heipsan
täällä on tukiliivi päällä siivottu koko aamu
mahtavaa kun jaksaa!!! eikä supistellut ollenkaan eli nyt mä ryhdistäydyn ton liivin käytön suhteen
sisustus noooo mä sisustan tosi halvasti.... kirpparilta jos jotain kivaa löydän niin ostan kyllä heti, viimeisimpänä makkariin valkoiset verhot kahdella eurolla
miehellä sisustus-silmää roppakaupalla ja yhdessä sit aina mietitään et mitä vois mihinkin laittaa... mut talo on vielä "hiukan" kesken joten hiukan tarvii himmailla sisustus-intoa
mutta, ei munkaan rahatilanne salli koko ajan ostella... mun mielestä tärkeintä kuitenkin on et kotona on siistiä ja puhdasta, ja tavarat omilla paikoillaan eikä joka huone hujan hajan.... en kestä jatkuvaa epäjärjestystä, eikä mieskään.... siksi siivotaan kuka minkäkin vaan aina huomaa ensin
ja mä tietty hoidan kodin muuten, oonhan kotosalla enemmän..
mies kotona niin, meitähän on monenlaista niin naista kuin miestäkin... meillä ei kyhnytetä kyljessä silti kiinni vaikka oltaiskin kotona. omaa aikaa jää silti, voi touhuilla ihan omiaan, mies rakastaa nikkarointia ja omia rakennelmiaan... mut juuri tuo että on kiva kun edes tietää et toinen ON kotona... ja yhdessä käydään ruokakaupassa, ja millon missäkin... Yhteinen "harrastus" onkin sit nämä kirpputorit... hän metsästää millon mitäkin mut mä lähinnä haen vaatteita lapsille tai itselle
ja molemmilla on tyylinä se, että ei pureta pahaa oloa toisiimme, eihän se kuitenkaan sitä asiaa miksikään muuta...
näin meillä menee, ja meille se sopii,, mä oon aina vihannut sitä et mä sain eksältä kuulla aina kaikki paskat niskaan, yli 10 vuoden ajan se purki muhun ja lapsiin ketutuksensa... ois hommannu vaikka nyrkkeilysäkin tai painunu hakkaamaan polttopuita... siitä tuli niin paska olo et mä oon kuin mikäkin likasanko mihin saa huutaa ja meltota kaiken pihalle... ja jos toisin päin ois koittanu et hän ois saanu kuulla mun purkauksia ni eihän siitä mitään tullu.. ole hiljaa.... älä aina valita... lopeta nalkuttaminen.. ei kiinnosta...
et toisilla tietysti tuo voi toimiakin mut mun mielestä olkoon sitten molemmin puolista ei se oikein mene et aina on se toinen joka kilahtaa, mut vielä enemmän nautin siitä et näitä purkauksia ei ole eikä tule, enkä itsekään mieheeni pura omaa stressiäni. eikä jää paha olo mieleen et ois äkkipikaisuuttaan sanonut jotain mistä toisen jää paha mieli, tai et toinen ois sanonut mulle eikä ees ois tajunnut pyytää sanojaan anteeksi.....
Sanan säilästä ihan tarpeeksi saanut....
sänkyasiat en oo koskaan tehnyt tiliä kavereidenkaan kesken et miten meillä.... se on mun mielestä ihan meidän henkilökohtainen jutun aihe...
itseensä tuhlaus en tuhlaa... meikit ostan halvimmat, koska lopputulos on AIVAN sama vaikka se ei paljoa maksakaan...
Vaatteeni ostan kirpparilta, löytyy hyvin
tai sitten ihan todeeeeellla harvoin kaupasta. noi alusvaatteet ja sukat kyl ostan uutena. niitä ei vois kuvitellakaan ostavansa kirpparilta... lapsille ostan uusia aika ajoin, hennesin laskulle tilaan ja maksan aina ensin kaikki pois ennenkuin tilaan uutta. mutta jos kirpparilta löytyy hyvä niin ostan ennemmin sieltä
Kasvaavat niin nopeasti nuo koululaiset että ainakin täällä päin kirpputoreilta löytää tosi hyvin lapsille. on hiukan turhaa ostaa kalliilla... no, ja raha on aika tiukassa tällä hetkellä..
lehtitilaukset en tilaa mitään. edes paikallista sanomalehteä. ei siinä edes ole mitään luettavaa... netistä voi sit lehdenkin lukea jos haluaa.. lapset ovat kirjakerhossa, josta otan tilauksen jos sattuu kivat kirjat kohdalle. satunnaisesti ostan jonkun numeron millon mitäkin lehteä, jos sattuu joku kiinnostava kirjoitus...
raskaana olo on vähän kaksipiippuinen asia tällä hetkellä tää kömpelyys ja hitaus rassaa, muuten varsin hellyttävää ajatella et meidän suloinen ja täydellinen vauva tuolla vielä köllii..... mutta oishan se ihanaa olla jo kevyempi, jaksais paljon paremmin päivän touhutkin