Aivan ihana aurinkoinen ja lämmin kevätpäivä B)
Kävin jo neuletakin kaivamasta kaapista, kun ei tuohon säähän voi talvitakilla ulos lähteä.
On niin ihana lukea teidän ultrakuulumisia
Onneksi on 7. päivä neuvola, jos vaikka nyt viimein pääsis kuuntelemaan niitä sydänääniä. Aika on mennyt ihan älyttömän nopeasti.
Itse olen vielä yrittänyt pärjäillä näillä hameilla ja verkkareilla mitä kaapista löytyy. Stockan outlet myymälästä löysin jotkut mammacaprifarkut viidellä eurolla. Pakkohan ne oli ostaa, kun niin halvalla sai 50 ?:n housut
Uusi pitkä salsahame olis jostain löydettävä, kun tää tämänhetkinen on jo parhaat päivänsä nähnyt. Löytyyköhän niitä enää mistään, kun ovat jo vähän out. Pakko yrittää jostain metsästää, kun joudun usein hametta pitämään ja nämä on niin mukavia päällä.
Vauvalle on kyllä sitten tarttunut mukaan vähän enemmänkin vaatetta
Viimeksi äsken hulluilta päiviltä. Kovin vähän vaan tuntuu olevan valikoimaa, joka sopis sekä tytölle että pojalle. No eihän tässä kauaa mene kun sekin sitten selviää, että kumpi sieltä on tulossa.
Viimeyönä näin hirveää painajaista tuosta ensi viikon neuvola käynnistä. Tai lähinnä punnitusvaiheesta. Vaaka näytti että 7 kg olisi tullut painoa lisää edellisestä käynnistä. No onneksi ei ihan pidä paikkaansa, mutta pakko kai se on yrittää vähän tarkkailla syömisiä, kun tulee jo uniinkin nuo liikakilot. Nälkä vaan on koko ajan kova.
Uniongelmat mulla jatkuu edelleen. Hermo meinaa välillä aamuyöllä mennä, kun ei saa unta sitten millään :headwall: Onko muilla samaa vaivaa ja mitään poppaskonsteja? Kyllähän se uni sitten ajallaan tulee, mutta tosi inhottavaa tunnin tai pari pyöriä sängyssä, kun vielä väsyttääkin tosi paljon :/
rv 14+0