Heipsun vielä :wave:
tulin vielä pikapikaa käymään...
Hauskoja tosiaan nuo kuvaukset
Minnihiiri oli niin nätisti kuvaillut minua, kiitos siitä :hug: Jotain tuttuakin sieltä bongasin
Eli olen 164cm pitkä ja sitä painoa on vielä vähän liikaa :ashamed: Eli normaalivartaloiseksi en kyllä itseäni kehuisi... BMI-selostus taitaa nätisti sanoa, että "lievä ylipaino", kuulostaa ihanan lohdulliselta
Haluaisin laihduttaa 10kg, mutta olen oikein tyytyväinen 5kg:n... Katsotaan nyt miten tämä tästä kehittyy, en jaksa nyt stressata, vaikka niissä keventäjissä "roikunkin"
Silmät on vihertävän harmaat ja hiukset vaaleat. Tosin väri on purkista, eli lapsena olin täysin eloveena-tukka ja sitten teininä se alkoi tummua
Tykkään vaaleista hiuksista, niin olisi kiva olla ihan naturelli blondi
Meillä on poika ihan pellavapää :heart: Hiuksissa mulla on sitten vaihtelevasti raitaa, välillä jotain toffeen sävyjä, välillä vähän punertavaakin. Sen verran on punapigmenttiä, että pisamia on naamassa (äidilläni niitä oli kanssa aika paljon), sieltä reissusta jäi muistoksi oikein huuuuurjaaan paljon pisamia, tosin ne alkaa jo hiipua. Aurinko ne saa aina esille. Tykkään niistä kyllä, antavat kovasti ilmettä ja väriä kasvoihin
Hiusmalli on sellainen, että mulla on otsatukka ja muutoin hiukset on tuohon olkapäille. Ponnarilla yleensä, mutta myös
Hannan mainitsemat hainhampaat on pop
Pukeudun kotona juurikin Marimekon paitoihin ja farkkuihin tai sammareihin
Monesti myös ulkoiluhousuihin. Töissä täytyy olla niin laitettu ja huoliteltu, että kotilook on aika rento. Työasuna suosin juuri niitä
Minnihiiren mainitsemia suoria housuja, yleensä kuitenkin jakkupuku. Tosin tykkään kovasti neuletakeista ja kauluspaidoistakin, hamekaan ei ole ihan vieras työasuna. Että aika hyvin kyllä tiesittekin
On se hauskaa arvuutella millainen toinen on kirjoittelun ja nimimerkin perusteella. Mutta kyllä teitä olisi kiva tavatakin! Ajatelkaas sitä puheen määrää ja naurua, kun meidän pino tapaisi livenä
Meillä olisi varmasti ihan älyttömän hauskaa, mä vaan luulen niin
Mutta nyt taidan istua vielä tuohon sohvalle ja nautiskella rauhasta. Kaikki nukkuvat jo ja kellohan on meillä vasta 21:27
Unohdan aina kellojen siirron, niin teen sen nykyään näin ajoissa ennen nukkumaanmenoa
Tyttö muuten palautui väsyneenä kisoista, sai hopeaa 50m rintauinnista
Ui myös satasen samaa lajia, se oli eka kisa sille matkalle, eikä muistanut miten se meni tulosten puolesta. Epäili itse, että hänet olisi hylätty väärän käännöksen takia, kun jalat kuulemma liukui hetken pinnanpäällä ennen käännöstä... Ne on niin tarkkoja juttuja, toivotaan ettei hylätty, mutta jos niin kävi, niin parempi onni sitten seuraavissa kisoissa
Tosi hyvin oli mennyt toisiltakin saman seuran tytöiltä, hienompi homma! Meillä on tosi pieni seura, mutta valmentaja on tosi hyvä, on saanut tosi hyviä uimareita näistä lapsistamme. Jossain kisoissa joissa meidän porukka putsasi käytännössä koko pöydän joka matkalla, niin joku oli kysynytkin, että mistä ihmeen paikasta te tuutte? Onko siellä edes uimahallia
Kun me tosiaan asumme aika pienessä kaupungissa
Mistä tulikin mieleen
helmiinanmamma, että ei asuta itse Jyväskylässä, mutta aika lähellä
Isäni ja äitipuoleni siellä asuvat, joten usein siellä käydään!
Mutta nyt haen lakritsijätskiä vielä...
:ashamed: ja istun sohvalle katsomaan töllöä :saint:
Öitä ja voikaa hyvin!