ISOmpaa pesuetta haaveilevat 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terveisiä ultrasta!!!

Kaikki on loistavasti, vaavi oli todella vilkas tapaus eikä pysynyt hetkeäkään paikoillaan. Mittojen mukaan 20+4 olisi nyt eli pari päivää vielä edellä omia laskuja. Hyvä niin, eipä taida ihan jouluun asti mennä. Eli 10.12 olisi niinkuin se mitä ite pidän La:na ja ultran mukaan 8.12. Siinä hujakoilla olisi ihan kiva hänen tulla...

Yksi ainoa mutta oli.... Se on poika!!! Voihan vinde, mä kun jo mielessäni kaivoin tyttöjen rinsessamekkoja naftaliinista... Mut ei niistä kasseista voinut erehtyä, sain siitä oikein kuvankin!! Ja toisen kuvan missä hän näyttää keskaria.. Täytyy suljetulle ne laittaa, aika hyviä kuvia!! Mut joo, ihan pieni pettymys oli, olin niiiin varma... Siis kuopuksen kannaltahan tää on loistava juttu ja kyl sillee itekin samaa mieltä mut kun mä olin jo asennoitunut tyttöön, tuntuu että mun kroppa on nyt huijannut mua.. Ihan tyttöoireet siis koko ajan ollu, tuleekohan tästä nyt joku homppelipoika sit.. XD. No joo ei sillä oikeesti väliä kunhan elävänä tulis... On toi kuopuskin niiiin rakas...

Nyt hymyilyttää taas hetken...

Titti, ihanaa! Eihän mikään estä sua kaivamasta niitä prinsessamekkoja naftaliinista ;}
Ei vaan, voi vitsit, mä oon yhtä hymyä täällä :D

Oliko uusi tulokas Kirsikka? Oli tuolla edellisellä sivulla niin pääsi vähän jo lipsahtamaan...kuitenkin, tervetuloa! Mun mukeloilla on ikäeroa puolitoista vuotta ja sitten taas seuraavaan 3 vuotta. Kumpikin oikein hyvä, tosin nuo puolentoista vuoden välein syntyneet ovat tosi läheisiä mutta siihen voipi vaikuttaa moni muukin tekijä..

Jooxi sai kunnon mökkikelin! Outo valoilmiö tuolla taivaalla loimottaa :P

Tänään testattu negaa, 20 min päästä oli roskishaamu. Miksi oi miksi pitää niitä saakelin tikkuja tihrustaa vielä testiajan jälkeenkin. Voi elämä..noh, ensi viikolla jossain vaiheessa uusiksi.

Ohdis ja koopeet mitä lie :}

Kiitos kommenteista!

Tittille sen verran, että minä "salaa" toivoin/uskoin odottavani viime raskaudessa tyttöä (esikoinen on tyttö) ja sain kanssa rakenneultrassa tietää odottavani poikaa. Olin ehkä vähän yllättynyt ja ehkä hiukan hävettikin se pettymyksen tunne kun kätilö sanoi, että "tää on kyllä niin selvä poika kun vaan ikinä".. Joo ja voittehan arvata, että ikinä en tuota miekkosta vaihtaisi tyttöön=) Ja onnea siis odotukseen!

Auroralle sen verran, että olen kärsinyt keskenmenoista, eli kaksi lasta, kolme km:a. Raskaaksi olen tullut kyllä nopeasti (kopkop..), mutta nuo km:t on ollut henkisesti aika raskaita, varsinkin, kun aina km:n "hoito" ei ole onnistunut oppikirjojen mukaan. Nöyrin mielin siis suhtaudun uuteen raskauteen ja historiasta oppineena tiedän, että melkoisen turha on funtsia/laskelmoida mahd. uuden tulokkaan syntymäkuukausia tms (joskus harrastin tätäkin..*punastuu*)

Toisaalta siis sitä ajattelee, että jos nyt lopetan ehkäisyn, niin mistä sitä tietää a)koska tärppää b) jos/kun tärppää, onko raskaus taas tuulimuna/keskeytyy ennen 12 vko:a/kemiallinen raskaus. Sikäli siis hölmö sanoa, mutta kaksi viivaa testissä ei ole enää hirveästi ilahduttanut, vaan olen suhtautunut varsin "tunteettomasti" odotuksen alkumetreihin ja viimeksi "aloin olla raskaana" rv 20 jälkeen.

Työkuvio on sikäli monimutkainen, että työnantaja on hampaita kiristellen pantannut minulle tehtävää ja lupasin mennä töihin heti äitiysloman loputtua..(jolloin hain kuitenkin hoitovapaata..=) Eli paikka menee hakuun, mikäli jäisin taas pian äitiyslomalle. Toisaalta mietityttää myös oman talouden kestäminen, siinä mielessä voisi pitempi pätkä työssä olla ok...Tiedä näistä.

Sitten vielä tuo armas puolisoni! Siis mikähän h***tti sitä vaivaa? Viime viikolla asia oli ok, tänään sanoin soittavani kierukan poistoon ajan, niin alkoi ihme peruuttelu.."mä en kyllä tiedä jaksanko mä sittenkään raskausaikaa kun tarkemmin miettii ja mites tuo raha ja tämä remontti ja sun työt jne.." Voi tsiisus! Hänen osuus kun tuona raskausaikana kesti tasan 10 min. (ja tuo aika sisälsi suihkussakäynnin=), niin en kyllä ymmärrä. Ei ainakaan helpota mun ajatuksia tuollainen..Ja mä kun haluaisin mielummin nopeasti, en jaksa sellasta odottelua jne.

Tehotyttö: Taidettiin kirjotella samaan aikaan kermitteihin. Onnea! Sait siis tytön km:n jälkeen. Mä taisin enemmin olla taustalla, mutta olet jäänyt mun mieleen! Vieläkös sulla on haaveita?

Tulipa pitkä sepustus, mukavaa viikonloppua kaikille!

Eniten ehkä joo ottaa päähän kun mies on koko ajan ollut varma että se on poika niin nyt se paukuttelee henskeleitään että mitäs mä sanoin.. Mut äärettömän rakas siitä tulee joka tapauksessa, edellisen tapauksen jälkeen jopa ehkä kaikkein rakkain kunhan pysyy vain elossa!!! Ja tällä hetkellä sen suhteen näyttää hyvältä!!!

Pikana taasen..

Onnittelut Titti hyvistä kuulumisista! Ja kyllä siihen prinssiinkin kohta tottuu..
Mä olin kans tosta kolmosesta ihan varma, että on tyttö. Niinpä vaan yllärinä syntyikin poika. Koskaan ei olla etukäteen selvitetty sukupuolta. Kesti kyllä hetken, että tottui.. Mutta maailmassa ei varmasti ole sellasta tyttöä, johon tuon poitsun vaihtaisin! <3
Nelosesta taas luulin enempi poikaa ja tyttö tuli :-)

Ohdikselle armottomat peukutukset!!!!!!
Ja häähommeleihin tsemppiä.. Ja muista, onneksi on viime tippa. Muuten jäis monet hommat tekemättä ;-)

Kirsikalle tervetuloa minunkin puolesta!
Ai sinäkin olet kermittiläisiä? Varmaan et tosiaan paljoa kirjoitellut, mun nyt yhtäkkiä muista.
Ja sen verran haaveillaan täällä, että ei olla ehkäisty tuon tytön jälkeen ;-)

Nyt ulos..Kaikille ihanaa viikonloppua!

Tehis

Heippaset
Täällä kotiuduttu koiran katsonta reissulta ja oksennettu sen jälkeen mikreeni pihalle pääkoppaa kiusaamasta. Koiruus on nyt sitten meidän:)) kasvattaja päätti sen siinä paikan päällä, ettei meidän enää tarvitse jännätä tietoa siitä saadaanko pentu vai ei.
Suljetulle laitoin ihasteltavaksi muutaman kuvan, ketä kiinnostaa kurkata, sieltä löytyy. Vallan pieni on kaveri vielä, mutta 3 viikossa ehtii kasvaa kovasti.
Mahtavan mikreenin sain matkalla ja viimeiset kilometrit kotiin päin roikuin auton ikkunasta pihalla, etten olisi oksentanut autoon. Kotiin päästuä suoraan vessaan ja sit tuli yli, että paukkui...olo koheni huomattavasti kun hetken sitten yrjöttyäni makailin sängyssä kattotuulettimen alla.
Nyt viemään likkoja tallille ja illalla leipomaan kuopuksen huomisia synttäreitä varten...kuulumisiin!!!

No kato nyt tätä kaiken kuumeen (vauva ja koira jne) pehmentämää päätäni...Kirsikalle piti tervetulot heittää ketjuun...niin että tervetuloa vaan joukkoon...no jääköön sanomatta...hyvin varmaan noilla ajatuksilla sovit sekaan:)))

Pikaisesti kuulumisia lueskelin =)))) ja en muista puoliakaan!!!!!!!!

Mulla on uus bestis...sellainen arabialainen kaunotar =) Yllättäen puhutaan samaa kieltä. se on siitä hyvä kaveri et se kuuntelee kaikki asiat eikä väitä vastaan...lopuksi juhlistetaan ystävyytemme kunnon annoksella vettä;) Voi vitjat tätä oloa!!!!!!!!!! Minen kestä mittään, ja ne hajut VOI TSIISUS!!!!!!!!!

Kirsikalle tervetuloa toivottelen minäkin =) Ja Haidille onnittelut koirasta=))))) Ja Titille pojasta=) Ja ohdikselle tsemppiä, täällä kohta panikoidaan samalla tavalla (jos kykenen) =)))))

Nyt mentävä laittamaan pitsat uuniin ja sen jälkeen tod.näk näen taas bestikseni...

Pitkikin tulla heti takaisin...kävin suljetulla ja siellä olikin Titin vaavista kuvia...voi ihanuus:) toisessa kuvassa vauva ikään kuin näyttäis meille keskaria:) että läl läl lää täällä sitä kellutaan ja voidaan hyvin, vaikka koko ketju naisia jännää puolestani:)) ihanaa ihanaa...nyt Titti nautiskele tuosta pienestä naperosta. Jätä odotuspelkomöröt omaan arvoonsa, vaikka eihän se helppoa ole...mutta kaveri näytti kuvassa kyllä eloisalta tyypiltä:)

No kuulostipa tyhmälle tuo mun piti tulla heti takaisin...enhän mä kirjottanu tänne mitään...vaan kävin lukemassa ketjun juuri ennen kun menin suljetulle...sorry lauantai aamun aivoituksia...nyt täytekakkua täyttämään...olen aikataulusta vähän myöhässä. Vieraat tulee tytölle klo 12 ja kakku ei oo vielä kun osina:) yleensä kyllä jo edellisenä iltana täytän kakun ns. kostumaan ja aamulla koristelen...niin että se on moro!

Liikkiksiä vauvankuvia olikin suljetulla !
IIKS !
Kummatkin niiiiiiiin ihania, sekä karvainen että PikkuS ;o)

Palauduttiin jo eilen mökiltä, työleiri-remontti jäi taas vaiheeseen,
kun piti sieltä ukin lähteä kaupunkiin,
joten jatkuu tiesmilloin taas....
Mutta ainakin lapsilla oli kivaa,
kun pääsivät "uimaan" eli pulikoimaan matalassa mutajärvessä.
Pyykkivuori ( jotain Mt.Everestin luokkaa oleva ) odottaa meikämuijaa siis >:o/

Kotipihan ( taloyhtiön ) huvi- majaa alkoi olio heti pähkäilemään ja lähtikin just
rautakauppaan tarpeita ostamaan, että saatais tuo valmiiksi ennen syksyä.
V*tuttaa vaan, kun ukkoja ois kotona talot väärällään,
niin tää yks ja ainoa tekee tuon,
ku omassakin talossa on remppa ihan kesken.
Verannan seinää se on tehnyt, mun pitäis maalata tänään se,
että saadaan siihen ikkunatkii leikattua paikalleen.
Äh..siis jos saadaan, meillä kun ei ole tota rahaa, niin päätettiin tehdä
ikkunat siinä verannalla olleista lasisista liukuovista,
katotaan sitten onnistuuko tuo....

Mirellalla samaa vaivaa kuin AaVeellä ?
Ou nou...en voi edes kuvitella tota oloa,
kun itsellä ei oo ollu ( paitsi dagen efter-tunnelmissa...)
mutta kuulema skein helpottaa viimeistään synnytyksen mentyä...e-he.
lohduttavaa, varmaan ;o) .
ei vaan; oikeesti olo on varmaan kökkö,
mutta palkinto siitä on ihana ;o) !!

Njäh, pojat tuli TAAS tappelemaan sisälle, vaikka ulkona piti olla....
outoja ukkoja, kun ei niitä meinaa kuin väkisellä saada sisältä ulos.
Phäh...en muista, mitä mun pitikään...pitää sitte
ajan kanssa romaani raapustaa tänne,
nyt mene rasvaamaan rinsessan, että pääsee ulos sekin ;o)

Muikean ihanaa viikonloppua jokaiselle yhdessä ja erikseen !!

p.s Haidi; 3 viikkoa enää, sitten se "vauva" tulee...jeeee !

Pari päivää kotona ja sitte matka jatkuu taas. Pesukone on laulanu ja nyt on vaatteet kuivina oottamassa kapsäkkeihin pääsyä. Huomenna haetaan ykkönen partioleiriltä ja jatketaan ylöspäin. Eilisessä 10-uutisissa muuten kuulema oli pätkä tuosta leiristä!!

Kirsikalle tervetulotoivotus ketjuun kauniiseen.

Haidin koiravauva on aivan ihana! Uudessa Koiramme-lehdessä muuten oli juttua tuosta rodusta. Hauskoja kavereita tuntuvat olevan.

Tittin massuasukki on hauskan näköinen :)

Pitiköhän sitä muuta? No ainaski terkkuja kaikille ja mukavaa loppuheinäkuuta.

Heipat taas arvon ladyt
Nyt kuulkaa kaikki taas peukut pystyyn...nyt ei peukutella minun mahaa eikä p*rsettä eikä mitään sinne suuntaan. Nyt saatte peukuttaa meille taloa...eilen ihan puskan takaa tuli tieto, että tuolta maalta missä me aina touhutaan...onhan siitä ollut puhetta ratsastustallit, maatilamatkailu jne. vapautuu ok-talo, joten iskettiin heti kiinni omistajaan. Ensiviikolla pitäisi selvitä päästäänkö vai meneekö joku taas ns. jonossa ohi??? Aika hulinaa kyllä on tiedossa jos tässä muuttamaan pitää ruveta...juuri kotiin tuleva koiranpentu ja muutto ei ole paras mahdollinen yhdistelmä, mutta ei murehdita sitä vielä. Mahdollinen muutto tapahtuisi elokuun puolivälin ja syyskuun välisenä aikana, paitsi, että jos minä pääsen tästä kerrostalosta pois, niin muutto tapahtuu kyllä nopeesti kun se vaan on mahdollinen:))))

Kiitos onnitteluista, Haidille erityisesti, hyvin sanottu!! ; )

Kyl tää oikeesti alkaa nyt helpottaa, toi alkuviikko oli kaikkein pahin mutta nyt sen yli päästy ja mieli on aika levollinen. Tekisi jo mieli kaivaa tuolta kaapista noita kuopuksen vaatteita, taisin kyllä kaikki pienimmät vaatteet antaa kummitytön pojalle silloin aikoinaan (kun ei pitänyt yhtään enää tulla!!! ) mutta taisin jotain jättää "muistoksi"... ; ) Pitänee miettiä saisiko jostain vaatteita vai pääseekö ihan ostoksille!! Iiiihanaaaa... ; )

Jaah, taidan mennä laittaa pyykkiä kuivamaan, illalla saa petivaatteet takaisin sänkyyn kun tuolla kuivaa nyt niin hyvin!!

Heipä hei
Käväsin näin aamutuimaan lukasemassa viestit..eikä mulla oikeestaan olekkaan mitään sanomista:) voiks tuo olla tottakaan???
Vannoin, että en tee töitä ennen koulun alkua, mutta eilen tuli taas tukkakeikka kysely ja niinhän minä vaan lupasin lähteä...omalehmä ojassa...pääsen eläinkauppaan ostoksille, onhan sille lapselle ostettava yhtä jos toista tarpeellista:)) eikä oliokaan pääse valittamaan, että meidän talousrahoja tuhlataan:)))))

Ai niin onhan mulla asiaakin...meillä vietellään huomenna 13v hääpäivää...pitkämatka on kuljettu ns. rengastettuna ja vielä se vaan jatkuu:)
Kaikkihan sen tietää, että avioeroa ollaan ottamassa joka viikko ainakin kerran, mutta onneksi se ei ole sattunut vielä molemmille yhtäaikaa se eron ottamisen ajatus:)
Olio eilen innostui niin, että minun pitää tänään laittaa poolopaita päälle...lipsahti vähän hammasta kaulaan...saakeli teinitytöksi tässä itsensä tuntee:))))
Ei vaan jos tästä nyt lähtisi saksia pakkaamaan jne. että joutuisi ajoissa kotiin, jos ilma suosii taidan tänään käydä jynssäämässä muutaman maton rannassa.

Voi, miten kivoja ja jännittäviä uutisia tänne on tupsahdellut viikonlopun aikana!

Muistankohan kaikkia, eli Ohdikselle ensin roskishaamu-beedeet nimimerkiltä kohta kolmen haamun äiti, Mirellalle sympatiat nimimerkiltä ei ikinä enää alkuraskautta kesähelteillä (jo toista kertaa sama juttu), Haidille onnea talojahtiin nimimerkiltä toinen talokuumeinen sekä koiravauva- ja hääpäiväonnittelut, Kirsikalle onnea ukon vakuutteluun nimimerkiltä itsekin epäröijän vaimo... Ja Titille isot hymyt täältä iloisista ultrauutisista! Pojalla on siis asennetta.

Aika jännä tuo poika-/tyttöolo ja "pettymykset". Meillähän on yksi kumpaakin, ja kyllä minä kieltämättä olin iloinen kun tytöksi povattu kuopus (synnytystapaultrassa ei näkynyt killuttimia) olikin poika. Ihan vaan siksi, että olisi mielenkiintoista kasvattaa kumpaakin "lajia" ja lapsillakin olisi sisarus eri sukupuolta. Se ehkä tasapainottaa harrastuksia, leikkejä ja kasvatustapaa hieman. Monissa tuntemissani perheissä (ei kaikissa!), joissa on vaan toista sorttia, sukupuoli jotenkin korostuu leikeissä, harrastuksissa yms. Varsinkin tuntemani tyttöperheet ovat niin barbien, baletin ja roosan lumoissa että vähän kauhistuttaa... Kai sekin kausi meille tulee jossain vaiheessa.

Kirsikka, ikävä kuulla että olet kärsinyt keskenmenoista. Ymmärrän että suunnittelu ja "aikatauluttaminen" on lähes mahdotonta teidän tapauksessa. Teidän on varmasti pakko vaan heittäytyä virran vietäväksi ja katsoa mitä tapahtuu jos ehkäisy jätetään pois. Meillä on on tärpännyt heti jo kahdesti, joten aikatauluttamista on ollut pakko harrastaa, vaikka se saattaa kuulostaa hieman tökeröltä.

Kuulostaa kyllä ihmeelliseltä että työpaikkasi menisi hakuun jos jäisit äitiyslomalle oltuasi töissä välissä. Voiko työnantajalla todellakin olla oikeus tehdä niin? Hieman epäilen. Onko se tosiaan vakituinen paikka?

Ukkosi epäröinti kuulostaa siltä, että tarvitsette kunnon keskustelutuokion asiasta. Meillä ainakin miehen epäilyihin auttoi suunnitelmien ja laskelmien tekeminen, myös suunnitelma B ja C pahan päivän varalle. Harvat miehet pystyvät vaan antaa mennä ja katsoa mitä tapahtuu, ainakin vauvahaaveista puhuttaessa. Vai löytyykö kenenkään kodista sellainen, arvon rouvat ja neidit? ;-)

Huh, ihan hengästyttää kaikki nämä uutiset! Täällä takana rento kesäviikonloppu, olimme kahdesti rannalla sunnuntaina ja lasten kanssa oli tosi helppo olla - olivat niin tyytyväisiä koko päivän! Ovat kyllä tykänneet olla kesälomalla tarhasta. Tällä viikolla olen töissä vain ma-ti ja sitten lomalla ke-ma. Viikolla olen kotiäitinä ja viikonlopuksi mökille, joten tuskin ehdin kirjoitella. Saattaa olla että käyn kurkkaamassa tilanteitanne, Ohdiksen testausta ja Haidin talojahtia yms.

No joo, töihin, kello on jo kymmenen ja kohta onkin lounasaika. :-)

Huomenta!

Aamurähmät kaavittu silmistä ja arki on taas alkanut...

Haidille huomiselle onnittelut, aika matka on jo kuljettu teillä!!! He, meillä tulee syksyllä jopa kaksi vuotta aviotaivalta täyteen, vielä muutama vuosi olisi sinniteltävä... Olisi tulossa muuten ensimmäinen aviollinen lapsi mulle!! Kaikki edelliset ovat syntyneet ennen naimisiin menoa. Onneksi sillä enää ei ole niin merkitystä, eipä noita "äpäriä" enää huomata kun se on niin yleistä ja normaalia.

Auroralle sen verran että meiltä löytyy kyllä sellainen mies että aina vaan lisää lapsia haluaa ja toimeentuloa mietitään sitten kun sen aika on! Kyllä meillä on muksut laitettu alulle aika huolettomasti, toisaalta enää ei määrä paljon hetkauta, onko niitä kuusi vai seitsämän on jo ihan sama... ; ) Ja kun mies on yrittäjä niin pystyy toimeentuloa aina jonkin verran lisäämään jos tarvii ottamalla uusia asiakkaita.

Tuosta tyttö/poika jutusta vielä sen verran että kolmosen synnyttyä voitte varmaan kuvitella mun riemun kun se oli poika, kahden tytön jälkeen!! Mutta nyt kun molempia jo on niin ei sillä lailla enää ole väliä, ainoastaan kroppa on toiminut kuin tyttöjä odottaessa siksi olin niin ihmeissäni tästä pojasta... Mutta parempi näin, moneltakin kantilta. Mun äitikin (neljän pojan äiti) sanoi että pojat on niiin paljon helpompia... No, tällä kokemuksella toistaiseksi olen eri mieltä mutta täytyy uskoa äiteetä...

Äh, täytyy jatkaa taas töitä, vilkutuksia kaikille tasapuolisesti!!!

Täällähän on ollut vipinää viikonlopun aikaan :} Me käytiin Tykkimäellä ja oli kyllä tosi kiva reissu, kun aurinkokin paistoi ja käytiin uimassa matkan varrella.
Kaikille vaan tasapuolisesti tervehdystä, taaskaan ei ehdi jäädä juttelemaan vaikka mieli tekisi, vaan työt kutsuu :(

Pikaiset heit tänne!

Me ollaankin oltu naimisissa paaaljon pidempään kuin Haidi ja Olio :-D
Samainen 13v. tuli täyteen heinäkuun alussa nimittäin.
Onnittelut siis sinnekin.

Peukkuja ja tsemppejä kaikille tasapuolisesti! Jotka ei tarvitse, niin terkkuja muuten vaan :-)

Mites Ohdiksen haamuilut etenee?

Tehis

Onnittelut minultakin Haidille hääpäivän johdosta, onhan tuossa jo vuosia, vaikka "eroa" ilmassa olisikin aina silloin tällöin=) Milloinkas teidän mahdollinen uusi talo- asia selviää? Toivotaantoivotaan..

Tittille olen kyllä ihan kade, kun ukkosi pystyy noin spontaaneihin päätöksiin. Vauvavaatteita saa kyllä aleista halvalla, mutta mites isommat hankinnat, vaunut, rattaat, pinnis..? Joudutko siis hankkimaan, vai onko jemmassa?

Auroralle kivat lomat, pian pääset hiukan pidemmälle "lomalle" (siis todellakin heittomerkeissä"). Juu, kyllä se näin menee, että työnantaja voi laittaa paikan hakuun, tilanne hiukan monimutkainen, kun osa rahoituksesta tulee lääninhallitukselta. No, siittä viis, soitin ajan tänään kierukan poistatukseen ja joudun odottamaan melkein syyskuun puoliväliin..äh..eikä yhtään kiinnostaisi odotella hetkeäkään. Mies sanoi eilen, että tuumasta toimeen sitten vaan ja tänään jo mietti, että mitenkä se raha sitten riittää jnejne..

Ilmotin hälle, että silloin menen ja jos tulee toisiin ajatuksiin, perun ajan sitten. Ei kai tässä muukaan auta kun odotella vaan.

Mukavaa viikonjatkoa!

Kirsikka, juu meillä on kuopuksen jäljiltä kaikki vielä tallessa paitsi ne 50-70 cm vaatteet, poikahan täyttää syyskuussa vasta kolme että en ole ehtinyt heittää mitään pois. Pinnis on vaan aika huonossa kunnossa, yhdelta kaverilta piti edelliselle saada uusi mutta nyt en tiiä onko se enää tallessa, pitää kysyä. Mutta muuten kaikki on onneksi olemassa, ehkä joku vaisto on sitten kertonut jotain... ; )

Mies on itseasiassa ihan innoissaan, nyt pääsee etsimään meille tila-autoa, kyllä hartaasti onkin niitä netissä katsellut. Toteutus on sitten ihan eri asia, toivottavasti nyt ennen joulua jonkun saa aikaiseksi.

Nyt mentävä, puolelta pääsee hierojalle, jee!!!

Yhteistyössä