**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Olen uusi tällä palstalla, ja vielä vähän hukassa...
Mut oli pakko liittyä mukaan, kun mun tekis mieli HUUUUUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, kun haluaisin niiiiiin kovasti pienen vauvan!! =) :heart:

Olen siis ihan kohta 26 vuotias ja meillä ennestään 1v6kk poika. Vauvakuume on ihan käsittämätön, mutta mies ei ole antanu vielä lupaa :/ Päätin sitte tulla tänne vähän avautumaan... :D
 
Piti alkaa kyseleen että millä kp:llä te muut malttamattomat ootte testailleet, noilla herkillä testeillä?

Mulle vissiin tulee tänään noita herkkiä testejä ja nyt on siis kp 25, viimesen kierron kesto oli 27 pvää. Enhän mä toki vielä meinaa testiä tehä, kunhan pohdin ja mietiskelen.. :snotty: :LOL:
 
Onnea manna- varmistetusta plussasta :flower: Ja tervetuloa Neito84 mukaan!

Tänään testattu nega r-testillä, ja joku epämääräinen ovistestillä; ei siis selvä plussa, mutta vahva viiva kuitenkin. Lämmöt oli 37,26, eli se kyllä puoltais mun ajatusta, että ovis olis jo tapahtunut... Kun tuo flunssakin kiersi meidän perheen viime ja toissa viikolla....

Mistä muuten tietää, että onko haaleaakin haaleampi viiva viiva, vai viivan paikka? No siitä tietysti, että onko siinä väriä, mutta jos se on oikein haalea, niin mistä sen näkee onko siinä väriä vai ei ? :D

muoks* heavyfreak Kyllä mä noilla päivillä uskaltaisin jo helpostikin testata :D
 
Lillikka
Apua noi kolhimiset sun muut. Jotenkin nää pikkuiset vaan näyttää olevan aika joustavaa materiaalia, kun ehjinä selviävät kaikenlaisista rysäyksistä. Meillä nuohotaan koko ajan sohvalla ja alastulo alkaa vähitellen sujua, mutta eipä vielä uskalla ihan ominpäin antaa pojan siellä heilua.

Haikara ja Menhit juu näytätte pakkaavan kamojanne odottajien puolelle! Ja KS09 perässä mars! Mannalle onnittelut!

Mä en enää testaile ennen kuin menkat on SELKEESTI myöhässä. Heti ekalla yrityskerralla olin ihan varma, että heti tärppäs ja testasin haamuplussankin heti kun piti menkkojen alkaa. Mies sano, että ei tossa mitään näy ja seuraavana aamuna sitten alkoi taas menkat. Täällä ollaan siis hattu täynnä jäitä nyt ihan oikeesti, vaikka sormet hamuaa testeihin päin koko ajan.

Tänään taas ihan valkkaripäivä toissapäiväisen tiputtelun jälkeen. Mitäs hitsiä tästä pitäisi sitten ajatella?? Ei varmaan mitään.... Grrrrrrrr.

Mutta uudet ovistestit on nyt jo tilattu ja matkalla eli jos yrittäis tällasta käänteistä murphyn lakia, että kun laittaa kaikki liikenevät varansa uusiin testeihin, niin sitten niitä ei tarttiskaan, kun on jo raskaana!! :LOL: Vauvakuumeisen logiikkaa....

 
Lillikka
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Mistä muuten tietää, että onko haaleaakin haaleampi viiva viiva, vai viivan paikka? No siitä tietysti, että onko siinä väriä, mutta jos se on oikein haalea, niin mistä sen näkee onko siinä väriä vai ei ? :D
:heart: :heart: voi tämä oli kyllä ihana kysymys!! samaa on tullut joskus mietittyä täälläkin!

ps. saas nähä osasinko tehdä ton lainauksen oikein.. :ashamed:

 
Onnea manna-!! Pitäis varmaan itsekin mennä antamaan verta, että sais jotain tolkkua tähän hommaan. Ootte ihanasti jaksanut kannustaa ja toivotte varmaan jo että uskoisin ja lähtisin täältä tuonne odottajiin, mutta jotenkin tämä paikka tuntuu oikeammalta ja tuntuu, että pudotus olisi kovempi siellä puolella kun kaikki hehkuttaa raskautta. Yhden keskenmenon kokeneena pelkään ihan hulluna. Lupaan olla hiljempaa ja taustailla täällä enimmäkseen. :saint:
Tänä aamuna piti tehdä vielä yksi r-testi ja tämä oli mammaksin se ei niin herkkä testi (25 mIU/ml).
Tulos:

Heavyfreak: Testaa huomenaamulla. Sillä herkällä vois jo näkyäkin, mutta älä sitten hermoile, jos ei näykkään. ;)

Miten noi raskausviikot muuten lasketaan kun mulla oli niin pitkä kierto ja myöhäinen ovis? Olen ihan unohtanut kaiken. Anteeksi vielä, että roikun täällä :ashamed:
 
Heavyfreak:Mä tein esikoisesta testin erittäin herkällä jo dpo12 ja sain tooodella haalean haamun juuri ennen ajan umpeutumista :D Vähän riskaabelia se ehkä on kun kemiallisiakin raskauksia on yllättävän paljon, mutta olen himotestaaja :LOL:

Haikara:Toki saat täällä olla ja ei sun tartte taustailla tai hissutella :) Ja oikein komia plussa testissä :heart: Googleta raskauskiekko niin sieltä pitäisi löytyä sellanen johon voi syöttää ovispäivän niin se sitten laskee ajat :)
 
Jospa mä sit huomen aamulla yrittäisin testailla. Mä oon kertakaikkisen malttamaton tän homman kans, tunnustan :D

Mä oon tehny varmaan jätesäkeittäin raskaustestejä :LOL: 8 vuotta kesti että tulin raskaaks ja sinä aikana ehti eräänki testin tehdä :D Mutta vaan yhden ainoon kerran mä oon saanu yhtään mitään testissä näkymään ja se oli se kerta ku tulin raskaaks ja sain tytön :)

Ja onnitteluja plussanneille :)
 
Olen viime aikoina elänyt vähän taustajoukoissa, mutta edelleen täällä palstalla mukana. :wave: Meneillään kp 17/27 ja yrityskerta 7, esikoinen 4/07. Yritystä on... toivottavasti joskus myös tuloksia. ONNEA kaikille viime päivinä plussanneille. Tsemiä kanssasisarille... B)
 
Heippa, jos täältä vielä yksi kuumeilija mahtuisi joukkoon.

Tänään yk laskujeni mukaan 14. Mulla tosin aina ollut aika epäsäännölliset kuukautiset mut ei koskaan mennyt näin pahasti yli. Kiero yleensä noin 32 pvä.

Oireita on ollut kaikki alaselän polttelusta ja vatsan nippailusta, pahoinvointiin ja runsaaseen limamaiseen valkovuotoon. Väsyttääkin niin peevelisti mutta sitten on vaikee nukahtaa jos toi esikoinen herättää yöllä. Nälättää ja palelee. Pari päivää sitten alkoi rinnoista tihkua maitoa. Esikoinen on vasta vuoden et kai se voi olla ihan normaalia.

Jotenkin vaan sellainen olo että raskaana voisin olla vaikka varmaan 8 testiä tehnyt ja kaikki negaa, mut voihan olla et ovulaatio on myöhässä tms. Noh huomenna verikokeeseen jospa sieltä jotain selviäisi.
 
coreline tervetuloa :) Viitsitkö vilkasta onko noi tiedot tuolla ekalla sivulla nyt oikein, eli ymmärsinkö jutun :) Toivotaan, että sulle se plussa pärähtäis, eli ovis oliskin ollut vaan myöhemmin. Verikoe on hyvä juttu, se ei ainakaan jätä epäselväks :hug:
 
Oikein ovat. Ihanaa, että löyty joku paikka minne purkaa ajatuksia. Toi mies kun ei oikeen ymmärrä tätä tuskan ja odotuksen määrää, vaikka pikkukakkonen on hänenkin puolestaan enemmän kuin tervetullut.

 
Coreline tervetuloa tänne jännäämään ja hermoilemaan. :D

Täällä tosiaan hermoillaan. Sitä kun lukee kaikenmaailman kemiallisista raskauksista ja tuulimunista niin tuntuu ettei koskaan voisi raskautua. Joillekin se on niin helppoa.
Housuun kun jotain tuntuu tulevan niin osoite on heti vessa. Tänään on tullut ihan pikkuisen sitä ruskeaa valkkaria. Jospa se loppuis vähitellen. Tapahtuis nyt jotain!!
Selkä on iltaisin tosi kipeä ja väsynyt. Esikoisesta oli sama homma.
No niin, menen nyt taas vähäksi aikaa piiloon... :ashamed:
 
Coreline:Tervetuloa :)

Jeccika:Mulla oli esikoista yrittäessä kierrot tooodella pitkiä ja tein varmaan yli 10 ovistestiä/kierto kun metsästin ovista. Mulla kun kierrot vain venyi ja venyi ja ovis tietty samaten. Nyt kakkosta yrittäessä on kierrot tasaantuneet noin 30 niin oon nyt clomien kans aloittanut testaamisen kp12 ja viimeksi ovisplussa tuli sitten kp15. Ennen clomeja ovuloin vasta kp18-20 paikkeilla. Mulla helpotti vielä sekin, että kroppa oireilee kun ovis alkaa lähestyä niin silloin alan testailemaan joka päivä samoihin aikoihin niin kauan että testi tulee plussaksi. Mulla alkaa valkkari lisääntymään ja muniksia nippailemaan (jompaa kumpaa puolta) niin silloin tiedän oviksen lähestyvän :) Mä tilaan aina netistä halpoja testipaketteja. Mammaksi.fi toimittaa tänne Ruotsiin niin sieltä olen itse tilaillut...Onnea bongailuun :)

snowball:Pöh ja höh! Mutta niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy! :D
 
Tänään on muuten nippaillut tuolta vasemmalta alhaalta, ehkäpä munasarjojen kohdalta... Oliskohan se tosiaan ovis sitten tulossa..? En voi testata kun ne ovistetit loppu, ja lisää en viitsi tilata, kun menis vasta ens viikkoon ennen kun tulisivat, ja taitaa sillon olla jo liian myöhästä :D
 
Huomenta rouvat :flower:

Täällä ei vieläkään tätiä näy... =) Alaselkä ollu nyt maanantaista asti ihan s*t*n*n kipee |O Ja ihan aamusta iltaan et ei vaan iltaisin niin kuin normisti. Meinasin et JOS oisin raskautunut niin varmaan vaikuttaa se siihen ettei ed synnytyksestä ole hirveän kauan ja paikat aika löysillään vielä... Noh, tommosia on aikaa mietiskellä tässä :p

Muuten oireina on kuuma-kylmäkohtaukset, varsinkin kuuma iskee ihan täysillä yhtäkkiä! Ja hajut on hiukan alkaneet tuntua, varsinkin kisujen laatikko :kieh: Sekä munasarjakipuja mut niitä mulla on yleensä menkoissakin. Eipä tossa hirveästi mitään oireita ole, mut mulle ihan riittävästi :p Jos huomenna uskaltais testata............. :heart:
 
Mikset toive81 oo tilannut täältä, http://testlagret.se/ taitaa olla nimittäin samoja testejä ku mammaksissa mut hivenen edullisemmin :) Iteki meinasin sieltä, ku ilmanen toimitus suomeenkin, mutta sit otinki kotitestistä kun sattu oleen halvalla. En halunnut pakettiakaan, kun oon kokonaan luovuttanut liuska raskaustestien suhteen. Ovistestit sit taas saa olla kyl niitä, mut r-testinä vaan puikot!

Tipsutin, hyvältä kuulostaa ja tsemppiä testailuun huomenna!

Mannalle onnittelut :flower: Ja uusille tervetuloa!

Jeccika, jos enkku taipuu, loggaa tonne www.fertilityfriend.com. Siel on semmonen ominaisuus ku "OPK optimizer", periaatteessa siis kun loggaat tonne lämpötilaa, limoja, kohdunnapukkaa ja oireita, niin se näyttää liikennevaloilla hedelmällisyyttä. Viimestää sitku menee vihreeks, alotetaan testaus. Ja ne ei oo kalliita, ite tilasin just tosissaan tuolta www.kotitesti.fi edullisia liuskamallisia ovistestejä.

Omaan napaan sellaista että kp 8 ja oviksen bongausta ja lugejen aloitusta sitä myöten odotellaan. Peiton heiluttelut aloitettiin toissapäivänä, viime kierrossa pupuiltiin päivittäin kp 6-18 ilman tulosta (tai mahd. kemiallinen, ku oli ne haamut). Nyt mies meinas, että pannaan vieläki paremmaks :LOL: Eli kunnon sotasuunnitelma ainakin on! Ajattelin että treenaan eri lailla ku normaalisti, eli rääkki-adrenaliinivääntöjen sijaan teen rauhallisia kestävyysjuttuja, kuten pilatesta, joogaa ja kinesistä. Sitten varmistan että saan tarpeeksi foolihappoa (lisä + ravinto) ja C-vitskua ja kalsiumia, esim. ruusunmarjoilla ja luomugreipeillä. Ravintolisänä myös ainainen 2000IU D-vitsku ja sit nyt uutena seleeni miehellä ja mulla molemmilla. E-vitamiiniakin ravinnosta enemmän. Sitten tosissaan kyttään aamulämmöt, limat, napukat, ovistestit ja napsin kiltisti ne luget.. täti saa siis vähintäänki turpiinsa jos kehtaa ilmestyä tänne main kuun lopussa :D
 
Testasin nyt aamulla ja tulos oli tyylipuhdas NEGA. Vaikka mä kuin sitä tuijottelin ni ei, ei siihen mitää muuta tullu ku kontrolliviiva.

Jatkan siis häränkurkkupäivien odottelua..

Tipsutin Mulla on ollu kans tollasia kuumia aaltoja, aattelin jo että mulla varmaan alkaa vaihdevuodet tms. :LOL: Yhessä hetkessä lykkää kamalan hien päälle ja kohta taas palelee.

Rinnat on kans törkeen kipeet ja turvoksissa. Mutta voihan nää johtua ihan mistä vaan muustaki..

 
Heavyfreak Vaihdevuosiaalloiksi mäkin niitä kuvailisin :D Palelu kun voi johtua mistä vaan, väsymyksestä, nälästä jne. mut ei noi kuumat aallot ihan normaaleja ole! Ja mulla ainakin tulee ihan rehellinen HIKI yhtäkkiä, dödökin pettää... Esikostakin oli kuumia aaltoja, mut ne tuli vasta loppupuolella. B) Lisänä noihin oireisiin finnit! Esikosta ekat oireet oli otsa täys finnejä ja nyt näyttää olevan kanssa! Eihän sitä testiä kohta tarvi edes tehdä, kun löydän kaikki oireet muutenkin :LOL: Rinnat ei mulla ole kipeät, mut tunnen ja tiedostan ne koko ajan eli semmoset herkät...
 

Yhteistyössä