Voi Keijukainen, otan osaa myös

Vähän myöhässä, kun en ole tässä päässyt lukemaan ketjua taas vähään aikaan, ja teillä oli ne hautajaisetkin jo. Ne on kyllä raskaita

Toivottavasti mökkiviikonloppu teki hyvää ja on vähän valoisampi fiilis. Ja mä toivon niin kovaa ja pidän peukkuja, että pääsisitte sinne Felicitakseen maksusitoumuksella!! Olisi teidän vuoro olla onnekkaita jossakin tähän lapsettomuuteen liittyvässä asiassa jo, eikö!
Mannallekin pahoittelut menkoista, paaaaa-aaaaaaah :/ Mutta hinoa, että pääsette nyt inssiin ja että se ajoittuu viikolle. Ja mies mukaan, eihän se teidän vauva muuten varmaan suostu, kun odotteli ensin sitäkin, että menette naimisiin

Pitää isän olla mukana inssissä

Mulla oli muuten Manna aikoinaan kans neljä niitä clomikiertoja. Toivottavasti niistä ei ole tullut kauheesti mitään sivuoireita sulle.
Vippe, loistava päätös sen opiskelun suhteen. Nimim. edelleen opinnot kesken... :/ Mites teidän viikonloppu meni? Me oltiin kaverin mökillä, pidettiin rapujuhlat
Mulla on hyvä olo ja fiilis, mutta en kyllä odota liikoja. En edelleenkään tunne sitä kuudes-aisti-vibaa mitä jostain syystä kuvittelen, että kuuluis mukamas tuntea jos oikeasti olisikin raskaana. Välillä alavatsassa on ollut jotain tuntemuksia ja rinnat on tosi kipeät, mutta tällaistahan se on joka kierrossa ennen menkkoja.
Hassu juttu, törmäsin plussien Pirittaan kaupungilla yksi päivä

Hän tapasi sitten miehenikin, hih! Sanoin miehelle jälkeenpäin, että et kyllä arvaa kuka tuo oli. Hän oli ajatellut, että joku mun kollega pääkallopaikalta

Oltiin kai niin tuttavallisia ja niin kuin oltaisi kauhean kauan jo tunnettu. Mun täytyy nyt samalla paljastaa, että Keijun, Nekun ja Pirittan kanssa siis tavattiin loman aikana - kiitos vaan tytöt tosi mukavasta illasta! Ja toivottavasti muut ei pahastu. Olisi kyllä hauska nähdä joskus isommallakin porukalla! Ja Mannaaa, sitä postia odotellessa........
Äh, nyt täytyy rientää vähäksi aikaa, mutta palailen varmasti pian...