T
Tehotyttö
Vieras
Niin niistä menkoista. En oikein tiedä, koska niiden sitten pitäisi alkaa, kun nuo tikutukset oli sitä sun tätä. Mullahan viikon näytti haamua ja pari kertaa sinä aikana vahvempaa, melkein kontrolliviivan väristä. Viikon jälkeen siis lopetin tikuttelun. Tämä oli siis edellisviikolla. Viime viikon tiistaina alkoi ne kipuilut, jotka taisi kestää pari päivää suht kovina. Eli jos tuo olikin vasta sitä oviskipuilua, niin vasta ensi viikon loppupuolella vois menkkoja odotella. Jos taas se olikin kiinnittymiskipuilua, tämän viikon lopulla vasta alkais menkat olla myöhässä. Lämmöt edelleen korkealla ja silmissä "kuumekiiltoa". Joka tapauksessa siis tein testin ihan liian aikaisin, argh! En tiedä sitten, olisko järkevä kuitenkin testailla jo tämän viikon lopulla uudestaan varmuuden vuoksi. Jotenkin kuitenkin odotan tälläkin kertaa, että tunnistan kyllä olotilan, jos se ilmestyy
Muuta raskauteen viittaavaa ei ole kuin nuo erikoisen korkeat lämmöt. Ja se nyt voi johtua mistä vaan!
Ja kotiseutuni mun on Varsinais-Suomessa. Ihan alunperinkin ja edelleenkin samoilla seuduilla asustellaan. Lapsuuskotikunnasta kuitenkin olen 45km päässyt etääntymään
Asun aikas lähellä Turkua, eikä Saloonkaan pitkä matka ole.
Onkos Katalle menkkoja ilmaantunut! Minä pidän peukkuja kyllä vauvelin puolesta, vaikka oma yrityskin on hieno juttu! ;-) Ehtii sitä myöhemminkin...
Ja kotiseutuni mun on Varsinais-Suomessa. Ihan alunperinkin ja edelleenkin samoilla seuduilla asustellaan. Lapsuuskotikunnasta kuitenkin olen 45km päässyt etääntymään
Onkos Katalle menkkoja ilmaantunut! Minä pidän peukkuja kyllä vauvelin puolesta, vaikka oma yrityskin on hieno juttu! ;-) Ehtii sitä myöhemminkin...