Tahkoojat 119

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijukainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, jatkan vielä...eli ovista testailin kyllä mutta tikut loppui kesken ja perjantaina tasan 2 vkoa sitten (eli kp 19..kai?) tuli tasavahvat viivat (vika tikku)mutta mulla aconeissa on ollut aina testiviiva tummempi oviksen aikaan joten uskon että ovis on ollut myöhemmin. Vikat limat tuli maanantaina kp22 ja uskon että ovis oli silloin vaikka pahimmat juilinnat oli jo ohi (mullahan oli karmivat oviskivut lapan jälkeen!). Se natsaisi mun aikaisempiinkin kiertoihin jotka on lähes järjestään olleet 35 pv. Joten odotan niitä menkkoja maanantaina...
tiedän ettei saisikaan masentua, mutta kun....äää.

Mukavaa lounasta Kastikselle! Pidä sukat aisoissa ;)

Keiju, testaamallahan pääset odottamisen piinasta!! Olis ainakin selvä homma eikä tarttis enää miettiä. Sä et kyllä taida olla sitä testaavaa sorttia, vai miten se oli? Jos ovis olis ollut kp22 niin johan siitä on tarpeeksi aikaa testaamiseen!!

Voi ahistuksen ahistus, kun tekis mieli ostella kaikkea ja panna oikein tuulemaan, mutta kun joku varoittaa tuhlaamasta nyt, kun häiden jälkeen on varmaan ""pari"" laskua maksettavana! Olis vaan niin mukavaa panna vaan haisemaan eikä huolia huomisesta!!!!

Päivää! Ihanaa perjantai:) Keijukaiselle iso PQ, aikas lupaavalta kuullostaa... Koskas Gissalla olikaan testipäivä? Mikä fiilis ja oletko ottanut urheilun kannalta rauhallisemmin?

Mulla pieni päänkivistys jatkuu, toivotaan tosiaan, että on sama kuin Kastehelmellä, että clomit ovat saaneet jotain tapahtumaan. Mulla muuten osuu kp 15 ja 16 ens viikonlopulle, että voi olla vähän mahdollisen inssin suhteen ongelma, jos siis edes mitään on tapahtunut. No, turha sitä on miettiä etukäteen, katotaan mitä ma näkyy.

Hyvää viikonloppua!

Kiitos ymmärtämisestä, rakkaat leidit! Helpotti jo kun sai tänne purkaa... :)
Kyllä mä Sandeman olen sikäli testaavaa tyyppiä että mieluummin pääsen siitä piinasta ja voin odotella rauhassa menkkoja. Masentaahan se nega hetken mutta jotenkin..silti.
Nyt vaan kun tietää ettei toivoa ole ja nämä menkkakivut jo tässä vaiheessa suoraan sanottuna v*tuttaa, niin mitäs sitä nega-testiä tekisi sitten huvikseen. Sama kai se sitten.
Uuteen yritykseen vaan.

Nyt keväällä tuntuu monella olevan sisustus- ja uudistusintoa. Kyllä se varmasti on tämä lisääntyvä valo. Mä taas odotan hulluna lämpimämpiä ilmoja että pääsee laittamaan kukkia, tomaatteja (muistattehan meidän viime vuotisen tomaattikeskustelun :)) ja yrttejä.
Herneenversoja yritän jo ikkunalla, katsotaan onko vielä liian kylmää&pimeää. Joku tosin väitti että herneenversot kasvavat ympäri vuoden. Testataan...

Tiitu, mulla ei muistaakseni clomeista ollut kuin sitä hikoilua, mutta noista pistoksista tuli viikoksi sellasta taustalla kivistävää päänsärkyä. Ei mitään, mitä ei kestäisi, mutta ikävää silti.
Tällä viikolla en sitten käynyt urheilemassa, mutta ens viikko pitäs miettiä sitten erikseen. Toisaalta uskon, että jos siellä jotain on, niin pysyy paikoillaan, jos on pysyäkseen, mutta toisaalta tuntuu, että ei halua yhtään riskeerata... noh, mä mietin vkonloppuna mitä teen. Verikoe on ensi viikon perjantaina, mutta tuskin tästä mitään tulosta tulee, kun ei tunnu miltään.

Keiju, testaa vaan, pääsepähän piinasta!

Mun piti kommentoida jotain muutakin... en muista. Hyvää vkonloppua kaikille!!

Gissa, oliko sinulla nyt pelkät pistokset inssissä vai clomit lisänä? Ja mites se eka inssi? Sori, en muista... Itsehän olisin kyllä halunnut nyt jo mieluummin jotain muuta kuin clomit, koska eivät ne mulla ole tähänkään asti tepsineet, mutta lääkäri oli toista mieltä. Mulla ei ole koskaan clomeista tullut mitään sivuoireita, edes hikoilua, joten siinä mielessä tämän kierron päänsärky voisi tietää hyvää sen puolesta. Tosin kyllähän hedari voi johtua jostain muustakin... Sopivasti se vaan on ajoittunut nyt clomien oton ajaksi.

Tiitulle pikainen huikkaus: mulla tuli Clomeista päänsärkyä! Joten josko sullakin olisi oire nappien toimivuudesta.

PQ Keijulle ja gissalle! Ja hyvää viikkistä kaikille.

ekassa inssissä oli clomit ja irroituspiikki ja nyt oli pelkät pistokset ja irroituspiikki.

Mulla kyllä tehosi clomitkin, tai ainakin joka kierrossa oli yksi suurempi munis. Tulinhan mä raskaaksikin, mutta sehän meni sitten kesken.

Onko sulla nyt seurantaultra, että näet sitten tepsiikö? Senkin puolesta ois hyvä, että jos ei tepsi, niin lääkärikin näkee sen.

Juu, seurantaultra on maanantaina, kp 10. Jos munis on sattunut kasvamaan, niin toivon saavani myös sen irrotuspiikin, en tiedä antavatko automaattisesti inssissä sen...

Maanantaina kassellaan sitten Tiitun ja mun kasvavia(? )muniksia. Mulla ei kuitenkaan mitään avusteita kunhan vaan kiertoa kartoittavat:-((. Olis jo aika päästä tästä ahdingosta ja epätoivosta. Ja eihän kohta tahkoojaplussissa ole ketään kun näin hitaasti raskaudutaan:-(((

Voi vide. Onneksi on kohta loma, ja täältä töistäkin on PARI tiettyä ihmistä poissa ens viikon niin saapi olla rauhassa??

Mulla ei ole siis mitään asiaa, mutta työnteko ei kiinnosta. Tulkaa langoille! Missä Liina luuraa? Joko Sanelma on muuttanut?? Suru, tule päivittämään tilanne??

Ai niin, sulla tosiaan Tiitu inssi lähenee! Kökköä jos se osuu just viikonlopulle. Toisaalta: kyllähän perjantainakin tehty inssi (voi) tuottaa tulosta jos ovis on la. Jännä kuulla sekä sun että Sanden ultrakuulumiset maanantaina!
Mullahan ei ole muniksen kasvua koskaan seurattu. Kaikki ultrat (rutiinit, ei erikseen määrätty) on ollut niin loppu- tai alkukierrosta ettei lääkärit ole kommentoineet mitään, kuten ei limiksen paksuudestakaan.

Missä vaiheessa Gissan veritesti tehdään ensi perjantaina? Onko silloin tasan 2 vkoa inssistä?
Eihän niitä tuntemuksia vielä voi oikein ollakaan.. :) PQ!

Inssistä on tulee silloin 2 vkoa ja 1 pv. Viimeksi oli kyllä tissit ihan turvonneet ja muutenkin jotenkin erilainen olo. Nyt ei ole, ainakaan vielä.

Maanantaina kuullaankin sitten uutisia sekä Sanden että Tiitun asioista, kiva kiva!

Perjantaipäivitys!
Olin alkuviikon lomalla, mutta näin perjantaiksi tuli kutsu töihin. Viikonloppu menee taas vieraitten kanssa, mutta vasta toiset tänä vuonna eli ei hätiä.
Ens viikolla meidänkin perhe-elämä palautuu uomiinsa, kun mies saa korttinsa takaisin. Jee..
Täällähän on tapahtunu kaikenlaista viime viikkoina, toivottavasti tuo tapahtumat positiivisuutta porukkaan.
ON: viikolla oli ovis oletettavasti noin niinku limojen ja ensimmäistä kertaa kunnon nippailujen kanssa.
Ja toimintaakin löytyi kunnolla ;)) Kuun lopussa ollaan viisaampia.
Täytyy mennä tekemään loput työt, että pääsee kotiin.
Hyvää viikonloppua kaikille ihanaisille!

Huoh, vielä viimeisiä hommia ja sitten himaan latautumaan huomista varten.
Maanantaina on sitten jännät päivät muutamalla eli ei muuta kuin PQ munisten kasvatukseen. Tiitu, mä sain ekassa clomi-inssi kierrossa Pregnylin, koska ovis olisi ollut muuten su, mutta tokassa kierrossa on. Eli ei ole automaattista. Mun omasta maallikko-mielestä kannattaisi pistää, että se munis varmemmin irtoaisi. Hyvä kasvu kun ei automaattisesti takaa sitä irtoamista :(

Jaahas, itselläkin ovis on lähestymässä, mutta tässä kierrossahan sillä ei ole mitään merkitystä. Seksielämän osalta on ollut kyllä niin kuivaa, kun ei ole kiinnostanut. Olen vain tehnyt töitä ja nukkunut yöt. Kaipa se pitäisi vähän aktivoitua. No, kunhan kevät tulee, niin eiköhän ne himot hyrrää taas ihan eri tavalla.

Niin ja tämän vanhan sukanpyörittäjän kanssa olen ihan ihmisiksi. Ei sukat pyöri eikä mikään muukaan. Ollaan hyviä ystäviä ja keskustellaan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Samalla alalla olo lisää keskusteluun ihan omaa maustettaan, me kun katsotaan asioita just saman alan eri puolilta. Joskus säätöhommista voi siis jäädä jotain hyvääkin käteen :)

Nyt kaupan kautta kotiin ja rentoutumaan. Ruokakaupat perjantaisin ovat yhtä helvettiä, mutta ehkä mä kestän. Mukavaa viikonloppua.

No nythän täällä tapahtuu! Peukutuksia Sandemanille ja Tiitulle maanantaisiin näkymiin, ja gissalle ja Keijulle piinailuun! Hertan kuulumisia odottelen..

Itse asiassa tulinkin Keijulle (ja tietysti gissallekin) kertomaan, että mulla oli menkkakipua ainakin viisi päivää ennen oletettujen menkkojen alkamisesta plussakierrossa. Ihan siis kuten ennenkin. Ja t ä y s i n normaali olo muutenkin, testasin vain, kun illalla oli kosteat Halloween-pirskeet ja olin täysin varma negasta sillä kertaa, mutta kun tiesin ajoituksen olleen kohdallaan, niin tein
""poissulkemistestauksen"". Pilviin ei ole kuvitelmianne tarkoitus nostaa, kokemukseni vain kerroin. Toivon ihan sydämeni pohjasta plussia!

Ai että, tulisipas jo se kauan odotettu kevät pikaisesti. Tekee myöskin mieli laittaa siemeniä kasvamaan, ehkä pitää malttaa vielä hetki.. Sisustusintoa täälläkin aina keväisin, nyt saadaan olkkariin uudet maalipinnat ensi viikon aikana, uusi verhokangaskin on hankittu. =)

) . ( Hyviä ultrakuulumisia saimme, kaikki näytti olevan ihan kunnossa.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja Keiju tule heti kertomaan tulos, jos aiot testata!! PQ!!

Iltaa! PQ Keijukaiselle tosi paljon! Etköhän jo antaisi testaukselle periksi... PQ myös gissalle.

Hitsi, ja mä kun päätin, etten enää aio edes raskautua. Nyt sitten on tissit ihan mega kipeet! Näin kipeät eivät ole vielä ikinä olleet. Eivät siis vain nännit vähän arat, vaan koko tissi ja molemmilta puolilta. :) Olokin vähän hassu, mut se kai on ollut sitä muulloinkin kesän jälkeen, eikä ole tarkoittanut mitään. Hitto, en mä taida näistä vauvahaaveista kuitenkaan päästä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Hei Keiju

Minullakin oli tuota menkkakipua. Se alkoi muistaakseni pari päivää plussan jälkeen (plussa siis kp 27/?) ja kesti suhteellisen voimakkaana aika kauan, muutamia viikkoja aina silloin tällöin. Tästä ei sinänsä ehkä ole kauheasti apua, kun kiertoni olivat mitä sattuu, joten en tiedä, milloin tuo kipu alkoi suhteessa menkkojen oletettuun alkuun, mutta sitä kesti, eikä tätiä tullut. Sekava selitys, mutta rohkaisuksi tarkoitettu. Eli PQ!

Iltaa ;)
Suvi, ihan hyvähän se on, ettet ole heittänyt kaikkia haaveita ja toiveita romukoppaan. Eihän sitä koskaan tiedä, jos se vaikka yllättäisi puun takaa, kun olit jo hieman luopunut toivosta.

Mullakin oli viime kierrossa tosi kipeät tissit. Siis kipeämmät kuin mitä koskaan ennen ja ennenkin ovat aina joskus olleet aikamoiset. No, ei silti tulosta, mutta olihan se aika hurja tunne.

Keijukaiselle PQ:ta vaan testionnea. Tulen varmaan huomenna töiden lomassa kurkkimaan, että testasitko. Olisihan se ihan huippua, jos plussaa tulisi. Lohduttaisi kummasti omaa mieltäkin.

Kiitti Kastis! Sä olet ainoa, joka vielä jaksaa uskoa mun raskautumiseen ja rohkaista mua! Kiitos, kiitos! Et usko kuinka paljon minulle merkitset, vaikka oletkin vain tällainen virtuaalikaveri! Sen verran on uskoa jäljellä, että lipitän viiniä tällä hetkellä ihan huolella! :) Kyllähän noita oloja sun muita on ehtinyt olla, eikä siltikään tulosta. Ei jaksa uskoa...

Ei sitä uskoa kannata menettää. Mutta ei myöskään nostaa itseään pilviin, ettei sitten tule kovaa pettymystä. Ajan kanssahan se selviää. Ja ihmeitä tapahtuu (olis kiva, jos joskus tapahtuisi munkin kohdalla ;)), joten ei kai sitä koskaan voi sanoa, ettei koskaan.. Koitahan Suvi vain jaksaa ja tsempata ;)

Omalla kohdallani olen huomannut parhaimmaksi sen, etten mieti enää nipistyksiä ja tuntemuksia vaan odotan ""kiltisti"" mitä tuleman pitää. Viime kiertokin singahti 32 päivään, kun sitä ennen oli ollut oikeastaan koko ajan 29. Silti testit eivät poltelleet näppejä, kun jotenkin sitä tiesi niin selvästi, että ovis oli ollut myöhemmin (tietysti ultrankin perusteella pystyi laskemaan). Ja niinhän se oli. Jokainen toimii kuitenkin niin kuin parhaaksi näkee, eli joku testaa ja joku toinen (eli minä) ei.

Mun mielestä kannattaa elää niin normaalia elämää kuin vain voi. Jos raskaus on alkaakseen, se alkaa ja jos se ei ala, se ei ala vaikka kuinka seistäis päällä ja oltaisiin hermoheikkoja ;)

Suvi, samoin kuin sulla, niin mulla on ollut noita syviä hetkiä. Ja sitten taas niitä parempia. Onneksi niitä parempia kuitenkin useammin. Mullahan pakkaa on sekoittanut monet muutkin asiat, joten jos parisuhteessa olisi silkkaa auvoa, olisin varmaan repinyt jo hiukset päästäni, että miksei tulosta tule.

Nyt olen ihan tyytyväinen, että lapa on edessä ja toivottavasti siellä saadaan kaikki pois. Sen jälkeen ihmetellään sitten uudestaan. Jotenkin se ivf-hoito tökkii nyt, niin kovaa vauvakuumetta ei ole. Tietysti jos ""tuomio"" on se, että tilanne on paha ja hoitoa suositellaan asap, niin kaipa se on yksi niitä tilanteita elämässä, joita ei saa takaisin ja sitten on vain edettävä. Nyt en kuitenkaan jaksa murehtia sellaisia, vaan katson mitä tulee eteen.

Kyllä tämä lapsettomuus on ollut tosi kasvattava kokemus. Kärsimättömyys on kadonnut kyllä jonnekin ja ""heti mulle kaikki tänne nyt"" -asenne on karissut aika kiitettävästi. En kuitenkaan usko, että lopullisesti, vaan joku kaunis päivä se tuska ja kiire tämän asian suhteen on varmaan taas läsnä. Siihen asti nautin tästä tilanteesta ;)

Hih, mies alkoi huolehtimaan mun juomisestani, että jos mä vaikka olen raskaana!? Sanoin, että se on kyllä pienoinen ihme ja mä aion elää aivan normaalisti niin kauan kun ei varmuutta raskaudesta ole. Hauskaa, se alkaa sekoilla. Ei ole ennen tuollaisia puhunut. :)

Höh, viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla paikalla... Mitäs Keiju? Jokos testailet? Ei mulla edes mitään asiaa. Ei onneksi tullut lähdettyä eilen baariin, niin olen jo tolpillani. En mä nyt kovin kamalasti ottanut, mutta pienet sievät kuitenkin. Vähän yökötystä ilmassa, muttei pahempaa kankkusta.

Huomenta! Mies koisaa vielä joten tulin piipahtamaan täällä :) Kiitos Aniliini ja Siirappi omista kokemuksista ja kaikille PQ:sta. Testaaminen kävi aamulla mielessä mutta jänistin... olen tylsä. Aamupissi siis tuli ja meni ;)
Jotenkin tuntuu siltä etten halua pilata viikonloppua nega-testillä. Maanantaina vuodon pitäisi kuitenkin alkaa joten kai sitä siihen saakka voi olla. Meillä on rauhallinen viikonloppu tässä, kuntoilua ja pari lasia viiniä iltaisin joten ei ole bileitäkään minkä vuoksi testata :)
Huomaatte varmaan etten osaa olla mikään ""puun takaa testailija"", vaan piinailen ja hermoilen täällä minkä ehdin!!:)

Suville PQ! Koska sulla pitäisi vuoto sitten alkaa? Oletko laskenut kp:ta vai ollut vaan? Pysy täällä vaan :))
Ei haaveita kannata täysin heittää romukoppaan vaikka pieni hengähdystauko joskus saattaakin olla paikallaan.

Kastikselle tsemppiä töihin! Onko sulla vielä paljon noita viikonloppunakkeja? Tuntuu että olet ollut aika monena lauantaina töissä..??

Aniliinille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Upea juttu! (käyn tahkoojaplussissa lukemassa tarkemmat tiedot :)

).( Tuntemukset eivät ole muuttuneet, menkkakipuja ei just nyt tunnu, ovat ehkä vähän vaimentuneet. Tissit ei kipeet eikä mitään muutakaan normaalista poikkeavaa...

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!!