Isompaa pesuetta haaveilevat 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirkku32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi joox! Heh.. totahan se justiin välillä on, voin uskoa sun vinotuksen määrän!

Että mua potuttaa, kun tosiaan ehdin tänne kirjoittaa jo vaikka mitä, muttei sitten jostain syystä tallentunutkaan.

No, ainakin höpötin siitä, että meillä näyttäis nyt tämä pöpökierre helpottavan (koputtaa puuta). Just puhuttiin ukon kanssa siitä, ettei oltais ikinä uskottu kun reissu meni niin hyvin, muksut jaksoi ja kaikki pysyi tallessa ja ehjinä, niin tää kotiinpaluu on ollut niin äly rankkaa. Ekaks saatiin kaikki mahdolliset lunssat (joo ja se mahatautikin tuli) mitkä mahdollisesti tuon reissun aikana missattiin ja sitten tämä pimeys on ollut jotain niin päällekäyvän pimeää,että! Mutta, onneksi nyt tulee lunta ja kunnolla, i h a n a a !!
Ja puhumisesta, sitä meillä harrastettiin eilen! Uskomatonta sekin, kyllä mulla rupes oikeesti olee mittarit täynnä ukkoa. Kai sitä tälleen kerran vuodessa pitää pitää jonkin sortin palaveri, muustakin kuin koti ja lapsijutuista (niitä kun yleensä tällaiset "palaverit" koskee..) . Kerrankin ukko sai suunsa auki (hmm... ja minä korvat..). Oli sitten taas tästä vauvajutustakin puhetta... (siitä lisää suljetulla..)

Noniin... kyllähän se niin on, että varmasti jokaisessa lapsiperheessä on ollut aikasmoista hulinaa, kun nämä kelit on tällaiset. Meillä kanssa muksut oli eilen jopa 20 minsaa ulkona... jee.

Btw. Tiedän mikä tuo "suljettu" on, sellaista en ole käyttänyt koskaan, enkä siis luonutkaan....

Hääpäivä kakku tarjoan (minä muistin, minä muistin!!!)

birthday27.gif

Heips kaikille
Täällä ns. lukupäivää vietellään (lukekaa ei kiinnosta pätkän vertaa lukea) hymyssä suin:)
Tää helvetin räkätauti syö kyllä naista...alkoi siis ennen joulua, eikä vielä loppua näy, nyt on vuorossa poskiontelot. Tytöt on molemmat jo yhdet kuurit syönyt, toinen jo toisella, mutta ei vaan parannu...kyllä on sitkeessä. Tässä pitäs sit viel lukee kahteen isoon tenttiin jotka yllätys yllätys on tälläviikolla peräkkäisinä päivinä...grrr...ja motivaatio on kyllä ihan nolla...saikkuakin vois hakee, mutta se teettää tosi paljon ylimäärästä työtä et kestää kärryllä, että parasta vaan pysyä siellä pulpetissa kaikkine räkineen.
Älkääs sit sinne "suljettuihin" karatko kokonaan turisemaan...sillä minä en varmaan enää sinne ehdi, vaikka haluaisinkin.
Tätiä täällä taas odotellaan, vielä on houkutusnappia (keltarauhashormoneja) kaksi jäljellä, joten siitä muuta päivä, vieras saapuu taas:)
Kaksi kiertoa vielä lisää niin sit alkaa Clomien jne. pumppaus, sit kuulkaa täällä ketjussa voi aika ajoin riehua hormoonihirviö:)))))) suokaa siis anteeksi!

Alkuperäinen kirjoittaja joox3:
Mitä mitä mitä.....
Kenellä se hääpäivä onkaan ??
( dalmatial...eikäkö mikä senytolikaan...)

Onnea kuiteskii =o} !!

Minulla! Heh, siis tarkoitan tietysti että minulla ja miehelläni! Ja todellakin, kaikkien näiden vuosien jälkeen, se olinkin minä joka muisti! Yleensä ukko vinkkailee pitkin päivää ja minä en kerta kaikkiaan ole keksinyt mitä se meinaa.... Nyt skarppasin!

Haidille vilkutuksia!!!!

Elä viitti että nää räkätaudit kestää niiiiiin kauvan! Kyllä sitä ollaan ihmetelty että mistä voi irrota räkää näin paljon! Ei muuta kuin oikeen kovasti sinne(kin) paranemisia ja lukuintoa!

Päivää!! Kiva huomata etten ole ainoa jolla hermot lujilla lasten kanssa... Tänä aamuna taas totesin että meille ei kuuna päivänä lisää lapsia tule!!! Huudettiin ihanaisen uhmaikäisen kanssa kilpaa eteisessä, pannu paloi ihan totaalisesti sen kanssa. Jo pari viikkoa sillä on ollut taas TODELLA vaikeata, kaikkeen vastaus on EN HALUU!!!!! Pottajutut on kokonaan pannassa, aamupisut tulee sit aina läpi pöksyjen, ei halua vaihtaa vaippaa eikä olla ilmankaan, ei halua housuja eikä kenkiä, ei halua lähteä eikä iltaisin ruveta nukkumaan, ei halua, ei halua, ei halua... Tänä aamuna sit paloi päreet ja huusin ihan täysillä sille takas että "ja minä en HALUA että sinä aina huudat minulle vastaan!!!! Nyt on sit niin paskat fiilarit kun tuli huudettua. Mutta täytyy sanoa etten ole koskaan tavannut noin uskomattoman jästipäistä lasta!! Mulla kyllä keinot loppuu ihan kokonaan sen kanssa... Mistäs löytyisi se megauhmiksen käyttöopas?? Tyttöraukatkin hipsivät ihan hiljaa aamulla kouluun kävellen kun eivät varmaan uskaltaneet kysyä kyytiä, hö...

Työmotivaatiokin laskee koko ajan, nyt jo varmaan miinus 150... Alan jo vakavissani harkita paikan vaihtoa, sen verran masentavalta kuulostaa kevään ohjelma. Mun piti tehdä tänä keväänä ihan muita juttuja!!!!! Ei iske nyt oikein mikään ei...

No jos yrittäis selata vähän näitä työasioita nyt, ei nyt muu auta. Heippa taas!!

Jaahas, Titti...
Niin se meilläkin jyllää; nyt ihka OIKEA eka superuhmis 4,5-v:llä
ja siis mikään EI käy....
onnex jo tiedän, että vaihe menee jossain vaiheessa ohi ( ainakin useimmilla )
mutta vaikka kuinka tiedän, niin aina on päiviä kun vois vaikka hypätä akkunasta ulos heti aamusta kun niin vinottaa !! ( -he! hyvä sana. Kiitos Papulle tästä )
Mutta sittenhän meillä on toinen pojista sellainen,
jonka uhma alkoi 1,5 v ja jatkuu pahenevana edelleen....
EN haluu edes ajatella, mitä se on tuon kans ku alkaa murkkuikä.
Mutta Titti sun pitää muistaa, että teillä kun on sitä suruakin ollut niin se verottaa henkisellä puolella varppii vielä pitkästi.
Ole siis armollinen ennenkaikkea itselles,
ne lapset ei takaisin huutamisesta rikki mene.

=o}
Onnea Papu ja ukkonsa !! Minkäsmerkkinen hääpäivä teillä olikaan ny?

Ja Haidille pesueineen toivotan paranemista !!
Sitkeessä on meidänki kylillä ollut; naapurin tenava 2 v on jo viidettä viikkoa kamalassa räkätaudissa ja kaikenmaailman testit tehty,
eikä mitään muuta kuin antibioottikuuria toisen perään...

Juu, hermot menee aina välillä.
Perjantaihin mennessä oli mitta täynnä vanhempaa poikaa ja sen kolttosia. Karjasin sitten itku kurkussa "nyt jätkä turpa umpeen tai mä kannan sut yläkertaan". Samalla kuuluu oven kolaus ja anoppi sanoo päivää...mukana tuli myös sitten appiukko ja sen kaksi sisarta..ihan pikkasen nolotti :D

Mielenkiintoinen kyl toi e-laastari. Nyt se on tossa ollut pari päivää, siinä on hiton iso kupru jota en saa suoraksi ja kaikki reunat on jo irronneet..hmmh...

Pikaisia paranemisia kaikille pikkuisille

Voimia Titti! Sanotaan että murkku menee sitten kevyesti jos uhma on ollut rankkaa.

Norsunluuhääpäivää näköjäs vietetään. Lapsia ei tällä kertaa saada hoitoon, kun meidän äitee on kanssa kipeänä (miehen vanhempia ei tarvi edes ajatella). Mutta ajattelin kokkailla jotain herkkua, käydä muksujen kanssa vuokraa filmejä, heille ja meille ja vaikka hunaja saunaa....

Ohdakkeenkukka, mä olen kerran kanssa rääkynyt ihan samanlailla, meillä vaan oli ovella kauhistuneen näköisiä jehovantodistajia ;) Ei muuten ole sen jälkeen käynyt..
Sun kroppas kupruilee ehkäisyä vastaan!

Hei, miltäs kuullosti mun pienet suunnitelmat? Teen tuon kaiken ihan ukon selän takana, ei meillä muutenkaan mitään suureellista. Jotain kuiteskin..

Ihan mielenkiintoista sitten tiedossa jatkossa, sit kun joskus toi uhmailu noin kolmen-neljän (??) vuoden päästä loppuu niin alkaa tyttöjen karmiva murrosikä, meinaa niillä oli ainakin tähän junioriin verrattuna aivan mitättömät uhmaiät... No, miehellä pitäisi olla kokemusta tästä, sen tytär on ollut kuulemma aivan samanlainen järjetön uhmaiässä että jos jättäis sen huoleksi koko jutun kun näköjään siltä peritty toi uskomaton jääräpäisyys... ; ) Ehkä kaikkein uskomattominta tässä kuitenkin että kyl mä silti haluisin vielä sen yhden nyytin, kaikesta huolimatta.... Järjellä ei tämän asian kanssa näytä olevan mitään tekemistä...

Papu; hyvältä kuulostaa ;o) !
Voi kun meilläkin joskus juhlistettais hääpäivää,
mut aina se jotenkin lopsahtaa niin, ettei muka ehi.

Titti; On se ihan totta toi,
että kun kohtu vaatii, ei järjellä ole mitään sanomista siihen...
Noin pelkistettynä.
Mulla kans alkaa taas kauhia painostus ukkoa kohden ( ja sit mulla on kuiteskii ihan paha mieli, kun painostan sitä...) huomaan sen itsestäni.
Ruikutan rukoilen ja paasaan sille siitä, että vauva ois niiiiiiiiiiiiiin ihana ja kiva ja vaikka mitä...
Mutta sit toisaalta; näissäkin on enempi kuin laki sallii kahden aikuisen harteille jättää...
mutta silti; voi vitzi, kun haluisin niiiiiiin kovasti.
Ei o järkee....

Arvatkaapa huvikseen olenko lukenut niihin tentteihin??? No en p*ekele ole...siis mistä ihmeestä saisi tarmoa vähän tähän touhuun??? Nyt pyyhkii kyllä yli ja pahasti, vaikka aihe on yks mielenkiintoisimmista...MUR MUR!
Tuonne aurinkosiin kirjoittelin äsken, että kuopus eilen miljoonannen kerran purki laatikosta vauvanvaatteita meidän sängylle hypisteltäväksi ja minä koitin olla innostumatta asiasta taas, mutta eihän siitä mitä tullut:)
Ajatukset lähti pahasti lentoon...nää päällä olevat pms-oireetkin vielä höynäyttävät ajattelemaan jos vaikka mitä...kuten esim joko tärppi on käynyt...tuleeko se täti?
Huomatkaa yritin tyynenä teille aikaisemmassa kirjoituksessa vakuutella, että täti tulee ihan kohta:))))))))
Väkisin meinaa nyt kohota toiveet korkeuksiin...mikähän minuu riivaa? Heittääkö hormonit, vai mikä lie? Pitkästä aikaa taas näitä oireiluja, niin kun jo mainitsin pms, joita ei ole ollut aikoihin...ärsyyntyiköhän kroppa gynen kaiveluista, kun näin oireilee:)

Jospa nyt yrittäisin tästä mennä vähän lukemaan...puistatus ja yäk, mutta silti...kohta tulee porukka koulusta ja sit alkaa iltahärdelli...siinä ei kukaa täysjärkinen voi lukee mitään, mitä pitää ajatella, saati, että se kaikki lukema pitäisi vielä muistaa muutan päivän päästä:)))

Heh, kaikkein järjettömin juttu oli kyl toi tämän hetkisen kuopuksen tekeminen, siihen aikaan asuttiin vielä eri kaupungeissa miehen kanssa ja mietittiin että erotaanko vai tehdäänkö lapsi... = O . Muutettiin saman katon alle vasta kaksi kuukautta ennen pojan syntymää, oli vähän haipakkaa loppuaika. Mut muistan vieläkin näin yli kahden vuoden jälkeen (heh) miten onnellinen olin silti raskaudesta vaikka asiat oli suurimman osan aikaa tosi sekaisin. Että kun se vauva on saatava niin ei todellakaan mitkään järjen äänet tunnu missään...

Voi, plussaonnea Haidi, eihän sitä tiedä :)

Olisittepa nähneet meidän ukon ilmeet kun sille meidän keskusteluhetkenä perustelin tätä vauva-aatetta... Järki sanoo ei, sydän huutaa kyllä..
Muutenkaan mies ei ole ikinä ymmärtänyt miten voin olla jostain asiasta kahta mieltä!? Hei Naiset, eikös se olekkin ihan normaalia!!!!!! Juu ei juu ei juu!! Eikun...

Niimpä! Sitähän minäkin, ettei KYLLÄ! ;)

Jasså, rattoisasti onkin päivä vierähtänyt täällä... nyt kaffeelle, parit paperit (taas) silppuriin ja kohti kotia... kaupan kautta.

Hipheippa!

Jooei, meillä mieskin on joka toinen päivä joomieltä ja joka toinen eimieltä... Sit kun vielä löydettäis se päivä milloin molemmat olis joomieltä.. ; D Mulla on 8.2. jälkitarkastus ja sitten voisi oikeasti ruveta miettimään jookos vai eikös vai... Varmaan noita ekoja menkkoja saa kyl odotella kun jälkivuotokaan ole vielä loppunut ja sit kun ihan salaa tuota kalenteria selasin ni jos heti jotain saisi aikaiseksi niin tulis melkein jouluvauva, ääh... Eiks tammivauva kuulostaisi paljon mukavammalta?? ; ) No joo, ihan taas mielikuvitus lähti laukkaamaan, palataanpas taas vaikka töihin hetkeksi...

Papu, hyvältähän tuo suunnitelma kuulostaa. Tuohon vielä hyvä ruoka :}

Totta tuo että ei jaksa itekkään tajuta miksi pitäisi vielä saada lapsia..

Olen itse miettinyt, että selittäisinkö miehelleni ajatuksiani vai pitäisikö se mua ihan pimeenä jos sanoisin että ajattelen sitä ensimmäisenä aamulla kun herään, päivällä en unohda hetkeksikään ja illalla piinaa ja valvottaa myöhään yöhön. Että joka ikinen kuukausi toivon että ehkäisy olisi pettänyt ja itken aina kun pitää aloittaa ehkäisy alusta..ja etten ymmärrä itsekään miksi tuntuu tältä. Mutta sydäntä tässä särkee.

Titti, tuo on ollut mielenkiintoinen veto teiltä miehen kanssa, tehdä lapsi kun on asuttu jo erillään :} mutta varmasti ihan oikea päätös.

Papu, mahtuuko sun silppuriin muutama koulukirja???
Titillä on jälkitarkastus meidän kihlajaispäivänä...siitäkin on jo 17v...huh huh, että errääkerran on tässäkin liitossa oltu kylvöpuuhissa tai ihan vaan harjoiteltu sitä:))))))))) Hitto pitäsköhän minun laittaa tää kone kokonaan kiinni ja heittää modeemi isännälle kyytiin, etten saisikaan koko konetta auki:)) Aika levotonta on meno mulla vaikka yksinäni täällä kotona vielä olen:)
Papu, onko sulla muuten voimassa se sähkis/mese minkä joskus miulle laitoit?
En sitä tähän voi tietysti kirjoittaa, mutta kirjainlyhenteet siitä on pps ja hotmailissahan se oli? Mietin vaan, että olen sulle välillä tyrkkinyt sähköpostia, onkohan mahtanut tulla perille...en mitään järkevää tai tärkeää...vaan sitä hömppää mikä monella posteissa kiertää:) tänään laitoin tulemaan sellaisen jokanaisen rattilukon:)

Kiitos teille kaikille tuesta! Joskus vaan on olo, että mä oon maailman paskin äiti ja olento, byääähäää!
Ohdakkeenkukka, vitsit, mä oon kanssa joskus paukauttanut jotain tosi "nasevaa" suustani kun 5v heppu kokeilee mun hermoja parhaalla mahdollisella tavalla >:o/. Ja tietty just joku kuulemassa ;o).

Tyttö kysyi eilen illalla minulta sitten, että äiti; eikö aikuisillakin voi olla känkkäränkkä? Mä siihen, että joo-o, voi olla. Tyttö viisaana; ai niinku sulla tänään?Heh hee, illalla koko juttu jo nauratti :o))

Mirkku, jos lapset joskus näkee et mä itken tai olen tosi huonotuulinen niin mä sanon et äitillä on känkkäränkkä-päivä :} ne tyytyy siihen, antaa halit eikä kysele sen enempää :D

Hitsiliini, en ihan teidän mielenkiintoisiin keskusteluihin ehdi kunnolla osallistua :-)
Täällä vietetty "vapaapäivää". Tuo 2,5-vuotias poitsu ollut kaverilla hoidossa tän päivän. Tässä keväällä vuorotellen vähän järkätään toisillemme vapaapäiviä :-) No, onhan tuo pikkumuruliini tietysti kotona, jottei ihan velttoiluksi mene.
Niin, velttoilusta tulikin mieleen... Isäntä myös kotosalla. Hällä pamahti selkä viime viikolla ja vielä tämän päivän tehnyt töitä täällä kotikonttorissa. Niin, ei sitten pelkkää velttoilua tämä päivä ;-) :-D Pitihän se vapaapäivä hyödyntää...

Palailen siihen suljettuun osastoon ajan kanssa. Nyt pitäis lähteä kohta tuota poitsua hakemaan.
Haidille tsemppiä jänskiin päiviin! Mirkulle voimia vimpoille metreille! Ja Papullakos ne oli hääpäivät, onnittelut! Mitähän vielä piti toivotella.. Kaikille tietysti ihanaa viikkoa ja plussatuulia!

Tehis