Ilmoittaudun vain - ei mitään uutta kerrottavaa! Mutta sairaalaan en ole siis karannut enkä takuulla ennen tammikuuta karkaakaan. Vaikka olikin tänään neuvolassa yläpaine korkeampi kuin aikoihin ja vauvakin ollut poikkeuksellisen hiljainen tänään, mutta en kyllä anna itselleni lupaa ruveta mitään enteitä nyt kuvittelemaan!
Naputtajalle jaksuja, toivottavasti ei nyt mitään myrkytystä enteile eikä olisi iso vauva! Toivon mukaan ei myöskään
Miljalla myrkytykseksi mene! Ja
Mintulle jaksamista "joululeskeyteen"!
Kiva että
Terhikillä on jo parempi mieli, ja muutamilla muillakin samaa ilmassa, hyvä!
Punahatulle kiitos; ja muuten vieläkin harmittaa se eilinen sössiminen niiden kirjojen kanssa, niin pikkujuttu kuin olikin. Taidan olla raskaana
Kiva oli kuulla
Hiipin vauvakuulumisia! Toivottavasti alkaa teillä kakka irrota vähän paremmin.
( . ) Viime yö meni taas miten meni, ja tänään on oltu niiiiiin silmät ristissä. Lupasin kuitenkin huomiseen joulupöytään viedä laatikoita ja rosollin, joten ne oli väkrättävä. Kökin aina 5 min hellan ääressä ja sit vähintään 5 min vaakaa sohvalla päälle...
Ja turvottaa muuten myös ihan hirveästi, kokkauksen lisäksi käytiin tänään kauppareissullakin, ja uskaltauduin vielä Anttilaan ja Lastentarvikkeeseen hankintoja tekemään (miten niin mulla todellakin nämä ostokset vauvalle ovat viime tingassa
) ja koko päivän jaloillaan olo näkyy heti. Tässä välillä turvotusta ei niin paljon ollutkaan.
Mies äsken imuroi pikaisesti ja siinä oli meidän joulusiivous :$ . Mutta ei oikeasti jaksa, ei näillä nukkumisilla... Ei auta stressata, tulee sitä aikaa siivota sit joskus, eikö
Niin ja neuvola tosiaan oli tänään, oma terkka joululomalla ja uuden ihmisen siis tapasin. Ihan mukava kyllä onneksi. Hänen vaakansa näytti 2 kg enemmän kuin mun kotivaaka, eli sen mukaan mulle olisi tullut 2 kg viikossa painoa
. KÄytiin omankin terkan huoneessa punnailemassa, mutta se on sellainen ihme huojuvaaka, sentin sinne tai tänne kun liikahtaa niin viisari värähtää heti pari kiloa jonnekin
. Terkka näki vissiin mun naamasta miten kauhuissani olin, ja kun vannoin että kotivaaka näyttää samoja lukemia kuin viime viikolla (niin kuin näyttääkin, luikuria en lasketellut) niin kirjoitti mulle korttiin saman painon kuin viime viikolla, wau!
Koska en tiedä, ehdinkö tänne huomenna, toivotan jo valmiiksi
kaikille oikein hyvää joulua! :xmas: :xmas: :xmas:
Grynna 40+0