Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

Hydra, mun ex-langon vaimoke soittelee tasasin väliajoin ja kyselee että vieläkö voin pahoin ja aina onnittelee. Kun on hänen mielestään hyvä merkki ;)

Silvia Logo. Tsemppiä seuraavaan ultraan - toivottavasti sieltä silloin löytyy se syke. Epätieto on kyllä pahinta :(
 
Huomenta!

Tänään aamu ilman oksentamista! Juhuu! Tässä minun mahakuva. Alavatsalle tullut vain pömppöö, joka varmaan aina ollut siinä... :D kuva on aamupalan jälkeen, ennen aamupalaa ylävatsa lommolla. :D



Stellalle pahoittelut ja muille piinailijoille jaksamista. :heart:

Eipä mulla oikein muuta. Paitsi, laittakaa muutkin mahakuvia! ;)

Mixed&Kunkku 10+4
 
Viimeksi muokattu:
Stellalle halit! Jotenkin tuntuu niin väärydeltä et osalla se menee näin. Tsemppiä jatkoon! Ja tsemppiä epävarmuuteen myös Silvia Logo..

Mä voisin kyl mielelläni vaihtaa masuja sun kaa Mixed :D mä ottaisin mielelläni tommosen siron vatsan myös. Tänään se sit koitti et työkaveri kysyi odotanko.. Arvasin et se on tulossa pian.. :) ihan kiva oli kertoakin ja ymmärtävät kyllä että on epävarmaa. Nyt vaan mietityttää ku kohta jo kaikki ympärillä tietää paitsi omat vanhemmat. Uskon et oma äiti saattais arvatakin sen verran on mun mahaa arvioinut. Vitsit ku siihen np- ultraan on niin pitkä.. Viikonloppuna olis hyvä kertoa myös miehen vanhemmille kun asuvat kaukana ja ollaan just menos käymään..
 
Tsemppiä silvia logo ja toivotaan että seuraavassa ultrassa pieni on kasvanut ja kaikki ois hyvin...


Ehtisin päivällä nukkumaan 20 min kun ovikello soi.. oma isähän sielt tuli vierasille ja mä olin ihan tööt..... ja edelleen.. vetelin sitten sen jälkeen rasiallisen kirsikkatomaatteja nassuun.. nami nami...


Onkos joku täällä tehnyt kotitekoista sitruunavettä. mulla ois ainekset mut joku hyvä ohje hakusessa :D

Masukuvan aamuste otin kyl. katotaan uskallanko iltasella laittaa sen tänne :)

moon stars ja ihme 7+0 POKS :D
 
Silvia Logo, toivottavasti kaikki on kunnossa seuraavassa ultrassa. Jaksamista piinaavan odottelun kanssa.

Ambro, ihana kun noin huolehtii. :) Mäkin toivon, että pahoinvointi (+noin miljoona mun muuta oiretta) on hyvä merkki. :)

Mixed, ihana kuva. :)

Jos mä kehtaan ja muistan, niin voisin yrittää ottaa viikonloppuna ekan masukuvan ja laittaa tänne. Oon huomannut, että ihan tuonne alamahaan kohdun kohdille on muodostunut pieni kumpu tai siis jotenkin maha pullottaa siitä kohtaa. Tietenkin myös tässä vähän ylempänä navan seudulla on nyt kiva pömppis turvotuksesta. :)

Huomenna olisi sitten varhaisultra. Jännittää mielettömästi, mitä siellä näkyy. Toivottavasti kaikki olisi kunnossa.

Hydra 7+1
 
Tsemppiä kaikille, jotka joutuu vielä odottelemaan vastauksia.

(.) Ensimmäisessä neuvolassa käyty. Perinteinen lappurumba suoritettu ja lisää aikoja varattu. Seuloihi aiotaan mennä. Kuunneltiin murusen sydänääniä, ja kyllä ne sieltä pienen etsinnän jälkeen löytyi <3 Ihanaa! Tämän päivän varmaan leijun vaan, ennen kuin alkaa taas jännääminen ultraa varten! Onneksi siihen ei ole enää kovin kauaa :)

Masua on tullut, mutta jotenkin ei ehkä vielä mitään nättiä vauvamasun näköistä, niinku teillä muutamilla, jotka kuvan laitoitte. Taidan itse lisäillä sitten myöhemmässä vaiheessa, kun näyttää joltakin edes :D

Laia 9+4
 
stellal voimahali!

silvia toivottavasti kaikki kunnossa!

tänään sain käytyä verikokeissa ja nyt ootellaankin sitten 29.4. olevaa ultraa.

tänään tuli dobleri mut paskat mä mitään sydänääniä saanu kuulumaan. saas nähä oliko virheostos ja stressin tuoja vaan tuo koje. nyt tympäsee kun sen tilasin. pöh.

mun tekee kauheesti mieli vesimeloonia. syötiin jo yksi iso mollukka lasten kanssa.

flunssa ei ota helpottaakseen. niiskniisk.

nasu ja muru 10+1
 
Tsemppiä Hydrangea huomiselle ihan hurjasti, usko ja toivo elää :heart:

Ja nasumasunen, minä niiiiin symppaan sinua tuon flunssan kanssa, sama meininki täälläkin nääs.. Ei auta ku lepäillä. Finrexiniä vähän olen kaipaillut mutta kun eihän sitä vissin saa ottaa niin ei sitten :( panadol hottia joskus kokeilin kauan sitten ja se oli ihan karmeaa, mielummin kärsin kuin sitä vedän.

Yhteisön painostuksesta sorrun minäkin pömppöä esittelemään :) kuva on eilisillalta (joo on turvotusta) ja matkassa mukana (toivottavasti) on esikoinen
katso liitettä 19521
Anteeksi nyt vaan jos on väärinpäin, joku tässä ipadissa nyt mättää..

Bosch 10+1
 
annilaattori minä esimerkiksi laitan haluamani kuvan työpyödälle ja sit mennen aijaa.com sivulle ja siitä valitse tiedosto ja hen sen kuvan työpöydältä ja lataan sen sit se antaa pitkän rimpsun eri vaihtoehtoi ja valitsen sielt aina sen URL tiedoston ja sit tossa kommenttiosan ylälaidas on tuo kuva "taulu" niin laita sen url muodossa siihen ja ok. Meniikö monimutkaiseksi. :D
 
Voi kun teillä on nättejä masuja! Mulle ei varmaan taaskaan sellaista kaunista kumpua tule, liikaa läskiä päällä :|

Hydralle tsempit huomiselle, koitahan saada levättyä nyt ensi yö :hug:

Ankka & Bebe 10+0
 
Hienoja masuja jo teillä! Mä en taida kuvaa kehdata laittaa, on meinaa ylipainoa jo ennestään ja nyt turvotusta sen verran et tällä hetkellä näytän kuin olis puoliväli jo ohitettu ;). Ehkä sitten loppuvaiheessa, kun jotenkin tuntuu nuo läskit väistyvän vauvan tieltä =)

Kävin tänään uusinta ultrassa eri lääkärillä ja eri paikassa, nyt muru vastas viikkoja ja pienet raajojen alutkin oli jo näkyvissä :heart:

Tsemppiä ultraan pääsyä odottaville!

Elysa 9+0
 
Moon star mäki ihmettelin ku vau.fi näyttää viikkoja enemmä ku muut laskurit et onkoha siin jottaa häikkää..Elysä mua ei vatsamakkarat haittaa,laita rohkeest vaa,mullaki o läskiä vaikka muille jakaa :)

Annilaattori ja papu 10+1
 
Voi miten ihania vauvamasuja täällä jo on :) Itellä vaan alempi vatsamakkara vähän pömpöttää, muttei siitä kyllä vielä kuvaa saa :D

Soittelin alkuviikosta neuvolaan ja sain ajan, joka onkin yllättäen jo ensi viikolla. Puhelinpalvelun terkka oli sitä mieltä, että mun kierron vaihtelevaisuuden johdosta pääsisin julkiselle puolelle varhaisultraan. Toivottavasti neuvolan terkka on samaa mieltä ja pistää lähetettä eteenpäin.

Mannamaaria ja Papunen 6+5
 
StellaI :hug:

Voin kertoa, että mäkään en sitten kyllä ihan heti rupee laittelee tänne mitään mahakuvia :D ei siinä näy ku ylimääräinen vatsamakkara, iso sellainen. Kyllä vähän muutakin pyöreyttä olevinaan välillä huomaan, mutta siihen se sitten jääkin... Esikoisesta mulla tuli maha esiin joskus reilusti viikoilla 20+, se oli turhauttavaa kun yritin tihrustella iltaisin että joko jotain näkyy :D Olen aika pitkä ja isokokoinen niin vauvalla on tilaa olla "piilossa" pitkään.

Maanantaina olis ensimmäinen neuvola. Mä en ole vieläkään jotenkin sopeutunut ollenkaan siihen ajatukseen että sieltä tulis kaksoset.. Jossei pelkää sitä että miten raskaudessa käy niin sitten pelkää sitä että miten jaksaa kahden pienen vauvan kanssa.. Olotila on ihan jees välillä ja sitten välillä tulee ihan törkeen huono olo, oksentanut en ole vielä kertaakaan *kopkop*. Esikoisestakaan en oksentanut, kärsin vain huonosta olosta koko ajan. Nyt sitten pohtii koko ajan, että eikö tän olon pitäis olla jotenkin karseampi jos vauvan alkuja on 2?! Täytyy kyllä sanoa, että seuraavaan ultraan on piiiiitkä aika.

7+1
 

Yhteistyössä