Tule
eläväinen kertomaan kuulumiset, että siellä on varmasti kaikki hyvin!
Minä näppäränä tyttönä soitin äsken Femedalle ja varasin ajan alkuraskauden ultraan! Hui kauhia
Sain ajan 20.12. torstaille, että silloin selviää onko tuolla sisuksissa ketään ja voidaan sitten vanhemmille kertoa jouluna :heart: Voi että mä niin toivon, että kaikki menisi hyvin, kuinka ihanaa olisi antaa tuleville isovanhemmille paras uutinen joululahjaksi (meinaa tippa tulla linssiin kun ajatteleekin).
Tällä viikolla teen vielä toisen digitestin ja katson, onko viikot nousseet. Jos ovat niin soittelen neuvolaan. Apua mitä sinnekin pitäisi sanoa, "Moi, mä olen raskaana"
En meinaa uskaltaa edes itselleni sanoa ääneen, että olen raskaana, saatikka sitten kenellekään muulle
Kyllä tämä ihana ja toivottu uutinen on silti pikkuhiljaa uponnut tajuntaan, kuukauden päästä olen varmasti jo sujuvasti raskaana!
Malttamattomana myös odottelen milloin elokuisten raskausketju korkataan, itsehän en sellaista uskalla aloittaa, odotan vaan että joku muu tekisi sen
Eiköhän tässä viime viikonloppuna ole kuitenkin tullut lisää elokuun alussa kipuilevia.
Mukavaa uutta viikkoa kaikille! :flower: