Tiiw, ei kuulosta ihan oikealta minustakaan :O Onpas täti...jos ei ala synkkaamaan niin pyydä vaihtoa.
Keskenmeno ilman oireita on tosiaan mahdollinen, meilläkin takana sellainen. Alkion sydän oli pysähtynyt alkumetreille, mutta raskaus jatkui vaan sinnikkäästi kunnes sitten kaavintaan jouduin. Siinä raskaudessa meni tosi pitkään ennen kuin testissä näkyi edes haamujen esiäitiä vaikka menkat oli tosi myöhässä, raskaus varmistui vasta verikokeissa ja sitten tosiaan sen jälkeen ultrassa paljastui sen menneen alkujaan kesken. Mulla tuppaa nuo pieleen menneet raskaudet pysymään sitkeesti sisällä ilman vuotoja tms..joten senkin ansiosta hermostuttaa :|
Liikunta-asiaanhan munkin piti kommentoida
Käyn normaalisti salilla ja jumpissa, mutta nyt ne jäi heti alkuunsa pahoinvoinnin ja väsymyksen takia. Mulla on kuitenkin oma ryhmä vedettävänä joten se pitää väkisin bisneksessä kiinni
Eka tunti silloin raskauden alkumetreillä sai melkein loparit aikaan, sillä voimat oli niin vähissä etten meinannut edes kevyitä liikkeitä jaksaa ohjata :O Eilisellä tunnilla huomasin ekaa kertaa että olo alkaa helpottaa, joten hyvä etten luovuttanut.
Mulla on lisäksi kotona crossari, pumppisetti, käsipainoja ja nauha joten kotona tulee tehtyä kevyempää treeniä ja aerobista. Ekat viikot tosin oli kotitreenikin pois kuvioista, tosin siihen vaikutti lisäksi sairastettu sikainfluessa. Sen kanssa kärvistelin plussatestiä tehdessäkin...!
Mun olisi niin helppo jäädä sohvan pohjalle suklaata puputtamaan kuten tyttöjä odottaessakin, mutta tällä kertaa yritän kaikkeni että liikunta pysyy kuvioissa mahdollisimman pitkään.
Mun pitäisi alkaa koulutöiden pariin, mutta saas nähdä kuinka täällä luuhailen tutkimassa teidän kuulumisia sen sijaan
On tosiaan mukava että kuu alkoi vilkkaasti!
Ankka & Bebe 8+4