Onnea
Hexa,
Jane ja
Aatumaria!!! :flower:
Snodgrassille kiitos synnytyskertomuksesta! Antoi vähän uskoa tulevaan, josko siitä itsekin selviäisi =) Ja kyllähän me kaikki selvitään, eikö niin?
Toivottavasti
Ailin kohtutulehdus paranee pikaisesti. Voimia baby bluesin keskelle, puhu asioista ja kirjoittele tänne ja muillekin palstoille! Josko tuolla vauvapuolella olis vertaistukea? :hug:
Axda: Tervetuloa!
Katjuskan tilannetta jännätään, kyllä sais jo käynnistyä kunnolla, kun monta päivää antaa ymmärtää ja sit ei kuitenkaan. Ääh. Jaksuja! :hug:
Taivaannastalle,
Jouskarille ja muille
yliaikaisille paljon supistustuulia!!!
Hilbertilläkin lupaavia merkkejä, jännää!
Mulla on tosi vahvasti
tyttöolo. Ei olla kysytty kumpaa laatua tämä on, vaikka kätilö ja lääkäri on kahdessa ultrassa nähny kuulemma selvästi. Minä olin jo valmis tinkimään periaatteista ja kysyä, mutta mies ei halunnut ja niin me oltiin yhdessä päätettykin. Ei olla kyllä bongattu miehisiä merkkejä ja tyttömaha mulla tuntuu olevan, mutta ei olla uskallettu siihen intuitioon luottaa laisinkaan vaan odotellaan h-hetkeä ennen punaisten/sinisten vaatteiden ostoa
Varpajaisia aikoi mies viettää, mutta jotenkin rahatilanteen takia (hän opiskelee) sitten meinasi, ettei pidäkään. Oon yrittäny houkutella pitämään, ettei jää harmittamaan. Mm. polttarit hänellä oli neljä vuotta sitten aivan hirveät: kuskina koko illan polttariporukalle! Musta se oli NIIIIIIN TÖRKEETÄ!! Että nyt todella haluaisin, että hän sais tätä asiaa juhlistaa ihan kunnolla. Mutta katsotaan... Ehkä pitää tehdä myyräntyötä ja hommata pari miehen kaveria apujoukoiksi ja järkätä ne sille, jos ei itse ala. Ehkei ihan perinteinen tapa
Unta ei saada täälläkään. Neuvolassa sanottiin, että se on normaalia. Mutta on tosi turhauttavaa pyöriä sängyssä pikkutunneille ja ravata vaan vessassa välillä ja katsoa, kun toinen nukkuu :| Eilen sitte olin viisaampi ja katsoin Canal+ elokuvia kolmeen asti. Sainpahan nukuttua sen jälkeen. Ihan turha mennä sänkyyn klo 23 ja tuskailla tuntikaudet.
Neuvolassa oli eilen tullu kahdessa viikossa
painoa 3,4 kiloa!!!!

Turvotusta on tosi paljon. Viikonloppuna oltiin grillijuhlissa ja sunnuntaina syötiin pizzaa... Hyvä päätös :ashamed: Nyt saa riittää sit suolaiset.
Onko muilla tosi ruma olo? Mä inhoan peilikuvaani ja turvonneita jäseniäni. Kaksoisleuka on parin kuukauden aikana ilmestynyt turhan muhkeana ja olo on aivan kammottava. Vaatteet näyttää kauheilta, vaikka miten yrittää nättejä mammavaatteita valita, ku jonnekin menee. Meikki ja hiusten laittaminen ei pelasta. Neuvolassa lohdutettiin, että "Olet viimeisilläsi raskaana.". Ehkä pitäis olla itselle armollinen. Ei vaan pysty edes juuri liikkumaan, kun heti on selkä aivan tautisen kipee ja kaikki muut vaivat kaupan päälle. Vauvalle tiedoksi: "Saat syntyä koska vaan... eli heti, kiitos

."
BB: Mukava, ku muutkin ajattelee BB:stä samoin ku itse. Mietin jo, että oonkohan tosi kalkkis ja tylsä, kun tuo tissien paljastaminen ja satunnainen seksi näin telkussa ainakin on melko kuvottavaa. Ja just minkä esimerkin se antaa nuorille??? Tekee se Minnakin itsestään niin halvan, ku käyttäytyy ku ei arvostais itseään yhtään. Höh...
Ihania kotipäiviä kaikille! Nyt on aika ottaa sitä omaa aikaa, joka työelämän (tai opiskelun) melskeissä jää niin usein haaveeksi. Toivottavasti lapsia omaavat saavat myös omaa aikaa ja rentoutumista ennen uuden perheenjäsenen syntymää
Ai niin, mitä se
hemoglopiinin nousu kertoo vai kertooko mitään? Mulla loppu rauta yli viikko sitten ja nyt oli kuitenkin arvo 128 (raskauden alussa 131)! =)
Mayah ja Pikkuinen 37+2 :heart: