ISOmpaa pesuetta haaveilevat 31

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Joo Xo)
Onkos Mipsa jo naamakirjassa ?
Teillä ois hyvät saumat sopia treffit ;o)

Aijuu; tuli täst mieleen, että olikos Ohdis jonka veli asuu meiän kylillä?
Ilmottelet sitte ajoissa kun olet kylään tulossa, jookos ?
Jos vaik treffattas mekin.

Ja Tittin kans pitäis ny treffata, jos vaik ensviikolla ois sopivaa aikaa ?
Niin olettaen että tää tauti ei meillä enää jyllää - muuten en saa tarpeex läheltä nuuskuttaa pikkuherraa....eikä se käy. Pakko päästä liki.

Ja NYT Ohdis plopsauttaa sen kikkelin otsastaan irti ( voit vaik antaa jollekin
tarvitsevalle =) ja aattelee, että tää päivää menee nyt vaan näin.
Eikä sen kummosempaa.
Eipä sulta voi 120% :a vaatia ihan jokapäivä sentäs.
Nih.
Jaa, mun tarvii tota rommia koittaa illalla, jos vaikka toimis... ihan kivasti se kylmä olutkin toimi ;o}
 
Aurora Vee
Hankkineet elämän, hah..!

Täällä me kaikki ollaan taustalla, mutta mulla on ainakin käynyt niin, että silloin kun ehdin koneelle, mulla on imetettävä sylissä ja siis vain toinen käsi käytössä (kuten nytkin). Ja koko ajan joudun komentelemaan muita. Lähes joka päivä käyn kuitenkin lukemassa teidän jutut. Noista lapsettomuushoidoista tiedän vaan niin vähän, että menen ihan sekaisin kaikista clomeista ja ivf:stä... Toki peukuttelen tällä vapaalla kädellä niille jotka sitä tarvitsevat! :-D

Poitsu on 2 kk lauantaina ja silloin on myös ristiäiset. Päivät ja viikot ovat täynnä tohinaa. Nytkin täytyy rientää, niin kauan kuin kämpästä on jotain jäljellä...

Aukkis
 
Ohdis
Voi juma että oon tänään kironnut meidän kameraa...sillä ei näköjään saa otettua ku maisemakuvaa. Vanha paska. Murr.

Cb:ssä bongattu haamu, mutta kun mä en saanu siitä otettua säädyllistä kuvaa vaikka miten päin vääntäs :mad:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4028329.jpg

Toivotaan että tosta viiva lähtisi vahvistumaan, kuvassa ei kyllä kummoselta näytä mutta jos joku haluu tulla kattomaan, niin on siinä ihan sininen ja levee haalea viiva =D
En uskaltas innostua enää ihan pienestä, kun on aina ollut ikävä loppu...
Eilinen olis voinut olla kiinnittymisvuotoa, vaaleenpunasta vuotoa oli muutaman tunnin ajan. Tissit jo niin turvoksissa etten saanut takista nappia kiinni, arvatkaas oliko Oliolla naurussa pitelemistä..

Joox, kyl se mun velipoika siellä majailee juu :} lupasin niille mennä kylään vielä tänä vuonna...aluksi aattelin ny kevättä mutta tässä on kaikenmaailman hässäkkää joten olen siirtänyt ajatukset kesälle. Ja varmaan treffataankin sitten :}

Auroran poika jo 2kk..huh, toissapäivänä taisin vasta bongata meidän ketjun jossa sä haaveilit yrityksestä =D

 
Joo Xo)
Pinkkiksen kanssa päivä tiedossa, ja nyt on mentävä takkiostoksilel Kappahliin....
ainakin meidän kaupassa on kaikki jo alennetutkin -50 %,
joten löytöjä mennään tonkimaan. Jos Pinkkiksen hermo kestää....se inhoo kauppareissuja, mutta houkuttelen iltapäivän herkkuketkellä sitä ;o)
Jos tuo hetken viihtyis, kun lupaan iltapv pullaherkut.

Kröhä ei helpota - eikä toi ilman kylmeneminen auta nyt yhtään asiaa.Hö.
 
Joo Xo) viä...
Ohdis ; JIH-HU-Huuuuu !!!
Tossa näkyi kyllä ihan selvänä nuo viivat !
Valistax nuijaa : miks siinä oli toinen pystyviiva ja toinen vaakaviiva ? ---mä oon tehny vaan sellasii, et viivat menee samaan suuntaan...)

Mutta tuo kesätreffisuunnitelma sopii kyllä. Täällä ollaan !
 
Ohdis
^Joox, noihin cb:n testeihin tulee aina vaakaviiva siihen testi-ikkunaan, ja sen lisäksi siihen päälle tulee sitten pystyviiva, niinkun plus-merkiksi. Tossa se näkyy hailakkana. Se yksinäinen pystyviiva oikealla on sitten kontrolliviiva, niinkun testeissä aina.

Meidän KappAhlissa ei kyl ollu mitään tarjouksessa eilen vielä, epistä :}
 
Joo Xo) viälkii...
Ohdis: kiitän valistuksesta ;o)
Ja kyllä. Kylläkyllä.Näen siinä pystyviivan "alla" haalean poikkiviivan !
( varo-varovaisesti kipsaan peukut tuttuun asentoon =)

Kattokaas mä tein niin, että liityin johonki Kappahl-klubiin.
Kun en siellä ikinä käy noin muuten, mut sitte ku ne laittaa mulle textarina nuo alennusjutuskat, saatan käydä vilasemassa.... viimex en tosin yhtäkään riepua saaliiks saanu, noita poikain vaatteita kun ei siellä(kään!) liiemmälti ole.
Ja jos on, niin vaan yhdenväristä / kuvioista - ja meillä täytyy olla 2 ihka erilaista ja
eriväristä aina.
 
Ohdis
Eikun pitäs näkyä poikkiviivan alla haalea pystyviiva ;} menikö senat sakasin?

Mulla myös Kappahlin kortti, sain sen viime viikolla postissa ja mukana tuli joku 30% alennuskuponki, mikä pitäs käyttää 14 vrk sisään saapumisesta. Tuleehan kiire käyttää....
Hautajaisvaatteet pitäisi kyllä etsiä, en muista sanoinko jo mutta siis pappa nukkui pois pääsiäisenä.
Samaisesta syystä pojat menee tänään parturiin, molemmat näyttää röllipeikoilta.

Pappa lähti melkein niinkuin pitäisikin, kotona asui kunnes torstaina joutui sitten sairaalaan kun ei päässyt liikkumaan. Tuolloin tiesin jo odottaa sitä puhelua... Ikävä sitä höppänää tulee, onneksi on iso kasa iloisia muistoja <3
 
Titti*
Huomenta täältä pitkän hernekeittokuurin jälkeen... = ) Silläkin uhalla että joku smartass taas pääsee vinoilemaan jotain niin laitan muutaman sanan.

Pakko oli heipat heittää, tuli niin ikävä että Ohdis tuli oikein mun uniinkin... En kyllä muista mitä siellä teit mutta silti. Mutta asiaan, onnittelut taas Ohdikselle!! Tuommoinen samanlainen tulos narisee nyt tuolla olkkarin lattialla... Helposti näyt raskautuvan, kuinkas nyt saadaan kestämään tuo tulos?!?!? Saitko nyt niitä jotain lääkkeitä? Entäs se asperiini/disperiini?? Olikos se nyt niin että sun limis oli aina vähän ohut, vaikuttaako noi sun lääkkeet mitenkään siihen? Paljon kymysyksiä mutta kun en oikein tiiä noista... Voi että miten toivonkaan että nyt jo pääsisitte loppuun asti, jouluvauvaa teille!!!

Haidilla oli feississä hyviä työuutisia, onnittelut niistä!

Jooxille laitoinkin sinne myös viestiä, en ole ehtinyt sinne asti vielä että oletko jo vastannut... Mutta ensi viikko kuulostaa hyvältä!!

Aukkiksen vaavin kuvia olen odotellut sinne ryhmään, koitas saada aikaiseksi, edes yksi kuva, joohan?? = )

Muillekin iso kasa vilkutuksia!!!

Meillä kaikki ok, vaavi kasvaa ihan sikavauhtia ja on jo tosi iso ja vauhdikas!! Navan ympäri jo hieman ryömii ja yrittelee jo eteenpäinkin, pylly nousee jo tosi hienosti. Ikää on siis jo 4 ja puoli kk. Tosi touhottaja on tuo jäbä... = )

Mut ei mulla muuta tähän hätään, Ohdiksen kuulumisia seurailen tiiviisti täällä..
 
Ohdis
Tittikin käynyt =}
Vai oon mä ollut sun unissa? Pitää varmaan sitten käydä useamminkin jos sillä saadaan sut tänne houkuteltua ;}

50mg aspirinia olen syönyt jokä päivä yhden kierron alkupuolelta lähtien.
Se lisää kohdun verenkiertoon, ohentaa verta muutoinkin, pienentää näin keskenmenoriskiä ja lisää kiinnittymisen mahdollisuutta. Lääkärit tuota määrää joko siksi, että veri on liian paksua (=korkea hemppa, mulla on) tai sitten ihan selittämättömään lapsettomuuteen ja varhaisiin keskenmenoihin...jos ei kerran mun lääkäri ota mua tosissaan niin päätin lääkitä itse itseäni ;}
Limis mulla on selkeesti parantunut entisestä, nythän se oli kp11 jo 7mm joten paksuutta varmaan alkaa olemaan riittävästi, luulisin ainakin...

Olen ihan hyvillä mielin, nokka kohti inssiä on joka tapauksessa, joten jos tässä vaiheessa tärppääkin niin se on sitten mahtava juttu, mutta ei kaada maailmaa jos taas jostain syystä haamuilut jää tähän. Mutta toistaiseksi testailut jatkuu...mä varmaan elätän paria apteekkaria tässä kaupungissa ;D

Annahan sille pikkuselle touhottajalle tädeiltä lämmin halaus. Kohta se meneekin jo niin, että ei jouda muuta kun vahtimaan :}

Aukkiksen vauvakuvia kurkkais kyllä mielellään! Meinasin jo aikasemmin kysyäkkin, mutten kehdannut kun arvelin että niitä kuvia siellä voi jo olla, mutta mä vaan on niin laiska käymään siellä fb:n puolella taas ;}
 
Titti*
Anteeksi nyt että mä kyselen vaan mutta... Mitä hyötyä teille mahtaa olla inssistä?? Siis kun kuitenkin raskaudut helposti, jatko ei vaan mene hyvin. Eikö paino pitäisi nyt laittaa raskauden jatkuvuudelle?? Näin tekoblondin logiikalla siis.. = ) Vai tuleeko inssin myötä semmoiset lääkkeet kehiin että jatko sujuu helpommin? Mä en ymmärrä näistä mitään kuten huomaat.. Mutta siis asia kiinnostaa! Toivottavasti tuosta aspiriinistä on apua, mulla varpaatkin pydessä!!!!!
 
Ohdis
^ Meidän hoitava lääkäri suostuu tarkistamaan lääkitykset kohdalleen vasta inssin yhteydessä, ei vielä tällä "keveimmällä" hoitoasteella. Eli en saa esim. lugeja kun vasta inssin yhteydessä, tai hcg-verikoettakaan että saataisi virallista dokumenttia siitä että olisin raskautunut.
En tiedä taikka tajua miksi, koska monella muulla palstoilla kirjoittelevilla naisilla lääkärit tuntuvat mielellään kokeilevan ensin erilaisia lääkehoitoja ennen inssiä ja joillain otetaan verikokeita joka kierroissa, mutta meidän lääkäri tuputtaa sitä joka käänteessä joten sinneppä sitten siis niin saadaan hoitoa eteenpäin :}
 
Titti*
Jaahas... No sinne sit vaan jos ei nyt tärppää kunnolla, saat sitten kaiken mahdollisen tuen ja hoidon jos ei kerran muuten. Saakohan lekuri jonkun provikan aina lähetetystä inssiläisestä?? ; ) Mut nyt lähdettävä syöttämään naperoa...
 
Mipsa
En ole naamakirjassa. Enkä varmaan tällä menolla pääsekkään. Avuton mikä avuton. Ja luulen, pelkään pahaa, että kohta en ehdi enää mitään. Tuo Auroran tämän hetken todellisuus kuullostaa ihan mahdolliselta myös meillä hetken päästä.
Siis mitä, poika jo 2 kk?! Olenko minä nukkunut tässä muutaman viikon onnellisesti ohi?! Juurihan hän syntyi.

Ohdis: salaiset peukuttelut tuottaa tulosta?!
Surullisiakin tapahtunut teille pääsiäisen aikaan. Lähettää ison kasan haleja.

Kiva, kun Titti poikennut kaikesta huolimatta.
Ettei minullekin kävisi noin, vähän olen varovainen mitä täällä suustani lasken. Kun tiedän, että näitä juttuja nyt voi käydä lukemassa ihan kuka vaan. Mitä en tosin ymmärrä. Ei minulla ainakaan ole aikaa lueskella ties mitä ketjuja.
 
Tehotyttö.
En kerkiä muuta kuin lähettää Ohdikselle armottomat peukut ja samassa paketissa lohdutusta tärkeän henkilön poismenon vuoksi <3

Kaikille muille vilkutuksia ja ihanaa loppuviikkoa!

terkuin Väsy-Tehis
 
Ohdis
Mööh...tässä tule hullua hurskaammaksi...mutta kiitokset vaan peukutuksista (ja lohdutuksesta) kuitenkin! Kiva että jaksatte tsempata :}

Tämän aamun cb näytti aivan säälittävän surkeaa haamua vasta noin 7-9 min testaamisesta. Lisäksi rintojen turvotus on alkanut laskea.. Taasko pieleen mennyt kiinnittymisyritys ?!?!? Henkisesti alistun odottelemaan vuotoa, joka pitäs tulla tiistaina..katellaan sitten lisätestaamista jos ei ala kuulua =/

Myö aletaan täällä konttorilla pakkailemaan, maanantaina on muutto isompaan tilaan ja silloin varmaan tää elleissä roikkuminenkin vähenee....on meinaan lasiseinää työhuoneessa ja jos oikein huonosti sattuu (kuten vahvasti epäilen), tuotannon pojat näkee suoraan mun näytön :D
 
Joo Xo)
Ohdis - oispahan pojilla ( sun lisäx =) jotain mielenkiintoista katsottavaa sitten,
mut meitä et saa jättää ----- mjaah, no ehkä hiukan vähemmälle,
mut kokonaan et hylkää tai alan parkuu niin että se kuuluu teille asti ! NIH.

Eipäs heitetä vielä toivoa kuitenkaan, malttia vaan peliin ,
jätä testailut vähemmälle hetkeks....joojoooooo - helppo sanoa ;o)
mut joskus tapahtuu niin ihmeellisiä asioita,
ettei niistä selvä ota erkkikään...meinaan siis jos ei niin tarkkaan
mieti tuntemuksia ja testaile ja sitten onki... äh, siis kyl te tajuutte ?!

Täällä on tajuttoman harmaata ja kylmää, lupasin Pinkkikselle kotipäivän - siis
siivotaan ja sellasta. Ei ainakaan ulso mennä nyt, oon ihan tukossa taas,
ku eilen käytiin kaupoilla Pinkkiksen kans ja iltapv.olion kans.
Saalis Kappahlin alesta oli: 1 teeppari tytölle 2,50+Bratz-lippis 7,95
ja pojalle teeppari 3,- + verkkaritakki samaa sarjaa 4,50.
Ei siis isoja löytöjä - vauvojen vaatetta ois ollu sitäkin enempi.
Ei edes naisten yhtäkään riepua ollu, jonka oisin päälläni kuvitellu...hö.

Mutat sitte samalla käytiin ostaan tuulipuku Pinkkikselle,
ihan edullinen cittarista 29,90 ;o)
joten suht tyydyttävä saalis.... sen lisäks juoruttiin kaikkien tuttujen kans varppii
3 tuntia yhteensä, ja iltasella naapurit toi thaimaasta tuliaisiks ihanaa suklaata
ja mulle superihanan silkkihuivin, kauniit pöytätabletit ja lasinaluset ...
aika ihanat naapurit meillä =o} !

Sain pestyä pyykkiäkin 4 koneellista ja muuta...PiMS-gorilla on tyrkkäämässä
itseään meille kaikesta päätellen... ( Sori, Ohdis - ei se teille jouda ! )

Pahoittelut papan poismenosta, jos en vielä sitä maininnut...
( ihana kuitenkin, ettei tarvinnut kuukausitolkulla jossain sairaalan vuodeosastolla makoilla ja kärsiä - se on kaikkein kamalinta.)

Ja juu, Titti; katellaan sit ensviikolla , oisko keskiviikko hyvä päivä teille ?

Ja mitäsmuutamunpitikään...??
- Jaa..Päivän Pinkkis :
Se tulee ja katsoo mua suoraan silmiin silleen liikuttavasti:
" Äiti- oonksmä hereillä sitten perjentaina yheksältä ?"
Mä: kuinnii?
P: No kun silloin tulee se naisten maailma- jossa miehet aina tottelee,
mitä naiset sanoo ...
ja musta ois oikeesti hyvä, et isikin sen näkee...
Hmmmm... ja VARSINKIN just isi !
...Voihan olla, et mua jo unettaa sillon, mut isin tarviis tajuta vihdoin toikii....

X`D !!
 
Ohdis
Mä ketään ole hylkäämässä Joox :D
Ja jos tämä elleily meinaa ihan liiaksi vähentyä, pitää hankkia kotia toinen läppäri (nyt kiikutan yhtä viikot töissä ja vknloput kotona) että viikolla pääsee sitten iltasin tänne ;}

Hyvät löydöt oot tehny, pitäsköhän munkin käydä kierroksella, josko se ale ois täällä saakka jo....minäkään en löydä itselleni todennäkösesti sieltä mitään, mutta lapsille sitäkin enemmän.

Päivän Pinkkis xD
Selkeästi on neiti ymmärtänyt oman arvonsa. Voi sitä miestä joka tuohon neitiin joskus rakastuu :}

Mutta mä kyllä luulen Joox, että se gorilla ehkä meillekin livahtaa. Alkaa meinaan olemaan sellainen kutina...jurputtaa ihan kybällä taas vähän kaikki, vaikkei mikään ookkaan pielessä. Tai ehkä se on vaan seksinpuutosta?? :D
Mikäli vuoto sieltä tulee, niin viikon päästä olenkin kaverin kanssa menossa keikalle. Nappi ajoitus, etten sanoisi. Silloin voisi ajatella nauttivansha muuthaman lonkheron.. Terapiaa ;}
 
Ohdis..TAAS
http://haikaranpelatin.vuodatus.net/blog/1896344

Njaah..en tuhlaa cb:n testeihin enää penniäkään. Ikinä. *Möks*
Näyttää olevan joku uusi ilmiö noi cb:n kunnon haamuplussat, liekö firma muuttanut testiään jotenkin olennaisesti..

*Möks*

 
Titti*
Joox, mulle käy vain ma, ti ja pe. Sopiiko joku niistä??

Ohdis, ei me luovuta ennenkuin punaista näkyy!! Ja jos näkyy niin sithän sä pääset jo sinne inssiin, vai?? Haleja joka tapauksessa!!

Mä oon ihan superpaska äiti tänään, päätän siis raporttini tänään tähän. Hyvää viikonloppua kaikille!!!
 
Tehotyttö.
Pikaiset moit taas!

Voi himpura Ohdiksen testailuja.
Mun ois pitänyt kohtalotoverina sitoa sun kädet, ettet pääse testailemaan ennen kuin menkat myöhässä :) Tää tauti nimittäin kyllä tekee noita haamuja vaan, ei sille mitään voi..
Pitäiskin muuten huvikseen koittaa, että mites nyt, kun on ehkäisy :) Saako silloinkin haamuja testiin..
Silti edelleen mäiskitään gorillaa päähän ja teipataan peukut!

Jaa, täällä on paskoja äitejä liikkeellä. Voimia oloihin Titti!
Täällä sen sijaan on NIIIIIIIN paska sisko. Niin paska, että pikkusiskoilla on itsetuntokin ihan nolla. Ja reppanat eivät pysty avaamaan silmiä, vaikka miten yritän, yritän ja yritän.. Kuka/ketkä sitä lapsen itsetunnon kasvua tukevat tai jättävät tukematta? Sisarukset? Juu, lyttäämistä kyllä tapahtuu sisarusparvessa, mutta siihen tarvitaan kyllä tukea ja apua jostain muualta.
Minusta on tehty täyspaska, koska yritän kertoa, mitä vääryyksiä itse olen osakseni saanut. Samalla yritän auttaa toisia myös heräämään ja näkemään. Ei, minä vaan myrkytän ja yritän kääntää heidätKIN äitiä vastaan. Vaikka kyseinen henkilö on toiminnallaan osoittanut, ettei nyt välttämättä ihan omia tehtäviään kunnialla ole hoitanut/hoida. Pesee kädet ongelmasta ja kaataa sen sonnan minun niskaani. MINÄ en ole tehnyt mitään.. Ihmisen kanssa, jonka läheiseksi HÄNET on merkitty. Ja kuinkahan paljon tässä olen niitä asioita viime aikoina ollut hoitelemassa, aika paljon...
Nyt sitä sontaa kaatavat sitten siskotkin, kun äiti on pyhä. Jep.
Suku on pahin vai miten se oli?
Mitenköhän sitä saisi tuon oman lauman kasvatettua niin, etteivät sättisi toisiaa sitten aikuisena?!?!?!

Hyvää viikonloppua kuitenkin :)

Tehis
 
Joo Xo) viä...
Hä ?? Tehis on jutellu mun siskon kanssa vissiin .... mulla vaan ISOsisko,
mutta onkelmaa pukkaa ... en oo ite sen kans puhunu ties moneen kuukauteen,
kait ennen joulua viimeks. Se on varppii haukkunu mua Tehikselle...vaimitenseoli ?

JA Tittilässäkin samoja ropleemia lasten kans ko meilkii :eek:(
Meillä mä oon paitsi IHAN P*stä, niin myös ÄÄRETTÖMÄN TYHMÄ enkä
mutsiks sovi siis ollenkaan....
Näitä huutelee pihoilla tuo meiän esimurkku - se, jolla menee myös
koulu ihan päin peppua...ei s emulle uskalla sanoa päin naamaa noin rajusti,
mutta nää kuulen naapureilta...jip-pii.

KAvereiden lapset on alkaneet jäädä myös röökinpoltosta kiinni ...
millonkahan meillä ?? juu - eikä auta se, ettei perheessä kukaan polta.
Kauhulla vaan odotan.

Nyt tuli eka poika koulusta, kohta tulee toka.
Sitten mennäänkin jo pysäkille viemään nuo isälleen...taas.
Onneks ei sit vähään aikaan tarvii taas....

Viikonloppuja jokaiselle tasapuolisesti !!

Titti mä laitan sulle vaik textarin, et mikä päivä ois paras,
kunhan kyselen olion menoja ekana...


 
Titti*
Meillä (mulla) ongelmana toi kolmonen... Mulla on tosi vaikeeta tulla toimeen noin temperamenttisen ja aggressiivisen lapsen kanssa, mä oon ihan neuvoton ton äärettömän voimakkaan tahdon ja raivon edessä!! Mä en vaan välillä jaksa... = (

Tehikselle tsemppiä, noi sisarusten väliset jutut on aina vaikeita. Meillähän oli siskon kanssa pari vuotta sitten kanssa välirikko hetken, mä olin se nipo joka ei jaksanut kuunnella naapurista maanantaiaamuna klo 5.30 biletystä. Ja se sisko kun on jo 44 wee.. Itsekin tuota miettinyt että pitäisi omalta äidiltä ottaa jotain mallia kun muuten meidän sisarusten välillä ei ole ikinä mitään riitaa (aikuisena) ja meitä on kuitenkin kuusi. Jotain siis äitee on tehnyt kai oikein, mikähän juttu se sit olis?? Sen kun tietäis...

Huoh, ei tää oo aina niin helppoa...
 

Yhteistyössä