ISOmpaa pesuetta haaveilevat 33

  • Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti
Ohdis
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
(Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )
(*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07)

Plussanneet :

Safiiri 37v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08, la 24.8.09
ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06, tyttö -08, La 10.10.09
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Ohdakkeenkukka -80, t -98/p -00/p -03 + bonarit t -99/ p -96, LA 24.2.2010

Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93/Poika syntyi 3.12.08
Aurora Vee 29, mies 28, t-05, p-06, Poika syntyi 18.2.09
Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06 la 24.5.09, tyttö syntyi 21.5.
 
Marjuli ejk.
ISOmpaa pesuetta haaveilevat 33
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
(Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )
(*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07)

Plussanneet :

Safiiri 37v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08, la 24.8.09
ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06, tyttö -08, La 10.10.09
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika -08 LA 27.1.2010
Ohdakkeenkukka -80, t -98/p -00/p -03 + bonarit t -99/ p -96, LA 24.2.2010

Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93/Poika syntyi 3.12.08
Aurora Vee 29, mies 28, t-05, p-06, Poika syntyi 18.2.09
Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06 la 24.5.09, tyttö syntyi 21.5.

Päivitin tuohon tuon oman LA.n
 
Joo Xo)
Hih... mä livahdin tänne niiiin hissunkissun,
ettei tätönen kyllä varppii huomannu mua ainaskaan seurata.

Marjulilla onkin sama l.a. jolloin mun kummityttö on syntynyt ;o)
 
Ohdis
Huomenta :}
Viimeisiä lomapäiviä viedään..sniif. Eilen laskeskelin että taitaa joulukuussa olla kertynyt sen verran lomapäiviä talteen että saisin aloittaa äippäloman suoraan joululomalta! Voi kun esimies olisi samaa mieltä asiasta :D

Kai sä Joox peitit jäljet perässä ;}
 
Titti*
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
(Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )
(*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07)

Plussanneet :

Safiiri 37v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08, la 24.8.09
ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06, tyttö -08, La 10.10.09
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika -08 LA 27.1.2010
Ohdakkeenkukka -80, t -98/p -00/p -03 + bonarit t -99/ p -96, LA 24.2.2010

Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Titti 39 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93/Poika syntyi 3.12.08
Aurora Vee 29, mies 28, t-05, p-06, Poika syntyi 18.2.09
Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06 la 24.5.09, tyttö syntyi 21.5.


Päivitin vaan nyt tuota ikää... Vaikka poistaahan mun tiedot jo joutais, enempää ei tule eikä haaveilla. Perjantaina oisin jo päässyt tutkimukseen että miten piuhat katkotaan tai tukitaan mutta oltiin reissussa enkä mitenkään pystynyt tuota peruutuspaikka hyödyntämään. Hö. Taas ootellaan...

Ohdiksen massu on niiin ihana, vieläkin melkein tulee kyynel silmäkulmaan kun oon niin onnellinen teidän puolesta!!! <3

Kiitos vielä Jooxille viimeisestä!!

Haidin tapaaminen lähestyy, ensi viikolla jo nähdään. Sit onkin kyllä jo reissauskiintiö enemmän kuin täynnä... Onneksi koulut alkaa ja kolmosella kerho, ehkä tästä selvitään... = )

Terkkusii kaikille!!!
 
Joo Xo)
Tottakai peitin jäljet ja tarkkaan ;o) !

Tittikin käynyt, kiva kiva !
Ja kiitosta vaan itsellenne, ihana oli pitää pikku mussukkaa sylissä =o}
Teillä suuntautuukin sitte ensviikolla Haidilaan matka, hienoa !
Ootkos sitte visiteerannut ihan jokaisella meistä,
vai olix vielä Tehis käymäti ? ja Safiiri ?
- noooooh, ehtiihän noi, jos joku on jäänyt... sitäpaitsi
jos oot jo muidenkin ketjujen ( joihin itse siis kirjuuttelet =)
immeisetkin nähny ihan livenä,
se tekeeki jo hemmetinmonta immeistä...huh !
Onnex joku sentäs on noin ahkera
kyläilemään, meikä on aikas huono siinä.

Meille tulee taas tänään vieraita grillailemaan koko illax,
ja kaupat on nyt juostu läpi kaikki ton mykkis-myrkky-olion kans.
En tiiä, mikä sitä vaivaa, kun jo 3:s päivä mykkäkoulua menossa...
haistatin sille aamusella jo P*eetä ( aikas kovaankin ääneen :eek:( ! )
ku ei puhu mitää mulle. Noh, kaipa se sit joskus paljastuu,
mikä sillä on/oli...

Pinkkiksen hammas istuu vinksallaan niin tiukasti,
että kyllä meille taitaa tulla torstaina se hammis-käynti.
Vaikkakin siis on koitettu heilutella ja irrotella sitä jokapäivä.
Vetävät hammiksella sellasen lääketokkuran päälle tytsälle,
että sitte se hampi lähtee - ei vastaväitteitä.
Olio menee hammikseen mukaan, ja on kuulema sitte kokopäivän vahdittava
tyttöä, eikä sa ulos päästää yksin.

Mä lähden stadiin torstaina jo päivällä, terassi kutsuu.... tai ainaskin tapaan
sen ystäväni piiiiiiitkästä aikaa taas.
Häneltä kuoli mummo, joten varmaan nyyhkitään otsat vastakkain jossain
terassinnurkassa ja puhutaan henkeviä.
Ihanaa kuitenkin tavata taas ;o)


Koulureppuja ja kyniä ja kumeja ja sitä muuta hemmetin sälää on ny haalittu
taas kasaan, pari mageeta teeppariakin ostin poikasille,
kun tulevat kotiin ja aloittavat pian koulun sitte... ikävä on ;ò/
mutten kehtaa kokoajan soitellakaan pojille, mut pianhan noi kotiin tulee taas...
ensviikon lopulla. Oi oi.
Ja huomenna on naapurin l.a. joten jänniä aikoja eletään.

Mitäs muuta ? - ainii, Marjulilla siis l.a. sama päivä,
mutta vuosi vaan oli kummitytöllä 2006 ( JA kun hän on syntynyt 27.1, minä 27.10 niin on helppo muistaa :eek:)

Safiirilassa alkaakin jännäysviikot jo... kuinkahan mahtaa käydä ?
Onnex oon kasvatellu kynsiä - on mitä järsiä !
 
Ohdis
Huomenta. Tänään ollaankin jo poikkeuksellisen ajoissa hereillä kun käytin nuorimmaisen hoitotunnilla neuvolassa, varpaassa on jokin tulehdus..

Meilläkin on haalittu koulukamoja kasaan, eilen ostettiin tälle nuorimmaiselle reppu. Vähänkö oli polleeta poikaa, kun illalla peilin edessä ihaili reppua selässään.. Mun vauva menee eskariin =´}

Jokos Jooxilassa selvisi, mikä oliota kaivelee? Aattelin jos terassi-illan päätteeksi olisi onnistunut mieltään raottamaan.

Kiitokset Titille, ihanista sanoista <3

Tänään olisi tasan rv 10, jos omiin laskuihin on luottamista =}
 
Haidi kirjautumati
Ihmisraato viimesillä voimillaan heiluttaa täältä kättään kaikille.
Unetustauti on iskenyt meikäläiseen...voisin nukkua kellon ympäri, eikä sekään varmaan riittäs. Työvuorolistat on syvältä perseestä...älyttömiä putkia, 7 ja 8 päivää niin et vain yksi vp välissä. Kohta joutuu pomolle jyrähtämään.

Tänään olis tässä mökissä 14v hääpäivä, mutta taidan viettää sitä yksinäni iltavuorossa. Luulen et olio jo kuorsaa kun tulen illalla kotiin. Huomisen kun vielä jaksasi rutistaa niin sit olis peräti 2 vapaata, sit 2 töitä ja sit onkin 2 päivän Tittivapaa. Vihdoin näen etes jonkun "hurumummon" livenä:)

Ohdiksen mahakuva oli aika kurvikas...peppua, mahaa ja rintoja:)))))))))))))))
Ihana pömppis jo...mietin et millanen se on sit rv38 jne kun nyt jo näkyy noin selvästi?

Jaahas jos koittas raahautua jotain hommia tekemään, ettei menis ihan punaselleristille koko päivä.
 
Tehis hätäisesti
Pikaiset terpat ketjuun!

Tuulispäänä mennä viiletellään... Muuttorumba on hyvässä vauhdissa. Perjantaina on virallinen muuttopäivä, jolloin on vuokralla kuorma-auto. Silloin viedään isommat mööpelit. Tässä vähitellen laatikoita jo viedään ja tyhjennellään samantien, kun muutenkin sinnepäin ajellaan. Tänään muksujet parvet saadaan kaupasta ja mennään kasaamaan ne jo valmiiksi.

Ohdikselle ison isot onnittelut ihanista ultranäkymistä <3
Miten jollakin voi olla noin ihana vauvavatsa jo tuossa vaiheessa. Saat nauttia pitkään siitä :) Mulla kun ei ole ollut tuollaista edes rv 30 vielä. Vai meniköhän jo liioittelun puolelle.. ;-) Mutta tosiaan aina, kun ihmiset ovat alkaneet huomata, on laskettuun aikaan pari-kolme kuukautta.. Epistä!

Täällä tosiaan täti oli kyllä hyvinkin toivottu kaveri tässä vaiheessa... Ja nyt tuntuu siltä, että on ihan jatkossakin :) Huomenna voi kaikki olla taas toisin..

Safiirin suuntaan aletaan sitten tosiaan pitämään jo synnytyspeukkuja pystyssä! Ihan uskomatonta, että teillä on ihan kohta jo viisi lapsukaista. WAU :)

Nyt en ehdi enempiä.. Odottelen oliota reissulta, jotta pääsen itse hankkimaan vielä pippalokutsuihin kartongit, kuoret ja muut tsälät.. Täytyy saada tänään postiin! Siis tässä hulinassa tosiaan vielä juhlia järkkäilen.. Tuvastaläksiäiset :)

Jep, nyt kiidän..
Vilkutuksia kaikille!

Tehis
 
Joo Xo)
Haidilaan oikein hyvää & romanttista Norsunluuhääpäivää ;o) !
( juu ehkä se romantiikka-osio toimitetaan sitte myöhemmin..)
Voi kökkö mitä työvuoroja, jyrähä ajoissa ettet pala ihan loppuun.

Ohdis ei olio kertonu, mikä vaivas...
( nyt se kävi just tässä puristelemassa rintavarustusta...hö! )
noniin, siis : meillä vieraat tuli aikas myöhään,
kun ovat kumpikin töissä tahoillaan klo 18.asti jokapäivä - yrittäjän onnea - ja
sitte vaan grillattiin ja syötiin...Pinkkis järkkäs tietenki oman show`nsa,
eipä siinä paljon ehitty juttelemaan.
Sitte meikäläiselle tuli jo uni, kun soffalle pääsin.

Täällä vaivaa kans joku unitauti, mä oon ihan kokoajan niiiiiin väsy,
ettei tosikaan... jo kait 2 kuukautta tai jtkn kestäny tääki,
sais jo loppua. Joo ja nukkuminen ei auta, en oo sen virkeempi
kuiteskaan....vaihdoin jo vitamiinitkin toisiin aikaa sitte, ei auta.
Pitänee taas ottaa se kräuterblut-saft-kuuri, jos tepsis.

Ohdiksen massu tosiaan ihaaaaana, alkupömppis on niin suloista !
Kyllä se tosta "tasaantuu" se kasvu, jos oikein jaksan muistaa ?!
Ja jos ei, niin onpahan muilla ihmeteltävää sun pallossa sitten ;o)

Ja niin - munkin vauva menee eskariin, ihanaa & jännää aikaa ;ò}
Aijuu; poikaset eilen soitti, kotiin ois ikävä, ihan itku tuli puhelimessa
heti toisella pojalla - luulin, et ois isompikii hätä,
mut onneks ei , ja Mamin sydäntä lämmitti kun ikävöivät ...
 
Joo Xo) viä...
Nonni.
NYT mä tiedän, mikä tota olioo vaivas ...
päivä vietettiin makuuhuonehommissa,
nyt se on iloinen poika ;o) !
Sil oli varmaan paniikki, kun ei saada olla kaksin ku nää 2 päivää,
siis ke ja pe ( torstain olio on kotona Pinkkiksen kans, ku se hammas lähtee lääkityksessä ja mä stadissa...) Sitte se menee töihin taas, joten meidän tänkesän kaksistaan olot oli sitte siinä.
Juu, mutta ihana päivä on vietetty ja jätskikiskallakin käyty kun Pinkkistä haettiin,
ihana auringonpaiste täällä onkin !
Eli hommat hanskassa kaikinpuolin.

PeeÄs: tänään just tasan kp 14 ja limoista päätellen O-aika...
en saanu täyskaatoa, mutta eihän sitä koskaan tiedä. joojoooo, kunhan
vaan aattelin.

PeeÄs 2 : naapurilla ei mitään tuntemuksia, vaikka niillä l.a. tänään,
kuulema lauantai 1.8. ois sitte sopivainen aika heille.

 
Joo Xo)
Huhhei.
Kamala aamu.... onneks jo takana.
Pinkkis käytettiin hammiksessa , mentiin sinne jo 7.30.
Nyt alkaa pikkuhiljaa saada jotain tolkkua taas puheesta ja jalatkin pelittää hiukan.
Sai sellasen lääkityksen, että oli ihan sekaisin ( rentouttavaa, muka !!) ja silti pani hanttiin kun puudutettiin ja hammasta poistettiin.
Mun teki kyllä niin pahaa, parku ei ollu mamillakaan kaukana.

Nyt tyttö itkee vähän väliä, kun ei muista miten hammas otettiin pois...
ahdistavaa varmaan pienelle :`o(

- noh, mulla menee enrgiat siihen, että psyykkaan itseni lähtemään edes suht
hyvillä mielin stadiin, ettei taas mene vuotta ennenluin tapaan ystäväni ...
Isukki jää hoivaamaan peikkoprinsessaansa kuitenkin,
yksin ei tuota voi laskea vessaankaan tän päivän aikana .

Tässä raportti meiltäpäin.

PeeÄs: Miksei aikuisillekin hammiksessa anneta samanlaista lääkitystä ????
 
Ohdis
Joox :D
Hyvä että olion mieli on helpottunut ;} Ja josko jotain olisi karannut sieltä kukkupurkista..
Naapuristasi tuli mieleen että eipä mullakaan ollut mitään erityisiä tuntemuksia ennen ekaa synnytystä. Vetelin päiväunia ja kun nousin ylös, lapsivedet lorahti lattialle. Kattelin vähän aikaa että mitäs hittoa tää nyt on =D

Haidi, kiitti kommentista ;D
Aina on noita kurveja ollut mutta maha ei ihan tolta näytä tavallisesti :}
Kyllähän se tosta tasottuu, tuskin kasvaa samaa tahtia. Mutta huomasin tosiaan ultratessakin että kohtu nousee jo reippaasti häpyluun yläpuolelle. Yleensä kaiketi alkaa nousta sieltä esiin vasta näillä main.
Mitenkäs muuten Haidin hääpäivä, muistikos olio? :}

Tehis, hyvä että kaiken muuttorumban keskellä sä sitten pidät kuitenkin nettiä toiminnassa ;D
Vai tuvastaläksiäisiä järkkäät? Kuulostaa kivalta, ja pian saattekin sitten järkätä jo tupareita taas :}

Väsymystä on liikenteessä täälläkin, se johtuu tosin siitä että nukun tunnin-pari kerralla ja sitten pitääkin käydä taas pissillä. Saas kattoo mitä töistä tulee, maanantaina alkas taas arki :(

Tyttö täällä on flunssaisen olonen. Hermostuttaa ettei oo sitä possutautia kun ei oo pariin päivään oikeen syönyt ja sitten eilen nosti kuumeen..seuraillaan..

Ohdis & Voitto 10+1

 
Ohdis
Joox kerkesi väliin...ikävä kokemus pinkkikselle =/
Ja kyllä aikuisetkin aikamoisia troppeja sieltä saa. Ite sain aikanaan diapamia, nukahtelin koko hoidon ajan ja tädit herätteli että pysyisi suu auki, mutta eipä siitåä oikeen mitään tullu :p
 
safiiri,
Joo, sais kyllä aikuisillekki antaa kunnon lääkkeet hammaslääkärissä. Mää oon yhesti saanu diapamin ku menin viisaudenhammasta leikkauttaan pois. Nappaamisen jälkeen sitä oli hyvinki tyyni ja rauhallinen, ei pelottanu enää yhtään. Jännä kokemus kyllä.

Täällä kovasti lasketaan päiviä. Yöt meinaa olla nyt aivan pöljiä. Illalla kyllä meen makkariin nukkuun mutta sitte keskellä yötä herään tunteeseen että seinät kaatuu päällä ja täytyy hiippailla varapatjan kans olkkarin ja keittiön välille nukkuun. Tuuletin siihen parin metrin päähän. Naurettavaa. Toivottavasti olo normaalisoituu sitte ku Jänskis on syntyny........... Suppareita tulee tasaseen tahtiin, välillä hiukan kivuliaita, suurimmaksi osaksi vatsankovettumisia. Vaan eilen oli alaselkä jännästi kipeä. Kipu tuli muutamaksi sekunniksi tasasin väliajoin. Aattelin että jos mulla synnytyssupparit tuntuis selässä niin nuo eiliset ois kyllä viitanneet siihen. Mutta ku ei oo koskaan tuntunu muualla ku vatsassa niin oli vissiin sitte jonkinsortin rasituskipuilua. Tänään ei oo tuntunu.

Mutta nyt pyykkejä heivauttaan narulle. Sitte jos lähtis pihalle ku kerta aurinkoki paistaa niin mukavasti.

Safiiri ja Jänskis 36+3
 
Haidi töistä
Pikakurkkaus
Muisti olio hääpäivän laittamalla tekstarin mulle töihin, jossa kysyi "moneltakos mamma tulee töistä viettämään hääyötä" vastasin että normaaliin aikaan 21 jälkeen.
Kotiin mennessäni olio oli hereillä, juuri suihkusta tulleena. Käytin koiran ulkona ja menin itsekin suihkuun. Suihkusta tullessani tasainen kuorsaus kuului makuuhuoneesta...todella romanttinen hääpäivänyö...makasin kuumissani ja tuijottelin kattoon kuunnellen kuorsausta. En kuitenkaan raaskinut herättää olioo kun tiesin et sen kello soi aamulla viideltä.

 
Ohdis
Haidi xD johan oli melkonen hääyö :D
Et sentään tehny niinkun Safiiri että otat patjan ja meet nukkuun olkkariin ;}
Mukavaa viikonloppua sinne, kun sulla kerran on lomaa :}

Safiirilla on jännät päivät :} voihan ne supparit tosiaan selän puolella tuntua vaikkei aiemmin olisi ollutkaan, toivotaan että niistä suppareista saat vähän lisää vielä potkua :}

Täällä on kumma olo, mulla on ollut sellasta hengenahdistusta jo jonku aikaa (viikko?), siis tuntuu ettei happi kulje kuten normaalisti, palleaa puristaa. Ihan mahdotonta olla selällään. Mulle tää on tuttua loppuraskaudessa kun kohtu painaa, mutta että näin alussa =/
Luvassa ois tänään huvituksia lasten ja kummitädin seurassa. Vaihtoehtoja karsii rallit kun joku nurkka kaupungissa on täynnä turisteja :(
 
Mirkku34
Kyllä ihmismieli on kummallinen; välillä tietää (tai ainakin luulee tietävänsä) mitä haluaa, kun taas seuraavassa käänteessä ei ole ollenkaan niin varma haluamastaan.

Käyn päivittäin lukemassa kirjoituksianne, mutta oma pää ei nyt jaksa suoltaa mitään fiksua, joten pysyttelen hiljaa. Ehkä tämä tästä lähtee menemään...

Mä muuten odotan todella että koulut alkaa. Kaksi kk 24/7 lasten kanssa, noh, voisin mä välillä olla ihan yksinkin :). Pojat odottaa kyllä kans ihan innolla koulua, ja isompi tyty menee osaviikkoiseksi hoitoon. Jäädään nuorimmaisen kanssa kahden :)
 
Joo Xo)
Voi, Mirkku .... toi on niin tuttua ettei tosikaan.
Eiköhän me kaikki pähkitä ihan samallatavalla,
musta vaan alkaa pikkuhiljaa jo tuntumaan, et oisinx mä sittenkin liian vanha jo...?
- tai en oikeestaan oo-tai siis oonhan mä-jaksasinko vielä-en, ei ikinä enää- tai siis jos....ehkä. Ehkä sittenkin- voi itku, mä haluisin vielä...tai en.
Näin se homma menee.

Meillä taas eletään sellasta kautta näköjään, et olio on saanu jonku hormonivaihteen
päälle ja se haluis kokoajan pupuilla... juu ei haittaa mua,
ei me liian usein muutenkaan, mut nyt just kun mulla on ovis-aika ja sillee,
ni alkaa taas oma mielikuvitus laukkaamaan - ehkä liiankin kanssa.
Nooh - katotaan, kuin täs käy.
Jos natsaa, niin onhan se sitte tarkoitettu niin käyvän, ja jos ei, niin ei.
VAik salaa toivosinkin muuta ;o)

Safiriilla jo isompikin jännäys päällä, huih !
Mulla ei oo supparit ikinä vatsan puolella tuntuneetkaan, vain selässä ja
aika yläselässä vieläpä...ja synnyttäessä ristiselässä.
Vain harkkasupparit tuntui alussa vatsan puolella.

Kökkö tota Haidin olioo, ois tietenkin voinut hiukan panostaa,
mut eihän ne tajuu, jos niitä ei patista mihkään...

Taitaa Ohdiskella ahistus johtua sekä näistä ilmoista että alkuturbosta,
veikkaan...Ja ne limakalvothan turpoaa ( siis nenässä ja nielussakin ) niin,
ettei välistä tunnu saavankaan happea.
Muistan ton ahistuksen kyllä.Ei kivaa. Meneehän se aikaa myöden ohi kuiteski.

Meillä oli kiva terassireissu, maailma parantui taas paaaaaaaaaaaaaaaljonpaljon ;o)
ja hyvää ruokaakin syötiin.
Ja olio päätti eilen, et vietetään kokopäivä sängyssä ,
joten mikäs sen mukavampaa =o}
Hyvä fiilis, kaikkiaan.

Nyt siivoamaan varastoja, olio sai jonku hepakan niiden kans.... moiks!
 
Ohdis
Mirkku, se on kyllä niin tuttua toi mielen vaihtelu. Itellä kävi vielä kuukausi sitten mielessä että "mitä mä oon menny tekemään" kun vihdoin raskaus iski tajuntaan =D

Jooxilla ollut kiva päivä, hyvähyvä :}
Sä oot varmasti puhunutkin noista sun fiiliksistä oliolle kotosalla, mutta onko se oikeesti kuullut sua..tarkoitan siis sitä kun sä kuitenkin toivoisit ja sitten saanut pettyä vaikka toiveet on ollu korkealla, siitäkin huolimatta että kukkupurkit on ollu käytössä.... Jotenkin osaan aavistaa miltä se tuntuu, kun toi oma yrityskin otti aikansa, eikä Olio aina ollut ihan yhtä innokas kun ite..

Mulla siis se hengenahdistus on enempi sellaista että tuntuu kun joku painaisi palleaan..inhottavaa, onneksi tänään on ollut sen suhteen helpompi päivä. Tosin vaihtarina tuli oksennukset ;}

 
Haidi kirjautumati
Vapaapäivän huomenia
Kohta suuntaan matto kainalossa kohti rantaa kun lapset viel nukkuu. Nukkukoot nyt kun kohta alkaa taas koulut.

Titti hoi...täällä odotellaan jo kovasti:) Huomenna olen iltavuorossa, mutta tiistaina varmaan tulen jo töiden jälkeen teitä moikkaamaan. Isompi tyssi siellä pyöriin...pitkä likka, tumma tukka vaaleinraidoin, eli kysykään vaan rohkeesti niin vie tyttöset heppailun saloihin. Ponitalutuksia joka päivä 10.30-11.30 ja 15.30-16.30 näihin ei tarvitse erikseen aikaa varata. Ponit valmiina noina aikoina satoi tai paistoi:)
 
Titti*
Huomenta Haidi!! = )

Me päästään huomenna lähtemään vasta puolen päivän jälkeen koska sain nyt sit ajan sinne sterilisaatiosuunnitteluun huomiseksi 9.30. Eli olemme perillä vasta illalla, vähän riippuen miten nuo naperot jaksaa istua. Mutta tiistaina sit ehditäänkin nähdä oikein urakalla!!

Oho, just huomasin että olion tytär nukkuu tossa takana, palaillaan...
 

Yhteistyössä