**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JEE runttipullalle , pääsit kanssa plussan makuun , mä en tosin vieläkään usko mun plussaa :p

lääkärin kanssa chattailin , niin pyysi jo käymään ensi viikolla vastaanotolla, ja pääsen siis silloin varhaisultraan , nyt viikkoja viisi ja silloin loppuviikosta yli sen kuusi .

Menen varmaan kahteen kertaan mun mielenrauhan takia kun tosiaan se edellinen päättyi keskenmenoon :ashamed:

onnea vielä kerran, mä siis plussasin jo haamut kp 27 , joten kyllä aina jos on raskautunut , niin kyllä se näyttää ennen kierron loppua , ainakin mulla :heart:

Nasuli Mulla tuli tässä kierrossa, kesken menneestä raskaudesta (vuoto ei vielä ole alkanut, vaikka kesken meni) oireet tosi aikasin! Paljon aikasemmin, kun mitä testit olis pystynyt näyttämään, ja just tota pahoinvointia, väsymystä yms.
Eli toivotaan, että sun oireet olis ihan oikeita, ja että visiittis tässä ketjussa olis tosi pikainen :D Että odottele vaikka alkuviikkoon ja testaa uusiksi, voipi jotain jo näytelläkin :flower:

KS09 Tosi kurja juttu että sulla kesken mennyt :( Saitko sinä sitten plussan missä vaiheessa?

En kyllä jaksa uskoa että nämä oireet ois sitä itteään.. Kuulin juuri perjantaina että mun hyvä ystävä oottaa toista lasta, joten taitaa olla vaan jotain myötätuntopahoinvointia :laugh:

Mutta toki toivotaan plussia jokaiselle :D

Hellouta!

Olen jo jonkin aikaa käynyt pikkuisen vilkuilemassa teidän keskusteluja ja nyt ehkä uskaltautuisin mukaan joukkoon jos tilaa vielä yhdelle hupsulle kuumeilijalle on!

Meidän ykkönen (syntynyt 01/09) on päiväunilla ja mamma sai aikaiseksi varattua ajan kierukan poistoon. Joo, joku vois ajatella, että ettekö te ihmiset osaa päättää mitä haluatte kun otetaan kierukka puolen vuoden jälkeen pois, mutta tarkoitus oli pitää pidempää väliä lapsilla. Nyt kuitenkin miun työtilanne näyttää siltä, että kannattaisi jäädä piakkoin uudestaan äippikselle (olen vielä hoitovapaalla) ja sopivasti alkoi kuumottaa ajatus uudesta vauvasta. Ja ihmeellistä kyllä aviomieheni, joka yleensä pohtii kaikkea kovin pitkään oli sitä mieltä että uusi vauva voi tulla vaikka heti :D
Nyt sitten siis tammikuun alussa otetaan tuo kierukka pois ja sitten vain yritystä kehiin!
Miulla ei siis oo vielä mitään kiertopäiviä, mut toivottavasti pian on B)

Terkuin,

Päivikkiv ja toive toisesta vaippasankarista :heart:

Nasuli Plussasin joskus kp 30, nyt menossa jo pitkälle päälle 50 ja vuoto ei vieläkään ole alkanut... Neuvolatädin mukaan saattaa mennä pahimmillaan 2-3kk ennen kun vuotaa ulos |O

PäivikkiV Tervetuloa joukkoon =) Toivotaan, että teilläkin pian tärppää sitten kun yritys tosissaan alkaa =)

KSO9 Hyvänen aika, 3 kk!! Toivottavasti vuoto alkaa sitten pian, ettei nyt noin pitkään tarvii sitä ootella. Harmillinen homma tosiaan :/

PäivikkiV Tervetuloa minunkin puolesta. Toivottavasti pian tärppää teilläkin =)

Voi kun tulee nyt jokasuunnalta vauvauutisia. Sukuun on syntyny potra tyttövauva ja nyt toinenkin hyvä ystäväni oottaa toista vauvelia :heart: Tuntuu tämä oma "odotuksen odottaminen" entistä pidemmälle (ja pahemmalle!) kun näin paljon muualta tulee vauvauutisia. Vaikka tietysti onnellinen olen muiden puolesta :heart:

Ohhoi, mulle iski epätoivo... Päivittelin taas listaa jo huomiselle valmiiks ja tajusin, että huomenna on jo kp55. Eipä ne menkatkaan kovin mukava asia ole, mutta tässä tilanteessa ihan toivottu vaiva! Se vuoto alkaa kuitenkin jouluna kaikkine kipuine ja tuskineen, kun meille on tulossa vieraita (vanhempani ja siskon perhe) joista osa ei meidän vauva haaveista tiedä mitään. Kiva siinä sitten selitellä tuskiansa. Tai niin no, alkaisi nyt edes silloin sitten :(

Ja uusille tervetuloa mukaan :D

Mulla on nyt juurikin kp 28 ja yhtään ei ole menkkaoireita. Kummallista sillä yleensä ilman pillereitä menkat on yhtä helv**tiä selkäkivun kanssa ja maha on kuralla... Oviksen olin kuitenkin about kp 14-15 kohdilla havaitsevani, eli josko kuitenkin :D

Noh nyt mulla on uudet kujeet, eli herkempi testi ja loppuviikosta vois kokeilla jos jotain taphtuisi :)

jennik Sullahan on jännät paikat siellä! Toivottavasti plussa tupsahtaa testiin :)

Voi kamala mikä olo mulla on. Jonkun pitäis nyt hakata mun päähän se tieto, että en todellakaan ole raskaana, joten voisin alkaa käyttäytyä sen mukaan :headwall: Mun on nimittäin kohta taas lähettävä halailemaan pönttöä :kieh: Ostin tänään kaupasta mun lempisuklaatakin illaks, niin enpä sitten voinu syyä kun se olevinaan maistu niin makealta että meinas laatta lentää siinäkin.

Että sellasta.

Nasuli, kuulostaa siltä että ei noi ihan tyhjästä tuppaannu tommoset oireet.. :whistle: Tsempataan, että olisit raskaana :) :) :hug:

Huisi, mä en myöskään oikein osaa uskoa että totta tämä olis.. :D Tänä aamuna tein taas :ashamed: testin ja nyt tuli jo ihan kunnollinen viiva, alko heti tekeytymään kun vaan tikku kastu. Vertailin niitä paria aikasempaa ja nyt selkeästi vahvin viiva tuli.
Jokohan sitä kohta uskaltais siirtyä odottajien puolelle.. mulla vissiin nyt olis niinkun 4+0 eli vitos viikko käynnistyy.. ehkä mä rasitan teitä vielä tällä sähläilyllä ja sitten siirryn elokuisten jellonapentujen joukkioon :) On aika mahtavaa, saada meidän pienelle suloselle tytölle sisarus, jos nyt näin on oikeasti siis käymässä :heart: :heart:

KS09 puhaltelen sulle vahvoja menkkatuulia kovasti, että alkais nyt heti :whistle: :whistle: :whistle: Ja kivuttomina toivomus lähetetty. Pidetään peukkuja, toivotaan että pääsisitte pian pian yrittämään taas :hug:

Ja Jennik, huu, plussatuulia sinnekin!

Hiphei hurraa :D tänään olis sit kp 1/26 ja yk 5 alkamassa. Perjantaina aloitan clomit 3 tabl/pv ja sit vaan folliultraa odottamaan...
Voiko ihminen oikeesti tulla onnellisemmaks menkoista ;)

Mulla on muuten aina alkanut menkat aamulla, miksköhän näin? Ei sillä et sillä mitään väliä olisi, mutta kunhan oon pistänyt merkille... höh, kaikkee mäkin mietin.

Ja mä täällä taas.. voi elämänkevät mikä olo mulla on :o Pitäis tehdä vaikka mitä suunnitelmia tässä töissä mutta mä olen vain ihan jäässä (palelen ihan sikana) ja on niin pöhnänen olo kun olla voi, kierrä ei mahassa sentään mutta huono olo on siltikin. Kai se uskottava vaan on että tästä sitä nyt lähdetään..
huh!

Täällä kaikki ennallaan.
Viikonloppua odotellessa. Onneksi tuli huomiselle töitä, niin ei siellä tule mietittyä tätä testausasiaa. Samoin viikonlopuksi töitä. Jos sunnuntaina testailis.

Heipsis!

Tulin nyt sitten toivottamaan kaikille jo etukäteen IHANAA JOULUA!!! :xmas: :heart: Mun appivanhemmat tulee tänään tänne ja en viitsi tulla kirjoittelemaan tänne ettei jäädä kiinni kuumeilusta :D Huomenna alkaa matka kohti koti Suomea, ihanaa. Me tullaan takaisin tänne Ruotsiin jo 26.12. joten todennäköisesti hyökkään heti lukemaan toivottavasti MONIA uusia plussauutisia :heart: Meillä ei ole toivoa tässä kierrossa juurikaan yhtään, sillä mies tulee Suomeen vasta 19.12.ellei mulla ole sitten myöhään taas ovis ;) Mutta luomusti tuskin nyt onnistuu...En ois uskonut sanovani, mutta odotan vaan jo seuraavia menkkoja ja se, että saa nähdä tuottaisko sitten clomit meille toivotun tuloksen, mutta nyt hiljennyn. Voikaahan kaikki hyvin ja PLUSSATKAA!!! :whistle: Kaikille iso :hug:

Huomentapäivää..
Täällä oksennettu eilen illalla ja juuri äsken, joten ehkä tää on mahatautia vaan! Kiva viritellä toi poika syöttötuoliin vessan oven eteen ja sitten juosta kauheeta kyytiä oksulle ja samalla huudella lapselle, että ei tässä mitään hätää oo, äiti vaan vähän oksentaa.. :laugh: Pakko on köyttää tuo vilpertti kiinni oksennuksen ajaks, eilen en köyttäny ja poika tuli kurkkimaan pönttöön mun vierelle :x

Runttipullalle paljon onnea ja tarrasukkia pienelle masuun :heart:

toive ihanaa reissua tänne meidän kotosuomeen :)
runttipullalle isosti onnea jälleen, usko vaan, nyt se "kurjin"osa alkoi :D

:hug: Kaikille sitä tarvitseville ja tämä tyttö jatkaa ihmettelyä. Ihan hirveä väsymys on käynyt päälle |O Voisin nukkua aamusta iltaan ja illasta aamuun

KS09, voisiko olla niin että kuiteen-kin olisit raskaana? Siis olisiko teoriassa mahdollista, että verikoe ei vielä näyttäisi oikein.. mulla on ollut jotenkin semmonen mielikuva että tämmösiä raskauksia on tapahtunut?

runttipulla Olishan se ihanaa ja mahtavaa, että noin olis, mutta mulla ei se sylkiovistestikään näytä mitään, joka mittaa estrogeeniä, joka nousee raskauden alussa. Eli siis noup, ei ole mahdollista :(
Vaikka tuon kun sanoit, niin kyllähän mulla oireita löytyy :laugh: No joo, onneks voin aina testata tolla testillä ja palauttaa itteni maantasalle tän asian suhteen :ashamed:

Mä otin nyt härkää sarvista kiinni ja varasin ajan yksityiselle gynelle! Kun tota mahakipuiluakin on ollut jo niin pitkään, vaikkei vuoto ole alkanutkaan, nyt tämä väsy ja kaikki muu. Saavatpahan nyt selvittää asian perinpohjasesti!
Hyvä tuuri kävi, kun sain ajan jo maanantaille, ellei vuoto ala ennen sitä :ashamed: Saa jouluksi mielenrauhan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sutinaa:
Aamulla kuudelta bongasin oviksen clearbluella. Sen kunniaksihan sitä piti pöllytellä heti peittoja, ennen miehen töihinlähtöä. Ja heti kun mä olin sen jälkeen asetellut itseni sohvalle tyynyjen päälle jalat taivasta kohti (ettei simpat heti valuis ulos), niin tiettyhän lapsonen rupes itkemään. Eli piti juosta sen luokse ja satsit valahti housuun. No toivottavasti siellä joku olis uinut oikeeankin suuntaan... :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: olipa hauska tilanne..

Noh täällä sama odottelu jatkuu, menkoista ei tietokaan, ainakaan oireiden puolesta.. Hmm, millonkohan sitä uskaltaa uuden testin tehdä? Nyt on kp 29 :whistle:

KSO9 Tosi hyvä että pääset gynelle, sitten varmaan asiat selviytyy! Ja eihän sitä tiiä JOS kuitenkin.. =)
Sutinaa Nyt peukut pystyyn että tärppäs tälläkertaa, eiköhän sieltä joku osannut uida ihan vastamäkeenkin :D
jennik Jos olisin sinä, oisin testannu jo ainakin 4 kertaa tänään :ashamed:

Minä kävin TAAS tänään ostamassa r-testin, ja negaa näytti edelleen. Plaah. Ja mä en enää kehtaa mennä tohon meidän lähiapteekkiin, siellä on aina ollut sama "täti" opastamassa mua hakemaan testin oikeesta hyllynvälistä (ikään kuin en sinne löytäs jo tän ravaamisen tuloksena).

Yhteistyössä