Iik, ihan jännää
katjuskan puolesta, tuleekohan se lähtö yöllä....siellähän on hienoa ettei tarvii ite maksaa!täällä kyllä joutuu...
kertokaahan muuten kokeneemmat että onko teillä pitänyt paikkansa että synnytykset käynnistyy suunnilleen samoihin aikoihin?
Mun äidillä se on ainakin pitänyt paikkansa ja kaikki synnytykset käynnistynyt aamuyöstä.
Jotenkin itekin oon asennoitunut että tääkin synnytys alkais aamuyöllä niinkuin pojankin...
väpä tottahan se lääkäris puhui, harvemmin ensisynnyttäjillä alapää osoittaa "kypsymisen" merkkejä.vasta sitten kun tosiaan tositoimet alkaa...juur yks päivä koulussa kattelin semmosta lippulappua missä oli hirvesti tilastoja ensisynnytyksestä ja monilla ensisynnyttäjillä synnytys alkaa ihan "aasta" eli alapäässä ei esim. kohdunkaula lyhentynyt tai muuta vastaavaa.
maariankämmekkä täällä vauvalle varattu aika sama kotiutumisvaatetus, sit vielä jonku peiton saa ukko napata kaukalon päälle vaikka autolla matkataankin...
onks se pudendaali se kohdunkaulan puudute?mulle laitettiin viimeks sellanen, ei sattunut laitto mutta ei myöskään auttanut pätkääkään.joten sitä en ainakaan ota kun oli ihan turha kerta.
ninnipo tsemppiä matkaan näin jo huomista aatellen!!
meripihka kiitokset vaan
sun täytyy sanoo sille anopilles että ei tartte häiriköidä :kieh:
se on kyllä arsyttävää kun jatkuvasti joku kyselee että joko joko joko.
hille mullakin tuo verenpaine oli koholla ja terkka sanoikin että varmaan tulee lähtö pian!mutta sit oli siin pissakin häikkää ja turvotukset ym..niin ehkä ei kyse sit ookaan siitä.Turhaan siis huolit siitä raskausmyrkytyksestä ainakaan.
jos sulla se oliskin vaan sitä synnytyksen lähestymistä kun hemppakin noussut!jännää!
Huomen aamulla neuvolaan, tuun sit kertoon lisää.Nyt kattoo riitasointujen lopun ja sit ukon viereen nukkuun, se meni jo kun aikoo herätä 01 töihin!tuo on niiiiin rahanahne et olis varmaan aina töissä.Huomenna siis meinaa olla 01-17, tänäänkin oli 12h ja viikonlopunkin oli töissä...
öitä masuille ja koittakaa nukkua hyvin!