhoitella mieltäni että kestän mahdolliset pienet vastamäet jos niitä vielä tulee. Mutta uskon ja toivon että ollaan hyvässä suunnassa nyt. Sukanpyörittäjän kanssa ei olla olla yhteyksissä kuukauteen kuin satunnaisin lyhyin viestein ja yhden platonisen kahvin verran. Uskon myös että en joudu enää liian suureen kiusaukseen, tosin en kyllä mene kokeilemaankaan asiaa liian kanssa esim. samassa baarissa, kuningas alkoholilla kun on joskus kummia vaikutuksia..=)

Kiitos Nekku Villa Thain mainitsemisesta, voi olla että suunnataan sinne. Toinen vaihtoehto on aina hyvä Saslik.

Nekku, hihii, taisin kyllä nähdä vain sellaisia oikein isomahaisia mammoja siellä, ettei me varmaan sitten sun kanssa ""nähty"" !! :)
Ja ihana kuulla että kaikki oli hyvin rakenneultrassa.

Kiitos kaikille kannustuksesta, täytyy toivoa ettei mitään kauheeta mylläkkää sisuskaluissa olis!

Unohdin taas tänään lahjakkaasti soittaa sinne jonohoitajalle. No, jospa vaikka huomenna. Eipä sen puoleen, mulla ei ole hirveitä kipuja - vaikka eihän sekään mitään kerro. Toivottavasti Keijukainen sieltä saadaan kaikki pois eikä oikeasti olisi mitään kauhean erikoista, vaan jostain syystä endo olisi vaan ärhäkkänä ja oireilisi kovemmin (sekin kun on mahdollista).

Hitsi, Sandeman se sitten tosiaan pitää meitä piinassa koko päivän. Toivottavasti saamme huomenna lukea miellyttävämpiä ensikäynti-kokemuksia kuin mitä mulla oli. Mullahan oli itsellä ihan liian kovat odotukset sen käynnin suhteen. Ajattelin tosiaan, että kun kaikki on valmiina, niin ei muuta kuin lähetteen mukaiseen hoitoon. No, toisin kävi :(

Olet Keiju varmaan hyvissä käsissä. Vähän alkaa epäilyttämään toi Kättärin osaaminen... Kurjaa, että endoa tuntuu olevan useammassa paikassa. Mua jännittää ihan hirveästi, miten mulla sitä on... Mulla ei ole mitään tapaamista ennen leikkausta.

Katan tunnelmat kuullostavat edelleen hyviltä, upea homma! Kaupungin paras intialainen on musta Etelä-Espan Samrat. Tosin Manskun Namaskaarissa ei ole tullut käytyä kuin kerran, pitää sitäkin testata uudelleen.

Hertta (tai miksei Katakin)!
Jos intialaisesta tykkäät niin testaapa joskus Lönnrotinkadun Sandeep'iä....Mielestäni himpun edullisempi kuin Samrat tai Namaskaar, mutta ruoka on erittäin hyvää!

Hertta, mä en tiedä jos toi esikäynti johtui siitä peruutuspaikasta? Sjöberg halusi vielä todeta että mulla varmasti on sitä endoa etten turhaan ""kiilaa"" jonossa tai jotain? Emmä tiedä.
Olihan siinä kyllä se fysioterapeutinkin tietoisku ja nukutusläkärin tapaaminen, joten jos se on vaan NKL:n käytäntö. Jos sua kovasti epäilyttää, voit aina vaihtaa leikkauspaikaksi Naikkarin, tosin siellä taitaa olla pidemmät jonot :(

Teen tänään pidempää päivää kun lähden huomenna aikaisemmin. Äänestämässä pitäisi kans käydä vielä tänään mutta en oikein jaksaisi. Ja sunnuntaina en vielä taida olla ihan tolpillani äänestämään. Molemmat ehdokkaat ovat musta hyviä joten sinänsä sama kumpi valitaan.

Ei taida kukaan olla enää linjoilla...?

Liinan ja Sanelman kuulumisia olisi tosiaan kiva kuulla pitkästä aikaa!!

Huomasin muuten mielenkiintoisen ketjun teratozoospermiasta tuolla odotuspuolella. Sehän se oli meidänkin herran diagnoosi joten on lohduttavaa tietää että jopa 1% normaaleilla simoilla on onnistuttu raskautumaan (vaikka onkin mennyt kesken).
Mä uskon samoin että ne epämuodostuneet ei pääse sinne muniksen sisään, km:t ja tuulimunat johtuu joistain muista seikoista.

Hip ja hei!
Argh, mikä päivä taas töissä! Harkitsen jo vakavasti uuden paikan etsimistä. Ei tuolla hullukaan ole. Ja kun vahvasti näyttää siltä, että millekään mammalomalle ei pääsyä ole tiedossa, niin en tiedä. On vaan kurjaa, kun lomat menevät, jos johonkin uuteen paikkaan pääsee. Vuoden saa tehdä ympäri pyöreetä, ennenkuin on huilitaukoa. Mitä hittoa mä teen??

Tuhru jatkuu nyt toista päivää taas kerran. Se proge-tulos ei voi olla kunnossa! No, huomennahan se sitten kaiketi selviää. Mun tuurilla ovat tietysti hävittäneet koko näytteen johonkin ja avustukset siirtyvät taas kuukaudella. Äh, menee usko joka hommaan!

Mä olen jotenkin aivan uuvuksissa. Pitäisköhän hakea saikkua? Tää stressi vauva- ja työasioissa on aika lohdutonta. Tänään olin ihan jo keskiviikossa, sama juttu oli viime viikolla, päivän edellä koko viikon. Ilmeisesti voimat on aika loppu siis. Odottaa vaan viikonloppua ja sittenkin pyörii välillä työjutut päässä. Tää ei ole enää kivaa. Töissä olen yrittänyt puhua, mutta sanomiset kaikuvat kuuroille korville. Tämän päivän ohje oli, että tee ylitöitä ja ota sitten tunteja pois kun helpottaa. Saanko kysyä, milloin helpottais? Hemmetti! Ja vielä ""ilmaiseksi"" teen! Hyviä vinkkejä vastaanotetaan!

Iltaa pitkästä aikaa!

Olen pikaisesti viime aikoina lukaissu jutut läpi. Meinaa tuo asunnon etsintä viedä aikaa.

Pakko myöntää etten ole lekuriin soittanu, kun on tässä ollu muuta mietittävää. Ens viikollahan sitä täti olis tuloillaan ja sitten soitto. Toivottavasti tuleva vuoto ois kivuttomampi kuin viimeks. En tiedä mikä oli mutta pari särkylääkettä piti ottaa, mikä ei ole normaalia ja vuotokin oli todella runsasta.

Meidän perheessä on ollu hieman matalalentoa tuon loppiaisen jälkeen, nimittäin miekkonen poltti korttinsa kotiin tulo matkalla ja sai ajokieltoa vajaan pari kuukautta ja kuuden sadan sakot, eihän siinä muuten mitään, mutta kun sen työt on kiinni siitä hemmetin kortin palasesta. Täällä sitä elelään meitsin tuloilla, jotka éivät aivan kaikkeen kumminkaan riitä. Vuokrarahat täytyy keksiä jostain. Siispä sen myötä en ees viittiny jutella koko lekurissa käynnistä. Jonkin verran masentunutta miestä on täällä kotona. Hyvinä puolina vois sanoa, että koti on kokoajan järjestyksessä ja ruoka odottaa kotona, kun tulen töistä. Että semmoista.
Ja siksipä en aamuisin koneelle jouda, kun saan ajella omalla autolla töihin ja nukkua tunnin pidempään aamulla.

Surun kuulumisia kaipailen minäkin, hali täältäkin suunnalta.
Ja Katalle onea miehen uudelleen löytämisestä.

Siinäpähän ne tärkeimmät tais olla. Menen lapsityranneja katselemaan teeveestä.

Pikainen raportti siis eilisestä: Olin aamupäivän kiinni palaverissa ja sitten iltapäivästä vasta siellä Naikkarilla. Keiju taisi ehtiä pois jo ennenkuin mun aika edes oli.

Jeps, aika mielenkiintoinenhan siitä reissusta sitten tuli. Lääkäri kysyi ihan aluksi että minkäs takia te olette täällä? Kun ei ole lähetettä? SIIS HÄH? Miten niin ei ole? Yritin sitten selitellä Heikinheimon laittaneen mut jonoon että pääsisin julkiselle puolelle kun yksityinen maksaa niin paljon. No kyseli sitten siinä kaikkea, eikä ollut lukenut mun lähettämiä papereita (yllätys), miehelle ei selittänyt mitään (josta mies oli aivan käärmeissään) mun tutkimuksen ajaksi mies meni käytävään. Ja:limakalvo normaali 7-8 mm, ei näkyviä follikkeleja (vaikka kp 14) ja oikeassa munasarjassa 3 cm endometriooma!! Että silleen. Siitähän se lekuri sai sitten vauhtia ja lähetti mut jonohoitajalle-> mun lapa on 1.2!!!!!!!! Onneksi tajusin siinä kysyä että kai se Heikinheimo leikkaa mut? Muuten olis voinut olla ihan kukatahansa. Oli kuulemma ok. Samantien juttelin nukutuslääkärin kanssa ja kävin labrassa. Olen edelleen ihan puulla päähän lyöty että se kävi noin nopeasti, kun en ollut yhtään sitä odottanut. Lapan jälkeen tehdään sitten kierron kartoitus ja miehen simpat. Että huhhuh......hiukan pelottaa, mutta eiköhän se tästä?

Sori nyt ei ehdi muuta....

Sandeman, oho, olipa taas aikamoista toimintaa NKL:llä. Tuntuu, että siellä ollaan jatkuvasti ihan pihalla. Meillä mies muuten oli huoneessa munkin tutkimuksen ajan. Ei varmaan ollut sama lääkäri (muistatko yhtään nimeä?) kun kertoi kuitenkin ultran tuloksista. Ikävää, ettei yhtään munista ollut kasvamassa. Limis sulla oli kuitenkin ok, kun sitä mietit, eli ei vaikuta vuodon määrään.. Nyt munkin pitää alkaa uskoa, että säännöllinen, normaalipituinen kierto EI tosiaan takaa ovista (sullakin kierto on ollut ok, samoin mulla ja nyt munis oli jälkijunassa kasvamassa). Tietysti jos sulla ei ole ollutkaan ovista esim. viime kierrossa, niin silloinhan se selittäisi vähäisemmän vuodon. Mene ja tiedä.

Ja toi endometriooma.. tosi ikävä homma. Onneksi sait kuitenkin lapan noin nopeasti (ihmeellisen ripeää toimintaa, tosiaan!). Munkin pitää nyt ryhdistäytyä ja soitella sitä lapaa - tosin se mun lekuri oli sitä mieltä, samoin kuin Sööperi, että mulla on vain kireä kohdunkannatin mutta mitään ""röpelöä"" eli endoon viittaavaa ei tunnu. Joten ehkä sillä ei ole niin kiire. Toisaalta, sitä ennen ei taas edisty mikään, mutta nyt kun pahimmasta v*tutuksesta on toivottu, ei oikeastaan haittaa, että hommat ovat jäissä. Jotenkin näiden työ- ja muiden kuvioiden kanssa on päässä selviteltävää, joten piikitykset ja muut rumbat eivät juuri houkuta. Ehtiihän sitä sitten vaikka syksyllä :)

Liinankin tuntemukset, siis ettei lekurin varaamisella ole niin kiire, ymmärrän hyvin. Joskus sitä muut asiat vain ajavat ohi :)

Hertta, on muuten tosi omituista, ettei Kättärillä ole käyntiä ennen lapaa. Mulla on leikattua polvea ja akillesjännettä yhteensä 7 kertaa ja joka ikinen kerta olen käynyt vähintään edellisenä päivänä leikattavaa kohtaa näyttämässä ja kuulemassa ohjeita + keskustelemassa nukutuksesta/puudutuksesta. Ja käynyt veriryhmän määrityksessä, joskus myös sydänfilmissä. Tuliskohan sieltä kuitenkin sullekin vielä joku lappu ennen toimenpidettä, sillä kyllä se yksi käynti ennen toimenpidettä on aika rutiini..

Oho Sandeman! Sää ootkin nyt sitten todella nopeasti hoitojen alussa. Hyvä juttu, vaikka toisaalta ikävää on, että endoa löytyi, mutta pääasia on, että asiat nyt todella etenevät teidän kohdalla. Tästä on hyvä jatkaa!

Huomenta!

Olipas Sandemanilla vaiherikas käynti... No loppu hyvin, kaikki hyvin, tosi hyvä, että pääset siihen lapaan ja noin nopeasti.

Liinallekin tsemppiä kotitilanteeseen, kyllä se varmaan sitten taas tasaantuu, kunhan mies pääsee töihin.

Jee, keskiviikossa ollaan jo:)

Täällähän on uutisia!! Liina, kiva kun piipahdit. Ikävä juttu toi miehesi korttijuttu. Ihan ymmärrettävää että lekurin varaaminen ei ole nyt ihan ykkösjuttu. Mielessä kuitenkin ja kaikki aikanaan.

Sandeman, minäkin olin ihan pyörällä päästäni kun luin sun viestin! Sähläystä, kuten meillä kaikilla mutta todella ripeää toimintaa! Ja saat Heikinheimon leikkaamaan, hinoa! Ei ole sullakaan sitten pitkä aika, ensi viikolla jo! Mä kerkeen ehkä pikaisesti antaa sulle raportin mun lapasta ennen kuin on sun vuoro, hih! Jännä kuitenkin ettei mies saanut edes simppapurkkia&ohjeita mukaan samalla, olishan sekin voinut hoitaa pois päiväjärjestyksestä. Mutta NKL:n periaate tuntuu olevan että yksi asia kerrallaan...
Sandeman, sää saatat siis hyvinkin olla raskaana jo ennen häitä ;)))

Kyllä Hertta mustakin se käynti pitäisi olla. Multa otettiin myös veriryhmä, normaali verenkuva ja nukutuslääkäri mittasi verenpaineen. Nukutuslääkäriä varten tarvitaan myös sellainen esitäytettävä kaavake. Luulen kyllä että siitä tulee lappu kotiin kun lapa-aika lähenee mutta jos asia sua vaivaa niin soittele sinne!