:wave: Hejssan allihuuppa!! =)
Katjuskaa oon jänskäilly taustalla, mut taidat vielä ainaskii hetken kotosalla pysytellä? Ja onneks kameraan kerkeette saada myös virtaa ennen lähtöä!
Felinia :kieh: Mikä täti neuvolassa, niinku ei jaksas ottaa osaa eikä arpaa koko asiaan?!? Kumma täti |O Kannattaako esim. soitella sinne ä-polille, josko niitä vaikka kiinnostas nämä oireet. Ärsyttää sun puolestas!!
Mayah Oon muutenki huono panostamaan ulkonäkööni... Tänäänkin lähdin kaupungille ja huomasin et on tukka harjaamatta ja olishan sitä voinu vaikka vähän ripsariakin laittaa. Joka puolelta alkaa ihraa pullottamaan ja kyykyssä kun on niin jalkoihin saattuu kun on niin paksut kintut :kieh:
Ja sen tietää et menee n.vuosi enneku omiin mittoihinsa pääsee prkl... miks mää oon kauhee läski... |O Hitto ku piti mun ruveta tuotakin asiaa miettimään!!
Snodgrass Tervetuloa "kotiin" ja kiitos synnytyskertomuksestasi!!
BB Voi hitto mua ärsyttää se marianna |O ( se joka kulkee huulikiiltotuubi kourassa koko ajan? ) Voiko joku olla oikeesti noin bissis?? Ja tämän illan koosteen jälkeen en varmaan siedä Cherylia... :/ Niitten pitäs kerätä palstamammoja joskus tonne taloon
Eilen puhuttiin tosta perhehuoneesta miehen kanssa ja päätettiin et katotaan tilannetta sitte, josko niitä edes on vapaana ja saako niitä vaikkei mies olekkaan siellä 24h.
Koiramamma Kävitkös jo selvitteleen "hajun" lähteitä... Ettei sitte vaan oo joku tulehdus??
Se
ummetus ei tosiaankaan ole mikään kiva seuralainen synnytyksen jälkeen. Esikoiselta mussutin laitoksella koko ajan luumuja et maha toimis edes jotenkuten... Ja isännälle sanoin että saa/joutuu tuomaan IIIISSOOOOON pussin kingkong lakunaamoja mulle laitokselle... Toive on kuultu, mut saas nähdä kuka ne sitte syö!?
Hillen seurana sitte odottelen täällä nuita "lähtö" oireita... Ei kyllä niitä sen kummemmin tullu esikoiseltakaan, joten en sitte laske niiden varaan. Vatta on toiminu paremmin entä n. kk sitten, mut ei vielä normaalisti tai niin et olis kiire ollu!
Viime yönä tuli oksetus ja huimaus olo :x Mistä lie johtu, mut oli aika kurja ruveta nukkumaan. Vaikka ei olo vessaan ajanu.
Miia ko?? mietti jotain apuvälinettä tavaroiden nosteluun?? Täytyy kehua et musta on tullu TOSI taitava varpaillaan noukkimaan tavaroita, ei viitsi millään kyykistellä.
Ja hei... mää sain siivottua rojuhyllyt turhista tavaroista :wave: (tuuletus ) Nyt on turhat kamat lahjotettu kirppikselle ja roskat odottelee terassilla kuskia. Poika pentele vaan sairastelee niin ei sekään oo huomenna menossa hoitoon... Pippeli raukalla tulehtunu :snotty: Nuhan lisäks :/ Josko se huomenissa tokenis sen verta et torstaina sais mamma vähän "omia hommia" hoidettua. Olis muuten tarkotus lähtee lauantaina haaparannan ikeaan vähän sisustus kamaa osteleen
Eikös niitä synnytyksiä käynnistellä siellä?? Ei vaan taitas kotia asti keretä jos siellä meinaa käynnistyä, taitaa matkaa olla sen 300 kilsaa täältä sinne. No ei kai se vielä käynnisty, aikaa on vielä vaikka kuinka!! Kuuluisat viimeiset sanat
Minäkin vaan reippaana tyttönä iloisesti suunnittelen kaverin polttareita vietettäväksi parin viikon päästä. Siinä sitte samalla mietittiin et paljonko sankarille tarttee juomia, laskeskelin jo mielessäni et meille riittää mäyräkoira puolix
Sitte muistu mieleen, et ei taida mulle olla yhtään olutta :ashamed:
Nyt jos ( taas ) lähtis lötköttään television ääreen.
R iikka 35+3 ( ? )