Moi!
Huitshapeli: Minä pelasin toista odottaessani salibandya rv11 asti, sit sai joukkue valita uuden kapun ja jatkaa turnauksia ilman minua (no eipä menettänyt paljon
). Ennen tätä kolmatta raskautta pelasin "eläkeläisporukassa" eli porukan joka ei pelaa enää sarjaa vaan joukkue joka on täynnä vanhoja pelaajia, ja pelaa ainoastaan harjoituspelejä miesjoukkueita ja tietenken joitakin naisjoukkueita vastaan.
Tarkoituksena oli jatkaa pelejä niin pitkälle kuin mahdollista, mutta loppu tuli kesken yhden pelin. Eli peli meni kuten normaalisti vauhdikkaita tilanteita täynnä. Yhdessä tilanteessa pakkiparini lensi laitojen yli ihan reippaasti, ja siinä minä jäykistyin totaallisti paikalleni ja toivuttuani lampsin vaihtopenkille. Ajatus mielessä: se olisin voinut olla minä.... Elikkäs pientä kohtaa tuntema suojeluvaisto heräsi siinä. ja siihen loppui pelit tältä erää...
Pesistä kävin viel pelailemassa, mut siirryin siepparin paikalta vähän kauemmaksi ettei tarvitse palloa niin paljon pelätä
Pesistä pelailen vaan semmosessa lätkintäsarjassa ettei kovin vauhdikkaita tilanteita pääse tulemaan... Toki "hienot" syöksymiset ja antautumiset jätin muille.
Salilla käyn kyllä todennäköisesti ihan viimeiseen asti, tietenkin tuntemuksieni mukaan. Tällä hetkellä Spinning on POP.
Voin kyl suositella kaikin puolin kaikkee, mikä tuntuu itsestä hyvältä
Jossain vaiheessa täällä puheltiin synnytyksien kestoista,....No mul on ollut kummatkin synnytykset niin sanottuja syöksysynnytyksiä elikkäs eka synnytys kesti alle 4 tuntia ja toinen alle 3 tuntia,... Nyt mies on jo tilamaassa sairaalasta yksiöö meikäläiselle
Mielihaluja on PALJON,... vanilija jäätelö ja oululaisen jälkiuuni palat ovat kumminkin ehdottomasta korkeimmalla tasolla,...
ei kait täs nyt muuta kuin morooo
Kuusis76 rv 12