Isompaa "pesuetta" haaveilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin niistä menkoista. En oikein tiedä, koska niiden sitten pitäisi alkaa, kun nuo tikutukset oli sitä sun tätä. Mullahan viikon näytti haamua ja pari kertaa sinä aikana vahvempaa, melkein kontrolliviivan väristä. Viikon jälkeen siis lopetin tikuttelun. Tämä oli siis edellisviikolla. Viime viikon tiistaina alkoi ne kipuilut, jotka taisi kestää pari päivää suht kovina. Eli jos tuo olikin vasta sitä oviskipuilua, niin vasta ensi viikon loppupuolella vois menkkoja odotella. Jos taas se olikin kiinnittymiskipuilua, tämän viikon lopulla vasta alkais menkat olla myöhässä. Lämmöt edelleen korkealla ja silmissä "kuumekiiltoa". Joka tapauksessa siis tein testin ihan liian aikaisin, argh! En tiedä sitten, olisko järkevä kuitenkin testailla jo tämän viikon lopulla uudestaan varmuuden vuoksi. Jotenkin kuitenkin odotan tälläkin kertaa, että tunnistan kyllä olotilan, jos se ilmestyy :-) Muuta raskauteen viittaavaa ei ole kuin nuo erikoisen korkeat lämmöt. Ja se nyt voi johtua mistä vaan!

Ja kotiseutuni mun on Varsinais-Suomessa. Ihan alunperinkin ja edelleenkin samoilla seuduilla asustellaan. Lapsuuskotikunnasta kuitenkin olen 45km päässyt etääntymään :-) Asun aikas lähellä Turkua, eikä Saloonkaan pitkä matka ole.

Onkos Katalle menkkoja ilmaantunut! Minä pidän peukkuja kyllä vauvelin puolesta, vaikka oma yrityskin on hieno juttu! ;-) Ehtii sitä myöhemminkin...

On sulla tehotyttö jännitettävää:)
Täällä ollaan Etelä-Savosta, Mut en ihan aito savolainen viäräleuka kuitenkaan ole! Haidille terkkuja! Paremmalla ajalla lisää.
Kuopus kutsuu: *Pyyhkimään* hyvää yötä!

Pakko vielä tännekin riipustaa ennen opintojen kimppuun hyökkäämistä;-)

Niin, jännitettävää juu. Minä kuitenkin päätin nyt elää tätä kiertoa sen mukaan, että ovis oli vasta viime viikolla niiden kipuilujen aikaan. Nyt siis siitä 8pvää. Ensi viikon torstaina voisi odotella menkkojen alkavan. Testin aion tehdä vasta Prahan reissun jälkeen, joka on siis ensi vkon pe-su, mikäli testattavaa on.

Kaamea alavatsaturvotus on nyt kyllä päällä. "Ihailin" saunoessa tuolta saunan lasiovesta;-) Eli voisi sitä vissiin ootella niitä menkkoja jo aikasemminkin, mutta minä en nyt suunnitelmiani muuta!

Onko teillä kellään muuten kokemusta, että jo varhaisessa vaiheessa alkuraskaudessa rinnoista tulis sitä kellertävää tavaraa? Minä saunassa huvikseni koklasin, että vieläkö sitä maitoa tulee, kun imetyksestä pari kuukautta. Sen lirun tilalla tulikin sitä kellertävää. Oisko tuo sitten vaan muuttanut muotoaan? Vähän kyllä ihmetytti.

Höh, ja Katan päivän raportti puuttuu kokonaan. Hyi hyi, häpeä!

Nyt on pakko tehdä jotain järkevää... :-D

Huomenta, Tehis juu kyllä sitä maitoa tulee.... Kuopus reilut kolme v. ja imetin 1v8kk ja oviksen jälkeen sitä maitoa tai kellertävää tavaraa on tullut ja saunan lämmössä ei ole tarvinnut edes *puristella*.
Joku hormooni olikohan *prolaktiivi* liikaeritys kai sitä aiheuttaa. Haidi on sitä joskus mulle selvitellyt. joten huhuillaan Haidi apuun, mulla kun on laho pää niin en osaa sitä juttua kertoa..... Mutta jatketaanhan taas. Mulla on tänään follikkeli-ultra, katotaan onko siellä muniksia kasvanut.... Päivänjatkoja.

Huamenia täältä!!
Tätiä ei ole näkynyt eikä kuulunut vielä,mutta ei kauheen "raskas" olokaan ole.Vaan on tä omituista kun kierto ollut tosi säännöllinen yhtä minipilsuista johtuvaa poikkeusta lukuunottamatta.
Ehkä se ehkäsyrengaskin teki jotain jäynää,en pitänyt sitä koko 3 viikkoa vaikka ois pitänyt.Eli se on voinut sohlata kiertoa.

Mulla tulee myös vieläkin tisuista jotain "jämiä",miehen mukaan ainakin!! =)
Kaveri sanoie ttä voi vuodenkin tulla.

Mulla kurkku sairaan kipee,joku hemmetin virustauti.Kurkku ihan rakkuloilla ja valkoisia peitteitä ympäriinäs.Vereslihalla ihan ja nieleminen sattuuuuu!!!
Ei ollu angiina,virukset niin matkivat että näyttää samalta.

Plussapoika on myöskipeenä,kaikki muut jo olleet.Muksuilla oli kuume ja mullehan se ei nouse,joten saan kärvistellä kivuissani kauemmin kun kuumeen terapeuttinen vaikutus puuttuu..:ARGHHH!!

Tässä ei tarvii onneks puhua eikä niellä kauheemmin,syljen paperinpalaseen kuolani!!=)

Mamalle tsemppiä ultraan,pidän peukkuja.Tehikselle tsemppiä siihen plussaan isosti!!
Rentoudut seillä reissussa oikein olan takaa,niin jo plussa pamahtaa tikkuun!!!

Maisa ihan väsy vielä,tuossa köllii lattialla.On mahoton köllöttelijä,muut muksut ei ois malttanee makoilla,tuo vetää kädet pään taakse ja oikein venyytttää itteään ja kääntyilee nautinnollisesti!
Tukkaa mahtoto hipeltämään,aina nukahtaessa omaa päätänsä paijaa ja sama peli tuossa kölliessä..
Nyt on kyllä niin ihanaa aikaa tuon 1 v:n kanssa kun yöt on unta täys ja päivät uutta oppia pullollaan.,Ja tuo on niin iloinen ja tyytyväinen,nauraa kikattaa ja hihkuu..
Kun sais tämänkin ajan pulloon.Ois kirjahylly täynnä pikkupulloja!!

Mukavaa,toiveikasta torstaita kaikille!!

Joo, kyllä noi yksivuotiaat on niin ihania :-) Me käytiin tänään vihdoin semmosessa puistossa, missä on noinkin pienelle sopiva liukumäki. Voi sitä riemua! Kiukun kanssa sieltä sitten lähdettiin. Ylös-alas olis jaksanut vaikka kuinka kauan. Ja ihana äiti antoi vielä itse kiivetä portaat ylös ;-)
Tahtoo lisää näitä!

Joo arvelinkin, että tuo maitohomma voi olla vanhoja huuruja. Se oli vaan niin erilaista kermaa kuin ennen, mutta niin se varmaan muuttuu.

Tää mun "kuumeiluolo" alkaa jo kohta viittaamaan enempi raskauteen kuin menkkojen saapumiseen. Mutta vielä on liian aikaista hurrata, olo voi yhtäkkiä muuttua totaalisesti. Mitään flunssaa mulla ei ole, joten siitä se ei johdu. Tämä olo yleensä on ollut se paljastava tekijä, mutta vielä en siis tätä laske, kun on liian varhaista. Muita raskausoloja ei edelleenkään ole. Mutta jos oikein positiivisesti ajattelee, niin ehkä ne prosentit ihan himpun on nousseet :-)

Jännää nyt tuo Katan menkkojen viipyily, hmm... Uutta testiä sitten vaan! Mut toisaalta ehkä se rengaskin voi sekottaa systeemit.

Nyt on pakko taas ruveta opiskeluihin...

No niin ultrasta ollaan palattu: Yksi follikkeli sieltä löytyi ja huomenna irrotuspiikki ja sitten pitäs *föönata tukka* oikein kunnolla:))
On ainakin tarkka aika tuolle ovikselle ja loppuhan onkin *lottoarvontaa*
Nyt menen lepäämään. Katalle pikaista paranemista ja plussa ja tehikselle raskausproesentit nousuun:))

Voi vitsi, Mamallahan alkaa taas kanssa jännät ajat, kunhan toi tukka on kunnolla föönattu :-D Muistahan sukia kunnolla!

Iltapäivällä olikin taas prosentit jotenkin korkealla, mutta on tultu huminalla alas. Toi "kuumeiluolo" oli niin lupaava, mutta nyt on saapunut kyllä sellainen menkkaturvotus&-kipuilu alavatsalle, että eipä taida olla kuin yksi lopputulos :-/ Täytyypäs vielä noi lämmöt tuossa huvikseen katsoa, joko on romahdettu oikein kunnolla. Mutta näyttäis kyllä siltä, että ne mun laskelmat ei sitten ihan pidäkään paikkaansa ja viime viikon kipuilut jää arvoitukseksi, höh. No, en mä vielä koko kirvestä oo heittänyt, tää on vaan tän hetken olo.

Heh, teinkin tuossa just tutkimukseni aikataulun. Sinne ei ole nyt varattu äippälomia, mutta eiköhän ne sinne saa sumplittua, kun on itsensä herra näissä hommissa :-)

Ja Kata testailee sitten huomenna?

Safiiri lähtikin tänään jo vauvantekolomalle. Parisuhdeviikonloppu ja ovisken aikaan, hih. Tsemppiä laitettiin tuossa jo päivällä hänelle!

Huomenia!

Jahas, Haidikin on kerinnyt pikapyörähdyksen tekemään ;-)

Katan kuulumisia odotellaan sitten tämän päivä :-)

Mulla ne lämmöt ei sitten mihinkään romahtaneet, mutta järkky oli kyllä toi turvotusolo. Ihan niin kuin olisi ollut 7.kuulla raskaana. Vatsa oli kuin potkupallo:-) Illalla väsytti sikana ja palelsikin. Taitavat olla kyllä ihan normaaleja juttuja tähän pimeään vuodenaikaan...
Isäntä oli sitä mieltä, että pitäisi vähitellen ruveta testailemaan. Mutta minä en nyt kyllä omista aikatauluistani jousta! En aio enää negatestejä tehdä :-)

Mitäs väki meinaa viikonloppuna puuhastella?
Meillä olisi huomenna sukulaisen uurnanlasku, hautajaiset oli jo muutama viikko sitten. Ja kait sitä pitäisi vähitellen ruveta näitä kaappeja siivoskelemaan, kun piti jo kesällä... Oli vaan niin hieno kesä, ettei malttanut sisähommia tehdä kuin ihan välttämättömimmät. Nyt ne on sitten edessä. Leipoakin jotain pitäis, kun sunnuntaina kokoontuu meidän kvartetti täällä meillä. Onneksi tulossa kohtalaisen rauhallinen viikonloppu, kun ensi viikon sitten isäntä onkin koko viikon pois, niin riittää "yksinhuoltajalle" rumbaa.

Enpäs vielä toivottele viikonloppuja, kun tulen vielä niitä Katan kuulumisia luuraamaan.

Ai niin, mites Papu sun raskaus? Vieläkö olet täällä kurkistelemassa...

Nou menkkoja täällä vielä!Eli testiä kohti laukataan tästä kun Maisa heräis vaan.
Mulla ei kyllä mitään oiretta,kun oikein ajattelin sain tisut kipeiksi vähän..Hih...
Ei turvotusta,ei kolotusta,ei kuumeilua..Huimaa ihan kauheesti,se on outoa..Hyvä etten kaatunu kun sängystä nousin.

Käyn myöhemmin täällä kans,luultavasti negaa ilmottelemassa.Mut nyt en ota stressiä siitä.Outoa kyllä että missä menkat on??

Ja Tehis,älä luovuta!!Niin kauan kun ei ole punaista paperilla,niin kauan on ajatuksena -pullat uunissa!! =)

Kata, eikös se huimaus ole melkoinen oire? ;-)

Kävinkin tuolla odottajissa luuraamassa. Papu75:lle pahoittelut keskenmenosta! Kun jaksat, niin tulehan tänne haaveilemaan...

Vaikka kyllähän me täältä kohta voitais rytinällä siirtyä toiselle puolelle, eikö? Ketkä kaikki ilmottautuu mukaan, voin ottaa kyytiin :-) Yritän tätä positiivista ajatusta tässä taas viljellä.

Jäädäänpä kuulolle taas...

Ilmoitus,testi unohtui ostaa,oli niin kauheesti tehtävää ja Maisan unet tuli vastaan...Käydään ukon kanssa myöhemmin vielä kauppareissussa joten koitan silloin testiä hakea..Ei vieläkään siis menkkoja.

Joo positivismia kaivataan,ilmakin o niin ilkeen kamala!!

Heh, tehotyttö kyselikin näkyykös minua, oletkos joku selvännäkijä? Kiitos sulle !Täällähän minä roikun ja "salaa" seurailen teidän keskusteluja. Jos passaa, liityn seuraan.
Mulla meni kesken, nyt täällä ihmettelen ja juoksen rättiä vaihtamassa. Pääkoppa on sekasin, tuntuu etten tiedä mitä tässä haluais. Luulin että itkutkin on jo itketty, mutta töissä pillahdin sitten itkuun...hienoa, lujaa hävis kaikki äijät ympäristöstä. (Olen siis metallialalla, toimistolla ja kaikki muut on tietty miehiä)
Odottelen nyt lääkärin tuomiota ja sitten mietitään lähetäänkös yrittelemään vielä. Mieli tekis.....mutta mutta....katsotaan sitten.

Sori, on vähän ajatukset sekasin.

Voi Papu,oon niin pahoillani puolestas.
Hyvä että saat surtua ja sitä ei kannata väkisin yrittää tukahduttaa..

Mä olen ihan päästäni sekasin.Tein testin ja se oli positiivinen.Viiva tuli ja siis raskaana ollaan.Hui,menee ihan kylmät väreet!!
Epätodellinen olo,oikeesti tuleeko meille vauva...??

Tuntuu niin kurja´lta Papun viestin jälkeen olla sekasisin ihan toisesta syystä.Mut ilmoitin nyt tänne että kesäkuisiin liityn!!

Ihan varma la vasta kai ultrassa,5 kesäkuuta niiden menkkojen kanssa..
Tehis,tee säkin ja liity joukkoon!!

Pahoittelut papulle, itsekkin useamman km.n kokeneena tiedän miten vaikeaa on. viimisimmän onnistuneen raskauden jälkeen kolme keskenmenoa. Vielä täällä roikun turhia haaveita elättelemässä:)
Onnea Katalle raskaudesta. toivotaan että, kaikki sujuu mallikkaasti ja pikkuinen pysyy matkassa. Viikonloppuja kaikille ja ennenkaikkea iloa elämään oli se miten vaikeaa tahansa.

Onnittelen Kataa vielä täälläkin puolella! Ihana jutska. Toivotaan tosiaan, että pikkuinen pysyy matkassa.

Jos minäkin sitten varovaisen tunnustuksen tälle puolelle uskallan kummiskin tehdä... Rautahermo meni ja testas myös tänään. Ei kestäny kantti, ei ;-) Täällä tuloksena HAAMU. Nyt siis odotellaan ensi viikon uusintatestausta, eikä nyt vielä mitään riemunkiljahduksia uskalla ottaa :-) Mutta se kuumeiluolo oli niin vahva merkki, että siitä ei voi erehtyä, vaikka kuinka negatiivisesti yrittää ajatella. Mutta katsellaan siis ensi viikolla uudestaan!

Näin vähitellen siirryn minäkin viikonlopun viettoon. Viikonloppuja kaikille!

Tehis,kyllä siellä hormoonit nousussa on,sillä ei haamua ilman isoa plussaa!!
Sulla tuo oireilu vielä päälle niin kyllä siellä pesässä on taimi kasvamassa!!

Täällä ollut kovaa nippalilua ja omituista tunnetta masunpohjassa.En muista moista aikaisemmista mutta enpä ole niin seuraillut omaa oloani aiemmin.

Pelkoja heti kihahtaa päähän,onko tämäkin lapsi terve,kuitenkin siunaantunut neljä tervettä lasta.Meneekö odotus ilman isompia mutkia..
Mutta mun isoäiti on saanut 8 tervettä lasta,1,5-2 vuoden välein ja kaikki kasvaneet hienosti.Vahva nainen,sillä tuohon aikaan 40-55 vuosina elämä ei ollut ihan tämänlaista.

Ja Mama,haaveet ei ole turhia koskaan-on kurjaa kyllä että toisille haaveet ovat vain vähän tiukemmassa,mutta täällä isosti ollaan peukuttamassa kaikkien puolesta.

+++++++++++++++++++++++++++++++++ kaikille!!!

Pakko tulla tässä kuikuilemaan viikonloppunakin, vaikka yleensä pidän nettitaukoa, kun on tuota muuta hulinaa. Nyt tuli niin rauhaisa hetki, leipomisetkin leivottu:-)

Juu, kiitos haamuonnitteluista. Huomenna haen uuden testin ja tekaisen. Tässä viikonloppuna on kyllä tissitkin enemmän kipeytyneet. Mutta vatsan seudulla ei ole ollut kyllä mitään tuntemuksia sen "oviskipuilun" jälkeen. No, kaippa ne sieltä ilmaantuu. Väsymys kyllä tuntuu kans lupaavasti saapuvan seuralaiseksi.

Äitini tuumasi eilen, että sitä on varmaan taas ristiäisiä luvassa ensi kesäksi, kun oli nuo lapset hoidossa silloin yksi viikonloppu. Toi pikkumies kun sai alkunsa kans niin, että isot oli mummilassa ja me vähän viihteellä lokakuun eka vkonloppu -04. Ja tuloksena tosiaan kesävauva :-) Meillä hedelmällisiä vissiin noi syksyjuhlat ;-)

Vähän samanlaisia ajatuksia/pelkoja Kata mulla. Kun on tosiaan kaikki raskaudet&synnytykset menny tosi hyvin jne.

Jahas, nyt heräs...Jatkuu joskus.

Jaahas täällä se Tehis olikin..Mesessä hhuhuilin sua..Et ole testannut uusiksi,meillä mies ei oikein sitä ottanut todesta vaikka viiva olikin jo pe.Uus testi ja pamahti vahva viiva molempiin ikkunoihin..Siellä se Hemuli kasvaa....=)

Öklötystä ollut jo tänään,eilisestä asti nälkä jatkuvana kiusana.Ja kun saan ruokaa eteen,sitten ei tee mieli lainkaan...Höh...Mehujää oli herkkua,NAM!!

Äkkiä niitä muitakin oireita tulee,mies sanoi jo to että mulla pissa oli kauheen tummaa...Veskissä samaan aikaan,kai tiiraili tulosta tai mistä pisti merkille!!!=)

Kovasti kesävauva plussaa jaan täältä telepaattisesti,mukavaa sunnuntaita.

Vihdoinkin vapaata ,eikä mitään ohjelmaa tällepäivälle:)))))

Jaahas täällä on vissiin sitten alkanut syystuulet puhaltelee plussia:)
Onnittelut katalle plussasta... ja tehis, plussa se on haamukin ,eiköhän se siitä tummaksi muutu. Hienoa naiset ja nyt sit molemmille IIIIISOOOO saavillinen kaikkia mahdollisia tarra-aineita ,että ituset pysyvät matkassa.

Papulle pahoittelut keskenmenosta ,tiedän mitä käyt läpi , tai tulet käymään lähiaikoina. Minullakin kolme peräkkäistä km takana ,edellisestä aikaa ensikuussa 2v ,eikä tärpin tärppiä.
Välillä tuntuu et olis järkevintä antaa olla ,heittää hanskat tiskiin jne. mutta jostain sitä vaan voimia riittää ,mikä pitää haaveita yllä.

Omassa navassa tasainen hetki menossa kp22...onko kierto sitten 26 vai 68 ota siitä selvää? Ovistuntemuksia oli tuolla kp15 joten kierto saattaisi olla normaali ,eli menkoja voisi odotella viikonlopulle. Mielummin tietysti plussan nappaisin ,mutta tuo ns. "kampauksenteko / föönaus" jäi hiukka vähäiseksi H-tulehduksen vuoksi ,että eiköhän sieltä edelleen tätipunainen oo toden näköisempi tulija!

Kuinkas moni täällä mesettelee? Mullakin sellainen on ja ainahan olis kivaa saada uusia tuttavia sinne ,osoitteen voin antaa jos joku sitä haluaa:)

Yhteistyössä