ISOmpaa pesuetta haaveilevat 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikaisesti ennen kotiinlähtöä:

Kirsikka, siinähän on ihan hyvä miettimisaika, kun syyskuulle joudut odottamaan joka tapauksessa. Meillä tehtiin niin, että kypsyteltiin päätöstä ilman paineita koko toukokuu, juteltiin ja pohdittiin joka kantilta. Kuun lopussa oli "deadline", ja mies sitten jopa hieman yllättäen päätti että antaa vauvan tulla vaan.

Meillä siis tämä aikataulu siksi että mulla päättyy työsuhde vuodenvaihteessa. Piti päättää, tähdätäkö äitiyslomalle vai uuteen työpaikkaan vuonna 2009. Annettiin ylempien voimien (mitkä lienevätkään) päättää, heitettiin kumit kaappiin ja nyt näyttää pahasti siltä että pääsen lomailemaan. Lomaahan se on, kolmen alle 4-vuotiaan kanssa oleminen. ;-)

Kotiin...

Pikaisesti Lapin pääkaupungista velipojan koneelta Haidille toivottamassa hyvää huomista hääpäivää. Ja taasko mulla on Ohdiksen uutiset menny ohi? Roskishaamu?? Huiskis, peukkuja että vahvistuu!!!!!

Nyt on mentävä nukkumaan. Huomenna kattoon jääkarhuja. Moikkis.

Äh...koko litanian luin,
mitään en muista. VoiVoi.
Noh, anyway: maalattu on, oliolle sanoin kun tuli siihen illalla naureskelemaan
mun uutta lookia, että " äläs nyt...osuihan pari tippaa snetään tohon seinäänkin ;o) "

Ihanaa oli maalata RAUHASSA ja yksin koko seinä !
En tiedä, millon oisin saanut tehdä alusta loppuun jonkun homman niin,
ettei atrvitse sataa kertaa keskeyttää jonkun katastrofin takia.
Euforisen ihanat fiilarit ollut vielä tänäänkin, aah.

Koitin paria kuvaakin laittaa suljetulle, ei huolinut vaikka vanhojakin poistin.
Äh, koitan ehkä huomena taas, jos hermo kestää.
PeeÄmÄssät nostaa päätään,
ei jaksais yhtään kakaroiden tappeluita kuunnella...onneks Pinkkis
menee tarhaan loppuviikosta jo.
Olen syöny ( grilliherkkuja+olutta ) itseni niin turvoksiin,
etten kohta mahdu kuin äitiysvaatteisiin...
itse asiassa maalasin yksissä äippisshortseissa, ja ne oli sopivat !
Ääks! onneks niistä tuli roskiskamaa, en halua muistaakaan sitä fiilistä kun peiliin katsoin ne päällä.....
Ankara dieetti tiedossa, kun PiMSsit loppuu.

Pihalla oli tänään taas ihana tyttövaavi, meinas parku päästä....
oisko ollut joku 5 kk ikäinen, suloinen ku mikä !
Pakko oli tulla kotiin hengähtämään, en halunnut katsella sitä suloisuutta
ja tuntea tätä kamalaa kaipuuta ;o(
mut elämä on.

Meen nyt, jatkan huomenna jos ehdin.

Terkkuja kaikille *=o} !!

Hääpäivän huomenet
Ihan yksinäni sain herätä tänäaamuna, olio oli hiipinyt jo ennen kukonlaulua ja lähtenyt töihin. Mitähän keksisin illaksi juhlistaakseni edes vähän tätä päivää. Olio kun ei ole sen tyylinen, että joka "kissanristiäisiä" pitäisi juhlia:)
Illalla kyllä möksään ja pahasti jos se ei elettäkään tee muistaakseen päivää:))))))
Täällä vaihteeksi pilvinen ja tuulinen päivä...ja ne meidän matot ei sit eilen kävellytkään tuonne rantaan...en ehtinyt. Nyt voiskin olla hyvä pestä kun tuulee, ei olis itikoita ja muita pörriäisiä, eikä niin tulis itsellekään kuuma. Pyörähdän kohta tuossa kylätaajamassa asioilla ja sit voisinkin suunnata hetkeks tuonne mattopyykille.
Kuulumisiin:)

Onnea Haidille (ja tietty sille Oliolle) hääpäivänä! :}

Pisti naurattamaan toi Auroran kommentti kolmen alle 4v kanssa "lomailusta" :D voi olla joo, että siitä on lomat kaukana ;}

Täällä ei ihmeitä, cearbluella testattu eilen negaa (2 h pissaamatta illalla), mutta JOS ovis oli silloin kun nännit kipeytyi, niin eihän tossa testailussa vielä mitään mieltä olekkaan ;} Pitihän se kuitenkin koittaa, josko ovis oiskin ollut jo aiemmin :D
Pari testiä vielä odottaa viikonloppua.
Oireita sen verran, että alaselkä tosi kipeä (sehän EI voi johtua mistään muusta, eihän ;} ) ja jotain aivan uutta: rinnat on hyvin kylmänarat, tekee kipeetä nousta järvestä ja kaupassa olen kylmäaltailla hätää kärsimässä :D
Muistan tällaisen kylmänaran olotilan olleen viimeksi, kun keskimmäinen syntyi talvella. Silloin mulla oli kaulahuivi rintojen ympärillä lämmittämässä, muulloin ei ole tällaista ollut ja pelottelen itseäni rintatulehduksilla ;}

Pakko muuten kertoa mitä Oliolta lipsahti pari päivää sitten :D mainitsin siitä, että häiden jälkeen olen varmaan aivan orpo piru kun ei ole mitä stressata ja järkätä, niin Olio sanoi, että sit ruvetaan tekemään lapsia ;D

Ohdis...peukutan täällä sataa ja tuhatta, eihän teidän häihin enää ole pitkä aika. Ollaan sit syksyllä samassa veneessä...minä kun olen nyt pakkolomilla yrityksestä sen aikaa et miehen tarpeet kertaalleen tutkitaan uudestaan.
Taas mulle tyrkytettiin töitä...hitto...viisaana kyllä pitäs ottaa vastaan kun tiedän et se poikii töitä jatkossakin, mutta taidan silti kieltäytyä. Töitä olis pariks viikoks ja sithän lapsilla jo loppuu loma...haluan olla kotona niiden loppuloman.
Olis vähän epäreilua lapsia kohtaan, et ovat koko kesän olleet keskenään ja mulla loma olis sit kun ne menee kouluun.

Yhteistyössä