Tahkoojat 169

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanelma*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanelma*

Vieras
Nimimerkki, naisen/miehen ikä, yritystä alkaen, mahdolliset hoidot
Annu78, 28/38, kesä -04
Gissa, 30/32, yritystä 08/03, IVF/ICSI
Emmi06, 32/33, 10/05 (kaks lasta -00 ja -01), inssit 04/07, 05/07, 06/07
Kastehelmi, 31/32, ei aktiivista yritystä tällä hetkellä
Keijukainen, 34/29, 9/04, IVF tulossa syksyllä
Manna, 31/31, yritystä 08/04, inssi ja ivf tulossa syksyllä
Molly, 32/34, 8/04, IVF 8/07 -> PLUSSA!!
Peppi_82, 24/29, kesä -04
Sanelma, 31/37, 9/04, 2xIUI, 1xICSI/1xPAS
Tiitu 34/34, yli 3 v, kaksi inssiä tehty, ei plussaa koskaan
Vippe, 30/31, yritystä 08/04, lapa 03/06, ensimmäinen inssi 05/07

Jaahas, uutta ketjua :) Onhan tuo Mollykin muuten kadonnut johonkin (ultrakuulumisia odotellaan, uskon vahvasti että kaikki on ok). Samoin Keijukainen on tainnut vetäytyä hiljaiseloon - sanoo ihminen, joka oli itse monta päivää hiljaa :)

Vippe, meillä on tosiaan aika tiivis porukka. Tosin välillä on pitkiä aikoja ettei nähdä, mutta siis meillä on 2 mökkireissua meidän mökille vuodessa, nyt oli kesällä se ekstra-reissu yhden toisen mökille ja lisäksi on talvella aina jotain. Viimeksi oltiin risteilyllä, nyt mennään yhden mimmin kotikaupungin iltaelämään tutustumaan :) LIsäksi meillä on naisten saunailtoja, joihin tosin tulee isompi porukka jne. Mutta periaatteessa noita mökkireissuja ei ole kuin pari vuodessa. Ja ne ovat ihania - varsinkin kun kaikilla sama elämäntilanne eli dinkkuja ollaan.

Gynekäynti oli hyvä ja musta on tosiaan ihanaa, ettei tule sitä sellaista hoputusta, että ikää tulee, kello käy.. Kun en tosiaan ole yhtään varma, että tahtoisin/-mme hoitoihin. Luomumahdollisuudet pidetään tietty mahdollisimman hyvinä, mutta siihen se taitaa jäädäkin, ainakin tällä erää. Oli kuitenkin kiva kuulla, että ovistakin taas pukkaisi eli omat tuntemukset sen suhteen eivät ole olleet väärässä.

Pikavisiitti vain. Ultrassa käyty ja sikiöpussi oli onneksi kasvanut ja mitä rauhoittavinta, sen sisällä näkyi pienen pieni valkoinen papu. Mutta sykettä ei vieläkään näkynyt ja papu oli pituudeltaan viikon verran jäljessä IVF:ään nähden, eli vasta päälle kuusi viikkoa vaikka periaatteessa pitäisi olla jo 7+4. Tässä nyt ei auta taas kuin odottaa seuraavaa käyntiä. Kiitos teille kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä, kyllä tässä hermoja koetellaan ja olen kieltämättä ollut vähän allapäin.

Voi tuska... milloin se sun seuraava käynti sitten on??? Nyt toivottelen kovasti hermoja sinne asti, on se ihan todella kamalaa, kun joutuu odottamaan epätietoisuudessa. Hali*

Se on sitten viikon päästä taas. Periaatteessa arvasin, ettei tänään vielä selviä mitään, kun edellisellä käynnillä se pussukka näytti viikkoihin ihan liian pieneltä eikä sikiötä näkynyt lainkaan. Mutta positiivista, että edes jotain edistymistä nyt ja että se sikiö näkyi, ei ole ainakaan tuulimuna, mitä olen myös kerinnyt epäilemään. Ihan pienenpieni toivonkipinä siis elää... Mutta en edelleen odota liikoja, enkä ole mitenkään malttamatonkaan tai mitään. Ainoastaan hieman vaisu fiilis. Tässä täytyy nyt vaan koittaa elää normaalisti ja pitää itsensä kiireisenä. Töissä olen ainakin ollut hemmetin tehokas viimeisen viikon.

Hejsan! Molly, aikamoista piinaa tosiaan :( Voi kurjuus. Positiivista on tietysti se että tilanne on edistynyt mutta kyllä sä joudut nyt kohtuuttomasti kärsimään epätietoisuudesta! Sitä kun on ensin raskautta odottanut vuosia ja sitten vielä viiko toisensa perään odottamaan rauhoittavia uutisia niin on aikalailla kestämistä. Mulla ei mene jakeluun miksi näissä asioissa ei ole mitään johdonmukaisuutta???
Onneksi toivoa on.

Kiitos kaikille vielä lohdutuksesta. Muistokonsertti oli kuten olettaa saattoi, raskas ja kaikki tunteet tuli vielä pintaan. Onneksi suru on yhteinen ja ystäväpiiri laaja.

Nyt olen ollut kotona kuumeessa eilisestä saakka. Jotenkin en voi olla ajattelematta että keho reagoi stressiin ja murheisiin vaikka lekuri tietysti teilasi moisen teorian. Mutta kun ei ole muita flunssan oireita kuin lihakset aivan jumissa ja kuume.

Kastiksella on ollut hyvä gynekäynti. Tosi mukavalta vaikutti gyne ja antoi paljon lisäinfoa. Hyvä että noi verikokeet otetaan, turhaan tosiaan arvot on vinksallaan jos ne on lääkityksellä hoidettavissa. Ja mahdollista tulevaa vauvahaaveilua vartenkin on parempi että ne ois kunnossa.

Gissa, alkaako sulla sumut tällä viikolla?

Ja Annulle piti sanoa että hyvä kun simpat on nyt tutkittavana! Hinoa.

Nyt meen syömään, mies kokkasi eilen aivan ihanaa kookos-katkarapukeittoa jota jäi tällekin päivälle.

Huomenta, onpa hiljaista. Manna alamaissa, Tiitu työkiireissä, Keijukainen kipeä, gissa kateissa.. Voih :(
Keijukainen, mä kyllä uskon, että elimistö kertoo milloin on liikaa kaikkea. Tosin nyt on kyllä just tuota flunssaa liikkeellä, taitaa olla vielä kahdenlaista eli toinen on kuumeinen ja toinen on pelkkää röhää ja nuhaa ilman kuumetta. Mutta ainahan noi jutut voivat olla monen osatekijän summa. Noista mun tulevista verikokeista. Mikäänhän ei siis takaa, että ne arvot olisivat pielessä, ne vain katsotaan varmuuden vuoksi. On siis hyvin mahdollista, että mun vuoto on niukkaa vaikka limakalvo onkin ihan ok. Mulla saattaa esim. lääkkeet vaikuttaa siihen vuodon määrään, tulihan noita tulehduskipulääkkeitäkin vedettyä pitkään ja hartaasti ja ne esim. vähentävät vuotoa. Fsh on sit ikävämpi juttu, siis jos ei olekaan kohdallaan, sille kun ei voi tehdä mitään :( No, en murehdi ennen kuin on numerot käsissä ja koitan olla murehtimatta silloinkin.

Heippa!

Pikaista paranemista Keijulle! Kuulosti tosi ihanalta toi miehen kokkaama keitto. (Mun mies ei juuri kokkaile)

Käytiin eilen katsomassa serkun vastasyntynyttä tyttöä (12h ikäistä). Oli se pieni! Oli kuitenkin sopivasti hereillä ku oltiin vierailulla, piti silmiä vähän auki (sen verran mitä ne nyt vastasyntyneillä aukee). Suvussa on nyt paljon tyttövauvoja.. (vuoden sisään syntynyt 6, poikia 0)

Eipä tänne ny muuta uutta..

Ilmoittaudun. Keijulle tosiaan jaksuja ja paranemista! Urpo se lääkäri, totta kai surun ja kaikkien asioiden loppusummana voi tulla fyysisiä oireita. Mä aloin muuten kans kuolaamaan sitä kookos-katkarapukeittoa. Laitapas reseptiä tulemaan jos on sopivan yksinkertaista?... Nami nami.

Alavireisyyttä ja kiirettä taitaa olla monella. Mannaa olen ajatellut tosi paljon. Voimia sinne suuntaan!

Kastis, sullahan oli hyvä lääkärikäynti takana. Kommentoinkohan sitä jo...? Muisti ei nyt oikein pelaa.

Mitä muuta. Joo, Vippe, me ollaan nähty se viimeisin Bourne-leffa. Mä oon tykännyt niistä kyllä. Ja meidän hyville ystäville syntyi kans vauva viikonloppuna, mutta niille tuli poika! Meidän ystäväpiirissä (muutamassa eri "piirissä") on tosi paljon poikia jostain syystä? Tai no, öö, kovin monella ystävällä ei ole vielä lapsia, mutta niillä keillä on, aika poikavoittoista.

Keijukainen, miten sumut on sujunut? Ei mitään kummempia oireita? Olet jo hyvässä vauhdissa hei, aika rientää ja pian on tositoimet. Milloin käyt(te) ekalla käynnillä, onko päivämäärä jo tiedossa? Entä onko sulla tiedossa kuka lääkäri teille tulee? Lähinnä olen utelias tuleekohan teille sama kun meillä.

Mitä Sanelmalle kuuluu? Mikä on sen polyypin tilanne, onkohan hävinnyt itsestään, olisiko se mahdollista? Täytyy toivoa, ettei siitä tule nyt mitään erillistä sirkusta, kun tuo seuraava PAS varmaan riittäisi ihan hyvin tässä ronkkimisrumbassa.

Heissan, kiitos paranemistoivotuksista. Olo onkin jo paljon parempi ja vähän "turha" tämä vika saikkupäivä mutta menkööt nyt. Lihaskivut on lakanneet relaksantin myötä ja kuumekin on tiessään. Hyvä niin koska ollaan menossa siskon&miehensä luo pohjoiseen pe-aamusta su-iltaan enkä soisi silloin itseni olevan kipeä.

Molly, kiitos kysymästä, sumut on menneet hyvin. Ei oireita, sitä pientä hikoilua välillä ja joskus tuntuu että turvottaa. Ja ehkä vähän kiukuttaakin, esim. tänä aamuna mua on ärsyttänyt mies kaikella mahdollisella tavalla. Ei yleensä ärsytä mutta nyt mua ottaa kupoliin kaikki mitä se tekee "väärin", jättää sukkia lattialle, puhuu ruoka suussa jne.
:-)
Menkkoja odottelen edelleen, kai noi sumut voi niitä myöhästyttää?
Onko teillä Molly, Sanelma, Gissa tulleet ihan ajallaan sumujen aikana menkat? Mullahan kierto vaihtelee muutenkin joten vielä ei sinänsä huoleta mutta vois jo alkaa.

Niin, se lekuri Molly, ei mulla ole sama kuin teillä (mä muistan sen teidän lääkärin :-) ja itse asiassa meillä on 2 eri lääkäriä, hoitavaksi lääkäriksi oli merkitty yksi (mies) ja yhden ultran tekee eri lääkäri. Mä katson ne nimet noista papruista sulle. Mieslääkärin etunimi on muistaakseni Henri? Ja sumuja on siis vielä ensi viikko ja eka ultra on lokakuun alussa.

Mukavaa k-viikkoa kaikille!

Heipsan tytöt! Anteeksi kun olen ollut pimennossa, työtilanne tosiaan ollut aivan karmea ja jotenkin muutenkin tämä puoli jäänyt vähän taka-alalle...

Hui, kun on paljon tapahtunut. Ensimmäisenä Mollylle lämpimiä ajatuksia, peukut pystyssä, että kaikki olisi kuitenkin hyvin. Keijulle osanotot, paranemisia ja tsemppiä hoitoon. Sanelmalle pahoittelut:( Ja kaikille muillekin terveisiä, pahoittelen, että en muista mitä kaikkea piti kommentoida...

Täytyy kyllä sanoa, että näin kypsä työhöni en ole ollut ikinä, taitaa jo hipoa jotain loppuunpalamisen rajoja, viime viikosta asti on ollut univaikeuksia. Herään aamuyöstä joskus kolmen maissa, enkä saa enää unta, minä joka olen aina ollut hyvä nukkuja. Joku ratkaisu tässä on kyllä tehtävä, aika laiska olen kuitenkin ollut hakemaan uuttakaan paikkaa, täytynee aktivoitua. Sori, aina tämä sama valitus...

Eilen tuli papa-kokeenkin tulos (kävin kunnan rarjoamassa tuossa elokuun lopulla), oli onneksi normaali. Mitään numeraalista arviota niihin ei vissiin enää nykyään laitetakaan, oli vain sanallinen maininta "normaali, ei viitteitä muutoksiin" tms. Vähän kyllä sydän hypähti, kun näin kuoren, siinä oli lähettäjänä syöpäklinikka... Olin kuvitellut, että kirje tulee terveyskeskuksen nimissä, ainakin jos normaalitulos, mutta ilmeisesti ne tulokset sitten analysoidaankin tuolla joka tapauksessa. Muuten omassa navassa ei mitään kummempaa, menkat tulevat taas miten sattuu. Seuraavaa tulvaa odotellessa, sitten voisikin taas lähteä Väestöliittoon laittamaan hommia rullaamaan.

Terkkuja kaikille, nyt aion taas olla aktiivisempi kirjoittelussa;)

Keijukainen, oon lukenut kyllä muutamasta jotka ovat yllättäen sumujen aikana plussanneetkin. Tosin olen lukenut myös niistä, joilla kierto on pidentynyt. Kaikki on mahdollista ja peukut ovat pystyssä - siis että meni niin tai näin niin homma pelittää eikä hoitoon tule viivästyksiä minkään takia.

Tiitu, tsemppiä kamalaan työtilanteeseen. Nyt vain itseä niskasta kiinni ja hakemuksia eteenpäin. Itsestä kannattaa pitää huolta ja työ on iso osa elämää, sen pitäisi olla myös ok:ta tai vähintään siedettävää. Mä kärvistelin ihan liian pitkään edellisessä mestassa, kun se meno v*tutti lähes joka päivä.Oli siis onni että firma teki päätöksen mun puolesta ja sen jälkeenhän kaikki sujui helposti. Silläkin oli siis tarkoituksensa.. Hoidoissakin ois paremmat onnistumismahdollisuudet, kun elimistö ei olis jatkuvassa stressitilassa ;) Mitäs hoitoja olette ajattelleet seuraavaksi, joko teillä on kanssa ivf vuorossa?

Voi vitsit Molly. Aika raastavaa tuo epätietoisuus. Edelleen täytyy vain jaksaa toivoa ja uskoa, että kaikki menee hyvin ja se varmistustkin tulee sitten ensi viikolla. *Halaus*

Keijukainen, mulla alkoi menkat ihan normaalisti jarrun aikaan. Jarrun pistin kp23 ja kirrosta tuli 30.

Mulla on perjantaina se polyyppi-ultra. Jos se polyypiksi varmistuu niin sitten varmaan joku operaatio (hysteroskopia?) edessä. Että ehkä se seuraava siirto on sitten joskus hamassa tulevaisuudessa. En tiedä vielä. Luin just tosta polyypista (siunattu tai riivattu netti, ihan kuinka vaan), että voi toimia kohdussa kuin kierukka vaikuttaen voimakkaasti kohdun limakalvon verenkiertoon, ja näin estää kiinnittymisen. Voi myös aiheuttaa tihkuttelua ennen menkkoja ja sitähän mulla on ollut nyt jo monessa kierrossa. Tiedä häntä sitten. Ainahan se toivo herää, että josko tuo olisi nyt se ongelma ja se pois hoitamalla taas olis enemmän toivoa. No se selviää sitten tulevaisuudessa.

Jaksuja kaikille ja minä palaan nyt töiden pariin.

Kivaa, vähän enemmän vilskettä tänään. :)

Molly, pitää se tasapaino säilyä, tyttö- ja poikavauvojen suhteen siis. :)

Kiva oli kuulla Tiitusta! Tsemppiä sinne työrintamalle. On noi irtiotot aina vähän hankalia, mutta kuulostaa kyllä tosi ikävältä noi yövalvomiset.. :( Mikään ei oo muuten rasittavampaa ku herätä aamuyöstä nukahtaakseen just ennen kellon soittoa..argh! Tosi hienoa, että ei ollut papassa mitään muutoksia. Voin kyl hyvin kuvitella että syöpäyhdistyksen kuori sai sydämen pompahtamaan. Helpotus olikin varmaan sitten sitäkin suurempi.

Sanelma, oliskin hinoa jos ongelma onkin nyt löytynyt ja sen poistaminen toisi onnistumisen.. Netti on kyllä välillä siunaava ja välillä riivaava. :)

Manna on täälläkin mielessä. Toivottavasti siellä voidaan hyvin kaikesta huolimatta.

Peppiä ei oo muuten näkyny vähään aikaan.. Huhuu?!

Sanelma, ei kai se polyyppi siellä ikuisuuksia ole ollut, koska olisi näkynyt aikaisemmissa ultrissa? Mutta nyt kun (jos?) se siellä on, niin hyvähän se on poistaa ja aivan varmasti se sitten parantaa mahdollisuuksia taas. Sitten sitä on taas lähempänä "maalia" :) Ihan varmasti selviät siitäkin operaatiosta, koska olet punktiot ja muutkin läpikäynyt urheasti. Varmasti epämukavaa, eihän noi koskaan ole kivoja, ja kaikki ylimääräinen on varmasti hoidoissa inhaa..

Eilen lounaalla viereisessä pöydässä nuori nainen esitteli ultrakuvia ystävälleen ja ystävä oli aidosti kiinnostunut kuvista ja vauvasta, tai siis sikiöstä. Huomasin, että mua hymyilytti - silleen, että olin onnelinen sen odottajan puolesta. Ei puhettakaan että ois tullut mitään katkeruuden tunteita (miks muut mutta en minä) eli hyväksymisprosessi on ihan oikeasti alitajunnassa asti, ei vain päätettynä ajatusmallina. Ihanaa, ehkä musta ei tulekaan katkeraa vanhaa akkaa ;)

Vitsi, ihanaa kun olette olleet juttutuulella. Mä en jaksa vastata juuri mitään, kunhan tulin ilmoittautumaan. Olen kotona flunssassa, kypsää. Ei se mua oikeastaan kauheasti haittaa, kun töissä ok tilanne ja saa levätä hyvillä mielin. Yks vanha tuttu soitti äsken ja sanoi, että tulee illalla kahville. En voi oikeasti kieltääkään ja nyt ahdistaa, kun täällä on ihan järkyttävän sekaista :( Pakko siivota, vaikka kunto ei oikein anna periksi :/
Nyt pitää mennä, se voi jo tulla kohta...

Hei!
Voih..Molly sua pidetään nyt jännityksessä..Mä uskon silti vahvasti, että sieltä pikkunen vielä ilmottelee itsestään!!! Joten äläpä vaivu vielä epätoivoon!! Jaksamisia!!!
Sanelmalle! Myös jaksamisia, kyllä ois ollu jo teidän aika onnistua! Kadehdin tota sun positiivisuutta! Hieno asenne, ettet kaikista vastoinkäymisistä huolimatta vaivu epätoivoon!!! (Analyysi kirjoitustesi perusteella)!! Voimia!!!
Kastis! Myös hieno asenne tuohon ultrajuttuun...Itse ainakin voin myöntää että kyllä pienoinen kateus olisi iskenyt kyseisessä tilanteessa..no ehkä en ole niin sinut tämän "vauvailun" suhteen, kuin sinä.
Molly kysy meidän jatkoista..NO toistaiseksi jatketaan tällä turhauttavalla luomumeiningillä..Mieli halajais hoitoihin, mutta kukkaro ei.. Eli inssit kokeiltu, niin tod.näköisesti seuraava etappi ois Ivf. Ja yksityisellä ne on aikas kallista lystiä..julkiselle en pääse, kun lapsia jo on! Eli toistaiseksi jatketaan luomuillen..
Voin sanoa että on turhauttavaa..ens kuussa napsahtaa 2v täyteen tätä yritystä, mutta näin nyt toistaiseksi jatketaan..Ohan mulla kaks luomulasta, joten ei kai se pois suljettu mahdollisuus oo...mutta onpa tässä ikääkin karttunut, eikä ensimmäinenkään kovin helposti "tärpännyt".
Noh joo mutta viikonjatkoja!!!

Tervehdys ja TOSI kiva kuulla Tiitusta piitkästä aikaa! On sua täällä kaivattukin :)
Työhomma kuullostaa ihan kököltä ja nuo nukahtamis-unettomuusongelmat ovat ihan taattuja stressin oireita, niitä on ollut itselläkin vaikeina aikoina. Toivottavasti saat tilanteen ratkeamaan ja nuo hoitokuviot selviksi kanssa. Voimia sinne!

Gissalle myös paranemista! Toivottavasti selvisit pikaisesti yllätysvieraan visiitistä...

Mä oon töissä taas, vähän on puolikuntoinen olo mutta ihan ok. Menkkoja odottelen ja selaillessani Suprecur-ketjuja huomasin että tosi monella on menkat myöhästyneet reilustikin. Ja onneksi hoitoa se tuskin viivyttää kun mulla on muutenkin viikon pidempi sumuttelujakso - onneksi, tämän asian takia.

Sanelmalle tsemppiä polyyppiasiaan. Toivottavasti olis poistunut itsekseen, tai sitten olis tosiaan syy tuohon kiinnittymättömyyteen ja polyypin poiston myötä ongelma olis pois päiväjärjestyksestä. Ei näihin vaikeisiin tahkoomis-hoitorumbiin enää mitään ylimääräistä huolenaihetta kaipaisi :(

Yes, meillä on vilskettä! Ja KIVA kun Tiitu ilmoittauduit! Onnea puhtaasta papasta, hino juttu. Arvasin, että juuri noista mainitsemistasi syistä kirjoittaminen ja palstalla pyöriminen on jäänyt vähemmälle, kurjalta kyllä kuulostaa nuo työkuviot ja stressi :/ Toivottavasti pääsisit ulos siitä tavalla tai toisella. Ja mukavaa jos käyt useammin täällä tuulettumassa :)

Mannaakin kaipaan, tulehan kertomaan että olet ihan ok, jos vaan jaksat. Toivottavasti raskaat asiat olisi pian takanapäin ja elämääsi tulisi iloisia asioita tilalle!

Kiitos Sanelma halauksista :) Ja muillekin tsempeistä. Kyllä tämä tästä. Itse asiassa olen ihan hyvillä mielin - ei saisi varmaan sanoa ääneen, ettei mene heti päin h****ttiä. Joka tapauksessa siirsin seuraavan ultra-ajankin muutamalla päivällä, aattelin etten enää prkele koskaan mene sinne ainakaan liian aikaisin, että mielummin vähän myöhemmin sit.

Keijulle toivotaan nyt kerrankin menkkoja - tai ns. ylläriplussaa tikkuun :) - ja kiitos muuten reseptistä mailissa! Täytyy kokkailla keittoa joku ilta. Hyvä, että flunssa alkaa olemaan ohi. Gissalle se sitten tarttui? :/ Paranemisia sinne! Piristikö kaverin vierailu?

Emmille terkut. Ja Peppiä mietin minäkin, että mihinköhän tyttö on hävinnyt?

Sanelmalle mielettömästi peukkuja huomiseen, että pääsisit mahdollisimman helpolla!

Tää on tosiaan outoa kun ei ole varmaan noista sumuista johtuen normaaleja pms-oireita, tai siis on sitä ketutusta :-) mutta ei turvotuksia yms.
Mä olin eilen kyllä niin huonolla tuulella että mies varmaan huokasi helpotuksesta kun lähdin tänään töihin, hän kun on ollut päivät kotona mun kanssa :-)

Eilen sain kyllä taas ihanaa hemmottelua, päivällä kanasalaattia, illalla lämpimiä voileipiä ja IHANAA Ben&Jerry's jäätelöä- mistä muistan että se ois ollut, Molly, sunkin lempparia? Se kirsikka-suklaa on aivan fantastista! Onneksi sitä saa niin harvoista paikoista ettei tule liikaa ostettua ja pakkauskoko on pieni (mutta hinta ei..)

Kiva kuulla Molly että sulla on seesteisempi ja rauhallisempi olo. Mikä päivä sulla se ultra nyt sitten on..?

Jos en ehdi enää koneelle niin toivottelen mukavaa viikonloppua jo tässä vaiheessa, me startataan huomisaamulla varhain pohjoiseen Suomeen ihastelemaan syksyä ja palataan su-iltana.

Sanelmalle vielä peukkuja huomiseen, tuun sitten ens viikolla kurkkimaan kuulumiset!

Joo, B&J chocolate fudge brownie on lempparia :) Ihanaa hemmottelua sait Keiju. Mukavaa viikonloppua pohjoiseen jos ei keritä linjoille enää! Mulla on se uusintaultra vasta ensvk torstaina. Missä muut tytöt tänään? Vippe, alkaako gradumotivaatio imaisemaan mukaansa? :)

Mää oon kuolaten kattellu B&J chocolate fudge brownie purkkia Makuunissa.. Vielä en oo sortunu. Mää voin hyvin kuvitella että se on ihan mieletöntä.

Molly, juu ja kyllä sitä on odotettukin. :)