**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

mukavaa itsenäisyyspvää! =)

Pitää kahtoo teidän jutut paremmal ajalla, ilmottelen vaa et hengis ollaan ja välil muistan täälläki piipahtaa. Ei vaan toi vauvakuume oo itellä niin vahvoilla vielä ku ei tunnu et imetyksen vuoks vois ees tärpätä, mut aikanaan sitten :)

Poika nukkunu TOSI huonosti ny varmaa jo vkon. Ainaha se o ollu huono nukkuun, et heräilly ainaki viidesti yössä, mut ny on ollu tosi huono. Nytkii viime yönä puol kahdelt ja puol neljält tuumas herätä ihan kunnolla ja oli iha pirtee. Kahteli vaan, hoki omaa nimeään ja nosteli ylävartaloaan. Ja neljän maissa siis kukkui hereillä 1,5h.. äit on suhteellisen sippi nyt.. :/
 
Huomenia!

Täällä ei ihmeitä tänään, maha tuntuu olevan turvoksissa ja olo on semmonen pöhnänen ja paleltaa. Tosin täällä on kylmäkin, muitakin tuntuu palelevan. Ja ne on vielä miehiä, ei voi olla raskausoire siis :LOL:

Mulla olis tänään 27/30 ja melkein tekis mieli jo kaivella testejä kehiin ... :whistle: No, koitan malttaa nyt ainakin perjantaille, kun sillon sit olis ikäänkuin päivän myöhässä...
 
Heips,

Täällä ei mitään uutta taivahan alla. Tisut on kipeät, mutta ei muuta.
Päivät menee nopeasti, kohtahan sitä pääsee jo testailemaan ehkä mahdollisesti tai sitten ei.
Jos perjantaina kävis ostamassa testin ja sunnuntaina kokeilis kuinka kävi. Siis jos ei kuukautiset ole jo alkaneet siihen mennessä.
 
Runttipulla:Oon kyllä niiiiin varma, että sulle se plussa pärähtää :D

mennis:Pidetään peukkuja sinnekin! :heart:

ON: KP6 ja ketuttaa. Luulin jo, että menkat loppui eilen kun ei mitään vuotoa koko päivänä, mutta tänään alkoivat uudestaan! Ja vuodan kuin seula |O Mitään tuhruilua ei ole kun menkat alkoi ja ei näemmä loppuvaiheessakaan. Voi että mä odotan niitä clomeja. Ja me lähdetään tytön kanssa muuten nyt torstaina kohti Suomea joten sen jälkeen mua ei varmaan hetkeen näy. Ellen pääse sitten salaa livahtaa koneelle Mutta tulen vielä heippamaan ennen lähtöä ja toivottamaan jouluja... :xmas:
 
Ohhoi, meilllä netti tilttas, joten pari päivää meni, ennen kun sain sen toimimaan... runttipulla Kyllä tuo nyt aika vahvasti siltä kuulostaa, että plussa testiin tässä kierrossa pärähtää =) Pidetään peukut ja varpaat pystyssä!!

 
Noh nyt on eka testi tehty, malttamton kun olen :D

Eipä siinä mitään näkynyt, mutta ehkä ne menkat nyt ei kuitenkaan alkaisi :whistle:

Tänään on kp 27, eli toivo kytee vielä tälle yritykselle... Olihan se vähän tyhmää tehdä negatesti, mutta kun niin alkuvaiheessa yritys, niin ei hätiä :D
 
Voi Äiskä80, lohtuhalit :hug: :hug: :hug: Toivotaan että piakkoin kuitenkin onnistuisi. Mulle tulee huono omatunto jos mä pääsen näin helpolla tässä hommassa... sanokaa vaan että turpa tukkoon jos mulla menee överiksi. :ashamed:

Joop, kävin apteekista sen digitestinkin, jolla sit testaan jos menkat meinaa myöhästellä. Tänään kävin ip hakemassa tytölle käytetyn kakkoshaalarin ja autolla ajaesssa tuli kauheet selkäpoltot, nyt onneks jo ohitte. Ja niitä repäsykipuja ilmaantu tänä töissä kun nousin jakkaralta hiukkaki nopeemmin. Mutta tämmöstä, nyt pari päivää pitää malttaa mielensä ja sitten testailen, ellei noi tänpäiväset ollu sit menkkakipuja. Mutta malttia nyt vaan kehiin.. helpommin sanottu kuin tehty...nyt kyllä on jonkin sortin pettymys jos ei plussaa olekaan.. on tääkin, vasta reilu vko sitten olin sit' mieltä ettei missään nimessä ole plussaa tulossa. :LOL:
 
Onko teillä kellään esikoinen syntynyt sektiolla? Itse synnytin esikoiseni kiireellisellä sektiolla 2/09 ja lääkärit käskivät oottaa vuoden ennen kuin alan toista lasta yrittämään. Nyt siitä on vasta 10kk kulunut, mutta kuume on niin kova, että ei tässä järki puhuttele! Mietin vaan, että ei se voi olla justiinsa se vuosi, kun odottaa että saa alkaa yrittämään... Ja eihän se välttämättä heti tärppää, vaikka esikoinen tärppäsi ekalla kierroksella pillerien lopetuksen jlk :)
 
runttipulla No musta se on ainakin ilonen asia, jos toiset pääsee helpommalla! Ei tarvitse ihan kaikkien kokea tätä pitkän odottamisen tuskaa :ashamed: JA tiedän mitä se on, sillä esikoista tehtailtiin puolitoista vuotta...

miimuli24 Meillä esikoinen syntyi hätäsectiolla. Meille ei kukaan sanonut mitään, että pitäis odottaa, kuulin siitä toista kautta. Ja ilmeisestä tämä oma keho pitää huolen ainakin meillä, ettei liian aikasin toista pienokaista tule :ashamed: Meillä aloitettiin yritys kun poju oli jotain 3-4kk, nyt hää on 9kk ja yritys on kyllä ihan vauhdilla päällä. Eli etteköhän tekin voi ihan rohkeasti alkaa yrittämään =)

Päivittelen taas huomisen valmiiksi, kun ikänä ei tiedä millon tämä kone tilttaa taas :D
 
Huomenta.Eilen ei tullut palstailtua,kun mieli vähän maassa miehellä kun hänen sedällään todettu keuhkosyöpä ja sitten oli jalat pettäneet alta,oli mennyt leikkaukseen ja löydetty selästä myös kasvain,joka leikattiin ja kävi sitten eilen katsomassa häntä.Ennuste,että jalat toimisivat enään oli 40 prosenttia.Kamalaa!Siis miten se syöpä voikin noin nopeesti viedä ihmisen!Keuhkosyöpä todettiin vasta joku reilu kuukausi sitten ja nyt..voi että!

Noh,muihin juttuihin..eilen ei sitten hommailtu mitään hyvästä syystä,mutta siis jo 4.12 tosiaan alotettiin vauvatehtailu,ei toi eilinen nyt varmaan niin justiinsa oo kun kaikkina muina päivinä on sutinaa ollut.Tänään siis pitäisi olla ovulaatiopäivä!WUHUU!

Ja vielä sellainen kysymys että olikos se niin että ovulaatiopäivän jälkeen olis hyvä ainakin pari päivää vielä yrittää tosissaan,vai?Vai olikohan toi eilisen poisjättäminen sittenkin merkittävä kun se oli kuiteskin juuri se päivä ennen ovulaatiota,kun olen lukenu että se olis merkittävä,mutta toisaaltahan siittiöt elää sen kolmisen vuorokautta meikäläisen sisuksissa,joten sen puoleen..MITEN ON?Jos kukaan viittis vastaa,niin kiitos!

Niin ja hyvää päivänalkua kaikille, :hug: niitä tarvitseville sekä jennik,runttipulla ja mennis onnenpotkut persuuksille munkin monosta!
 
Miimuli24, juu, mulla sektio tammikuussa takana. Ja sanottiin että n. vuosi olisi hyvä odottaa, mutta jos paraneminen on nopsaa ja ei mitään ihmeitä ole, niin voi aiemminkin. Meillä tyttö siis parin päivän päästä 11 kk joten melkein vuosihan tässä sitten meni... :whistle:
Aasinsiltana siihen, että mä mitään malttanu odottaa vaan testasin eilen illalla ja tänä aamuna. Illalla haalea plussa ja aamulla selkeä plussa. Ja kp on vasta 28/30! Testailen vielä huomenna ja ylihuomenna jne ennenkuin uskon että tämä oikeasti nyt sit on totta. Kun voihan tämäkin olla kemiaa taas, ettei sit etene paria päivää pidemmälle. Mutta paljon vahvemmat plussat kyllä pläjähti kuin viimeksi ja se, että eilen illallakin jo näkyi vaikka tein ihan pidättelemättömästä pissasta, niin kertonee että hormonit on kohillaan.

Jep, nyt tässä sitten ihmetellään että näinkös tässä kävi. :LOL: On mun miehellä sit jotku supersimpat kun me kuitenkaan ei harrastettu kuin vain sen h-hetken ympärillä :heart:

Hurjaa... jännää, olen kyllä hirmu onnellinen vaikka samaan aikaan tiedän, että nykysen urakehityksen saan heittää nyt kankkulan kaivoon (luultavasti mut heivataan mappi ööhön jos jään ens kesänä taas mammiksille), mutta se ei ole pääasia mun elämässä nyt.. =)
 
Ja Heikulle lohtuhalit, noi on kyllä niin kamalia juttuja ja kun niille ei ite voi mitään.. toivottavasti syöpä kuitenkin selätetään. Omalla tsemppauksella ja läheisten positiivisuudella on kuulemma iso merkitys paranemisessa :hug:
 
Heippa, vieläkös tänne joukkoon mahtuisi yksi kuumeilija? En ole lukenu ketjua aiemmin, joten ihan pihalla oon kaikesta, mutta jospa pääsisin kärryille kohta :D Mutta jos vähän taustoja kerron, niin olen 24v. ja mies muutaman vuoden vanhempi. Poika on 11/08 ja seuraavaa on haaveiltu jo melkein heti pojan syntymän jälkeen, joskaan ei mitenkään erikoisemmin yrietty kuitenkaan :D Poika sai alkunsa aivan "vahingossa" ilman minkään sortin yrittämistä, joten kai meidänkin kohalle piti sattua vielä tällanen hankalampi tapaus.
 
runttipulla Isot onnittelut plussasta!! Sait avata joulukuun plussarysän :D

heikku Syöpäjutut on aina tosi kurjia ja varjostaa loppuelämää... Mutta silloin varsinkin kun tauti vie noin äkkiä :'( Voimahalit sinne! :hug: Tuosta oviksesta ja peuhaamisesta, niin kyllä pitäis riittää =) Simpat elää naisessa n. 3-7 vrk parhaimmillaan, ja lapsettomuuspolillakin antavat ohjeita, että pari kolme kertaa viikossa pitäis vähintään peuhata. Jos noin tekee, todennäkösesti petipuuhat ei osu just sille ovispäivälle. Ja onhan se hyvä jälkeenkin päin vielä peittoja heilutella, kun näköjään koskaan ei voi olla ihan varma koska se ovis sitten oikeesti on :D Ovisplussasta saattaa mennä muistaakseni kolmekin päivää, ennen kun munasolu oikeesti irtoaa...

Nasuli85 Tervetuloa joukkoon! Jos oikein ymmärsin lukemastani teillä taitaa olla yrityskiekka 1 menossa, olenko väärässä? Ja vielä kun kiertopäivät saisi (monesko nyt ja kuinka pitkä kierto yleensä) Niin saan mallattua sinut kohdallesi tuolla listalla. =) Sitten vaan kertomaan miten menee :flower:
 
Joo, kyllä ensimmäinen kiekka on nyt meneillään meillä. Kierto mulla on hyvin sekava taas vaihteeksi, heittelee 28-35 ja nyt en oikein itekkään oo kärryillä että missä mennään! Meillä hankaloittaa tätä yritystä vielä sekin, että mies tekee reissuhommia ja pääasiassa on kotona vain viikonloppuisin..Mulla ei varmaan oo oikeesti ees mitään toivoo tulla raskaaks, mutta voihan sitä aina yrittää :D
 
Nasuli No, kyllä sä sitten huomaat JOS uus kierto ottaa ja alkaa :D Reissuhommat on kurjia, ja eihän se tarvi kun sen yhden kerran sopivaan aikaan, niin johan tärppää, joten toivoa on, kunhan vain on mies :LOL:
 
Ja minä kun eilen menin kehumaan, että nyt maltan paremmin ton testaamisen kanssa kuin esikoisesta, niin paskan marjat. :LOL: Eilen illalla palstaa lueskelin ja tuli ihan suunnaton halu tehdä eilen valmiiksi ostamani testi. Olin aivan tietoinen, että negaa se näyttää joka tapauksessa, mutta ihan sen testin räpläämisen ja tekemisen ilosta tein sen. :ashamed: Eli negahan sieltä tuli. Mainittakoon, että kyseessä oli siis Apteekin oma, joka ei edes herkimmästä päästä ole.

Oire rintamalla edelleen rintojen arkuus ja turvotus ja tänä aamuna myös jonkinlaista nippailua kohdun seudulla. Nyt en mene ostamaan testiä ennenkuin perjantaina ja sitten viikonloppuna testailen. *yrittää kiertää apteekit kaukaa*

mennis ja kp 26/28-30
 
Sutinaa Ei toki reissutyö ole esteenä, samoin toi meidän esikoinen sai alkunsa kertaheitolla, ehkäisysytä huolimatta ja vain päivän tai kaks menkkojen loppumisen jälkeen :D Ihme tyyppi, kertakaikkiaan.

Mulla on tässä ollu nyt hyvin kummallisia oireita..Väsyttää, muutama päivä sitten mahassa juilahteli kun nousin nopsaan ylös tms. ja nyt oon oksentanu eilen ja tänä aamuna :whistle: Siis että ihminen voi olla olevinaan raskaana, vaikka ei ole!! Oon tehny jo ainakin kolme ( :ashamed: ) testiä, kaikki niin negoja ettei enempää vois negoja ollakkaan. Sitäpaitsi, ei mulla pitäs menkatkaan alkaa kun joskus ens viikon lopussa tai seuraavan viikon alussa. Sekasin olen siis ma.
 

Yhteistyössä