ISOmpaa pesuetta haaveilevat 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haidi75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet täällä taas, vaikka ei pitäs...pitäs siivota ja tehdä paperihommii kun vapaapäivä kerrankin on.
Hismastersin sivuja siks kattelin kun se on ainoo liike meilläpäin missä kuvia tehdää...tai joku uus tais justiin avautua, mutta kun en tunne enkä tiedä en sinne myöskään mene. Netissähän on pilvinpimein noita sivuja joista kuvia bongailla ,mut pitäs olla aikaa istua tuntikausia...ehkä kuitenkin laitan serkkupojan töihin, kun keksin aiheen tai onhan niitä montakin, mutta pitää miettiä paikka jne. tarkkaan kun ei omallakaan alalla saisi näkyviä kuvia pahemmin olla. Nilkassa mulla on tuo eka kuva ja jos se työnsaantii haittaa niin sit haittaa. Lävistyksiä ei saa olla, niissä ollaan tarkempia, joten en ehkä ota sitä kauan haaveilemaani nenäkorua. Korvakorut on ainoot jotka saa olla, eikä nekään mitään roikkuvaa mallia.
Kone pitäs sulkee kun tuntuu ukkonen jossain kaukana jo jyrisevät, et ei mee tilttiin koko vehje. Palaamme siis asiaa tai asian vireen myöhemmin:))) päivänjatkoja kaikille!

Kaikkialla muualla ukkostaa paitsi meillä. No, eipä se suuri menetys onneksi ole. Aurinko paistaa ja piti olla kylmä päivä, arvatkaas kuka on pitkähihaisella ja vielä villatakkikin mukana! Ei pitäisi uskoa kaikkea mitä telkkarissa sanotaan!

Muuten, mulla on sellainen omituinen lukihärö, että jos joku (tai itekkin) kirjoittaa väärin, luen sen kuitenkin oikein! ;) Ettei ole väliä pienistä kauneusvirheistä teksteissä! (Toivottavasti saatte selkoa mun löpinöistäni)
Tatskoista; ne on niin äly kalliita! Pitäis hankkia (???) joku tuttu joka niitä tekis. Tuon edellisen teki tutun tuttu ja maksoin siitä satasen, se on yksi värinen (mummon markoissa!).
PÖH, siis rahat markoissa ja värit yhdessä värissä.... Aaarg, perjantaita vaan kaikille!! Ajattelin hilpaista kotiin ja ruveta heilumaan viikatteen kanssa, tien vierustat on kaksi metrisiä rikkaruohoja. On meillä se siimaleikkurikin, mut se haisee, pörisee ja on pelottava....

Huoh. Eipä tässä kummempia, hyvät viikonloput kaikille!

Huomenia vaan pitkästä aikaa ketjuun!

uusiakin oli värväytynyt, iso MOI vaan heillekkin =)

Tällä olo alkaa olla melko mollea, tänään 36+3 ja voitteko uskoa... mulla saattaa olla taas edessä perätilavauvan synnytys.Esikon synnytin perätilassa alateitse -00.
Siis oikeesti, mikäköhän on prosentuaalinen mahdollisuus saada 2 pt vauvaa? (oliskohan pitäny laittaa lotto-rivi xD )
Olin pe Ä-polilla kääntöyrityksessä ja yritykseksihän tuo siis jäi.. nätisti on peppu tarjolla taas ja ihanteellinen on asento perätilasynnytystä ajatellen. Lekuri sanoi että kääntyy ihan pienellä avulla jos on kääntyäkseen eikä ruveta väkisin jos ei käänny. Sirpakka on tää tulevakin vauva, viimevkolla painoarvio oli 2,5kg ja mulla on kuulemma papereissa oikein punakynällä että mahtavat lantionmitat. Miehen kanssa tossa puheltiin että pitäsköhän kokeilla onko meidän vauvoista aina jokatoinen oikein päin tulossa maailmaan.

tulihan sepustusta, toivottavasti tosta saa selkoa.

Terkkuja lähettelee ÄssÄ +vastarannankiiski36+3

Hellurei!!!

Täällä ilmoittautuu Clearbluen testikäyttäjä!!! Kuten aiemmin ihmettelin että jotakin testiä mainostettiin että näyttää jo kolme päivää ennen tuloksen niin olihan se pakko kokeilla... Testi lupasi että 74% naisilla näyttää oikean tuloksen kolme päivää aiemmin, näköjään kuulun siihen joukkoon kun selkeä haamuplussa pärähti tänä aamuna!!! Mieskin joutui unihiekkoja vähän aikaa hieromaan silmistä ennenkuin sen näki mutta näki kuitenkin!!! IIIhaaanaaa!! Itseasiassa tiesin sen eilen jo oireista, rinnat on tosi arat ja alavatsassa painontunnetta, näköjään näin vanhemmiten kroppansa tuntee aina vaan selkeämmin. Niin että neljäs lapsi mulle sit on näillä näkymin tulossa, miehelle viides, toinen yhteisemme eli yhteensä sit seitsämän kullannuppua meillä ensi keväänä... Huh huh... 8.5. olis LA. Katsotaan miten jatkossa käy... Onnea myös muille yritykseen!!!

JA-huu!

O N N E A Titti !

Hienoahienoahienoa ! =o}
Meilläkin on peittojen välissä puuhattu ihan kiitettävällä tahdilla taasen pitkähkön tauon jälkeen...( mitähän taikapillereitä ukko syö..? )
Joten on pienesti aiheentykää vahingon jännäilyyn.....iik.

Ässälle tzemiä tulevaan !
Meillä oli pojista herra B perätilassa eikä saatu käännettyä, syntyi siis jalka+pylly edellä, kun ensin herra A oli tullut pää edellä.
Tyttö oli perätilassa viikolle 38, muistaakseni, ja kääntyi sitten itse kivasti.

Missä missä missä kaikki nyt on?
Laitan vähän ylemmäs tätä ennenkuin meen päiväsaunaan ( ihana nautinto yksin, ennenkuin lapset tulee kotiin...! )

Titti; onks kaikki ok?
Meidän tytsy syntyi 9.5 ( liputuspäivä ! )vaikka l.a. oli vappuna....
eli samoille päiville osuu syntskyt sitten....

Ja mitäs muille kuuluu ??

Samaa minä olen katsellut, että ketjussa on kovin hiljaista.

Itse kävin siellä perhesuunnitteluneuvolassa ja puhuimme että koska olen lopettanut vahvan lääkekuurin jotain kuukausi sitten, että hautaan vauvahaaveet nyt pariksi kuukaudeksi, ihan varmuuden varalta.
Lääketehtaan suositus oli, että kuukausi lopettamisen jälkeen saisi tulla raskaaksi, mutta otappa tässä nyt riski ja kanna sitä omallatunnollasi...
No mutta, eipä tässä hengenhätä. Eiköhän se mieskin ole edelleen sitä mieltä, että ensi vuonna (vuosi on muuten jo onneksi loppupuolella ;} )

Päiviä tänne!

Onnea Tittille plussasta!! Jospa tästä saataisiin taasen meidän plussasaldoa auki! <3 <3 <3

Aaah, kyllä onkin hyvä idea käydä rauhassa päiväsaunassa! Mikseiköhän itelle ei ikinä ole tullut moinen mieleen, joteskin sitä aina saunotaan iltasella, mutta vähänkös nyt tekisi mieli juosta kotiin, riisua vaatteet jo portilla ja paiskoa pökköä pesään!! ;)
Saisi naapuritkin vaihteeksi uutta puheen aihetta ;)) !

ÄssÄkin käynyt moikkaamassa, h-hetki lähenee, onnea kovasti synnärille! Täytyy kyllä myöntää tietämättömyyten perätilavauvojen suhteen, ei aavistustakaan!

Ohdakkeenkukalle, hyvä se on aina ottaa hieman "ylimääräistä" aikaa kovien lääkkeiden perään. Oliko muuten kiva paikka tuo perhesuunnitteluneuvola?

Eipä täällä ihmeempiä, viikonlopuksi on tulossa vieraita, tarvis miettiä taasen 10 ihmiselle ruoat. Jos kävisi vilkaisee jotain ruokasivustoja, oliskos vinkkejä?

Meillä mies ei ole mitään mieltä. Ja edelleen, tulee itelle välillä mieleen, että nyt kun saisi yönsäkkin nukkua, niin jaksaisiko sitä enään... (Keskimmäinen kömpi taasen meidän viereen yöllä ja poika on ihan hervoton lämpöpatteri, yritä siinä nyt sitten nukkua. Vaikka onhan se suloista kun toinen haluaa siihen turvaan tulla kuorsaamaan!)
Kauheesti muuten näkyy taasen masuimmeisiä, vai "osuuko" ne mun verkkokalvolle?

Missäs Haidi luuraa? *kukkuu*
Back to work...

Heip!!

Juu täällä kaikki ok, kiitos kysymästä!! Ei vielä oikein tajua tätä eikä kauheesti viitsi vielä hehkuttaa kun menkat ei edes vielä myöhässä, siis tänään 3+6, tuntuu aivan hullulta... Rinnat on edelleen aika pinkeenä ja masua vähän juilii, muuten ei kyl vielä osaa mitään tästä ajatella. Tai ehkä alitajuntaisesti, kaksi yötä on kyl tullut nukuttua tosi huonosti, tulee mietittyä käytännön asioita, miten sängyt järjestetään, kaksi vuotias täytyy siirtää omaan huoneeseen varmaan, miten sekin mahtaa onnistua, miten rahat riittää, millä lainat maksetaan jne jne... Toisaalta vuoden päästä vanhin lapsi menee varmaan jo inttiin ja seuraava lapsi lähtee vuodeksi vaihto-oppilaaksi että vähän helpottaa toisesta päästä jo, enää sit vain neljä kokoaikaista kotona ja yksi teini silloin tällöin. Kyl se kai tästä... Aina näin alussa miettii että mitenhän tästä nyt taas selviää mutta kummasti asioilla on sit taipumus lutviutua.

Mut nyt taas töihin, plussaonnea teille muillekin!!

Elossa ollaan...väännän sitä näyttöviikkoa, nyt kaks vapaata ja hukun näihin papereihin joita pitää tehdä, että se siitä vapaasta...sunnuntaihin saakka pitää painaa näytössä ja maanataina takas koulunpenkille...tiistaiksi kaikki pitäs valmiina olla kun näytön arviointi koittaa, että pikkusen saattaa kiirettä tyrkätä kuvioihin.
Palaan paremmalla ajalla.

Papu75*, olihan se perhesuunnitteluneuvola ihan mukava käynti, tehtiin ne perinteiset neuvolakäynti-jutskat ja sitten juteltiin yleisesti vauvakuumeesta, jo olemassaolevista lapsista ja sitten siitä miten perhe sopeutuisi uuteen tulokkaaseen. Lopuksi tuumasi, että uskoo meidän tapaavan uudelleen ensi vuonna äitiysneuvolan merkeissä ;}

Sellainen fiilis jäi, että nyt on tavallaan aloitettu vaikkei ollakkaan :D

Jaahas, onkos meillä jutun puutetta? Hmmm.. keksikös joku jonkin näköistä galluppia? Ite olen kyllä nyt (vaihteeksi) ihan ideakuollut.
Aivan Haidi, sulla oli täys päkertäminen päällä, onnea ja voimia näyttön arviointiin ja tietty sen tekemiseen!!!
Meillä tuli "hieman" kiirus aamu, meinattiin nukkua koko poppoo pommiin. Äkkiä aamupalat ja jotain vaatetta niskaan, ekaluokkalainen kouluun ja tytön kanssa hoitoon, huh, hain itelle kahvin matkanvarrelta.
Töissä pitäisi pitää siivouspäivä (siivoan siis ihka itse täällä), mutta taasen täällä netissä roikun .. Kyllä tämä tästä, kohta keitetään taasen kahveet ;)

Kuullosti kivalta käynniltä ohdakkeenkukka! Oli sellainen aloituksen aloituskäynti :)

Mitkäs hetket ovat rouvilla menossa? Ite matelen kierron puoliväliä ja pitäisi varmaan tehdä jotain asian eteen ;) Jotenkin vain se uni tulee simmuun kun sänkyyn pääsee..

Jahas, puhelin kutsuu!

tossa kyseltiin tota missä mennään vko loppuna olis kai pupuiltava olis kai niin kuin hyvät päivät tulla raskaaksi mut kun mies lähtee huomenna mökille ja tule sunnuntai aamuna jos sillo sit jaksais. tykkäättekö syksystä?
minä en on niin pimeetä ja sateista mut mies kyl sit piristää laittelemalla kynttilöitä joka paikkaan ja keittää iltaisin minulle kuumata kaakaota ja tarjoilee sen kermavaahdon kanssa.
täs tän kertaiset.

No juu, taas tulin legurista ja lisää saikkuu,
vievät varmana kohta koko käden...
ja sitten onnistuin saamaan taloyhtiön grillipartyissa lauantaina elämäni ekan virtsarakontulehduksen......jihuu.....ja kahden päivän kankkunen kaupan päälle !
( kukas käski juomaan ?!? )

Ihanat tosiaan on ajat ohdakkeenkukalla...ihan tulee väristyksiä kun jänskättää muiden puolesta ( koskee myös Tittiä ja Ässää ja ...ja....)

Mä oon sellainen fiilareissa messissä eläjä...

Minä tykkään syssystä !!
Olen kynttilänvalo-ihminen + sade-ja sumuihminen,
lätäkköloikkijaksi ukko mua kutsuu välillä....
Pimee ei ole kivaa, jos ei ole kynttilänvaloa.
Ja jos jotain elämästäni puuttuu, se on ehdottomasti takka !!

Päivät on sillai, että n.viikon päästä täti saapuu todennäköisesti meille,
JOS kiireiltään ehtii...e-he,e-he, ehtii se.
( pupuiltu on ihan kiitettävästi kyllä, mutta tiiä sitte....)

Jahas, Pirullinen; mihin se mies sitä kermavaahtoa laittaa....?
( hyi mua..! ) ;o}

Täälläkö oli plussattukin?? Onnea Titti!

Ja Maisan vauva on jo syntynyt <3 Just kävin syyskuisia luuraamassa.
Pikkunen tyttö tuli siis Maisalle :-)

Tsempit kaikille haaveilijoille!
terkuin Tehis rv 33+4

Syksy minullekkin mieluisin. Mukava kun ulkona on kirpeä, raikas ilma ja kaikkialla on lehtiä. Iltaisin mukava saunan jälkeen istua kuistilla kynttilöiden seassa..puhumattakaan tosiaan siitä takasta :} me muutimme taloomme vappuna kerrostaloasunnosta, jossa vain haikeana muistelin, miten ihan olikaan asua maalla. Iltaisin lojun matolla ja katselen telkkua takatulen lämmöstä. Hieman kyl hirvittää tuleva talvi, toivottavasti ikkunat ja ovet on tiiviit..

Galluppiin:
Lueskelen päivittäin näitä vauvajuttuja, milloin mitäkin ketjua, mutta kommentoin harvoin. Sama pätee parisuhde-, yliluonnolliset-, hää- ja uusperhe-/yksinhuoltajapalstaa.

Olen "oikeassakin" elämässä enemmän sellainen että kuuntelen paljon toisia, mutta kommentoin vasta kun on oikeasti sanottavaa.
Tämän ketjun kanssa kävi nyt kuitenkin toisin...pitäähän sitä työpäivää aina jossain tärvätä ;}

Tehis jo ehtikin... Hyvä.

Tyttö siis tuli ja vauhdilla tulikin. 1h ja 45 min synnytys ja ponnitusvaihe 2 min. Syyskuisiin kirjoitin enemmän jos joku haluaa lukea.

Nyt täytyy mennä syöttöpuuhiin ja sit lähden kävelylle. Täytyy saada happea. (olo on loistava ja paikat siinä kunnossa kun ei synnärillä olisi käynytkään)

Onnellinen Maisa

Onnea synnyttäneille ja plussanneille.

Paluu arkeen sitten alkaa täälläkin.Kaksi viikkoa lomaa pidetty ja maanantaina taas töihin.Viikkoo ennen loman alkua pukkas migreeniä ja nyt sitä olen yrittäny parannella hieronalla.Opitikolle olis kans sitte ens viikolla.Katotaan varalta näkö et ei siinä olis mitään häikkää..

Jännäykset alkaa taas täälläkin.Mies on näyttäny vihreetä valoa,et jos on tullakseen niin tulee,mutta hoitoihin ei ruveta.Lie ollu jotain taikaa noissa helokeissa kun nyt jo viime kierto oli normi pituinen.

Lie loma auttanu nyt miestäkin ku sekin on innostunut petipuuhista ihan kunnolla.Kierron puoliväli oli ja meni ja nyt aletaan jänskätä et milloinka plussaa tulis tännekkin.

Jaahas pesukone tuntuu pesseen pyykit joten ei kun sen kimppuun.Plussa tuulia..

minttukaisa 21/29-30

Huomenta...

Ihana syysilma.Mie nautin jotenkin tästä syksystä!AAH!vielä parempi on sitten kunhan lehdet putoaa maahan.

No nyt tämä tyttö esittää maailman tyhmimän kysymyksen.Kuinka pian hedelmöityksestä teille on ruvennut ilmaantumaan oireita?Mulla on välillä sellanen olo et nyt vois olla ja sitten taas et ei ikinä!Oireita ei ole tai sitten en osaa lukea omaa kehoa tarpeeksi hyvin.=)No muutama päivä enää ja sitten täti tulee kylään...

Galluppiin.Et lueskelen välillä joka päivä ja sitten voi mennä viikkoja etten avaa koko sivustoa

Ei maar taas kotihommiin.

Hellou hellou !

Vastaan pikaisesti;
Mulle on ilmaantunut raskausoireet tytöstä viikolla 9 tai 10 ( !! ),
pojista ehkä viikolla 6 rintojen arkuutta ja masu pömpötti heti...

Yhteistyössä