Miehistä.... meillä on rakentaminen menossa ja tuntuu, että sen "varjolla" mies voi tehä oman mielensä mukaan, eli menee töistä tullessaan rakentamaan ja sitten pitää taukoa sillon kun sopii. No ei siinä mitään, mutta mua rassaa, kun ite saan sitten töistä tullessani vihdyttää tota esikoista, tehä ruuan ja muuta ja kun olo on välillä tosi väsynyt, niin vois joskus edes hetkeksi ottaa tuota esikoista. No ilmeisesti mun narina ja väillä itkukin on mennyt hetkeksi jakeluun, kun ottaa Poikaa sitten ulos ja tänään imuroi koko huushollin
Oikeestaan, kun aattelen, niin mu ongelma on varmaan, se etten pysty lepäämään sillon kun voisin vaan pesen pyykkiä ja siivoan ja teen ruokaa jne... Eli pitäs vaan antaa asioiden välillä olla j heittää pitkäkseen.
Myräkälläkös se oli vuotoa, ja lääkäri testas, että onko lapsivettä? Mulla oikein kanssa lorahtaa välillä niin että tuntuu että pissaa tulee, vaikka just oon käynyt pissalla... voihan se siis silti olla, mutta oliko se testi millanen, että voiko sen kattoo jotenkin yksinkertasesti?
Meillä ei nimiä olla viel mietitty, eikä esikoisenkaan kohdalla laitettu siihen sairaalalappuun nimeä ollenkaan. Nyt ei olla saatu mitään lappuja, että en tiedä onko täällä sama käytäntö kuin keski-suomessa. Tays on sairaala, että jospa ensi viikon neuvolassa saatas.
Ensi viikolla onkin sitten lääkärineuvola, että kattoo ton kohdunkaulankin tapahtuman. TUleepahan taas itelle varmempi olo näiden olotilojen kanssa.
Ensi viikko onkin sitten sellainen että mies on pari yötä poissa, joten saadaan pojan kanssa olla kahden, mikä on hermoille leppoisampaa, kun ei edes tartte odottaa että toinen tekis jotan :/
Enni ja pikkuinen rvt hakusessa...