** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 17**

**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 17**
Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

**************Tistai 17.11.2009 ****************

MUKANA:
Gwenhwyfar.........esikoinen ?/?..............kp 3/28 * yk 2
t 77.......................tyttö 10/07.................kp 4/28 * yk 18
runttipulla..........esikoinen ? /?............kp 7/ 30 *yk 2
heikku.................tyttö ? /09...................kp?/? *yk 1.
jiinas.....................poika 01/07................kp 9/28-34 * yk 5
Mousse.................tyttö /02.....................kp 10/25-26 * yk 4
toive81.................tyttö 01/09.................kp 11/29-39 * yk 3
tilli81.....................poika /05..................kp 11 /30-36 * yk alk. -05
Huisi........................................................kp 13/28 * yk 3
Miumukka.............poika 07/08................kp 17/35-46 * yk 3
Äiskä80.................poika 02/05................kp 18/28-30 * yk 6
Jonetta.................tyttö 02/07.................kp 21/28-40 * yk 4
Magia82................tyttö 07/08.................kp 22/27-29 * yk 4
Tähdenlento1.......esikoinen ?7?..............kp 21/ 29-31 *yk 1
miinuliinu...............esikoinen /08.............kp 26/28-35 * yk 3
Sutinaa.................tyttö /08.....................kp 28/27-33 * yk 7
vauvahaaveita......tyttö 01/09.................kp 28/28 * yk 1
haicu.....................poika 05/07(tm 10/07) kp5/26 * yk 4
KS09.....................poika 03/09................kp 30/40 * yk 4
Lumikuningatar.....tyttö 12/04.................kp 30/30-36 * yk 21
eltzie....................esikoinen 04/02.....33 /30-32 1Elinah84................esikoinen/05..............kp 38/28-31 * yk 2
Vera78..................tyttö 07/07.................kp 42/28 * yk 2
Titinä....................poika 01/09.................kp 44/35 * yk 2
Sokeripala.............tyttö 11/07.................kp 62/? * yk 1
Mika 08.................poika 11/08................kp 68/? * yk 1
Katyana................poika 06/08................kp ?/? * yk 1
Satunen 89...........poika 09/08............. ..kp ?/? * yk 1
SisunÄiskä............poika 02/09................kp ?/? * yk 1
Minilla....................tyttö 03/09................kp ?/? * yk
Aisla......................poika 12/08................
Tartsa...................tyttö /07.....................
jospas..................tyttö 10/07.................kp ?/? * yk ?
metsämurmeli.................tyttö 03/09...................kp?/? *yk 1.
sophie.................esikoinen ?/ 08...............kp?/?
HanTa...................poika 06/09...............kp?/? ....yk 1


TAUSTAILEMASSA:

salamanteri85.......poika 08/08
Adalia86................tyttö /08....................
Miaux....................poika 07/07................
nessu84................tyttö 07/07................
Minotchkin.............poika 01/05...............
Soippa..................poika 08/07................
Elokuisen äiti.........tyttö 08/08................
angel08.................tyttö 08.....................
London calling.......tyttö 05/08................
mimmeli.................enkeli 06/08..............
mmiilia...................poika 11/07...............
antilo.....................esikoinen ..................
Suhveli..................esikoinen...................
Mammuliinos.........esikoinen...................
Nana87.................esikoinen 3/09..........
Annmari-76...........esikoinen......(km 08/09)
snowball...............tyttö 05/09................
kirppu1978.............tyttö 10/07..............
Ina21.....................esikoinen 06/07.......
Himputti..................tyttö 04/07..............
sanka86.................tyttö 05/08 .............
Nalatus...................poika 08/06.............
HupuLupu...............poika 05/08............
Heinätyttö-07.........tyttö 07/05.............
iituskainen..............tyttö 07/05............
love87....................
Shenda81..............tyttö 10/07.............
Tähtilapsi...............tyttö 06/08.............
Madeia...................poika 08/07............
kristallilapsi04........poika 09/04............
tiitu31....................esikoinen 8 v..........
pyrola....................esikoinen 08/06.....
Kiin.........................esikoinen 12/07.....
LittleKitten.............tyttö10/06..............
Peppipop................tyttö 09/05 (km 06/08 ja 09/08)
tinkku82.................esikoinen08/02......
kuu-mami...............poika 09/04...........


HAAMUJENGI :


PLUSSANNEET 2009:

Marraskuu: Copper (yk 1), Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3)
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


PLUSSANNEET 2008:

Joulukuu: Äippis80 (yk4) zuku (yk7), mama84, Piiperö07 (yk3), Hemppu81 (yk5)
Marraskuu: Mammastiina, Veera- (yk1), jouvauva, pikkumuksis (yk2), melluli, sunnuntailapsi (yk 17)
Lokakuu: omppunen (yk2), Elwi (yk4), LumiPyry73 (yk3), cassy (yk4), piku81 (yk1)
Syyskuu: Nasu21, Blondie (yk8), Mamax (yk3), Belladonna
Elokuu: Allusmamma (yk3), Murmeli78, Rusty, JoannaH (yk1), Mami87poika04 (yk), äitikompleksi, Tinjamin (yk1), Joie
Heinäkuu: emmmaa (yk 3), Iines79 (yk2), myymä (yk1), Halfcafnonfatlatte (yk 4), Hani- (yk3), netskuli, Talvitie (yk3), rimata (yk5), hapamperi (yk2), PojanÄiti-83 (yk7), Kesis (yk1), emmie
Kesäkuu: Laa, mantana (yk22), peppipop (yk8), marijasu (yk5), iitukka, pilkkis (yk9)
Toukokuu: buffo (yk17), Sisi (yk1), Lappitar (yk7), sef (yk7), Andie (yk2), Mamamin (yk3), maarunen (yk2), Wäinöliini (yk2), Bianca (yk2)
Huhtikuu: Tuisku -84- (yk4), Torey (yk5), (Nti Kesäheinä yk3),
ZiiliZeija (yk2), miiuska-84 (yk1)
Maaliskuu: HotCoffee, mamina (yk2), caffee81 (yk13)
Helmikuu: Kirsikka83, Luminka (yk3)
Tammikuu: rouvaliini, Friesia, miukka, SadButTrue, Emppu80


Tässä linkki aiempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1452293
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1346126
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1287162
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1216497
 
Huomenta kaikille!Ilmoittaudun mukaan joukkoon!Täälläpäin sellaset lähtökohdat,että mulla on viime kuussa siis tullut kahdet menkat,kestäny ihan älyttömän kauan molemmat(mistäköhän johtuu?)Nyt sitten tässä kuussa ei ole näkynyt,eikä kyllä tod.ole minkäänlaista hajuakaan millon pitäs alkaa,,mutta lääkärille olen varannut nyt ajan tässä kuussa siis 23pv.Ei siinä mitään,mutta nyt on ollut vähän alle viikon samanlaisia tuntemuksia,kun ensimmäistä odottaessa(Vieno täyttää muuten 21pv 7kk)-eli päänsärkyä,alaselän kramppia,alamahan kramppia..Niin ja se vielä että yleensä en tunne mitään jos ovis päällä tms,että sen puoleen vois olla..Mutta päätettiin sitten että ens perjantaina jos ostais sen testin ja kattois..saas nähä,kyllä hiukka jännittää

Niin ja aamulämpöä täälläkin mittailtu,oon vasta oikeestaan ottanut kyseisen metodin käyttöön,tänään siis 36.5 joka mulla ihan normaali,mut en tiiä miten tuohon lämpöjen mittailuun kannattaa luottaa.(?)

Jaha,täytyypäs lähtee nyt ruokkimaan tuo nälkäinen pikkuneiti,palaillaan asiaan!

Heidi
 
Voisinpa miekin tänne ilmottautua :)
Toisesta tinttarillasta haaveillaan miehen kanssa, tää ensimmäinen tyttö syntyi maaliskuussa eli on pian 8kk..
Mitään varsinaista vauvakuumetta ei miulla oo, mut haluan siskon tai veljen likalle ja mies on ollu täysillä mukana! =)

Eli plussaa odotellessa yritys on kova! ;)
 
Heip,

Täälläkin olis kova toivo pikkukakkosesta. Esikoinen nyt kohta puolitoistavuotias =) Itsellä on vielä kierukka käytössä, mutta tarkoitus olisi se poistattaa... Onko muilla kokemuksia, kuinka nopeasti on tärpännyt kierukan poiston jälkeen?

Avomies jo PERIAATTEESSA hyväksynyt haaveilemani suunnitelman, mutta sitä pitää vielä vähän lämmitellä kuitenkin ;)

-Sophie84-
 
Kiitos emmy uudesta pinosta ja siitä, että otit jobin vastaan :) Kopsasin vanhasta pinosta eilisen tekstin minkä ehdin kirjoittaa...

runttipulla:Voi ei!Mä olin just tulossa sua onnittelemaan kun en ole ehtinyt tänne kirjoitella kun oli kamuja kylässä Olen tosi pahoillani!

Ja tervetuloa uusille! Mä en varmaan uskalla ottaa päivityspestiä vastaan. Menen meinaan nyt maanantaina täällä yksityiselle gynelle ultraan ja kerron nää mun huolet liian lyhyestä luteaalivaiheesta niin voi olla, että siirryn tuonne apua tarvitsevien pinoon jos nyt lääkäri meinaa mulle kirjoittaa keltarauhashormonikuurin. Tosin luulen, että varmaan tilannettaa vielä seurataan kun imetyksen loppumisesta vielä sen verran vähän aikaa niin voihan tää johtua siitäkin, mutta vaisto kertoo muuta Mutta jos jotain posia niin ainakin tunsin, että nyt se pirun täti tulee, vatsaa meinaan poltti ihan törkeän paljon ja vuoto kesti nyt onneksi vain 5 päivää (viimeksi 10 päivää. Ultrapäivänä on meneillään kp11 niin tuskin siellä näkyy mitään ovikseen viittavaa vielä silloin tai mistä sen tietää...kroppa tuntuu elelevän ihan omiaan Mutta tekee kyllä niin hyvää kuupalle päästä tsekkaukseen. Saanpahan ainakin jotain mielenrauhaa...Anteeksi omanapaisuus, taas.
 
huomenia taloon :D , johan on tovi vierähtänyt. Tosin mitään ei ole tapahtunutkaan tm:n jälkeen.
Eli nyt kp 25/28 menossa ja eilen otettu vika tero et nyt menkkoja odotellessa. Jälkitarkastuksessa kaikki oli kunnossa ja kun menkat alkaa niin clomit kp 3-7 käyttöön :)

Siinähän sitä...
Onnea plussanneille :heart:
Toive81, saattaahan sielä ultrassa näkyä jo johtofolli hyvin kasvaneena. Pidetään peukkuja. :D

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja toive81:
Ja KÄÄÄK, emmy83!!! Oikein paljon ONNEA PLUSSASTA!!! Pitäisköhän sittenkin harkita päivittäjän roolia kun näyttää niille plussat paukahtavan? :D
Tätä peesaan, siis onnea emmy!! Ja juuri ajattelin, että pitää varmaan itse alkaa päivittämään, kun kaikki päivittäjät plussaa ;)

Täällä ihan outoa taas, osa oireista viittaa niin raskauteen (rinnat, aamupahoinvointi, päänsärky) ja sitten osa taas siihen, etten ole raskaana (kn, lämmöt ja testit)

Ja viikko pitäis odottaa alkaako menkat vai ei, plääh sanon minä... Hulluksi tässä tulee :headwall:
 
:D perjantain kunniaks täti sit kurvas pihaan. Mahtavaa, eli tänään kp 26/28 ja täti tuli ajallaan. ehdin jo hieman pelästyä et onko tullakseen ollenkaan mut hyvä näin.
Nyt sit sunnuntaina pillereitä naamaan ja toivotaan et tälläkertaa toisi tullessaan hyvälaatuisia muniksia... :) hiphei hurraa :LOL:


:wave:

t77, pahottelut sulle menkoista :hug: :heart: ja mitään kirvestähän EI heitetä kaivoon. Usko pois se plussa sieltä vielä joskus pärähtää ja yllättää kunnolla kaikki ;)
Samoin KS09, pidä täti poissa raskauden takia ;) Olekko koska testailemassa?

perjantaita kaikille nyt täytyy kiirehtiä et ehtii töihin :wave:
 
Huomenta kaikille!

Sain viikko sitten plussan (tein kp 28) ja nyt maanantaina alkoi menkkamainen vuoto.. Nyt vuoto kuitenkin loppumassa, edelleen pientä tihruttelua. Testin tein aamulla ja se näytti negaa.. Oli tosin eri testi minkä tein viime viikolla...

Eli taisin pudota teidän joukkoon takaisin... Vielä en usko sitä varmaksi, vaikka järki sanookin niin.. Teen vielä ensi viikolla uuden testin. Mut kyllähän sen jo nyttenkin pitäis näyttää ku kp 39 tavallaan menossa. Vuoto oli kyllä ihmeen niukkaa, kaks päivää oli ihan kuin tavalliset menkat muuten tiputtelua.. Sen takia epäilen vielä... Mut ens viikolla kait sen voi varmasti sit sanoa.

Niin ja onnea kaikille uusille plussanneille!

Ja tsemppiä meille muille =)
 
t77 :hug:
copper vielä voi olla hitusen toivoa... Siis toivotaan parasta!

haicu No kyllä voin myöntää, että testin tein ja negaahan se näytti :ashamed: Noh, katsellaan...

Kysyn vielä teiltäkin :D Voiko sylkiovistesti näyttää raskauden "plussana" tavallisten tikkutestien tapaan?
 
:D palaan takaisin korjaamaan hieman tietoja eli tänäänhän on sit kp 1/26, eikä 26/28... mitähän mä sekoilen...
Voi KS09 :hug: , toivotaan et sit menkat alkaa et pääsee taas kerran uuteen yritykseen.
Copper, voi hitsi sun tilannetta. Tiedän tuon epävarmuuden tunteen ja varsinkin kun itse NIIN tahtois uskoo parasta... Pidetään peukkuja et se plussa pärähtäis siihen testiin vielä.
Toki jos ei pärähdä, voihan olla et hipaissu on jotain seinämiä et siks ekaan testiin tuli plussa... Näistä kun ei tiedä, sen oon oppinu jos en mitä :(

Päiväjatkoja taas :wave:
 
Moikka pitkästä aikaa!! Oon ollu kiireinen koulua, koulutehtäviä, kokeita ja töitä.. nytki tulin just koulusta ja kohta töihin. Mulla on menossa nyt kp 18/28-40. (viime kierto kesti 32pv, sitä edellinen 28 ja sitä edellinen 40) Mä en tosiaan tällä kierrolla tikuta ja ovistuntemuksia ei koskaan ole joten oviksen ajankohtaa en tiedä et onko ollu, onko tulossa vai onko sitä edes tässä kierrossa. Mietin vaan et mitähän tämä oikein on ku mulla on ollu tänään ja eilen ihan hiton huono olo koko päivän.. voiskohan olla jo jotain raskausoireita? Toivossa on hyvä elää. Meillä on ens viikon viikonloppuna tulossa pikkuojoulut. Silloin kp:t olis niinku 26. Aattelin testailla vasta niiden jälkeen. En nyt ehtiny kaikkia tekstejä lukea läpi mut luen teidän kuulumisia tarkemmin paremmalla ajalla. Hyvää viikonloppua!! Mulla se menee työn merkeissä.
 
Onnea sanka86!

Eipä neuvolasta annettu enää paljon toivoa... tiedän kyllä että monilla saattanu olla jopa tavalliset menkat, vaikka on ollu raskaana. Mut jotenkin vaan tuntuu ettei tässä tapauksessa ole käynyt niin.. Tietääkö joku alotetaanko kp:t laskemaan heti km:n eka vuotopäivästä? Mullahan tää km tuli niin aikaisin, ettei sitä ois ite edes huomannut jos ei olis testaillu niin aikaisin. Eli normi menkkojen mukana tulee ulos.. sanottiinkohan tuota sitten kemialliseksi raskaudeksi. Eli mulla ois nyt menossa kp 5, ja toista kuumeillaan...
 
Heissan, täällä taidetaan vuotaa kuiviin - normisti kun on niin vähäistä mun vuodot että nyt on ihan ihmeissään. Joutas loppua kyllä, nyt siis kp 3 joten odottelen jo kovasti että tästä vuodosta pääsee eroon.. blaah. Ilmeisesti siitä kemiallisesta raskaudesta tämä sitten johtuu, että vuotaakin kuin seula?? Joo ja mä ainakin lasken ekasta vuotopäivästä kierron, kai se niin kuuluu tehdä?

Copperille halit kans, samassa venhossa ollaan :hug:

Onnea Emmylle plussasta, tarrasukkia paljon :hug:
 
Voi ei ja Copperkin... :hug:

Osaatteko sanoa noista ovislimoista (ällöä, tiedän!) että loppuuko ne ennen ovista vai heti oviksen jälkeen vai kestääkö vielä jonkun aikaa oviksen jälkeen? Mä oon nyt 3 päivää ollu niin limoissani, että housut on märkänä kokoajan. Ennen en oo muuten tälläistä ilmiötä huomannu, joten nyt todella toivon että tää on itse asia ja saatais tärppi! Mulla myös sektioarpea välillä nipistelee ja rinnat on kipeähköt. Kuuluuko löysä vatsa myös ovisoireisiin? Myös tämä vaiva kestänyt 3 päivää...

KS09 Oon nyt lukenut noita englannin kielisiä palstoja siitä sylkitestistä ja se voi myös näyttää raskauden, eli samanlaista kuviota kuin ovuloidessa. Mullahan kävi sitten niin että menkkojen ajan myös näytti tuota hedelmällistä ja nyt taas päinvastoin, vaikka olen melkein varma että se ovis on kyllä nyt. On tuon luotettavuuttakin epäilty ja mä alan myös nyt vähän kallistua sen puolelle että se näyttää ihan mitä sattuu.
 
Miumukka Kiitos tiedosta... Juu, mäkin olen epäillyt, että ainakin välillä se näyttää ihan mitä sattuu :D Mutta nyt oli ihan sellasta piiiitkää saniaismaista kuvioo, kun sillon kun oon sitä epäillyt, se kuvio on ollut sellasta lyhyttä ja muuta. Ja tuollasta pitkää kuviota sain myös muinoin oviksen aikaan...
Limoista sen verta, että käsittääkseni kun limat loppuu on ovis ollut tai juuri meneillään, mutta oviksen jälkeen ei ainakaan enää limoja pitäisi tulla...
 
Nyt mua alko ihan jännittää... Testit on siis negaa, ovistesti näyttää plussaa ja oireita on esim. pahoinvointi, väsymys ja rintojen aristus.
Alkais joko menkat tai tulis testiinkin plussa niin ei tarvis arpoa!!!
 
Pahoittelut myös Copperille :hug: Kurjaa kun joutuu palaamaan takaisin. Minä aloitin aina laskemaan keskenmenneissä raskauksissa kp:t ekasta vuotopäivästä.

Miumukka:Mulla ei ole aiemmin ollut havaittavia limoja, mutta viime kierrossa koin senkin ensimmäistä kertaa :D Eli tuli sellasta (sorry yksityiskohtainen kuvailu) kanamuna valkuaislimaa päivää ennen(kp18) kuin ovistesti näytti plussaa. Oikein lorahteli. Kp19 tuli sitten ovistesti plussaksi ja vielä se päivä myös limaa erittyi runsaasti. Sitten se siitä rauhoittui.

KS09: Lupaavalta ainaskii kuullostaa, peukkuja pidetään, että plussa paukahtaa raskaustestiin!!! =)
 
kp 6 menossa... edelleen hyvin hyvin vähäistä tiputtelua, jokohan sitä pääsis tänään sänkyhommiin |O ukko jo kitissy jonku aikaa :D

Mua edelleen ihmetyttää tuo niukka vuoto, normaalisti menkat kestaa sen 4-5päivää, joista 3 päivää on runsaanpaa vuotoa. Nyt vuoti vain 2 päivää.. olo ei kyllä ole enää yhtään raskautunut, joten eilen uskalsin rentoutua parilla siiderillä. Tänäänkin voi muutama mennä kun ukko vie mut syömään syntymäpäivän kunniaksi :)

Hauskaa lauantaita kaikille!
 

Yhteistyössä