***Toukovauvat 2007*** elokuu

FangAnn Eevalle paranemispusu poskelle!!!!! Voi ressukkaa. Meillä onneksi ei ole vielä flunssat vaivanneet.

Kreeta-fani olen minäkin! Ihana saari, ja hyvää ruokaa.

Serranon perhettä on tosi mukava katsella aamupäivisin, ja kiva, että se uusitaan iltapäivisin että voi katsoa ne mitä ei aamulla ehtinyt nähdä (harvoin saa niin keskeytyksettä katsoa). Vähän ehkä turhan paljon aikaa vie tuo sarja. Mä jatkan syksyllä taas vähän opintoja, joten sitten opiskelen ne hetket kun vauva nukkuu ja isommat on eskarissa + koulussa.

Meidän beibi sai rotarokotteen, mutta olin vähän hämmästynyt, että se oli niinkin kallis (n. 150 e). Toivottavasti tehoaa.

Tyttö valitsi teile vielä hymiön - tässä: :LOL:
 
Kotona jälleen. :)
Matka meni hyvin, vaikka neiti heräsikin noin puolessa välissä,
mutta pysyi onneksi suht tyytyväisenä niin ei tarvinnut pysähtyä.

Neiti on nyt viime päivät kakannut kerran päivässä (aikasemmin tuli 3-4 kakkaa päivässä ) ja samalla kakan väri on muuttunut ihan vihreäksi. Kakka on tosi liejumaista mitä se kyllä ennenkin on ollut, mutta nyt siis väri muuttunut tumman oranssista vihreäksi ja haju on makeampi. Mitäköhän tämä mahtaa olla? Vähän on ollut semmoinen inisevä, mutta ei siis kuitenkaan mitään vatsahuutoja ole ollut. Mietin, että voisko toi johtua hampaista, jos niitä olis tulossa? Jostain mielestäni lukenut, että voi sekottaa mahan. Lisäksi nyrkin syönti vain yltyy ja yltyy.

Musta tulee varmaan kalju. Hiuksia lähtee aivan mielettömästi. Kai tää hormoneista johtuu.

Neiti nukahti seiskalta ja vieläkin nukkuu. Meniköhän jo yöunille... Mun tuurilla herää kohta valvomaan pariksi tunniksi. |O Viime yöt ollut muutenkin ihan hanurista, kun heräilty 1-2 tunnin välein.

Huomenna alkaa muskari. Saa nähdä kuinka siellä menee. Lisäksi ilmoittauduin joogaan. Se alkaa ensi viikolla. Kivaa saada kerran viikossa vähän omaa aikaa ja eipä tuo pahaa tee fyysiselle kunnollekaan. Päätä särkenyt viime aikoina ja hartiat tuntuu olevan aika jumissa. Josko joogaaminen niitä vähän vetreyttäis.

Mut nyt ukkelin kanssa sohvaa valtaamaan. =)
 
Aika on kulunut ihan hurjaa vauhtia... :(
En ole ehtinyt :ashamed: kirjoittelemaan, mutta mielessä kaikki olette olleet.
Meidän neiti kasvaa rintamaidolla. Oli elokuun alussa 64 cm ja painoi 6410 gr. Eli kyllä tuo tisumaito riittää toivottavasti vielä pari kuukautta.

Muille lapsilleni annoin jo lisäruokaa (siis perunaa ym) jo nelikuisesta eteenpäin. Jotenkin se on ollut niin kiva antaa jotain muutakin, mut nyt tuntuu että näin on hyvä.

Neitimme on kyllä ihanan kiltti, Syntymästään saakka nukkunut yöt putkeen, eli ei ole herännyt yöllä syömään. =)

Muu perhe jo nukkuu, mutta ajattelin käydä tosiaan pitkästä aikaa koneella. Yritetään vähän tsempata ja käydä useimmin katselemassa mitä teille kuuluu. Pitäisi vielä lueskella kaikki viestinne, niin pääsisi jyvälle mitä olette täällä keskustelleet; ekalla lapsellamme käytin kestovaippoja, mutten kenelläkään muilla. Rotavirusrokotetta emme lapsellemme antaneet. Miten muuten päätitte tuberkuloosirokotteen kanssa?
Hyvää viikonalkua teille kaikille !
 
Mitäpä tänne,ei hyvää...Fang-Ann Meillä myös flunssa :'( isompi poika sai kauhean räkätaudin ja pelkäsin sen tarttuvan vauvaan ja niinhän se tarttui :'( pikkunen nenä vuotaa(onneks aika hyvin tulee pois räkä) ja yskii. sit vielä eilen oli niin kovia huutokohtauksia et käytin lääkärissä ja korvatulehdus on. nyt on antibiottikuuri pojalla,toivottavasti alkaa helpottamaan. viime yö meni jo paremmin ku edellisyö :) ite oon kans kauheassa räkätaudissa :kieh: inhottava tällänen olo..ei mitään jaksais tehä ja nukuttua ei yöllä saa :headwall: noo kyllä tää tästä!

Vaniljatäti toi oli hyvin sanottu syömisestä...pitäs itekkin vaan lopettaa se syöminen ajoissa eikä ottaa lisää vaikka kuinka hyvää olis ;) sitä tahtoo niin helposti unohtua sillä hetkellä kilojen miettimiset kun syö tai herkuttelee :p niin kauan ku normaalipainonen niin eikai tässä hätää :whistle: hyviä tekosyitä löytyy aina mulla :LOL:

no nyt heräs pikkunen....kiiruhdan tästä...hyvää viikonalkua kaikille!!!
 
Minäkin jo kauhistelen äitiysloman loppua! Ja olen myös miettinyt miten ihmeessä saisi rahat riittämään jos olisi pari kuukautta vielä hoitovapaalla. Kun tuo kodinhoidontuki on niin mahdottoman pieni. Eipä sillä juuri herroiksi elellä. Vielä kun on iso asuntolaina maksettavana.

Joku kirjoitteli siitä Osuuspankin lahjasta! Jopa on epistä :eek:
kun en avannut tiliä saatiin vain lyijykynä :LOL: :LOL:

Vai kuumeillaan täällä vielä, kehtaanko sanoa että niin itsekin.
Mutta ei meille enää vauvaa tule, alkaa tuo ikä painaa.

Pikkuneiti on herännyt eli äiskä tästä lähtee kullannuppuaan katsomaan. :wave:
 
Jos vaikka sais itteänsä niskasta kiinni ja kirjootaas kuulumisia.
Fang-Ann ja mmamaa jaksamisia kun pienet on kipeinä. :hug: Itellä kans flunssa ja miehellä myös. Toivon kans ettei tartu poikiin.
Mennis Multa kans lähtee hiuksia aivan valtavasti :kieh:, joka paikka täynnä ja etenkin Justuksen kädet. Täällä kans toimii poijan vatta ennätys tahtia. Melkein joka vaipassa on jonkunlainen kakka. Hampaat on melkein onneksi puhjennut niin jos vaikka rauhoottuus hetkeksi tuo vattan toiminta.
Kuukautisia ei onneksi vielä oo näkyny ja toivottavasti ei tuu vielä hetkeen.
Täällä on erittäin hymyilevä ja nauravainen poika, ja lujaa yrittää eteenpäin, kun on mahallaan maas. Ja sitten hermostutaan, kun mihkään ei pääse. :heart:
Monella on näköjään jo vauvakuumetta uudestaan pinnalla ja yritystäkin aloitettu. Pidetään peukkuja ylhäällä, että tärppäis pian!
Ite kans haaveilen pienemällä ikäerolla, kuin nyt. Juuso nimittäin täyttää nyt perjantaina 4v. Pitääs ruveta kakkupohjia leipomaan, mutta taidan leipoa sitten vasta, kun isäntä tulee kotia, niin on vahtija poijille.
Meilläkin sitten alkoi arki taas, isäntä on menny töihin. Toisaalta kivaa ja toisaalta tympeää. Ota sitten tuostakin selvää. :LOL:
Kans suunnittelen verhojen vaihtamista olohuoneeseen. Ihanaa, kun tulee syksy ja saa ruveta kynttilöitä polttamaan.
Mulla on kans laihdustus edessä vaikka painan kilon vähempi, kun rupesin Justusta odottamaan. Mutta silti haluaa olla pikkuisen laihempi. Mulla laihdutus tarkottaa sitä, että saisin jätettyä herkut kauppaan. Ei oo tähän päivään mennes vielä onnistunut. :ashamed: Mutta, kun saa vaan ittiänsä niskasta kiinni niin kyllä se siitä sitten lähtee. Mutta hyvää viikkoa kaikille!

Elli ja Justus 3kk 2vko1 pvä ikäinen kulta pala :heart:
 
Kylläpä viikonloppu taas vierähti nopsaan. Torstaina ja perjantaina tuli siivoiltua, perjantaina tuli kaveri käymään, lauantaina oltiin ulkona syömässä kun siskolla oli synttärit ja eilen kyläiltiin mun äidin luona ja käytiin katsomassa uutta vuokrakämppää.

Meillä tosiaan muutto taas edessä. Löydettiin hieman halvempi ja kaikinpuolin parempi vuokrakämppä, joten ens kuun puolessa välissä oon taas hetken nettipimenossa. Yhtään ei jaksaisi käydä sitä urakkaa taas läpi, mutta päästäänpähän sitten parempaan kämppään.

Mä kävin tilaamassa Konstalle sen rotarix-rokotteen. On kyllä tosi kallis rokote, mutta aattelin sen nyt kuitenkin ottaa.

Mulla ei oo vielä pudonneet hiukset päästä mutta imettäminen on aiheuttanu sen että hiukset on tosi elottomat. Meen keskiviikkona parturiin ja aattelin lyhentää näitä mun pitkiä hiuksia ihan reilusti jos se vaikka tois hiuksiin vähän ryhtiä. Joku kiva väri pitää tietysti myös saada..

Huomenna mennään ilmoittautumaan vauvajumppaan ja eka jumppa onkin jo ensviikon maanantaina. Saas nähdä mitä Konsta meinaa.. :)

Pikaista paranemista kaikille flussasta kärsiville ja :hug: Biancalle.

Vilmis: Täällä kans jo ootettaan innolla BB:n alkua. :D

Me taidetaan tästä lähteä pienelle vaunulenkille :wave:
 
Viikonalkua täältäkin!!
Flunssa on meilläkin ja nyt soittelin sitten kuitenkin terkkariin josko sais aikaa...ei tietenkään :( Täytyy kokeilla huomenna uudelleen.Onneksi on vakuutuspaperit vetämässä ettei tartte kauaan enää kikkailla TK:n kanssa.
Flunssasta sen verran että nokka vuotaa (tai siis kökköjä nenässä), välillä rohisee ja yskii, yskii muuten enemmän kun on mahallaan tai jos muuten pitää sillain niinkun lennätysasennossa, you know =) Tänään ruoka maistunut huonosti, liekö flunnssasta johtuvaa?

Toivottavasti ei nyt sit kuitenkaan olis mitään, Jaksamiset kaikille joilla vaavit tai itse sairastaa. :hug:
No muuten tyttö on onneksi iloinen eikä kitise suuremmin, oten sen takia en ole vielä ollut huolissani.
Ai niin. Kävin ostaas apteekista keittosuolaa..Paljonko sitä laitetaan? En ole vielä pakettia avannut, sielä varmaan ohje, mutta tämäkin on ihana avunpyyntöpaikka :heart:

Nyt työt kutsuu :wave:
 
Nythän on pöpöt kovasti liikkellä :( Paljon voimia kaikille pikku potilaille! Meillä tosiaan korvatulehdus ja räkätauti vaivasi pari viikkoa sitten, tällä viikolla on jälkitarkastus. Yllättävän kauan se räkävaihe kestikin. Parhaaksi avuksi koettiin HÖYRYHENGITYS pesuhuoneessa ja sen päälle imettiin räkää apteekista saatavalla nenäfriidalla. Noita keittosuolatippoja en saanut pojan nenään 3-5 tippaa, mikä mainitaan ohjeessa.. ehkä kaksi mahtui molempiin sieraimiin kerrallaan.. kurja toimenpide kaikkiaan :|

Ai niin, BIANCAlle pahoittelut kissan lopetuksesta :hug: Kissaihmisenä tiedän, että vaikeita nuo päätökset ovat :'(

Meille ei kuulu ihmeitä.. Paitsi eilen sain pojan nukkumaan jo 22.30 :D Uusi ennätys tuli taas tehtyä ;) Jospa se tästä pikku hiljaa aikaistuisi meidänkin rytmi.. Vähän pakkokin se kai on, kun aloitetaan se vauvauinti ensi viikonloppuna :) Ostettiin hieno uikkarikin poitsulle.. vähän kyllä jännittää, miten pikkuinen jaksaa polskia, kun vasta täytti sen 3kk.

Niin MENNIS, sulle piti toivottaa mukavaa joogaharrastusta! Varmasti auttaa niskaan :) Itse kävin raskausaikana, mutta nyt iski laiskuus, enkä meinaa ilmottautua uuteen ryhmään. Ja voihan sitä vanhoilla ohjeilla joogailla kotonakin.

Nyt vaipanvaihtoon.. Palailen taas!

Vilmis ja poika 3kk ja 1vrk
 
täällä yks juhlien riuduttama äiskä ilmottautuu, ollaan nyt kaks päivää juhlittu esikon 5-v päiviä, rankkaa puuhaa, vaikkakin ihan hauskaa, eilen kävi aikuiset ja tänään aamupäivästä kävi lapset ja äiskät, nyt jäljellä on väsyneet lapset ja äiti sekä siivousta vailla oleva asunto. Keittiön jo raivasin, mutta leikkihuone on kuin pommi olis tipahtanut ja muutenkin pitäis imuroida, kun piparin ja sipsin murua on jostain syystä päässyt kulkeutumaan. Paikalla oli Helmin lisäksi kymmenen lasta ja äiskät, että voitte kuvitella millainen meno oli, kun vielä vanhimmat oli viisi vuotiaita ja loput siitä alaspäin. :whistle:

Mekin sitten aloitettiin eilen neidille kiinteät ruuat, kun tuntui, että kakkaa ei enää tullut paljoa, kaikki tais mennä hyötykäyttöön ja sekin mitä tuli oli sellaista vihreää savea. Ihmeen hyvin lähti peruna-kukkakaali seosta syömään, kuin aikaisemmista kokemuksista muistan, että ne on syljetty pois, mutta tämäpä neiti oikein söi sitä. voi kyllä johtua siitä, että tää oli kaupan valmista ruokaa, joka on niin hienojakoista, aikaisemmin kun kuvittelin olevani luomumpi ihminen ja varoin lisäaineita ;) tein soseet itse, ja nehän on huomattavasti karkeampia.

Nyt pitäis jo yrittää ruveta asennoitumaan, että lauantaina lähdetään sinne Turkkiin. Matkalaukut pitäis kaivaa esiin ja listaa pitäis vääntää, mitä on hommattava, ja mitä otetaan matkaan.

BB:tä aion minäkin katsella aina kun ehdin, oikeesti minusta sitä on kivempi seurata sitten kun väki on hieman vähentynyt, alku on jotenkin enempi sellaista esiintymistä.

Kovasti Helmikin on jo seurallinen, nyt kun on vieraita käynyt, niin tuntuu, ettei hänkään malta nukkua normaalisti, puolen tunnin tirsoilla yrittää sitkoilla, pitää vissiin kohta kärryttelemään mennä.

T:Minnihiiri
 
Ei kerkee kirjottaa, kun pitäs ehtiä entisetkin viestit lukea. Mutta osuuspankin lahjasa, me ei avattu tiliä, eikä ne edes kysyny sitä, kun vein vaan sen arvontalipun. Sanoivat vaan, että saat vielä sen lahjan ja tonkivat kaappeja hetken. Saatiin sellanen osuuspankin oma täytettävä vauvakirja (tai ei paljon täytettävää, mut kuvia siihen mahtuu paljon) ja sitten ruma hippo-pankki. Aikalailla tuntuu lahjakäytännöt vaihtelevan...Nyt pittää mennää, kutsuhuudon kuulen. :wave:
 
Me saatiin osuuspankista se Marimerkon ruokalappu ja mitään tiliä sinne avattu. Miun äiti sen lapun sinne kävi viemässä ja sano, että neidillä on jo tili muualla. Oli saanut valita ottaako tuttipullon vai ruokalapun. Outoa, kun käytännöt vaihtelee...

Tänään oli se muskari ja kivasti meni. Ihmeissään neiti toljotti. :D

-mennis-
 
pikaisesti tulin vaan hyvät kaverit kysymään mielipiteitä, että kummat valitsen tuosta linkistä, puna-harmaan vai musta-vihreän pojillemme???
Kiitos

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=795&valikoimaid=1
 
Tirlittan, mie ihastuin tuohon sini-sini väriin... ;) mutta jos noista kahdesta mitä ehotit niin minun mielestä pojille sopii paremmin tuo musta-vihreä... ei ainakaan lika näy niin helposti ja muutenki minun mielestä "nykyaikasemmat" värit :whistle:

Täällä mies lähti lenkille ja päivä ollu tänään jotenki semmosta matalapaineista... aamuyöllä oli muuten -4 astetta pakkasta!! Että terveisiä sinne Kreetalle Miamille! :wave: Eli aika huimat lämpötila erotki meillä...
Mulla jotenki niin väsyttäny, etten ole jaksanu mitään tehä...piti nukkua Paavon kanssa parin tunnin päikkäritki ja kuten arvata saattaa niin nyt ei sitte nukuta yhtään!! Talo on kans epäjärjestyksessä ja voi, että se sitte vaivaa... jospa huomenna sitte jaksais paremmin.

Mulla kans lähtee hiuksia aivan älyttömästi.. ja imetän vielä... mitäköhän se sitte on ku imetys loppuu!! Kääk!! Minusta tulee varmaan aivan kalju ku ei noita hiuksia ole muutenkaan päähän paljon siunaantunu.. :ashamed: Ja sama juttu ku Ellilläki, että pojan kourat on niitä hiuksia täynnä... ja varpaat... muutenki jo aikasemmin säikähin ku se hius oli kieryny varpaan ympärille niin nyt täytyy olla joka välissä tarkistamassa, että mitä siellä on.

Nyt huutonettiin vielä ku kohta sulkeutuu yks huuto... :whistle:

Hanna ja Paavo :heart:
 
TIRLITTAN: Multa olis kanssa lähteny ääni noille sinisävyisille, mutta noista kahdesta äänestän puna-harmaita :wave:

Osuuspankin lahjaa tulin vielä kommentoimaan.. me saatiin valita marimekko tuttipullon ja osuuspankin jarrusukkien väliltä.. yllättäen pullo voitti :p Tilinavauksen yhteydessä saatiin vielä tuo kirjanenkin.
 
Tirlittan: multa kyllä ääni noille musta-vihreille.

Ja tuo osuuspankin juttu, vitsi!! Mulla eri pankki ja kun se kirje tuli niin ajattelin, että varmaan joku säästöpossu niin enpä sitten hakenut. Nyt voin vain arvailla mitä sieltä olis voinut saada.

Nyt ei jaksa naputella pitempään, ratsastustunti väsytti tämän äidin. Maate ennenkuin tyttö heräilee tankkaamaan...
 
moikka!

TIRLITTAN, mun mielestä sinisävyset on hienot,tai sitten musta-vihreät.

manolis sai eilen jonkun ihmeen hepulin iltapäivällä! :eek:
itki ihan älyttömästi,vaikka sylissä pidettiin eikä mikään ollu hyvä.
"baba" yritti myös rauhoitella poikaa,muttei onnistunu.
maitokaan ei kelvannut,vaikka oli ruoka-aika.
kovasti vaipassa rutisi,eli tais olla piiitkästä aikaa masuvaivoja!

onneks ei itku kovin kauaa kestänyt,ja sitten juttu ja hymyt alko taas. =)

nyt illalla teki taas uuden tempun,ja ei halunnut juoda kuin n.50ml maitoa ennen nukkumaan menoa..
aina on juonut noin 180ml,ja sillä sitten pärjää aamuun asti,10 tunnin yöunet.

saa nähdä tuleeko yöllä nälänhätä!

no,eihän me isommatkaan jokapäivä samanverran syödä ja onneks on tuhti jannu,ettei siinä mielessä huolta..!! :heart:

eilen tuli 4kk täyteen ja ens viikolla taas rokotus :eek:
saas nähdä paljon on kasvanut,3kk kun oli 8kg painoa. =)

sais täälläkin jo sataa!! kyllästyttää jo ainanen kuumuus ja aurinko.
ilmaston puolesta mä oon kyllä ihan väärässä maassa,kärsin kuumuudessa ja tykkään kunnon talvesta ja lumesta :D

tai sitten aika kultaa muistot,kun en ole suomen talvea nähnyt 7 vuoteen...!

mutta muuten arki on sama joka maassa, rento meininki täällä kyllä on :D

 
Pikaisesti taas..ennen kun sänky kutsuu!

Nyt mä sit ajattelin linnottautua tän reissaamisen jälkeen kotia, saa nähdä kuin kauan päätös pitää. =)

Peetu syö jo sosetta reippaasti ja availee suutaan. Ja kun massu on täynnä alkaa kiukutella että ei kiitos enempää.

Tirlittanille että nuo punaiset on ihanan pirtsakat, vihreät on hienot! Valitsetpa kumman tahansa niin kyllä kelpaa =)

Mä myös heitin sen osuuspankin lapun roskiin kun ajattelin etten saa kuitenkaan haettua ja ettei sieltä kummoista saa enkä jaksa tyrkytystä kun tilit muualla. Nyt vähän harmittaa kun luen mitä olette saaneet :/

Jutut selailin pikapikaa läpi kun en ihan tarkasti kerkeä kaikkea lukemaan, mutta jospa taas pääsen vauhtiin mukaan kun tää elämä asettuu takas uomiinsa.

Nyt unille...

Tiitteräinen ja Peetu
 
huomenta!
Tirlittan vihree/harmaa saa meidän äänen.
Osuuspankista me saatiin kans toi pullo, eipäsen väristä unikkoa olekkaan =) avasin samalla tilin likalle, kun omakin on op:ssa. tietty sit ilmoittelurinki isovanhemmillleettä tänne voipi ylimääräiset laittaa :LOL:
Tänään sitten lääkäriin, palaan myöhemmin ilmoitteleen tuloksista. Koirakin sairastaa.... :(
 
Kuinkakohan kauan kestää tää vauvan kääntely puolen minuutin välein masulta selälleen? Meinaan hiukka rasittavaa puuhaa, kun toinen kääntyy masulleen, mut ei sitten useimmiten osaa siitä kääntyä takasin. :LOL:
 
Ikävää kuulla, että on pienet ihmiset jo flunssan kourissa! Jotenka tulin heti kertomaan, kuinka meidän neiti saatiin parannettua pikaisesti, tosin voi olla että ihan sattumaakin oli, että niin nopsaan parani. Elikkäs sitä keittosuolaa saa nykyisin suihkeena myös, ostin sitä ja tupruttelin neidon nessuun kolmesti päivässä. Sitten kun hän nukkui vielä äitiyspakkauksessa, niin tungin niihin kädensijoihin kuorittuja halkaistuja valkosipuleja. Okei, myönnän, makkari haisi hirvittävälle, mutta eipähän ollu vampyyrejakaan :LOL: Sitten imuttelin sillä apteekista ostetulla nenäletkulla, sitähän likka inhos sydämensä pohjasta. Mutta kolme päivää itkua ja hammastenkiristystä ja terveeksi tuli. Ehkä se parani, koska ei halunnu enää yököttäviä toimenpiteitäni :LOL:

Juu, viime yönä sitten taikka illalla, laitoin likan iltasyönniltä nukkuun puolitoista tuntia liian aikaisin ja niin sitten heräsin jo neljältä syöttämään häntä. Eli puoli ysiltä meni vahingossa jo nukkuun, yleensä vasta kymmenen jälkeen, niin heräis vasta kasin kieppeillä. Oma moka. Ja aamullakin kitisi siihen malliin, että nyt on jo päikyillä, taisi olla huonosti nukuttu yö ja väsy hänellä.

Voi että mä jännitän, kun kaveri odottaa kaksosia ja huomenna on käynnistysaika klo 8.00. Se tietää sitä, että viimestään perjantaina pitää käydä sairaalassa. Taidan tehdä vaaleansinisen ja vaaleanpunaisen kestovaipan tuliaisiksi =) Kun he aikovat kokeilla ainakin kestoja, niin olis vähän erikoisempi tuliainen ehkä.

Minun täytyy kanssa yrittää eroon tuosta ylensyömisestä. Aluksi sitä aatteli, että voi syödä mitä vaan, kun imetyshän kuluttaa. No ei se ehkä ihan niin mennytkään, kun paino on lähtenyt takaisin nousuun... jäätelö on ehkä kaikkein pahin mun kohdallani.

No aamulla kuitenki keittelin puuliedelläni terveellisen kaurapuuron, josta tulikin oikein hyvää. Vielä kun jättäisi siitäkin sen voisilmän pois...

Voikaatten hyvin, minä menen katsomaan, minne kissani oksensi :headwall:

T: Viivit reilu 3 kk
 
Heippa hei!!!! :wave:
Meillä nukutaan,jee :D meinasin itekki nukkua,mut en maltakkaan ;)

Tirlittan tosi hyviä värejä kaikki nuo kolme...ite ottasin ne siniset,mutta noista sun vaihtoehdoista puna-harmaat saa äänen multa =) vaikea valinta varmasti,kaikki komeita :D ja näköjään aika tasasesti "äänestetty" molempia värejä :) otitpa kummat tahansa nii komeat on !!

Meillä alkaa flunssa parantua...tai mulla itellä vielä räkä aika tiukassa,mut isommalla jo parempaan päin ja pikkumies säästyi pahimmalta =) onneks!!Ei oo nenä kovin pahasti tukossa ollut,sen verran vaan räkää et pikkasen vuotanut nenä ja kuuluu nenässä rohisevan.ei oo niistäjääkään tarvinu käydä ostamassa.toivottavasti tästä parantumaan päin. viime yökin meni hyvin :D viimesen kerran tissiteltiin vähän ennen kasia ja nukahti n.20.00 yöllä kerran söi 1 jälkeen ja unia jatkettiin aamu kuuteen :D tosi hyvä yö,ei edes ähinöity 4aikana ;) sain itekki nukuttua tosi hyvin,aivan mahtava olo!

Mäkin sain jonku kirjeen osuuspankilta ja lahjaa siinä luvattiin,mut en menny hakemaan.me ollaan just vuos sitte lopetettu tilit osuuspankista ja vaihdettu pankkia...en halunnu mennä kun kuitenki olis tiliä avaamaan tyrkytetty.meillä molemmilla pojilla on jo tilit muualla ;)

Kyllä on näköjään flunssaa liikkeellä...kaikille paljon parantumistoivotuksia ja jaksamista!!!!On tämä kurjaa,mutta onneks ohimenevää! Koko ajan hoen että olis jo viikonloppu,eiköhän tää siihen mennessä ole nujerrettu ;) nyt mun vesi kiehuu hellalla,meen juopottelemaan kuumaa mehua :wave:
 
Tiitteräinen, meillä sama juttu eli roskiin meni se osuuspankin lappu ku aattelin, etten saa kuitenkaan haettua sitä lahjaa ja nyt sitte pikkusen harmittaa... :ashamed:

No nyt se flunssa sitte ajautu tänne Lappiinki... tytöt on ollu räkätaudissa noin viikon verran ja olen tietenki toppuutellu, ettei kovin kävis Paavoa silittelemässä ja pussailemassa ja että pesisivät kätensä useasti! Paavo onki vielä toistaseksi välttyny flunssalta, mutta ku se iski nyt sitte minuun!! Kurkku on tosi kipeä ja yskittää niin vietävästi... eli arvata saattaa se on kohta pojussa.. :( Täytyypä käydä hakemassa sitä suihkutettavaa keittistä jo valmiiksi ku nuo tipat on jotenki niin hankalat..

Meillä on lisäksi yöt alkanu mennä päin prinkkalaa... Eli nukkumaan Paavo laittaa klo22-23 ja herää syömään kello 3:lta ja tämänjälkeen herää tunnin välein syömään niin, että klo on 7.30, jolloin nousee ylös... Arvata vain saattaa, että kuinka mulla väsyttää... Sitte se on hereillä sen 1-2 tuntia ja nukkuu 3-4 tunnin päikkärit!! Ja tottakai se on ainoa aika, että mie saan tehtyä kotihommia ja näin jää multa sitte päikkärit nukkumatta ellei sitte illemmalla tule semmosta saumaa... :whistle:

No nyt vielä sitte siivoilemaan...

Hanna ja Paavo :heart:
 

Yhteistyössä