Tahkoojat 166

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huh, mikä luku-urakka. Mistä alkaisin kommentoimaan, kun en oikein tahdo muistaa edes kaikkea :S

Molly-rakas, me ollaan onnellisia sun puolesta! Mun hiljaisuus on johtunut vaikeesta henk.koht. olosta, joka ei yksin johdu meidän lapsettomuudesta, vaan ihan muista asioista. Niistä ei sen enempää täällä. En ole vain kertakaikkiaan jaksanut kirjoitaa, kun päivät on ollu 24 h jotain muuta. Siinä sivussa myös koulutyö alkoi ja työt siinä sivussa ja omat hoitojutut, huoh! Mutta: Hieno juttu, että kaikki on sulla ok. Ihana asia, että vuoro loppui ja arvo nousee. Kaikki sujuu varmasti hyvin!
Sanelma, yksityisyrittäjyys on hieno juttu. Se on mulle tuttu juttu tässä avioliitossa. Se teettää töitä, mutta kaiken itselle. Onnea ja menestystä miehellesi. Ja huomenna on se teidän siirto. Peukkuja sinne ja luottavaisesti haluan uskoa, että siirto onnsituu ja polyyppi ei ole esteenä. Ja sä olet oikea maanteiden enkeli, animal rescue :) Hienosti toimittu!
Gissan tekstissä oli järkeä. Ymmärsin pointtejasi hyvin.
Keiju, ihana hääpäiväillallinen <3 ! Ja mies ruusun kanssa, iiiks! Kuulostaa ihanalle. On se niin ihanaa, että romantiikka kukoistaa vaikka yhteistä taivalta on useampi vuosi edessä. Monesti se menee sellaiseksi arkiseksi, mutta tuollaiset ihanat hetket ja satsaukset parisuhteeseen pitävät tunnelmaa yllä. Muuten, avasin jo uuden sähkärin, laitoin sun osoitteen, mutta..en löytänyt sopivaa kuvaa! Hih! Oli jo niin lähellä. Lupaan pian palata asiaan ja joku päivä sun postilaatikkoon on tullut mailia:)
Kiiruskaa mä en muista, mutta kiva oli lukea sun kirjoitus. Teillä on ollut tosi raskasta myös, kun ei ole plussaa tullut. Pakko kuitenkin toivottaa kliseisesti, mutta sydämestä, että toivon teille plussaa, koska sitä ei koskaa tiedä, mitä huominen tuo tullessaan.
Gissa, mulla on samoja fiiliksiä mun muniksista. Luteallivaihe on niin lyhyt, niin munikset on varmaan niin huonoja. Esitin teorian edelliselle lääkärille ja sanoi sen olevan mahdollinen juttu. Tuttavani turvautuu nyt lahjamuniksiin, sekin on yksi suuri päätös tietenkin. En tiedä olisiko musta siihen. Toivottavasti jaksat vielä ja kypsä vaihe olisi ohimenevä. Mulla on ollut tää viikko ja varmaan tästä eteenpäinkin, jos ei murheet helpota, raskasta. Nää omat jutut on tuntunut tosi olemattomilta, kun on ollut isompia juttuja mietittävänä. Mutta niin se vaan menee, että jos muut asiat järjestyy, niin tää oma lapsettomuus asettuu taas murheiden top ykköseen. Niin se elämä menee.
On: Tänään tehtiin inssi. Simot oli keskivertoja, liimaantuneena yhteen kylläkin, mikä saatiin pesussa hoidettua "Kaverit tykkää olla kimpassa"-oli lkääkärin kommentti :) Kp on 14, joten mun mielestä liian myöhään tehty inssi. Ultraava lääkäri oli maanantaina eri ja hän määritteli päivän. Tää oma gyne sanoi, että on "hilkulla", että ehtiikö, mutta tehtiin kuitenkin. Sain tueksi Luget aamuin illoin "alakertaan." Sit 12 päivää odottelua ja testi. Pistin muuten lahjakkaasti Pregnylinkin toissayönä :) Meni ihan ok, kun en ole ekaa kertaa pappia kyydissä, mutta kohde oli vain uusi. Mies oli ihana, kun silmät sikkuralla kulki perässä ja oli koko ajan vieressä ja sitten mentiin takaisin nukkumaan. "Yhteinen juttu"-ollaan sovittu niin :)

Nyt täytyy mennä pyykkihommiin. Jos jäi kommentoimatta jotain oleellista, niin anteeksi kovasti. Oli vaan niiin paljon luettavaa ja niiiin vähän kapsitteettia tällä kertaa muistaa kaikki.

Voi hitto! Kato nyt Keiju, mitä mä kirjoitan.."On se niin ihanaa, että romantiikka kukoistaa vaikka yhteistä taivalta on useampi vuosi edessä." Siis TAKANA!!!! Voi että, miten mua naurattaa..