Terveisiä NKL:ltä! Aikaa siellä menikin, melkein 4 tuntia. Ensin oli fysioterapeutin tietoisku leikkaukseen menijöille, sitten tapasin nukutuslääkärin ja Sjöbergin.
H*ton kivulias sisätutkimus tehtiin, mutta se siis johtui vain ja ainoastaan siitä kun se löytää ne mun endopesäkkeet. Totesi että endoa on ja sen laajuus selviää sitten vasta tähystyksessää. Myönsi kun kysyin että kohdun takaosa on hankala paikka poistaa ja joskus tarvitaan lisäksi myös avoleikkaus. Mun kivut viittaa myös siihen että endo olisi tehnyt kiinnikkeitä suoleen ja kuronut sitä mutkalle. Great.
Kaikki kuitenkin poistetaan mitä voidaan ja minä olen ihan luottavaisin mielin kun olen osaavan lääkärin käsissä. Miehen simppanäytteestä sanoi että on normaalihko koska siittiöitä on todella paljon. Niinhän ne kaikki sanoo...
Tosin minä en nyt vielä epäile sitä koska uskon että mun endo vaikeuttaa asioita kaikkein eniten.
Nukutuslääkäri kertoi lyhyesti omat asiansa, toivotti tervetulleeksi leikkaukseen ja sitten pääsin labran kautta pois. Sandemania en tainnut nähdä

Äitejä ja vauvoja sitäkin enemmän...
Hertta, hihii, hauska tapaus toi teidän kisuli! Yöllä ne eniten riehuukin.
Muistit oikein, mulla on se lapa perjantaina.
Suvi, tylsää että se progetulos myöhästyi. Ja onhan se kuitenkin hyvä että menkat alkaa mahdollisimman vähillä tuhruilla jos kuitenkin ovat alkaakseen.
Sanden raporttia odotetaan mielenkiinnolla täälläkin!
Suru, olisi kiva kuulla susta...?
Stellalle tsemppiä synnytykseen!!
(Onkos meillä normaalia enemmän S:llä alkavia nimimerkkejä

)