Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

Onnea Dindeille prinsessasta!! :heart:
Jee, nyt näitä ihania vauvauutisia rupee tulee enemmänki, ollaanhan jo ihan meidän kuun kynnyksellä! Tsemppiä kaikille loppumetreille!!
Omassa olossa ei mitään mainittavaa muuta kun huonot yöt ja kauhea väsymys |O.
Minttis ja pokkula 35+2
 
DINDEI tuhannesti onnea!!! mä niin elin ton sun tekstin mukana, et ihan kyyneleet tuli silmiin... nyt vain sinäkin vauva-tuoksuista nauttimaan ja toipumaan :heart: ja kuule muuttoonkin ehdit oikeen hyvin, PALJON vähemmällä stressillä , kun nyt se vauva sitten on jo syntynyt :) ONNEA!!!!!

pikkutalvio nou hätä, ihanaa on kun muakin joku tääl kaipaa ;) pojalla enää 37, mut mutta onkin kurkku kipee itellä nyt... ja limaa kurkussa vaikka muille jakaa. sinnittelen flunssaa vastaan... :D

silvia hermoja sinne, mä luulen et kun aamu aukenee niin sun vauvauutinen on seuraava mikä saadaan täältä lukaista :heart:

mä nukun kuin tukki... päivällä ja yöllä... väsymys on kyllä armoton, eikä pitäis hempparista ainakaan johtua. no, nukun jos kerran nukuttaa. pian saa olla yöt katkonaisia :)
mulle tuli ihan sellanen tunne et tämä venyykin yliaikaiseksi. Ja terkkari eilen sanoi et kerran oon uudelleen synnyttäjä, en pääse mihinkään ylimääräiseen ultraan enää, vaikka vauva on sen kaks viikkoa isompi ollut pitempään. kohdunpohjan korkeus eilenkin oli 35... no, ei auta kun odottaa et vauva saapuu ulos... sithän sen näkee..
Mut jos mun synnytys etenee noin äkkii kun Dindein ni sit se kyl syntyy autoon... en MILLÄÄN ehdi päälle 50:n kilsan päähän sairaalaan... huips :D no, eipä tässä muuta voi kun vaan odotella :)

mukavaa alkavaa viikonloppua!!
 
Onnea Dindei! Olipa nopea synnytys!

Mä voin samaistua tohon sun hyeena-huutoon... Muistan edellisen tytön synnytyksen, joka meni myös ilokaasua lukuunottamatta luomuna (niin kuin itse asiassa tämä viimeinenkin, kun ei se epiduraali mitään ehtinyt vaikuttaa...) - ponnistus kesti silloin 10 min ja tuntui kyllä pahalle. Nyt ponnistus oli niin nopea, etten ehtinyt kuin kerran kunnolla karjaista.... :D

SILVIALLE tsemppiä matkaan, kohta on vauva sylissä! Pistin sulle yksäriä!
 
Vien0lle ja dindeille onnea pienistä tytöntylleröistä! :heart:

Ja CB:lle onnea syntymäpäivän johdosta! :flower:

Silvialle tsemppiä vielä sinne sairaalaan!

ON: ei kummempaa, ei mitään merkkejä mistään.. No näinhän se aina on mennyt, joten mikä ettei, menkööt nyt tän viimosen kerran vielä samaa rataa! =) Vauvaunet on saapuneet tänne, ja tää oli nyt toinen yö peräkkäin kuin näin tosi selkeän unen, jossa vauvan synnytin. Mun täytyis tästä kauppaan lähteä jotain ravintoa hakemaan ja muutenkin järjestellä paikkoja, mut enhän mä enää mitään saa aikaiseksi. Lasken vaan päiviä lääkäriin... ;)

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Mindi83 35+5
 
Onnea vien0 ja dindei :flower:!!

silvia taitaa olla seuraava vauvauutisen tuoja :hug:.

Mulle tuli kauhea flunssa ja kuumetta eilen, yskittää ja kurkku järkyttävän kipeä. Lisänä ranteet tulehtunut TAAS... Nuorena oli sitä vaivaa useinkin, nyt ei ole pitkään aikaan ollut. Johtuu varmaan talikkohommista. Ei auta panadolit eikä mikään. Mies on tämän päivän kotona mun kanssa puuhaamassa :heart:. Kädet on ranteista alkaen ihan turvonneet pallot ja ranneniveliä särkee kovasti...

Täällä alkaa lapsilla hiihtoloma tänään, ihana juttu. Saa ekaluokkailainen olla kotona kans eikä tarvitse herätä aamuisin niin aikaisin.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

tiinelli ja tyttö 36+2 :heart:
 
Onnittelut vien0lle ja dindeille!! :flower::heart:
Oli dindeillä ollut melkoista haipakkaa. Hyvä niin, nopsaan ohi. :)

Eiköhän Silvia, teillä hommaa aleta pikkuhiljaa vauhdittamaan jos ei ala edistyä.

Tänne ei ihmeitä. Lantio taas paloi eilen illalla kun olin sen verran ulkona liikeellä että hain pojat päiväkodilta. Alkuyöstä nukuin hyvin pari tuntia ja sitten taas unettomuutta. Turvakaukalo-asiaa pitäisi huomenna selvitellä, mahtuuko vaiko eikö. Ja tarvittaessa käydä sitten liikkeessä sovittamassa, ilmeisesti Britaxin jalusta/telakka on kapeampi kuin tuo Gracon.

Mariela 36+0
 
Ihanaa miten paljon vauvauutisia tullut!!!:heart: Paljon onnea kaikille!!!:heart: Dindei ei sitten kerennyt muuttamaan :)

Itse tulin vaan ´synnytyskertomusta´sepustamaan,tosin siinähän ei mitään sen kummempaa ole kun oli suunniteltu sektio.
Eli torstai-aamuna mentiin laitokselle seiskan maissa ja siinä maattiin käyrässä joku tunnin verran ja syötettiin se kauhee mahahappojen neutraloijalitku:x Sitten lähettiin köpöttelemään saliin joskus kasin jälkeen. Alkuvalmisteluihin meni mielestäni tosi kauan,joku tunti:O Spinaalin laittaminen sattui aivan tajuttomasti,en tiedä miksi,aikaisemmin ei ole sattunut mutta nyt huusin ku hyeena kun sitä laitettiin:kieh: Joskus ysin maissa vatsa vedettiin auki ja tuntui vaan kun lääkäri nippaili entisiä kiinnikkeitä auki:x Kuuloosti samalta kuin olisi hakaniittejä joku purkanut:x Mulla laski verenpaine monta kertaa tosi alas ja voin ajottain aika huonosti mutta onneksi lääke tehosi aina nopeasti.
Sitten klo.9.22 poika oli ulkona ja alkoi heti itkeä:heart: Itku siinä pääs sekä minulla että isillä:heart: Mies sai leikata napanuoran,siis sitten kun se leikataan toisen kerran eli ei sitä ihan ekaa leikkausta missä lapsi ´erotetaan´äidistä vaan vast sitten kun lapsi oli tutkimuspöydällä ja napa ´laitetaan kasaan´:) Eivät kuulemma anna leikata suoraan vatsastu tultua kun on niin steriiliä se touhu,mikä nyt on ymmärrettävää.
Poika laskettiin mun rinnalle mistä olin ihan hämilläni kun aikaisemmin en ole koskaan saanut kumpaakaan tytöistä. Tytöt on vaan näytetty sermin takaa ja viety keskolaan,nyt saimme köllötellä hyvän aikaa ennen kuin poika vietiin. Mua siinä parsittiin kasaan ja kärrättiin heräämöön. Sain siinä loppuvaiheessa leikkausta aivan tajuttoman hartiapistoksen:x Se sattu niin perkeleesti että meinas taju lähtee,johtu kuulemaa siitä kun spinaali aiheuttaa sitöä kauheeta tärinää niin mähän tärisin ku horkkatautinen koko leikkauksen ajan jonka johdosta koko ylävartalon lihaksisto meni jumiin :(
heräämössä torkuin ja vietin aikaa reilu kaksi tuntia,oli aika pihalla kun oli niin vahva lääkitys. Sieltä pääsin sitten osastolle minne mies tuli keskolasta. Poika jäi keskolaan yhdeksi yöksi,oli ollu hieman matalat verensokerit ja tarvitsi nasaalipainetta hengitykseen ekat tunnit mutta muuten ok.
Itse nousin ylös jo torstai-iltana,tosin istuin suoraan pyörätuoliin ja mentiin kattomaan poikaa sinne keskolaan. Perjantaina pääsin sitten jo vähän kävelemään,oli kyllä todella tuskaa ja hartiapistos vaivasi yhä,sain lämpöpusseja jotka vähän auttoivatkin mutta vasta perjantaiyönä hoitsu tajusi tarjoja Mobilatia joka auttoi heti:confused: Se oli kyllä kivuliaampaa kuin itse haavakipu:x En ottanut vahvoja lääkkeitä enää perjantaina kun huomasin että niistä menee vaan pää sekasin eikä kipu juurikaan lievity. Pelkällä panadolilla sinnittelin sitten tähän päivään asti,eilen poistettiin tikit ja kipua ei juurikaan enää ole.
Poika pääsi vierihoitoon perjantaina ja hoidin häntä sitten tietysti. Se pe-la yö oli kyllä aika tuskasta kun olin sen verran kipeä vielä mutta sisulla siitä selvittiin ja lauantaina olin kuin uusi ihminen :) Kotiin päästiin maanantaina kun meinattiin narahtaa bilirubiineista mutta lääkäri päästi kuitenkin sitten maanantaina kotiin ja käski tulla takaisin jos keltaisuus lisääntyy. Nyt sitten mielestäni on lisääntynyt :( Kävin eilen neuvolassa pojan ekalla punnituksella ja painoa ei ollut tullut maanantaista yhtään :( Terkka arveli että pojan paino ei laitokselta lähtiessä ollut vielä laskenut minimiin vaan on käynyt pohjakuopissa esim.tiistaina ja nyt on lähtenyt nousuun mutta itseäni nyt arveluttaa. JA pojan silmät on mielestäni muuttuneet keltaisiksi,aikaisemmin ei ole olleet :( Ajattelin soittaa Naikkarille ja kysästä,tosi kurjaa jos joutuu taas yöksi sairaalaan mutta mitäpä sitä ei lapsen eteen tekisi.

Siskot ovat ottaneet veljen ilolla vastaan:heart: Varsinkin esikoinen,on aivan innoissan. Kuopus taas on aikamoinen uhmis mutta purkaa kiukuunsa onneksi meihin vanhempiin,ei vauvaan.
Mies on ollut aivan ihana:heart: Täällä oli niin supersiistiä kun tulin laitokselta kotiin että meinasin pyörtyä :D Ja korostan vielä että mun mies ei ole todellakaan mikään innokas kotitöiden tekijä,nyt oli pessyt lattiat ja kaikki:heart: On vielä ensi viikon kotona,ihanaa:heart:

Nyt lähden tekemään ruokaa,lapset on miehen kanssa luistelemassa,kohta tulee nälkäinen joukko kotiin :)

-Naurukohtaus ja rakas Poikani 8päivää-
 
terveiset kättärin lekurireissulta! Hieman sekaiset mutta hyvät fiilikset.. eli kasvukontrollikäynti oli ja kaikki nyt ei ihan ollut niinkuin pitäis mut ei vielä mitään ihan hälyttävää. Painoarvio oli 2,2kg, vastasi pari vkoa nuorempaa kokonsa perusteella eli kasvu hidastunut. Istukan virtauksissa jotain häikkää ilmeisesti. kahden vkn päästä seuraava kasvukontrollikäynti ja jos silloin huomataan ettei kasva normisti, niin sitten käynnistetään!!! Tuo käynnistys oli mulle lohduttava tieto, kun viimeksi kävi niin että vaan seurattiin ja sitten synnytyksen jälkeen huomattiin ettei istukka ollutkaan toiminut ja lapsi oli 2,3kg. Nyt mä en sit vaan tajunnut kysyä että käynnistääkö ne sen heti samana pvnä kun kontrolli on (11.3, rv 37+1)vai odottaako ne vkl:n yli ja käynnistää vasta seuraavan vkn alussa??!! Vklna ne tuskin sitä tekee??? Täs on nyt se paha puoli et meil sattuu muutto oleen just tuona vklna, miel ottaisin käynnistyksen vkl:n jälk..
Käynnistetty synnytys nyt tietysti on huomattavasti kamalampi kivuiltaan kuin normi, mut nyt kun olen pelkopolilla eilen käynyt niin sinne on merkattu valmiiksi mun tietoihin et haluan kaiken mahd kivunlievityksen. Käynnistyksen kannalla olen itse sen takia, että haluan vauvan voivan hyvin ja tiedän että kasvu alkaa kun pääsee ulos.Minähän olen varsinainen lehmä tuon maidon suhteen, sitä sitten tulee urakalla ja sillä se poikakin viimeksi alkoi kasvamaan ja parin kk:n päästä oli oikea joulupossu :D.
paikat oli siis ed kiinni suppareista huolimatta, lapsivettä merkattu ä-korttiin olevan normaalisti mutta lääkäri kyl sanoi mulle et sitä on aika reilusti..:confused:

että semmosta tänne..

kike79& Pikkupieni 35+1
 
Naurukohtaus, AUTS, toi hartiapisto ON kamala!! Tuo nuorempi poika kun leikattiin (kiireellinen sektio), niin mulle tuli kanssa. Olin tosi kipeä sen loppupäivän (leikattiin 11n jälkeen), seuraavan yön ja vielä seuraavankin päivän. Tokana yönä sain sitten jonkun tujakan kipupiikin ja sillä pääsin eroon siitä lopullisesti. Taisin saada niitä kipupiikkejä kyllä siinä välissäkin ja kerta kerralta olo tuli paremmaksi. Mutta kamalaa se oli, kun hengittäminen sattui. Yritä siinä sitten vaihtaa vauvaa tissiltä toiselle, kun ei oikein päässyt sängyssä kääntymään. AUTS. Sitä mä pelkään sektiossa eniten. Jostain leikkauskaasuista se kai saattaa aiheutua taikka kyllä tuo tärinäkin voi olla osasyy. Mäkin tärisin heräämössä sillon. Mutta saa nyt nähdä millä tavalla tämä täältä ulos tällä kertaa tulee. Perätilaa tuo kai yrittää pidellä edelleen.. Ja kun kerran sektio takana, niin en tiedä millaiset käynnistysvaihtoehdot edes olisi. Odotan ensi torstain synnytystapa-arviota..

Kike, aika pitkän ajan päähän tuli mun mielestä tuo kasvukontrolli. Tai jotenkin tuntuu siltä, että eikö se olisi jo viikon päästä ollut hyvä tarkistaa.. Toisaalta sun edellinenkin ollut pieni, että varmaan siltä pohjalta katsoivat että kahden viikon päähän on ok?
 
Onnea prinsessan saaneille, rupee tuo poika valta kukistuun.

pikaisesti vaan omaan napaan
Neuvola kontrolli käyty ja kaikki oli OK. Päätä vaan särkee koko ajan!!! ulkoilma varmaan tekis hyvää, mutten uskolla yksin mennä ulkoileen enään. tikkuja sain mukaan, et proteiinia saan tikutella, mut edelleen pissa puhdas ja RR laskenut kohtalaiselle tasolle.

Eilen oli muutama supistuskin, jotka selkeesti tunsin, ei muuta.
Tänään alapäätä kirveltänyt, pitää koetella keksiä keinoja saada käynnistyyn pikkuhiljaa.

Viime yönä puutu lonkat niin, et joutu panadolia ottaan, et saa nukuttua. Terkka laitto huomautuksen lonkista äitiyskorttiin, etteivät pistä synnyttään selälteen.

Eli yhdessä kasassa ja kaikki oikeestaan hyvin.

sane & toivo rv 38 +0 poks poks
 
Täältä on taidettu lähteä joukolla synnyttämään, kun yhtäkkiä on niin hiljaista :p

Onnittelut kaikille vauvautuneille dindeille ja naurukohtaukselle Toivottavasti Silvialla on kaikki hyvin ja tuhiseva nyytti sylissä :heart:

Täällä ei kummempaa. Tänään päästään anoppilaan valmiiseen pöytään. Ihanaa!

Vauvauutisia odotellessa, pikkutalvio 36+5
 
Eikä täälläkään puhettakaan synnyttämään lähtemisestä.
Kamala flunssa tuli, yskä on helvetillinen, aivan kylkiin sattuu jo yskiä.
Yöllä poltti mahaa ja alaselkää ihan hirmuisen paljon, mies jo sanoi että pitääkö mennä sairaalaan kun itkien nousin vessaan. Mutta hetken kun jaloittelin niin meni ohi.

Tallilla jaksoin äsken vähän puuhailla, mies oli apuna. Silmiä polttaa ja kurkku on ihan tulessa. Voi kun tästä paranis äkkiä :'(
 
juu kotona lyllerretään...

olo on tosi huono... kävely lähes mahdotonta, aina kun lähden liikkeelle alkaa supistaa.. ylävatsalla on tosi kipeänä paikat johtuen vauvan kovista iskuista... oon kuin joku nyrkkeilysäkki.. porailee päänsä kanssa niin että eilen ei itku ollu kaukana...
Perhe hoivailee mua, ja anoppi häärännyt keittiössä tänään kun miesväki koittaa remppaa tehdä.. Mieli taistelee periksi antamisen kanssa....miten voikin olla vaikeeta hyväksyä tällaisen häärääjän,että en vaan jaksa/pysty kaikkea tekemään.........ihana tottakai saada apua :)
Mä todella toivoisin että pian tämä loppuisi, NYT se raja on tullut vastaan..

Edelleenkään en kiukuttele, pura oloani perheeseen... ja siten saakin kaikista parhaiten lämpimiä halauksia, lohduttavia silityksiä ja miehen täyden avun... Ja jotenkin kummallista mut on tosi huono olo koko ajan...ihan kuin oksettais... ruoka ei maistu, oikeestaan mikään...väkisin söin.. ja väsymys on suunnaton....vessassa käydessä kirkasta tai kellertävää limaa tulee ja tulee...
Lie niitä viimeisiä merkkejä nämä kaikki....

anoppi ja tyttönen alkaa letunpaistoon,poika pelailee ja mä taidan mennä hetkeks nukkumaan... :)

tiinelli toivottavasti paranet pian!!!
 
Heipsan!

Oikein paljon onnea vauvautuneille :heart: Ihanaa aikaa, nyt oikeasti alkaa sadella vauvauutisia!

Itsellä takana melkoiset stressiviikot, jouduttiin inhottavaan syyhy häätöön kiitos miun pikkuveljen, pyykkiä ja siivousta riittänyt :kieh:

Nyt on kuitenkin se homma ohi, oltiin anoppilassa tämä viikko ja sain vain lepäillä, ja olo on super rentoutunut sen jäljiltä :)

Monena päivänä olen saanutkin melkoisen napakoita supistuksia (näitä ei aiemmissa raskauksissa ole ollut), ja muutenkin on ollut paljon kipuja kohdunsuulla. Jännää ja ihanaa aikaa, lähtö voi tulla (tai olla tulematta :D) milloin tahansa. Toivottavasti kuitenkin ennen kun tämä vauva on niin iso ettei mahdu tulemaan... Ensi keskiviikkona olisi kokoultra ja mietitään samalla tarvitseeko käynnistellä koon takia...

Mukavaa viikonloppua ja tsempitykset kaikille viimeisten viikkojen kipuihin :heart:

Teto ja vauva rakas rv 38+0 *poks* :heart:
 
Nyt pääsin koneelle vihdoin ja viimein.
25.2.2011 klo 20.16
3454g ja 48 cm
Tummahiuksinen prinsessa.

Pikkuneidillä on kaikki ollut hyvin. Sokerit oli ok ja maitokin on alkanut maistumaan.

Minua onkin sitten kiikutettu.

LUE OMALLA VASTUULLA!

En muista mitä olen viimeksi kirjoittanut, mutta supistuksiin sain lopulta lääkettä (tippa) kun oin avuin eivät alkaneet voimistumaan tarpeeksi.
No lääke auttoi vähän ja aukesin 4 cm ja ilokaasusta ei ollut mitään apua. Mua sattui mahaan ja selkään ja peräpäähän ja kun olin tarpeeksi kärsinyt, niin pyysin epiduraalin. Yritin ennen tätä seistä ja maata, mutta mikään ei ollut hyvin.
Epiduraali vei mahasta ja selästä kivun pois tosi hyvin ja tunsin ainoastaan perässä supistuksia.
Ekaa kertaa kun on asialla niin sinnittelin hetken niindenkin kipujen kanssa turhaan. Oli meinaan loppu vaiheessa tosi tuskainen olo ja paine tuli tosi usein ja oli todella kivuliasta.

Sain alkaa ponnistamaan ja ei se sattunut mutta tuntui inhottavalta se paine. Vauvan syke alkoi laskemaan ja oli jo alle 100 kun huoneeseen pelmahti lääkäri, 2 kätilöä lisää ja lastenlääkäri. Siellä myös ravasi muitakin kätilöitä hakemassa tavaraa. Joten väkeä siellä riitti.
Sain puudutuksen ja ponnistusten aikaan välilihaa leikattiin ja vauva saatiin lopulta ulos. Ei tarvittu imukuppia kuten lääkäri ensin ajatteli.

Istukka ei alkanut tulla ulos ja olin menettänyt n.1.5l verta (tuntuu isolta määrältä) niin minut kiikutettiin leikkaussaliin. Siellä oli taas paljon väkeä ja rivakasti he hoitivat kaiken. Istukka suostui lopulta tulemaan kokonaisena ulos supistusten kanssa. Ja tikkejä laitettiin.
Epiduraalin jutusta sain lisää lääkettä mikä puudutti ennen tikkien laittoa.

Sitten heräämöön ja siellä oksensin kaiken nesteen mitä olin saanut synnytyksen aikana. Onneksi jalat alkoivat toimimaan ja verenpainneet... oli kunnossa niin pääsin klo 23 takaisin osastolle ja pienen ja siipan luo.

Tippassa olin koko yön ja katetri oli laitettu, joten en liikkunut sängystä minnekkään ku vasta nyt päivällä.
Tänään sain vielä punasoluja 2 pussia että saadaan hempppa korkeaksi. Paineet ovat edelleen ok.

Hankala vähän istua ku o tikkejä, mutta kyllä tämä tästä. Mulla on täällä maailman suloisin pikku prinsessa vierellä tuhisemassa (oikeasti kitisee ja inisee :whistle: )

Silvia ja Anna (ei ole virallinen nimi)
 
Sylin täydeltä onnea vien0lle, dindeille ja Silvialle pienistä tytöistä! :flower:

Teto: Hienoa, että pääsitte syyhystä eroon ja sait vielä levätäkin! :)

Täällä jännätään iskeekö mahatauti. Naapurissa oli miehen sisko oksentanut kerran torstaina ja muilla on ollut maha löysällä. Itsellä tuli kuvottava olo tuossa puolen päivän aikaan. Hieman helpotti, kun söi ja nukkui päikkärit. Mies lähti enonsa häihin niin ollaan nyt esikoisen kanssa kahdestaan kotona. Ei huvittaisi alkaa oksentelemaan nyt. :x

Meep ja Tellu 37+1
 
Onnea Silvia! :heart:

Tsemppiä loppusuoralla taapertajille!

Tiinelli, tsemppiä flunssan kanssa! Joku muukin kertoi pahasta yskästä. No, mulla oli sitä sellainen pari kuukautta yhtä soittoa, ja kylki oli niin kipeä, että jossain vaiheessa epäiltiin luun katkenneen. Oli "vain" revähdys. Kipeää teki! Työkaveri sanoi jo flunssan alkumetreillä, että kyllä se synnytykseen loppuu, ja niin teki!

Tombatar, tässä vihdoin syntymämitat! Paino 2768g ja pituus 46 cm, hattu 31,5 cm. Kuka hermoilikaan vauvan pienestä koosta? Mulla on kaikki kolme olleet alle kolmekiloisia, mutta terveitä ja vahvoja vauvoja. Ei kaikkien vauvojen tarvitse olla isoja. Oma koko ja oma syntymäpaino myös vaikuttavat, joten älä turhia murehdi! Jos vauva ei jostain syystä saa esim. ravintoa tarpeeksi kohdussa, niin yleensä kasvavat sitten kohisten kohdun ulkopuolella.

Nyt pizzataikinaa tekemään!

Kamiliya & tyttö 19 pv
 
onnea paljon silvia :hug: nyt se kaikki odotettu on sun kohdallasi onnellisesti ohitse :) hienosti selvisit!!! tikit ei maailmaa kaada, verta oot kyllä menettänyt mutta pian pääset kotiin ja siellä sitä paranee kaikista parhaiten.
Vauvantuoksuista uutta elämänvaihetta nautiskelemaan vaan :)

meep en tiedä mut mulla on tuota kuvottavaa oloa myös, ihan kuin alun pahoinvointia olis... kuulema näillä viimeisillä viikoilla sellanenki voi ilmaantua. helpottuu hiukan kun syö jotain tai nukkuu... toivottavasti ei ole vatsatautia....
 
ONNEA VAUVAN SYLIIN SAANEILLE!!

Täälläkin jo vauvauutisia. Eli meidän pieni poikamme sitten otti ja syntyi 23.2 (rv35+1) klo 7.22. Mittaa oli 2720g ja 46cm, pipo 32cm. Tänään päästiin kotiin. :)
Niin oli vauhdikas kaveri, että hyvä et sairaalaan kerittiin. 6 aamulla meni vedet kotona ja tuolloin 7.22 oli poika maailmassa. Puoli tuntia kerittiin olla sairaalassa. Luomuna siis mentiin ja kyllä ei voi muuta sanoa kun että luojan kiitos se on takanapäin. :D

Palailen myöhemmin kertomaan lisää synnytyksestä ja lukemaan teidän kuulumisia. :)

Ammuska ja Touhutin 3vrk
 

Yhteistyössä