Sanelma, ikävä juttu kuitenkin vaikka olit itse jo negaan varautunut. *Halaa ja rutistaa*..
Onneksi teillä on kuitenkin niitä alkioita pakkasessa ja tosiaan tuo Mollyn "neuvo" voisi olla hyvä että viljelisi seuraavan kerran pidemmälle. Voidaanko teillä kuitenkin tehdä uusi pas jo ensi kiertoon?
Molly, tieto helpottaa mutta myös toisaalta lisää tuskaa. Ymmärrän sua hyvin, itsekin varmaan googlettaisin herkeämättä

Onneksi saat tänään lisää tukea ja kohtahan on jo se seuraava ultrakin. Haleja sinnekin!!
Gissa, samaan aikaan on meillä se toimenpideviikko sittenkin vaikka olen jo viikon sumutellut. Soitin vielä Felicitakseen ja sanoivat että mä sumuttelen siksi viikon pidempään eli yhteensä 3 vkoa kun muuten olisin joutunut odottamaan koko hoitoa ensi kiertoon ja toisekseen pidempi sumuttelu on hyvä mun endon kannalta eli kuivatellaan vähän niitä pesäkkeitä. Ihan järkeenkäypää ja kun oireita ei sumuista ole niin voinhan mä sitten sumutella viikon pidempäänkin :/
Vippe, huomasitkos muuten mistä alkoi toinen tuotantokausi? No, "Vaimomatskua" tietysti, hehee

) Tulee lauantaisin subilta klo 19.
Tiitua minäkin kaipailen..?
Nasuppi, tosi tylsää ettei hommat etene. Tosta vuoden jonotuksesta voisit kyllä tehdä jo valituksen ylilääkärille, tosiaankin ylittää reippaasti hoitotakuun. Tsemppiä sinne ja kirjoittele aina kun ennätät!
Rentouttavaa viikonloppua itse kullekin, mä oon huomenna menossa muistotilaisuuteen

mutta miehen kanssa saan muuten olla koko vkonlopun eli lohtukainalo on taattu.