M
molly
Vieras
Ei näkynyt mitään vielä ultrassa
Tai se näkyi, että siellä on vaan yksi ja että se on oikeassa paikassa. Sikiöpussi oli vaan viikkoihin katsottuna (6+4) hiukan pieni ja se huolestuttaa ihan sikana, vaikka lääkäri sanoi että se oli vielä ok rajoissa (mutta koossa muka voi olla heittoa kun tiedetään tarkalleen milloin hedelmöittynyt??). Harmittaa kyllä aivan tosi paljon, ettei sydämenlyöntejä vielä näkynyt ja itse asiassa fiilis on ihan paska :/ Mä en tiedä jaksanko sellaista pettymystä jos tämä raskaus ei jatku. Pelkään ihan kauheesti. Viikon päästä on uusi ultra.
En sitten please halua keltään taustailijalta mitään latistavia asiantuntevia kommentteja. Tää huolen määrä on jo ihan valtava ja olen mielummin tietämätön ensi viikkoon jos ei kellään ole mainita vastaavanlaisia kokemuksia varhaisultrasta missä lopputulos on kuitenkin ollut positiivinen. Mä todellakin kaipaan tukea just nyt, oon ihan surkeena ;(
En sitten please halua keltään taustailijalta mitään latistavia asiantuntevia kommentteja. Tää huolen määrä on jo ihan valtava ja olen mielummin tietämätön ensi viikkoon jos ei kellään ole mainita vastaavanlaisia kokemuksia varhaisultrasta missä lopputulos on kuitenkin ollut positiivinen. Mä todellakin kaipaan tukea just nyt, oon ihan surkeena ;(