*** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

Muillakinko on sivu 16 näkymättömissä? Täällä kävin taas lueskelemassa juttuja. Mulla on rinnat tosi arat, tai oikeastaan vaan rinnanpäät. Tänään, kun oikeen palelin, otti oikein kipeää.
Voi kun menis nopeeta ens torstaihin, kun pääsen sinne ultraan, niin näkis, kuka tuolla masussa asustaa! Siinä sais vähä todentuntua tähän hommaan.

hei!
--Vieläkö sekaan mahtuu??
Täällä eilen plussattu kaksien testien kanssa... esikoista ootellaan...viikkoja pitäisi olla 5+2 ja aamulla soitin neuvolaan :)
..vähän jännittää kun n.vuosi sitten sain tietää olevani kanssa raskaana mutta se olikin tuulimuna... :'( ..ja nyt sitten yrittää kaiken ottaa extra huolellisesti..

Tätä tiitistä alettiin yrittämään tuossa loka-marraskuussa..että hetken sai ootella..se tosin tais johtua ihan tuosta mun endosta...mutta nyt meni onneksi läpi..kait...

Mahaa aina nippailee vähän väliä..väsyttää..paleltaa aina välillä..aamulla huippaa helposti..vessaa saa käyttää usein ja hmm....mä luulen että mun makuaisti on parantunut kympillä.. :D niin ja tunteet on tosi herkässä..ja rinnat ei tunnu ollenkaan omilta..

mukava kun sai kirjoitella tänne.. :hug:

Varovaisesti ilmoittaudun minäkin mukaan joukkoon :wave: Viime viikolla testi näytti plussaa, tänään oli vielä asia uudestaan varmistettava, niin epätodeliselta tämä tuntuu :) Joulukuussa sain alkuraskauden keskenmenon rv 6, jonka jälkeen tuli normaalisti yhdet menkat ja taas uudestaan raskaana. En voi uskoa tätä todelliseksi, sillä kärsin PCO:n vuoksi todella epäsäännöllisistä kuukautisista. Minulla taitaa kuitenkin olla tuo aika lievänä, sillä kaikki raskaudet ovat saaneet alkunsa luomusti heti ensimmäisellä mahdollisella kerralla.

Itse olen 22vuotias ja mieheni vuoden vanhempi. Meillä on ennestään jo yksi lapsi, 1,5v poika. Kotona hänen kanssaan edelleen olen, enkä nyt enää töihin meinaa välissä mennäkään, kunhan vain tämä pikkuinen pysyisi kyydissä mukana :heart: Laskettuaika menkojen mukaan näillä näkymin olisi 23.10, synnytyssairaala Satakunnan keskussairaala.

Neuvolaan en ole vielä soittanut, enkä meinaan vielä hetkeen soitellakaan. Meillä kun ensimmäinen neuvola on rv10 tienoilla, ja siihen tuntuu olevan aikaa. Kunhan pääsen tästä muutaman viikon eteenpäin ja etenkin tuon rv6 ohi, jolloin sain viimeksi km, niin jos sitten uskaltaisin neuvolaankin iloisesta asiasta ilmoitella ja ekaa aikaa varata.

Oireita minulla ei vielä kauheasti ole, pientä äklöoloa ja väsymystä lukuunottamatta. Ekassakin raskaudessa oireet alkoivat kunnolla vasta 9viikolla, ja silloin oksensinkin MONTA kuukautta. Toivottavasti nyt en kärisisi samallalailla, vaikka kyllä sitä hyvän asian takia pönttöä käy useastikin halailemassa ;)

Omanapaista tekstiä näin ekalla kerralla, mutta kunhan kerkeän paremmin lukemaan muidenkin juttuja, niin eiköhän se tästä lähde sujumaan =) Hyviä vointeja kaikille! :D

gibbon ja mytty rv 4+6

Yhteistyössä