Ketjun yleishyvä fiilis jatkuu, vaikka huoliakin on. Koitetaan pitää häntä pystyssä ja tsempata toisiamme. Keijukaiselle lähtee lämmin lohtuhalaus, sähköpostitse ehdinkin jo kirjoitella vähän enemmän. Manna ja Annu, täällä aivan sama tilanne, minulla myös perhehuolia jotka itse asiassa olivat aika isojakin alkukesästä. Tilanne edelleen aika sama, mutta omasta puolesta en vaan jaksa enää stressata ja itkeä. Tiedän, että olen parhaani tehnyt ja enemmänkin.
Ja Kastiksellakin perhepiirissä ikäviä uutisia. Höh

Toivottavasti menee loppujen lopuksi ok. Sinäkin voit elää sairauden kanssa, ehkä veljen lapselle se ei tulisi kauhean vaikeana myöskään? Paha tietty sanoa mitään kun ei tiedä sen enempää asiasta, tarkoitus on kuitenkin tsempata. Hei muuten, on ollut puhetta, että olet urheillut ihan korkeallakin tasolla ja olen monta kertaa meinannut kysyä, että haluatko paljastaa lajin? Kiinnostaisi, siis ihan muuten vaan kun utelias olen

Ja sitäkin on pitänyt kysyä Kastis, että joko olette kokkaillut mitään Jamien kirjasta kun silloin alesta sen löysit?
Annu, loistavaa että teillä on ensi torstaina se aika varattu. Peukutetaan, että nyt menee nappiin ja saatte viimein toimitettua uimarit suurennuslasin alle. Hyvin se menee! Ja mukavaa, että pääsette heti sen jälkeen rentoutumaan minilomalle!
Ensviikolla tapahtuukin paljon täällä! Annun miehellä tiukka paikka

Mulla on ti se varhaisultra, näkyisköhän siellä vielä mitään... Ja Sanelmaa ja Mannaa jännätään. Entä muita? Kukaan ei vissiin jaksa laskea mitään kiertopäiviä enää nykyään...
Sanelman ja Mannan puolesta mulla on ainakin hyvä fiilis! Niin se menee kuten Sanelma sanoi, että muita on helpompi tsempata kuin itseään. Mullahan oli ihan luovuttajafiilis jo siinä plussakierrossa, just tässä vaiheessa missä te nyt olette, muutamia päiviä ennen testausta. Mutta - it aint over til it's over!
Manna, hehee, mun mies lähtee kans työmatkalle ja olen koko ensviikon yksin. Tiedän jo nyt, että tulen saamaan vaikka mitä kaikkea aikaiseksi! Kuulostipa kivalta sun kampaajallakäynti ja ne shoppailut. Mä tykkään tästä muodista mikä nyt on. Sopivan rentoa ja mun mielestä mukavia pehmeitä vaatteita, paljon trikoota, venyvää matskua ja matalia kenkiä. Mä muuten maistoin kans taannoin sitä karviais siideriä, en oikein tykästynyt (vaikka karviaismarjat uppoo, nam). Raparperi-mansikka ja mansikka-lime on sen sijaan mun makuun noista

Puhutaan varmaan samasta valmistajasta kuitenkin. Hei, nyt kun olet aikaansaava ja yksin kotona, jos haluat tai uskallat, voithan pistää sen sun "manna-postin" tähän elleihin, niin mä laitan sulle mailia

Kovasti yritetään ainakin ylipuhua sua, eikö vaan!
Vippe ja Nasuppi, mitä kampaaja sai aikaiseksi??
Ai niin, piti vielä vastailla Mannan kysymyksiin. Eli joo, kyllähän kehoa tulee tarkkailtua vaikkei tietoisesti sitä mieti. Kuitenkin monesti esim. työpäivän aikana unohdan koko asian. Sitten yhtäkkiä muistan, että ai niin mähän olen raskaana!

Aika hassua. Tuntuu edelleen epätodelliselta enkä tiedä, voiko tämä oikeasti olla totta. Teidän lisäksi oma sisko ja neljä ystäväpariskuntaa tietää tästä kyllä jo. Pari on sellaisia jotka ovat itsekin käyneet läpi IVF:n ja oli paljon keskustelua ja tukea heistä ennen meidän hoitoa ja sen alla, niin niille tietty piti ilmoittaa. Ja yhdet läheiset kaverit joiden kanssa vietetään paljon vapaa-aikaa ja jotka myös omalla tavalla auttoi tässä asiassa, tietävät myös. Muille ei vielä kerrota ja alkohuijaus tulee jatkumaan toistaiseksi
No niin, sainpa romaanin aikaiseksi pitkästä aikaa! Eipä muuta kun ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille!