Täällä myös yksi odottaja jolla tänään viikot tasan 40 eli laskettu aika muttei taida syntyä kuitenkaan vielä. Aiemmathan tuli 41+3 ja 40+5 joten jos tällä viikolla syntyis tämä kolmas niin olis aikaisempien keskiarvo....
Onnea kaikille vauvan saaneille! Taisi viime perjantai olla suosittu päivä siinä.
Joulun vietosta ei tule mitään kun ei voi suunnitella mitään mutta kaapit on herkkuja täynnä joten kotona sitten vaan mässäillään jollei synnytyksestä mitään kuulu.
Mulla oli viime viikon keskiviikkona vauva tosi hiljainen mutta sitten illalla liikkui jo paremmin. Sen jälkeen liikkunut enemmän mutta tuntuu että tänään on ollut taas hiljaisempaa. En ole laskenut liikkeitä mutta kai illalla täytyy taas tehdä sitä. Tämä on kaikesta inhottavinpaa tässä lopussa kun pelottaa jos ei liikukaan tarpeeksi. Joku muukin kirjoitti siitä.
Harjoitussuppareita tulee usein muttei ole voimistuneet vielä niiksi oikeiksi
Tänään olen ahkeroinut kun lapseni 2-v oli vielä hoidossa. Kävin kaupassa, hautausmaalla, leivoin 2 kuivakakkua ja imuroin ja pesin vauvan vaatteet koneessa. Käytin ne vielä kuivauskoneessa ja on kyl kaikki niin pehmeitä ja ihan oienneet etten aio silittää.
Ruoka pitäisi vielä tehdä mutta teen vähän myöhemmin tänään vielä.
Onko kellään ollut lonkan hermokipuja?
Mulla on silloin tällöin ja eilen illalla tuli järkyttäviä sellaisia oikeaan lonkkaan niin että vaan huusin ja kiroilin. En voinut kävellä koska silloin ne iski vaan piti vaan istua ja pakaralihaksen venytys auttoi vähän.
En tiedä johtuisko siitä kun lopetin ladyvita plussan syömisen viime viikolla niin jospa en saa tarpeeksi magnesiumia. Tänään ostin taas uuden paketin ja aion niitä syödä ja katsoa josko auttaisi.
Tuntuu että raskaus raskaudelta vaivat lisääntyy, ei mulla ekassa ollut muistaakseni mitään vaivoja mutta varsinkin kolmannessa on ollut kaikenlaisia.
Hikkaileeko teidän vauvat usein? Meillä usein iltaisin ainakin pari kertaa päivittäin
Huomenna päivällä on neuvola ja sitten seuraava ensi viikon maanantaina (silloin tasan 41 viikkoa) ellei vauva sitä ennen synny.
Tsemppiä ja koitetaan kestää vielä nämä muutamat vikat päivät (kenties viikot, toivottavasti ei nyt kuitenkaan).
T: Sartsa 40 viikkoa tasan! :xmas: