IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

Ok, nyt mä ymmärrän!! Olen siis tavannut kaltaiseni nimienkeksijän!! ;)

Miehelleni olen antanut kymmeniä lempinimiä ja välillä saankin hävetä jossain kaupassa kun ajatuksissani huikkaan sille, että "Antwerben, tuutko tänne.." :LOL:
Tämä on myös tarttuvaa.. Minäkin olen saanut näiden vuosien aikana useita lempinimiä..

t. Raitis eli Aviini, Naihinen, Weerbenska, Avionaihinen, Rakastiniainen.. B) :D B)
 
Hih, Raitis ja Taivaansilpoja, minä myös omistan lukemattomia lempinimiä. Lähes joka päivä tulee mieheltä joku uusi nimi, harvemmin kutsuu minua omalla nimelläni :D

Johannalii, minulla ei ihan noin voimakkaita kohtauksia Synarelasta tullut, mutta hermot olivat kireällä täälläkin ja kaikki vaihdevuosioireet täysillä päällä. Sumuttelu taisi olla piinailujen kanssa raskainta aikaa koko hommassa, ainakin nyt tuntuu siltä. Ei kuitenkaan niin raskasta etten uudelleen hommaan lähtisi, pitää vaan toivoa ettei PASin jälkeen ainakaan hetkeen tarvitsisi.
 
Heissulivei vaan kaikille!!!

Iso hali ja voimia niille joille tää hoitokierros ei toivottua tulosta tuonut! :hug:

Siisamille surun syövereihin voimia!!!

(.) LISTAAN! PP 11/15 ! Testipäivä ke 20.2
Kaksi kyytiläistä siis laitettiin tropiikin lämpöön ja siellä ne vieläkin ovat. Ilmeisesti ei kuitenkaan sitten ollutkaan hyperiä, sillä vatsaontelossa oli nesteen sijasta verta, elikkä jonkinmoinen tulehdusreaktio punktiosta tuli. CRP eli tulehdusarvo oli korkeimmillaan 240 ja veritulppakoe oli positiivinen. munasarjat oli kuitenkin normaalin kokoiset joten... Hoitona lepoa ja rentoutumista! Anteeksi kauheasti etten ole täällä käynyt. Tarvitsin muuta ajateltavaa piinapäiviin ja aika tuntuu menneen nopeaa ohi...

Keskiviikkona siis on jännä päivä. Josko ei onnistuta niin sitten pidetään ainakin puolen vuoden tauko ennenkuin seuraavaan alkionsiirtoon edes mietitään menevämme. Se punktio oli kyl niin hirveä jotta...
Mutta kuitenkin meni aika hyvin, sillä 18 solua saatiin, kaikki kypsiä. 10 hedelmöitettiin ICSI:llä ja 8 IVF:llä. 9 siirtokelpoista saatiin pysymään hengissä(kaikki IVF soluja) ja KAIKKI TOP LUOKKAA!!!! se oli yllätys. Ilman mutinoita siirtivät kaksi alkiota. Josko edes yksi tulisi. Vielä ei oikein oireita ole. Mahaa kramppaa välillä menkkamaisesti mut en tiedä sitte... Seitsemän odottaa pakkasessa.
Voimia KAiKILLE!
T. Ulpis ja Armi+Arvi pp11
 
Oon ollut jonkin aikaa täältä palstalta pois ja kauheasti on taas tapahtunut! En edes kuvittele pysyneeni perässä, joten menen suoraan omiin juttuihin. Ja sitäpaitsi pitää kattoa noi Ruotsin euroviisukarsinnat ja ne tossa taustalla pyörii ja häiritsee keskittymistä... =)

Perjantaina oli ultra ja vihdoin ja viimein mun munasarjat näkyi!! IHANAA!! Se oli kaikkein jännintä koko jutussa, että saadaanko niitä edes näkyviin ja lääkärin mukaan siellä nyt olivat nätisti kuvassa. Hyvä hyvä - punktiopäivä määriteltiin sitten jo maanantaiksi 18.2. ja parikyt minuuttia sitten iskin irrotuspiikin.

Ultrakuulumiset oli tavallaan ok mutta tavallaan ikävät. Eli oikealla puolella olisi noin parikymmentä rakkulaa kasvanut ja vasemmalla vähän vähemmän. Sinänsä varmaa ihan ok määrä, mutta hyperuhka on edelleen kuulemma tosi kova, vaikka arvot onkin lopettaneet nousunsa ja sen takia jo varoiteltiin, ettei siirtoon todennäköisesti päästä vaikka alkioita saataisiinkin. Jos päästään, siirto olisi keskiviikkona. Mutta tällä hetkellä mua ei se siirto mietitytä yhtään, koska jos päästään, niin se on vaan plussaa. Kunhan nyt punktio saataisiin tehtyä ja se näyttää nyt hyvältä kun kerran sarjat näkyi. Voi hyvänen aika, mikä helpotus se oli eilen! :D

Että semmosia juttuja tänne. Hienoa, kun pääsee vihdoin tositoimiin, vaikka tietysti ne tositoimet myös jännittää.

Oikein mukavaa lauantain illan jatkoa kaikille teille! Ja rauhallista sunnuntaita myös :wave:
 
iltaa vain kaikille tasapuolisesti!

Plussapino näyttää jo oikein hyvältä ja kasvaa koko ajan vai mitä?! Siihen me luotetaan.

Superhali neganneille :hug: :hug:

Itsellä meneillään tuo 4. pistospäivä niinkuin listasta näkyykin. Ensi viikolla onkin sitten 2 ultraa jossa määritellään punktiopäivä, hui! Odotan sitä jo kauhusta kankeana. Inssikin oli aikanaan ikävä kokemus joten siksi tämä jännitys. Saa kyllä huumata mut täysin tainnuksiin siinä operaatiossa.

Viime hoitokerralla me jouduttiin keskeyttää pistokset koska valtava kysta ilmestyi kuin tyhjästä. Se imastiin pois (taas ikävä kokemus) ja se on tajunnut ainakin toistaiseksi pysyä poissa.

Tämä on mahtava paikka paitsi vertaistuen niin täältä saa ihan hirmuisesti tärkeää tietoa! Ei ne lekuritkaan kaikkea muista kertoa. Eikä niillä olisi aikaa kertoa kaikkea mahdollista. Itse olen ainakin viisastunut kovasti tällä palstalla. Kiitos teille!

Minulle muutes hoitaja sanoi jo aiemmin että kun minulla on pco tyyppiset munasarjat niin jumpat on pannassa hoitojakson aikana. On vaara että munasolut innostuvat liikaa stimuloitumaan. Sitä ohjetta olen kiltisti noudattanut. Eikä ole minulle helppoa koska liikun normaalisti paljon. Nyt saa sitten meidän perheen karvakorvat nauttia piitkistä kävelylenkeistä äipän kanssa.

Mukavaa lauantai-illan jatkoa :wave:
 
ja taas minä täällä,

lauantai-ilta ja yksin kotona kone sylissä, säälittävää? ehkä.
Hitsi millaisia määriä teillä noita soluja on tullut, ihan huikeita summia!! tosi hyvä jos saa pakkaseen muutamat hyväluokkaiset, koska puolet tahtoo säilyä hengissä sulatusvaiheen ja puolet menee solutaivaaseen. Mulla tuli viimekierroksella vain 8 oikeaan ja niistä 6 kypsyi ja saatiin kerättyä. Niistä 5 lähti jakautumaan mutta vain 2 jaksoi taistella tiensä siirtoon. Eli pakkaseen jäi puhdas 0.

Marica, en tiedä miten kaikki klinikat suhtautuu nukutukseen, mutta mut on pistetty uneen molempien punktioiden ajaksi. Endo on tosin se syy miksi näin tekevät, mutta en ymmärrä mikseivät tekisi sitä muillekin jos syytä löytyy. Kannattaahan sitä ainakin kysyä, koska se on hyvin kevyt nukutus jonka tekevät ja sen jälkeen on aika nopsaa pystyssä.

Meillä on nyt 2kk:n odotus edessä, koska seuraava steppi on kromosomikokeet ja veren vasta-aineet. Ja ne voidaan tehdä tosiaan vasta 2kk:n päästä kun on lopettanut hoidot. Tulosten perusteella katotaan sitten mitä tehdään.
Kaikkea ahdistavaa sitä joutuu käymään läpi ainoastaan sen takia, että voisi toteuttaa sitä asiaa mitä on täällä pallon päällä tehty miljoonia vuosia... Mä en voi ymmärtää miten täällä on yli 6 miljardia ihmistä noin niin kun yleensä, kun ajattelee kuinka lyhyt hetki se on kun raskaaksi voi tulla. Että sellaisia ajatuksia täällä tällä kertaa. Nyt olisi varmaan parempi sulkea kone ja harkita nukkumista. Pakko nukahtaa kunnolla ennen kuin mies tulee juhlistaan viereen kuorsaamaan... Öitä!
 
Sunnuntaihuomenta kaikille!
PÄIVILLE suuren suuri :hug: .
JOHANNALII tervetuloa joukkoon, sekaan mahtuu kyllä!
STELLAA varovasti onnitttelen. Eikös tuota selkäkipua ollu siisamillakin? jos olis vaikka vahvan plussan merkki.
HAPSUlle onnea, jos huomenna siirtoon pääsette.

Musta tuntu kans et mä olin ihan raivohullu, sillon ku oli ne piinapäivät. En tiä mistä johtu, tuskin lugeista. Piikitysajasta ainoastaan orgalutran sai mut ihan itkuherkäksi, muuten en huomannut mitään muutoksia itessssäni.

Raitis, Peepee, Kamilla ja Johanna: Tunnetteko te jo etukäteen jostain, ku sain semmosen käsityksen tosta Raitiksen viestistä. Mulle vois kyllä se tapaaminen tehdä psyykkeelle hyvää, kun tosiaan yksi ainoa ystävä tästä tietää ja nään häntä melko harvoin. En nyt muista oliko se Johannalii, kun kirjoitti, että on katkeroitunut, mut mulla on vähän samanlaisia tuntemuksia ja tiedän, et niistä tarttis päästä eroon (ja vasta yksi hoito mennyt metsään). Olis ihan kiva jutella asioista sellasten ihmisten kanssa jotka oikeesti ymmärää (kun olen itsekkäästi sitä mieltä, että kolmen lapsen äiti ei ihan kuitenkaan ymmärrä, miltä lapsettomasta tuntuu).
 




IVF-hoitolaiset sunnuntaina 17.2


Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pp 12 testipäivä 20.2


onneliina: 1.IVF, pp 9 testipäivä 18.2


Angelina: 2.IVF/ICSI, pp 9, testipäivä 22.2


Raitapaitainen: 1. IVF, pp 6, testipäivä 25.2


PeePee77: 1.IVF, pp 4, testipäivä 27.2


Löllykkä: 1.ICSI, (1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06), pp 4, testipäivä 27.2

Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pp 2, testipäivä 29.2


Popsy: 1.IVF, pp 2, testipäivä 29.2


Kamilla: 1. ICSI, siirto 18.2, pp


Kuunkulta:1.IVF/ICSI, siirto 19.2, pp


Hapsu: 1.IVF, punktio 18.2, siirto?


Lumienkeli2007: 2.ICSI, punktio ja siirto vko 7


Casa: 2.IVF, pistospäivä 12, punktio vko 8


Kurreliini: 1.IVF, pistospäivä 8, punktio ja siirto vko 8


marica: 1. IVF, pistospäivä 5, punktio vko 9


soraya:1. IVF, pistospäivä 4, punktio vko9


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 11, 4 IUI odottaa


johannalii: yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa


PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)

Stella75 (1.IVF)

kulti (1.IVF)



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1 :ashamed:

ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)






 
Huomenta,

ja kiitos Finttu! ei kannata ajatella että "vasta 1 hoito mennyt metsään", onhan teillä varmaan jonkin aikaa ennen hoitojakin hommaa yritetty ja suuria pettymyksiä tullut, kun on huomannut ettei se sieltä luonnollisesti tulekaan. Mä oon tässä näiden vuosien varrella sen verran oppinut, että sallin itselleni kaikki tuntemukset, olivat ne sitten kuinka suuria, pieniä tai vähäpätöisiä.
Ja olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä, ettei etenkään normaalisti raskautunut äityli pysty täysin ymmärtämään sitä kipua ja tuskaa jonka lapsettomuus aiheuttaa. Tai pystyy ehkä osittain silloin, kun asettuu "toisen saappaisiin" ja ajattelee omaa lasta katsoessaan miltä tuntuisi jos ei saisi nyyttiä sylissään pitää. Yksi raskaana oleva ystäväni nimittäin itki melkein enemmän kuin minä, koska hän oli niin äärettömän pahoillaan kaikesta tästä mitä joudun läpikäymään. Silloin tunsin suurta liikutusta tätä ystävääni kohtaan, koska hänen surustaan kuulin, että on oikeasti ymmärtänyt tän mun tuskan.

Pakko onnitella Tyyneä näin jälkikäteen! huh, 6. ICSI:ä, aikamoinen rutistus etten sanoisi. Saako udella, että kävittekö yksityisellä vai julkisella puolella?

PeePee, multa kiellettiin kaikilla 5:llä kerralla kaikki liikunta, paitsi kävely, ennen testiä. Mutta kannattaa vaikka soittaa klinikalle ja kysäistä. Liikkumattomuus on todella raskasta, etenkin jos on tottunut liikkumaan paljon.

Jos päivät menee kohdilleen, voisin ehkä"uskaltautua" mukaan tapaamiseen, jos sellainen järkätään

:)
 
Huomenta!!

Hapsulle onnea punktioon! Toivottavasti hyperi ymmärtää pysyä poissa kuvioista.

Pitäiskö sitä tapaamista yrittää nyt järjestää uudelleen kun kaikkien punktiot on tällä erää ohi? Johannalii, etkös sinä ollut Espoosta? Vaikka ei asuinpaikan väliä, olet toki tervetullut meidänkin tapaamiseen!

Olisko muita halukkaita kuin me viisi eli allekirj, Kampsu ja Pempsu Pohjanmaalta, Johanna72 ja Finttu? Paikkoja ja aikoja vaan kehiin!!

Ällöä tää lugeliisterin valuminen... Väsyttää.. PeePee; Sopiiko jos soitan sulle vasta tuossa iltapäivän puolella? Meillä rahvas nukkuu vielä. (Hallitus = Minä, Rahvas = Mies) ;)
 
Hienoa!! Ehdotan sitten paikaksi Ideaparkkia! Ja kaikki asuinpaikkaan katsomatta ovat tervetulleita mukaan!! :wave: :wave:

Kukahan siivoais meidän pienen akvaarion..? Tänään on taas sellainen päivä, että mietin miksi ihmeessä meillä on yhtäkään akvaariota..? :x |O
 
Ahaa.. Eli lenkki tuntuu muniksissa.. Taas yksi hyvä syy olla lähtemättä lenkille! :D

Täällä rahvas tekee yleensäkin hyvin vähän hallituksen ravinnonsaannin eteen eli ei mitään uutta. Eilen tosin kovasti hehkutti aamupäiväsaunaan menoa mutta en tiedä miten kävis jos jollain nostolaitteella kantaisin sen lauteille nukkumaan? Kävin äsken tarkistamassa tilanteen ja siellä se rahvas vaan retkotti kaikkien hallituksen puolelta varastamiensa tyynyjen keskellä. B)

Raita ja Paita ovat rauhallisia eikä ole mitään oireita.. Mahtavatko olla enää mukanakaan??? :eek: :eek: :'( :'(

Onko sulla mitään uusia tuntemuksia? Rintavarustuksen tilanne?

Ideapark lauantaina 1.3.08 sopii oikein mainiosti.
 
Lauantai 1.3. kuulostaa oivalta, tai ainakaan ei kalenterissa ole muuta sovittua. Ja Ideaparkissa ei ole tullut käytyäkään. Taitaa käydä niin että tili tulee ja tili menee... Pitääpä yrittää olla shoppailematta =) Ei helppo tehtävä "shoppaholistille"...

Ei rauhallisesta kävelystä pitäisi olla mitään haittaa. Luulisin että se tekee vaan hyvää, aineenvaihdunnalle ainakin. Mutta kannattaa kuunnella kroppaansa eikä tehdä mitään mikä aiheuttaa pientäkään kipua. Itsellä oli selkä ja niskat jumissa, joten ajattelin harrastaa kevyttä niskaseisontaa... Ei todellakaan hyvä idea sellainen pyristely, joten niskat sai jäädä jumiin.

Mun pitäis tuulettaa meidän makkari, koska toi meidän "rahvas" koisii vieläkin ja voin kertoa ettei tuoksut ole mitenkään kovin ihastuttavia siellä....
:/
 
Ei kannata olla huolissaan Raitapaitanen. Vaikka ei tuntemuksia olekaan, se ei missään nimessä tarkoita etteikö siellä olisi käynnissä mitään! toiset voivat saada kaikenlaisia tuntemuksia mutta monet ovat myös autuan tietämättömiä jo alkaneesta raskaudesta. Ystäväni oli 8 vkolla kun meni lääkäriin ihmettelemään kipeytyneitä rintojaan. Ultrassa kävi ilmi että siellä oli masuasukki joka vaivat aiheutti =) Samalla tavalla kävi toiselle ystävälleni, joka on nyt 6 kk:lla. Hänellä ei ole edelleenkään mitään vaivoja, mitä nyt aika suuri vatsa ja rintamus...
Eli ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon vaikka hiljaista pitelisikin!

Ja vielä yksi juttu. Luget lisäävät tissien kipeytymistä ja lääkärini mukaan se merkkaa sitä, että ne imeytyvät hyvin. Eli se on siis hyvä juttu kaikin puolin.
 
Ja taas minä täällä :D

Kiinnittyminen tapahtuu 2-3 päivässä siirron jälkeen. Eli jos on ollut siirto vaikka torstaina, viikonlopun aikana sen pitäisi löytää paikkansa. Normaaliraskaudessa alkio vaeltaa noin 5 päivää hedelmöittymisen jälkeen kohti kohtua. Se ei välttämättä heti löydä paikkaa johon "laskeutua". Heti kun se on kiinnittynyt, alkaa erittyä istukkahormonia ja se näkyy niissä verikokeissakin.

Toiset tuntee lievää kiinnittymiskipua, toiset eivät niin yhtikäs mitään. Ja vaikka 4:llä 5:stä olisi samanlaiset tuntemukset, sekään ei tarkoita sitä että meillä pitäisi niitä olla. Ollaan kaikki niin erilaisia, ja jokainen raskauskin on erilainen. Häntä pystyyn vaan!
 
Piti tuohon edelliseen viestiini laittaa linkki, josta löytää vastaukset hedelmöittymiseen, hedelmättömyyteen ja hoitoihin vaihevaiheelta.
www.lapsettomuus.com on kunnon tietopaketti!
Ja toinen hyvä osoite ko. asioista on http://metku.net/~pesu/

 
Joo siis toki tiedän ettei mitään tarvis tuntea mutta nyt on jo ikävä niitä parin päivän takaisia vihlaisuja kun jotain tapahtui.. minäkö malttamaton?? :D
Miksi ei voi olla jotain sellaista merkkiä, että "Pling, nyt olette raskaana"?? Tai siis onhan sellainen mutta vasta pp14.. Mä haluan tietää heti! :saint:

Meillä taitaa tulla iltasauna... Eilen tosin rahvas nousi vasta 18.30 maissa... :p
 
Sunnuntaita!
Lämmöt tippui yhtä nopeaa kun nousikin! Mikä lie pöpö valtasi elimistön :LOL:
Mä oon orjallisesti mittaillut lämpöä kun lämmön pitäs olla koholla jos raskaus on alkanut. Ja nyt kun se on laskenut vaan niin :headwall: Äskön mitattuna lämpö oli 37,2...Miten teillä plussanneilla, mittasitteko lämpöä ennen plussaa että mitä se oli? Tosin lämmön koholla olo on normaalia tässä vaiheessa kiertoa...
Tää piinis on kyllä rankkaa aikaa! Eilen taas eli semmoinen päivä että luovuin kaikesta toivosta! :'( Hohhoijaa! Välillä sitä miettii että kuinka kauan tätä enää jaksaa. Välillä on parempia päiviä ja välillä kaikki tuntuu romahtavan niskaan. Onneksi tiedän etten ole ainoa maailmassa joka kokee tätä kauheaa tuskaa välillä.
 
Moi!
Nuo teijän tapaamiset kuulostaa tosi kivoilta,mutta mie asun Oulussa ja on piiiitkä matka Tampereelle,harmi,oisin tunkeutunu mukaan, jos olisin lähempänä.
Kiva lukea kuinka piina päivät kaikilla etenee,vaikka ne ei varmasti omalla kohdalla niin kauheen kivoja sitten ookkaa, mutta osaampahan itsekin sitten varautua mitä tuleman pitää tulevaisuudessa.
Mie en tiie kuulunko enää tähän ketjuun, ku miun on unohettu tuosta listastakii pois :'( Miullaha oli se punktio 5.2 ja sitten iski hyperi. Pas tehdään muutaman kierron päästä.Siis pääsenkö vielä mukaan listoille?
 
Päivi, pahoittelut tädin saapumisesta! Voimia sulle tosi paljon! :hug:

Multa olikin mennyt ihan ohi, että Stella sinäkin olet plussannut/saanut haamun. Tosi hienoa! Toivottavasti kaikki menee hyvin verikokeeseen tms. asti.

Johannalii, tervetuloa myös minun puolestani. Nega on jo tullut 1. IVF:stä, mutta silti täällä edelleen roikun.

En muista, kuka täällä pohdiskeli noita viimeisten piinapäivien oireena vihlovaa kipua munasarjoissa tms., niin sen verran omakohtaisia kokemuksia, että mulla sellainen todella kova yhtäkkinen kipu alavatsalla taisi kuitenkin tarkoittaa negaa, vaikka toisin toki toivoinkin. Kaikki oireet tuntuu olevan niin yksilöllisiä, että toiseen oireet voi toisella taas tarkoittaa negaa ja päinvastoin. Ei siis kannata vaipua epätoivoon, jos ei mitään tunnu.

Vielä pitäisi reilun viikon odotella, kun pääsee PAS-suunnittelukäynnille Felicitakseen. Onkin jo paljon taas kerääntynyt kysyttävää tuonne pääkoppaan. Taitaa muutenkin mennä tässä kierrossa niin, ettei ovista tule luomusti. Tähän mennessä kaikki o-testit näyttäneet negaa.
 
Johannalii Ei ole kipua mahassa ollenkaan. Vain turvonnu kamalasti. Soitin eilen päivystävälle gynelle ja käski soittaa tänään uudelleen jos turvotus ei laske. Ja kaavaili että olisi ( ehkä ) alkavia hyperi oireita.. Eli soittelen pian. Maha todella turvonnu, kuumetta en ole mitannu ku harvoin nousee eikä ole sellainen olo.

PeePee77 Mulla kans käy välillä kipeesti alaselkään.

Raitapaitainen Sanoinkin isännälle että ota ite puoltoista kuukautta hormoneja niin katellaan miten sun käy.Ja mene vielä punktioon niin katellaan tilanne uudelleen... Oli mies hiljaa...

En enään illalla jaksanu tulla koneelle olin niin väsyny. Menin aikaste nukkuun ja nukuinkin kernaat 13-14 tunnin yö unet.Välillä vain heräsin lääkkeet laittaan. Nytkin väsyttää vaikka kunnolla on nukkunu.
 
Tottakai sinä risto vielä kuulut tänne =) Listan päivittäjällä varmasti vaan käynyt pieni virhe. Milloinka teillä muuten tehdään PAS?

Kati+muut milloinkas me tavattaisiin seuraavan kerran? Ajeltiinkin eilen, Kati, aika läheltä teidän asuinpaikkaa, en kuitenkaan viitsinyt tulla yllätysvierailulle :D Käytiin pitkästä aikaa ystäväpariskunnan luona, hetkeksi sitä saikin ajatuksia muualle. Välillä niitä hetkiä jo tosiaan tullut, ettei ajatukset junnaa lapsettomuudessa sataprosenttisesti, niinkuin nyt hoitojen alusta saakka.
 




IVF-hoitolaiset sunnuntaina 17.2


Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pp 12 testipäivä 20.2


onneliina: 1.IVF, pp 9 testipäivä 18.2


Angelina: 2.IVF/ICSI, pp 9, testipäivä 22.2


Raitapaitainen: 1. IVF, pp 6, testipäivä 25.2


PeePee77: 1.IVF, pp 4, testipäivä 27.2


Löllykkä: 1.ICSI, (1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06), pp 4, testipäivä 27.2

Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pp 2, testipäivä 29.2


Popsy: 1.IVF, pp 2, testipäivä 29.2


Kamilla: 1. ICSI/IVF, siirto 18.2, pp


Kuunkulta:1.IVF/ICSI, siirto 19.2, pp


Hapsu: 1.IVF, punktio 18.2, siirto?


Lumienkeli2007: 2.ICSI, punktio ja siirto vko 7


Casa: 2.IVF, pistospäivä 12, punktio vko 8


Kurreliini: 1.IVF, pistospäivä 8, punktio ja siirto vko 8


marica: 1. IVF, pistospäivä 5, punktio vko 9


soraya:1. IVF, pistospäivä 4, punktio vko9


risto: 1.IVF, PAS tulossa maalis/huhtikuussa


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 11, 4 IUI odottaa


johannalii: yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa


PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)

Stella75 (1.IVF)

kulti (1.IVF)




HAAMUILLEET =) : Ulpulummukka (2.IVF/ICSI)


OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1 :ashamed:

ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)


 

Yhteistyössä