heippa.olenkin etsinyt lentoja koko aamun italiaan ja pitäis lähtee myös ottaa passikuva pojasta..oletteko
lauriinas sitten lähdössä jonnekin kun kävitte pasikuvan otattaa?
matkarattaatkin pitäis vielä ostaa..oon katellu huuto.netistä ja nuilta netin ostaa-myy palstoilta mahdollisiman halpoja ja yksinkertaisia..
mutta se alkuperäinen kysymys olikin että kun selkeesti toi aikaisempi "aikataulu" ei enää päde niin hämilleni menin ja mietin vähän ku ääneen tänne että pakotanko edelliseen rytmiin takas vaiko annan hakea uuden rytmin? nyt tietysti kelaan tätä keskustelua miettineenä että annan hakea uutta rytmiä jos se sieltä muodostuu uudestaan.mutta pakko sitä on silti ohjailla,jottei ihan kiville ajeta..
en nyt ymmärrä miten tässä niin kävi että mulle tuli sellanen olo, että mä jotenkin omasta päästä olen kello kädessä luonu pojalle aikataulua(katsomatta miten lapsi ite nukkuu /syö ). ja kun luin muiden kirjoituksia esim lapsentahtisuudesta ja "meillä lapsi on itse luonut omat rytmit ja omat menomme niiden mukaan.."-jutut niin selkeesti on joku vibaus tullut.. tai sitten tää vaan riistäytyi käsistä ton bellukan kommentin vuoksi..
tiedä häntä..
unikuu pähkäilee niin että pää sauhuaa.. ja teukka ryömii lattialla ja kakkailee parketille..