:rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

Helou taas pitkästä aikaa! Sori, kun en oo kerennyt tänne tulla koneelle päivittelee teidän uusien tietoja :( mut nyt on päivitetty..kertokaa sit jos muuttuu, ni muutellaa :) Oon kyllä kännyllä näitä joka päivä lueskellut, mut sillä ei jaksa alkaa kommentoimaan, kun näpyttäminen on niin hidasta :/
Oli kyllä oikee kunnon plussa-aalto isolla P:llä yrittäjien puolelta tänne, wau!! :p

eläväinen mitäs nyt sit kerroit luokanvalvojalle, vai kerroitko mitään? :p

Niiu peukkuja varhaisultraan!! Varmasti kaikki kunnossa siellä ;) myökin mietittiin oltaisko odotettu kertomista jouluun saakka, kun olis aivan ihana joululahja ollut, mutta ei vaan malttanut odottaa niin kauan :D mut teillä ajoittuis just hyvin siiheks ;) Ja tsemppiä pahoinvoinnin kanssa :/

Ensimmäinen ONNEAONNEAONNEA PLUSSASTA!! :) Ja tervetuloa odottajiin! Ootko vielä neuvolaan soitellut? Tai varannut aikaa varhaisultraan? Kyl ne sydänäänet voi kuulua/näkyä jo 6+, mut ite ainakin halusin mennä varmuuden vuoks 7+, että varmasti kans sit löytyy, ettei oo turha reissu! Mul oli silloin 7+0, neuvolan mukaan 6+5 ja se ultras pienen kooksi 6+3 (vaikee tietty arvioida 7mm pituista kaveria tarkkaan :D)! Eli olin tyytyväinen etten mennyt sinne ainakaan yhtään enää aikasemmin, et jos sykettä ei oliskaan vielä näkynyt? Kerkeekö 7+ tulla ennen joulua sulla? (voisinhan mie laskeekin, mut ei jaksa= perjantai :D)

Taru81 onnea tulevaan varhaisultraan, kiva et siekin kerkeet sinne ennen joulua :) Kyllä se todellista on, vaikkei oksennus lentaiskään ;D mut itse koin tuon dopplerin kaikista parhaaks mielen rauhoittajaksi, ku ei ollut varma mikä on homman nimi. En vois enää elää ilman sitä :D En mä sillä päivittäin kuuntele, mut jos joskus vaan tulee jostaa oireesta tms. huoli, ni sit vaan sen aikaa, et saa sykkeen kuulumaa ja heti voi laittaa pois ja olla tyytyväinen taas :) tietty teil menee vielä muutama viikko, et dopperilla saa niitä ääniä kuulumaan :/

Piimis huhhuh, ONNEKS sulle ei käynyt kuinkaan ojaan ajossa :kiss: mikä päivä sulla tarkalleen on se npultra? :p Ja joku pattikin, voi kamala! Toivotaan ettei ole mitään vakavaa, et vaan sen joku tiehyeturvotus!!! Ootko soitellut siitä minnekkään, vai vieläkö meinasit neuvolaan odotella? Onko se muuttunut tässä ajassa mitenkään, kun sen löysit?

(.)Mulla oli tällä viikolla pari päivää aika kovaa vatsakipua ja olin jo ihan paniikissa ja soittelin jo neuvolaankin, mut se vaan sano, et kattele tilannetta, et ei para-tabsiakaan sais joka päivä popsii, vaikka se raskaanaoleville sopiikin!! Mut sehän sit onneks loppukin sen toisen päivän jälkeen!! :p Ja dopplerilla oon vielä varmistanut, että syke kuuluu hyvin :) :heart:

BF & tähtönen 10+4

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!! :)
 
Valitettavasti yhdessä koossa edellee.. Ei mitään tuntemuksia että synnytys ois edessä.. Jotain pieniä olemattomia supsituksia on täs parin kolmen päivän ajan tullu. Selkää särkee sillee polttelevasti sillon ja mahaa juilii ja se menee kovaks.. Semmossii tulee välil mut ei mitää voimakkaampaa.

Neuvolassa kävin eilen myös. Painoo tullu vaa joku reilu 400g lisää. Sf mitta tippunu viime viikon 37cm -> 35cm.. Kaik muut oli kunnos kans.. Pissas vaa ihan vähän proteiinia taas.. mut ei mitää lisä tutkimuksia vaatinu..

Vähän kyselin jo et mites yliaikaskontrolli.. No sinne pääsee siis vast 41+5 viikoilla.. Ja mulle on viel laitettu neuvola ens perjantaiks jollon on 41+1.. Mahdollinen käynnistys ois vast joskus 42+5 sano tuo terveydenhoitaja harjottelija.. Vähä järkytyin ku sehän on sit jo kolme viikkoa yliaikanen.. Meinaan kyl niin kiukkuu seuraavas neuvolas jos ei mitää tapahtunu oo :D Ei tässä muu auta ku odottaa vaa..

-mirkkunen_ & pikkuT 40+2
 
Taru81 Toi vyö on BeSafe merkkinen. Mä ostin sen käytettynä, mutta uutena maksanu näköjäs 49 egee.

BF Taitaa kohtu kasvaa kun on vatsakipuja, joko sulla näkyy vauvamasua? Ultra on ensi perjantaina. Ei malttais odottaa. Mieskin ehtii onneksi mukaan ja tehdään jouluostokset samalla reissulla. Ehkä tulee ostettua jotain pienellekin, jos kaikki on ultrassa hyvin.

mirkkunen_ Tsemppiä loppuodotukseen :heart:

Patti ei oo muuttunu. En tiedä johtuuko siitä että olen sitä joka päivä tökkiny vai muuten vain, mutta tunnen sen koko ajan ja se häiritsee, pistää tosissaan miettimään että onkohan se kuinka vakava… Jos huomena on töissä sopiva väli niin soitan lääkäriaikaa. Kai se on parempi selvittää niin pian kuin mahdollista.
Muutenki rinnat on tosi kipeet tällä hetkellä ja kasvanutki yhden kuppikoon verran. Ihme kyllä arpia ei oo vielä tullut, vaikka niitä on valmiina teinivuosien kasvupyrähdyksen jäljiltä rinnat täynnä. Olin ihan varma että nuo vanhat arvet alkaa taas punoittaa, no vielähän ne ehtii jos nää kauheesti vielä kasvaa, muttei tarttis kylläkään, vaikka mies onki megapovesta ihan innoissaan :D

Piimis 10+6
 
Piimis niinhän ne taisi kasvukipuja olla, mut paljon normaalia kovempia, ni tietty heti säikäytti :D ei näy vauvamasua, pelkkää turvotusta edelleen :D kaikki housut tekee tiukkaa, et varmaa pitää lähtee kohta shoppailee mammahousuja :p mut eiköhän se kohtu sieltä ala jo pullottamaan ;) nyt jo tuntuu siltä, kun olis koko ajan ihan täys rakko (vaik ei oo) mut samanlainen alavatsa pömppö.. :) Ja mulla kans perjantaina ultra :p tuut sit kans heti kertoo miten meni!!! Meil on onneks jo heti aamusta, ettei tarvi edes iltapäivään saakka jännittää :D miekii niiiin haluisin ostella pienelle jo kaikkee kivaa, mut eihän tässä mikään kiirus ole :) Saitko soitettua lääkäriin patista, mitä sano?! Huh, sullahan tissit kasvaneet :D ja hyvä ettei silti arpia!!! mulla ei ainakaan mun mielestä vielä yhtään kasvaneet.. :( mut ihan jees, ettei ainakaa vielä tarvii uusia rintsikoita ostaa :D

BF & tähtönen POKS 11+0 :p
 
BF Kerroin ryhmänohjaajalle, että oon raskaana :) Ja suhtautui asiaan ihan mukavasti, sanoi, että en saa nostella mitään raskasta ja välillä kyselee, että miten voin. :)
Ja mulla piti olla työharjoittelu joulun jälkeen, mutta ei ookkaan. Koska olen vaihtanut koulua ja toisesta koulusta oli puolet tehtynä ja viime keväänä olin loput tarvittavasta määrästä. JOten valmistun jouluna tai siis 21. tai 22. päivä :D
Odotan innoisaini jo ens maanantaita kun on eka neuvola.

eläväinen 6+6
 
  • Tykkää
Reactions: Taru81
BF Kiitos! :) Just varasin varhaisultran 6+5 (?? Ainut pvä joulunalusviikolla millon saadaan järjestymään niin että päästään miehen kanssa molemmat). Neuvola onkin sit vasta 3.1.

On tää jännää :D Yksi mun ystäväni tietää, muille ei olla vielä kerrottu.. Perheille kerrotaan varmaan jouluna, kun mun perheessäni on ollut vähän surua tänä syksynä niin olis kiva saada jotain positiivisiakin uutisia.. Toisaalta tekis mieli huutaa kaikille vastaantulijoille että "mä olen raskaana!", toisaalta taas tahtois vaan jemmata tiedon itselleen ja hymyillä typeränä aivot narikassa-hymyä 24/7 :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmänen, mä olen kanssa menossa Femedaan :) Netistä luin juttuja, et se on kuulemma hyvä paikka. Mulla aika vasta 20.12. eli vielä pitäisi pari viikkoa pysyä pöksyissään. Minä päivänä sulla on aika?

Täällä myös jouluna kerrotaan tuleville isovanhemmille (mikäli ultrassa kaikki hyvin). Vähänkö jännää! :D
 
eläväinen Wau, onnea valmistumisen johdosta!! :p ootko meinannut töitä vielä hakea tässä keväällä ennen äippälomaa? ;)

ensimmäinen kiva, että sait ajan ar-ultraan :p muistan tunten kyllä, et tekis mieli kertoo kaikille :D mut mulla se helpotti sit kuitee aika pian, et hyvin malttoi odotella kertomisia!! :) yllättävän nopeesti mun mielestä muutenkin aika on nyt mennyt!! :) Ja ihanaa, et sit vihdoin teidän perhe saa jotain noinkin iloisia uutisia surullisten jälkeen :heart: tuo kunnon joulumielen! :)

Niiu voi että teillä kaikilla on kyllä maailman parhaimmat joululahjat, etenkii tuleville isovanhemmille :) :heart:

Ja peukkuja kaikille odotukseen ja eiköhän siellä ultrassa kaikki ole hyvin ;) oliko kukaa aikeissa ostaa doppleria? :)

(.) meillä ylihuomenna vihdoin se np-ultra :p kyllä on odotettu!!!! Otin huomiselle töitäkin, et menis sit päivä nopeemmin ja perjantai aamu tulis nopeemmin :D (ja et saa tuplapalkan!!). Nyt vielä kun jaksais viimiset koulutehtävät ja tentteihin luvut loppuviikon aikana, ni ensviikon tiistaina olis viiminen koulupäivä \o/ (KE opintomatka :p ja torstaina enää pelkästää vika tentti)!!! Sitten joululoma, vaikka kuitee palkkatöitä koko loman...mut onneks kun nyt pyhät sattuu niin hyvin jouluna, ni mulla myös kaikki ne pyhät vapaita myös :p et ei ketuta edes töihin meno!! :)

BF & tähtönen 11+2
 
  • Tykkää
Reactions: Ensimmänen
Täällä vieläkin yhdessä koossa.. :/
Tänään kävin neuvolassa vaihteeks.. Painoo taas tullu tasan kilo lisää, mut turvotusta on, joten varmaan siitä varmaan johtuu taas. Paineet olikin koholla.. Tosin mittas eri kädestä ku aikasemmin. Sain kuitenkin kotiin mittarin jolla mittailla ite ja jos nousee vielä niin sitten soittoa naistenklinikalle. Pissassaki ihan himpun verran proteiinia. Muita oireita ei kyllä oo et pitänee vaa seurailla.

Aika kypsä olo jo ois, mut ei täs muu auta ku odotella. Maanantaina sitten viimestää täytyy soitella naistenklinikalle ja varata aika tiistaille yliaikaskontrolliin.. Ja maanantaina on myös neuvolassa kontrolli. Täytyy vaa toivoo et ei tarviis mennä kumpaakaan vaa pikkunen päättäis syntyy itekseen viikonlopun aikana..

- mirkkunen_ & pikkuT 41+1
 
mirkkunen kovasti täällä toivotaan, et vauva saapuis jo pian!! :) voin uskoa, et tuossa vaiheessa toivoo vaan niin älyttömästi, et sais vaavin vihdoin syliin :heart: muistahan sitten heti tulla kertomaan miten meni ;)

(.) JEEEEE, np-ultrassa kaikki kunnossa ja turvotustakin alle milli :) muutama viikko pitäs vielä veriseulojen tuloksia odotella, mut nyt jo suurin kivi vierähti sydämmeltä <3 muutaman kerran vaavi siellä teki kunnon potkuharjoituksetkin :heart: :D oli se vaa niin ihanaa katteltavaa..olis voinu olla vaik koko päivän siellä katselemassa äiskän tähtöstä :heart: LA pysyi samana, pieni oli kokoa 11+5/4,8cm :)


BF & tähtönen 11+4
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa BF että teillä oli kaikki hyvin ultrassa :heart:

Meidän pienellä oli myös kaikki hyvin. Niskaturvotusta 0,8 eli tosi vähän, kaikki raajat oikeilla paikoillaan ja aivotki sen näköset ko kuuluuki. Siellä se morjesteli meille ja käänsi koko ajan selän ruutua päin :heart:. Pituutta pienellä oli 5,2 cm ja laskettu aika pidetäänkin neuvolan laskujen mukaisena eli 18.6.
Tississä ollut patti on hävinnyt! En saanut aikaiseksi soittaa lääkärille alkuviikosti, koska mua pelotti koko kyhmy niin paljon etten halunnut se olevan totta, joten olin niin kuin sitä ei olisikaan. Ja se on varmaan sitten auttanut etten oo joka päivä sitä tökkinyt ja se on hävinny eli ei oo tainnu olla mitään vaarallista. Onneksi:whistle:

Piimis ja pikkuunen 11+6 (<ultran mukaan)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taasen pitkästä aikaa :)

Onnea teille nt-ultran kävijöille ja tervetuloa uusillekin keitä en oo kerenny toivotella :D Uusi odottajia mahtuu aina mukaan...

Mirkkuselle tsemppiä ja jaksamista loppumetreillä! Miten mä niin nään itteni tossa tilanteessa maaliskuun alussa :D

Meidän elämä on niin tasaista, ettei mitään ihmeempää kerrottavaa ole... Mytty kasvaa ja liikkuu paljon, maha heiluu vähän väliä kun on bileet pystyssä :D Pitkäaikaissokeri kontrollissakin kävin, arvot oli paremmat mitä elokuussa, joten ei tarvinne ainakaan enää insuliinejä aloittaa... omissa mittauksissa muutamia isompia heittoja on tullu ja se aiheutti mulle päänvaivaa, että jos ne koko ajan tolleen pomppii niin varmaan käy kepulisti tossa pitkäaikaisarvossakin, mutta onneksi ei :D Maanantaina mennään äitipolille ultraan sokeriseurannan vuoksi, toivottavasti Mytty kasvais ihan käyrillä... Maanantaita siis odotellessa :heart:

Heidukka ja Mytty 29+2
 
Pikainen päivitys vaan. Meille syntyi terve poika tänään 10.12 klo 02.39. Pituutta 50cm, paino 3146g ja pipo 34cm. Synnytys siis käynnistettiin sunnuntaina 9.12 kunnolla ku mul oli jonkinmoisia supistuksia kotona ja sekä lääkitys ja yliaikasuus vaikutti lääkärin päätökseen. Tärkempaa kertomusta tulee jahka kotiin päästään ja maltan koneelle tulla. :) Koko perhe voi hyvin.
 
Mahtavaa, ihanaa! Paljon onnea mirkkunen_pojasta teidän perheelle!! :heart:

Täällä ollaan tänään täysiaikaisia :) tuleva isukki veikkaa että synnytän nyt keskiviikkona, tuleva kummisetä että torstaina ja eräs vanhempi nainen sanoi että viikon sisään saadaan vauvauutisia :)
Eilen tuli muutama ilkeen tuntunen supistus, mutta siihen se sit jäiki... Odotellaan ja kassellaan!

YP & Fantti 37+0 *POKS* :heart:
 
Onnea mirkkunen_ pojasta! Tulehan kertoilemaan kuulumisia kun kerkeet ja maltat :)

YP: siullakin pikapuoliin jännät paikat edessä! Tsemppiä!!

Myö käytiin tänään ultrassa raskausdiabetes -kontrollissa ja Mytty kasvaa hyvin, ei kuiitenkaan ole iso kokoinen. Painoa pikkuisella 13850g :heart: siellä se itseään piti kädestä kiinni ja osoitteli meitä etusormella :D Kyynelhän siinä poskelle vierähti. Saatiin oikein 4d kasvokuviakin, hymyilee kuvassa :heart:

katso liitettä 17789


Tulipas pieni kuva, mutta näkyyhän tosta jotakin :D

Heidukka ja Mytty 29+5
 
Heips kaikille! =)

On meinannu unohtua koko kuulumisten kertoilu.. :) tai oikeestaa tuntuu, ettei vaan oo ehtiny, kun netissä on muutakin surffailua sit kun tänne ehtii..

mut siis synnytyskertomusta:

Lapsivedet meni 14.päivä marraskuuta yöllä siinä vähän yli puolenyön..ihan ei tarkkaan tajunnu kelloa kattoo, et voi olla, et meni jo 13.päivän puolella vähän ennen puolta yötä siis.. :) mut ehkä ei oo niin tarkkaa! ;) Lapsivesi oli vihreetä, joten täyty heti lähtee näytille tayssiin..olin ihan innoissani,kun synnytys käynnisty itestään ja tuulettelin miehelle,kun ei tarvinnu käynnistykseen lähtee.. voi kun olisin vaan tienny.. :D ei se meinaa tarkoittanu helppoo synnytystä!
Matkalla sairaalaan alko sit pikkusen jo supisteleenkin..mut oli viä ihan vaisuja supistuksia.. paikan päällä selvis, etten paljoo ollu auki.. vasta 1,5cm.. mut laitettiin osastolle ja mies lähetettiin kotiin.. luvattiin, et aamulla pääsen synnytyssaliin.. no, aamulla mies tuli takas ja siirryttin synnytyssaliin.. siä selvis, et edelleen olin vaan sen 1,5cm auki, vaikka oli niitä supistuksia ollu ja sain muuten sen peräruiskeenkin siinä ennen synnytyssaliin menoo.. huh.. se oli kans epämiellyttävä kokemus.. :D synnytyssalissa päätettiin, ettei voi viä tehdä mitään.. et ei uskalla viä oksitosiinia antaa ja lähettivät mut takas osastolle, jossa annettiin cytotecia (kirjoitetaanko ees noin? :D).. supistuksia oli kyl mukavasti ja tosi kivuliaitakin.. sain sit jossain vaiheessa kipupiikin..se autto sen verran, et pystyin vähän nukkuun.. mut illalla oli tilanne edelleen se, et kivut oli kovat ja olin sen1,5cm auki..kyllä alko pikkusen ottaan päähän ja tuskissani jo kysyin, et saisko sitä sektioo,et jos en suostukaan synnyttään alakautta.. mut ei hoitaja oikein lämmenny.. :) no, sit päätettiin, et yötä vasten mulle annetaan piikki, jolla estetään supistukset, et saan nukuttua yön (sain myös nukahtamislääkkeen) ja aamulla siirrytään TAAS synnytyssaliin..yritettiin tällä ny vaan saada mun kohtu vähän rentoutuun ja et saisin itekin levättyä.. puoli tuntia nukuin ja heräsin kahta kauheempiin supistuksiin.. pyysin hoitajan paikalle, joka käski soittaa miehen takas (oli just lähteny kotiin nukkuun, kun ei osastolla saanu olla yötä) ja sano, et nyt kyl lähetään synnytyssaliin.. hoitaja lähti pois ja tuli hetken päästä takas ja sano, et lääkäri olikin päättäny, et mulle laitetaan kipupiikki viä kerran ja odotetaan yön yli.. et aamulla vasta synnytyssaliin.. aargh.. no, mies oli jo matkalla sairaalaan (meiltä ajaa tayssiin reilun puolisen tuntia), niin hoitaja sano, et mies saa yöpyä mun huoneessa.. nojatuolissa se sit nukku sen yön..
aamulla vihdoin noin klo 6 päästiin synnytyssaliin.. edelleen olin sen 1,5cm auki,vaikka lapsivesien menosta oli jo 30 tuntia.. et kyl siinä oli aika epätoivonen fiilis.. varsinkin kun kivut oli kauheet.. sain sit synnytyssalissa ilokaasua, josta tuli mukavasti sekaisin, mut ei se kipua suoranaisesti pois vieny..mut sen jälkeen alkaa oleen aika paljon sumussa..jossain vaiheessa huomattiin,et olin 3cm auki ja sain vihdoin epiduraalin.. se autto NIIN paljon..kivut hävis täysin hetkeks ja ei tarvinnu ilokaasua käyttää.. mut pari tuntia se ilo vaan kesti ja kivut alko taas.. sit sain uutta epiduraalia, joka ei enää auttanukaan niin paljon.. kyl se helpotti, mut kyl mua silti sattu aikalailla..sen jälkeen aloin oleen ilokaasusta niin sekaisin, et näin näkyjä ja en ees kuullu mitään muuta kun ihmeellistä tä-tä-tä-tä-ääntä.. :D Luulin jossain vaiheessa jo synnyttäneenikin, kun heräsin ilokaasukoomastani.. mut ei.. sain vaan epiduraalia lisää ja jotenkin olo pikkusen helpotti.. tulin tajuihini siis.. 4 kertaa ehdin saada epiduraalia ennen kun pääsin ponnistaan.. ja yllätys yllätys, ponnistusvaiheessa ne kauheet supistukset yhtäkkiä lieveni.. välillä mietin, et pitääkö nyt ponnistaa vai ei, kun oli niin vaisuja suppareita.. se ponnistusvaihe kesti 1h15min.. ja tuntu, ettei se edistyny yhtään.. sanoin jo miehellekin itku kurkussa, ettei tästä tuu mitään.. vaik siis siinä synnytyksen aikana tuli hempeiltyä ja itkettyä monet kerrat.. ja varmasti puhuttua kaikkee sekavaa.. :D mut sit kun tytön pää saatiin pihalle, niin loput tuli kauheella vauhdilla.. hyvä, että hoitajat sai tytöstä kiinni.. ;) sit sain pikkusen rinnalle hetkeks aikaa.. se oli niin ihmeellisen ihanaa..:heart: vihdoin 42 tuntia myöhemmin meidän prinsessa oli ulkona! :heart: Kyl sitä nyt miettii kaks kertaa ennen kun toisen lapsen tekee.. :D Oli se sen verran "mielenkiintoinen" kokemus!

seuraavana päivänä tytöltä otettiin verikokeet ja huomattiin, että oli tulehdusarvot tosi korkeella.. oli ihan kauheeta viedä meidän pikkunen lasten teho-osastolle ja kun tiesi, et pääsee sairaalasta ennen sitä kotiin.. se vasta hirveetä oli, kun pääsin kotiin sunnuntaina ja tyttö joutui oleen viä sen jälkeen kaks päivää.. itku oli herkässä koko ajan tolloin.. mut onneks tyttö toipu tosi nopeesti ja tulehdusarvot lähti laskuun! Itellä oli tossa kohtutulehdus, joka onneks huomattiin alussa.. ja sit päälle kaks rintatulehdusta.. joten kaikki mahdollinen tuntuu sattuneen, mut onneks kaikki on nyt hyvin! :)

Arki on alkanu rullaan hyvin! Tyttö on ollu helppo tapaus tähän mennessä.. kitisee vaan pikkusen nälkäänsä tai jos on ilmavaivoja..ei muuten turhia itkeskele.. nukkuu paljon..mut on kyl välillä pitkiä pätkiä hereilläkin ja seurailee kauheesti jo.. on aivan ihana nyytti! :heart: yöllä sais syödä vähän ripeemmin ja nukkua pidempiä pätkiä, mut kyl se aika hyvin nukkuu sillonkin.. et se on vaan siitä kiinni, kun itelle on vaikeeta heräillä yöllä syötteleen..

Muutaman kerran oon jo käyny ite jumppaileen.. :) rauhaksiin oon ottanu, kun toi alapää on viä vähän erikoisen tuntuinen, mut yllättävän hyvin oon palautunu.. :)

Kaikille teille tsemppiä tulevaan synnytykseen ja uusille paljon tervetulotoivotuksia!:)

Nellielli ja tyttö 3vk ja 4pv
 
Piimis Ihanaa, et teilläkin kaikki ok ultrassa!! :) teidän kaveri olikin vähän pitempi, kun meidän kaveri..muistatko/sanoiko mitä viikkoja silloin vastas? :) Ja aivan MAHTAVAA, et patti vihdoin hävis!!! :p

Heidukka Hienoa, ettei tavinu alkaa insuliinien kanssa säätämään :) ja taitaa se teidän pienoinen hieman normaalia isompi olla, jos kerta painoi 13850g :D HIEMAN makrosomiaa ;) No ei, hienoa, et kaikki kunnossa!! :)

nellielli ihanaa, kun tulit kertomaan synnytyskokemuksesi!! :) ei kyllä juu ollut ihan helpoimmasta päästä, mutta tärkein on, että tyttö on nyt kunnossa!! :) :heart: käyhän kertomassa kuulumisia vielä täällä, aina silloin tällöin ;)

Mirkkunen, ONNEA KOVASTI pienoisen pojan johdosta koko perheelle :) :heart: tule ihmeessä kertomaan synnytyskokemukset ja miten on arki lähtenyt sujumaan, kun jaksat :)

yöperhoselle paljon onnea tulevaan koitokseen, toivotaan että saatte terveen pikkuisen pian syliinne :)

(.) Täällä ohitettu maaginen 12 viikon keskenmenon rajapyykki eilen \o/ jeeee!! Ja toinen kolmanneskin alkaa jo ensiviikolla, hui kun on aika mennyt NOPEESTI!!! :p Kävin tänään ostamassa jo ensimmäiset mammahousut, kun kaikki muut ahdistaa niin älyttömästi :D onneks löyty hyvät ja kyllä on mukavat :)


BF & tähtönen 12+1
 
Viimeksi muokattu:
Babyfever Pieni vastasi ultrassa viikkoja 11+6 eli nyt olisi sen mukaan 12+6 taidan kuitenkin pysyä noissa omissa laskelmissani jotka on tikutetun oviksen mukaan, muuten menen ihan sekaisin. LA pidtttiin siis viimeisten kuukautisten mukaan laskettuna.

Yöperhoselle tsemppiä osastolle!

nellielli Hui mikä synnytys. Onneksi kaikki päättyi hyvin kuitenkin :heart:

Töissä kerroin maanantaina ja kaikki ottivat uutisen ilolla vastaan ja juoru levisi kulovalkean tavoin koko taloon alta aika yksikön :D
Onko kukaan pidemmällä olijoista/synnyttäneistä käynyt mammajoogassa? Onko kokemuksia mammajoogista tai -jumpista? Täällä päin olisi alkuvuodesta viiden kerran kurssi, ja mietinkin että menisinkö… Zumbaan menen varmasti, mutta harkitten vielä että onkohan toi jooga turhan rauhallista mulle.

Mulla oli keskiviikkona toinen neuvola ja oli se vaan niin hienoa kuulla ekaa kertaa sydänäänet, vaikka oon ne nyt parissa ultrassa jo nähnytkin. Tuntui aika epäuskottavalta että se jumputus tuli mun sisältäni ;). Muutoin oli kyllä aika ”turha” neuvolakäynti, mitään uutta ja ihmeellistä ei tuon kuuntelun lisäksi ollut, painokaan ei ollut vielä noussut yhtään.

Kuulin tänään että eräällä tutullani on laskettu aika 17.6. eli päivää ennen meitä. Hänelle se on jo toinen lapsi, mutta on pieni mahdollisuus että ollaan synnärillä yhtä aikaa :p
Lisäksi kun kerrottiin yhdelle vanhalle luokkakaverillemme viime viikonloppuna, tuntui että hänelle tuli paineita että hänenkin on ruvettava tekemään lapsia nyt, koska olemme samanikäisiä ja ollaan usein vitsailtu että tehdään lapsetkin niin että hekin ovat sitten samalla luokalla peruskoulussa. Ei hän myöntänyt mitään, mutta meille jäi sellainen fiilis että hänelle tuli paineita… Joten saapa nähdä, joko siellä ensi kesänä soitetaan kirkon kelloja ovat kuitenkin seurustelleet jo monta vuotta. Ei taida ihan esikoisista tulla luokkakavereita, mutta jos sitten seuraavista ;)

Hyvää viikonloppua kaikille!

Piimis 12+6
 

Yhteistyössä