Yövuorot ja saikku: Ite kerkesin tehä yhen yövuoron ja se oli hirmuisen tuskainen. Paleli aivan hulluna ja olo oli kuin olisi ottanut useammankin liikaa, ei meinannut pysyä hereillä millään, vaan säpsähtelin välillä! Onneksi meitä oli kaks valvomassa
Päätteeksi vielä 130km kotiin
Olen entinen vakiyökkö ja aiemmin ei ole ongelmia ollut. Saattaahan yöt sopia joillekin raskaana olevillekin, mutta ei ainakaan mulle. Onneksi meillä on niin paljon innokkaita yötyöntekijöitä, että vuoroista tulee välillä tinkaakin. Eli ovat vaan hyvillään kun en halua enää tehdä. Mutta siis ilman muuta vaan saikkua jos vähänkään tuntuu epävarmalta =) Oma perse menee aina etusijalle - varsinkin kun on vielä lisäksi pienen hyvinvoinnista kysymys =)
Vitamiinit: Minisun Mamaa olen nappaillut päivittäin jo pidemmän aikaa.
Hydra: Voi ei! Toivottavasti teillä todetaan perjantain ultrassa kaiken olevan kunnossa :heart: Täällä on vähän sama homma vuotelun suhteen.. : /
Elikkä viikonloppuna alkoi kirkkaan verinen vuoto, joka muuttui myöhemmin ruskeaksi. Ei mitään mahottoman runsasta, mutta tarpeeksi pelottavaa kuitenkin. Soitin aamulla neuvolaan ja täti ohjasi tk:lle. Siellä lääkäri sanoi, että on mahdotonta pelkällä sisätutkimuksella päätellä, että onko ihan normaalia vai viittaako siihen pelkäämääni tuulimunaraskauteen. Kohdunsuulla näkyi vielä niukasti kirkasta verta. Luukku oli kuitenkin vielä toistaiseksi kiinni, eli sen mukaan km ei nyt ainakaan ihan välittömästi ole tapahtumassa. Perjantaina sekstailtiin ja lauantaina alkoi vuotelemaan. Voi siis olla, että liittyy siihenkin. Jotenkin ärtyneiltä ovat limakalvot tuntuneet. Tulehdusarvot ja hemoglobiini kunnossa. Lämpö 37,3, kuten tässä vaiheessa ilmeisesti kuuluukin vähän korkeampia lämpöjä pidellä. Huomenna hoitaja soittaa ja mahdollisesti ultrataan jo ennen perjantainta. Tämä viikko otetaan sitten ihan levon kannalta =) Saikkua siis sain. Vaikka ei se keskenmenoa/tuulimunaa estä jos se on tullakseen, mutta näin henkisenkin hyvinvoinnin kannalta on hyvä olla kotona. Ja kun lenkkeilynkin tasoinen rasitus lisää vuotoa.
Kiitos kaikille, jotka aiemmin tsemppasitte =)
Onni ei vaan taida käydä tällä kertaa myötä :ashamed: Se on se kuuluisa
vaisto, ettei kaikki ole kunnossa, tiedättehän.