ISOmpaa pesuetta haaveilevat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo xo)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdinhän minä, vaikka jo aamusta viikonloput toivottelit.
Enhän minä muistanut dementikko kun olen, et tänään olikin ryhmätyötä ilman opettajaa:) hommaa vähän eteenpäin ja kotiin:))
Mikäs ihmeen kohtutulehduskierre sitä Ohdista oikein vaivaa??? Ikävää, sillä jokainen tulehdus sillä alueella ei tee hyvää vauvahaaveille:(
Mun pitäs nyt miettiä tätä omaanapaani ja laittaa kaikki mahdollinen paperille ylös tiistaista gynereissua varten, ettei taas tarviis perästä soitella. Hyvällä tuurilla vois ehkä olla siiheksi jo miehenkin tulokset tulleet ja voitas vähän keskustella tulevasta tohtorin kanssa. Nyt taidan nauttia hetken hiljaisuudesta kun ei vielä ketään ole kotona...kömmin viltin alle tuohon sohvalle ja otan pienet kauneusunet:)

Juu, tuossa eilisessä kokemuksessa taas konkretisoitui se, miten järki ja tunne kulkevat niin eri teitänsä :-)
Järki sanoo, että paljonhan lapsia nukutetaan ja kaikki menee ihan hyvin. Leikkauskin on hyvin pieni ja monet joutuvat kestämään paljon kauheampia juttuja jne jne.
Tunne taas hyökkää takavasemmalta peikkona ja toteaa, että ainahan niissä on riskinsä ja joku voi mennä pieleen! Tuo peikko kulkee läpi kropan ja ahdistaa. Laittaa vilkuilemaan kelloa vähintään viiden minuutin välein.
Ja vaan se lapsen näkeminen siinä tilassa jo hirvittää. Meillä poika sai maskista "rekkamieshöyryä" ja yhtäkkiä ne silmät alkoi muljahdella ja kohta olikin jo ihan veltto lapsi käsivarsilla. Jättää sitten sellainen sinne yksin :-(

Mutta kiva kuulla, etten ole ainut seko tämän asian kanssa :-)
Siskonikin mua eilen lohdutti, kun puhuin miten kauhea fiilis se on. Hän lastenosastolla työskennelleenä kertoi hyvin monien äitien itkevän, kun lapselle annetaan rauhoittavat ja lähdetään sitten viemään nukutukseen.
Minä sinnittelin tuon nukutuksenkin nieleskellen :-) Vaadinkin isännällä jotain pientä palkintoa urheudestani..

Auroralle kestämisiä asuntohommissa!

Tehis, mulla vieläkin kyyneleet pyrkii silmiin kun mietin sitä pelästystä kun kaikki kävi niin äkkiä, tajun lähdettyä lääkäri tosi nopeesti nappas likan mun sylistä ja laittoi tuolille, mä jo luulin että jotain meni pieleen kun niin hätäisesti toimi... Mut palautetta annoin kyllä jälkeenpäin että pitäisi kertoa etukäteen mitä tapahtuu ettei tarvis noin elämä järkkyä...

Kiitoksia vaan sympateeraamisesta :} Olo on pers...tä, ihan oikeesti ja tiedän vähän liiankin hyvin, mitä nämä tulehdukset voi saada aikaan..laskeskelin juuri että parin vuoden saldo on nelisen kohtutulehdusta, 3 tai 4 kohdunkaulan tulehdusta,3 hiivatulehdusta, 2 virtsarakon tulehdusta ja munuaistulehdus. Että terve..vettä sataa, selkääkin särkee, menkkakivut painaa päälle, tänään pitäisi ajaa 200km anoppilaan ja ja ja..yksinkertasesti vituttaa, eikä saa edes olla kotona vknloppuna. Olen varsinainen päivänpaiste tänään :D

Meillä on Haidi samana päivänä sitten gynekäynnit :} kovasti toivon clomit saavani, vaikka nyt hieman mietityttää mikä on tuomio kun on nyt tää lääkitys sitten päällä :/

Hurjalta kuulostaa Tehiksen ja lapsen lääkärireissu. Pienelle toivotaan pikaista toipumista!

Kaikille hyvää viikonloppua, mun mörinöistä huolimatta :}

Kiireen vilkkaa tähän ehin istahtaa. Illemmalla testaamme äskettäin hankkimaa hierontaöljyä, jossa tuoksuu iiiiihanasti ylang ylang (se on tervan tuoksun ohessa toinen lemppari).

Ohdiksen massuun paranemisia. Ja muillekin terkkuja roppakaupalla. Ny meen keittiöön laittaan mustaherukkakiisseliä ja kermavaahtoa esille. Musta on nyt ihan tullu martta - oon kolmena päivänä tällä viikolla tehny jotain viime viikonloppuna poimimistamme herukoista tai omenoista :) Ennenkuulumatonta on tällainen toiminta meikäläiselle.

Pah. Mää en voi sietää itteltä kirjotusvirheitä. Tuossa yläpuolisessa piti lukea äskettäin hankkimaamme eikä äskettäin hankkimaa.

Murisee tämäki nyt ja menee pois.

Haa, kerranki mää naputtelen sekä eilisen viimesen että tän päivän ekan.

Tänne ei sen kummempia. Silmät meinaa olla ristissä. Nelkku oli tosi levoton pitkästä aikaa yöllä. Heräili vähän väliä. Eka koitin että jos hän rauhottaa itte ittensä mutta sitte loppujen lopuks piti käyä tuttia laittamassa ja välillä jopa pullottamassa. Aivan ihme yö oli meillä. Mutta ehkä välillä näinki. Yleensä saan nukkua melkein koko yön putkeen, sen verran hyväuninen neitonen hän on.

Viikonloppuja joka talouteen!

Yhteistyössä