Sain kun sainkin tänään tulokseksi 3+, viikkomittarissa 5+4.Sain myös 5+0 sen 2-3, mutta odotin 5+5 päivään niin sitten näytti 3+. Kaikillahan tuo ei näytä välttämättä ollenkaan kaikkia tulosvaihtoehtoja, vaikka raskaus etenisi normaalisti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sain kun sainkin tänään tulokseksi 3+, viikkomittarissa 5+4.Sain myös 5+0 sen 2-3, mutta odotin 5+5 päivään niin sitten näytti 3+. Kaikillahan tuo ei näytä välttämättä ollenkaan kaikkia tulosvaihtoehtoja, vaikka raskaus etenisi normaalisti
Mä tein 6+0.
Oli muuten aiheellinen pelko. On taas vuotanut vanhaa verta. Oon myös itse flunssassa, joten varhaisultra saa odottaa ensi viikkoa. Stressaa saatanan paljon. Oon oikeastaan jo asennoitunut, etten kanna enää mitään elävää.
Moikka!
Mäkin liityn tänne mukaan nyt viikonloppuna plussanneena. Laskurien mukaan menee just ja just huhtikuun loppupuolelle laskettu aika.
Plussasin nyt siis viikonloppuna eli täällä mennään 4+0. Meidän kummankin ensimmäinen lapsi ja melkein itkua tihrustan sillä tää oli meidän ensimmäinen yrityskuukausi. Mun mielestä noi piinapäivät oli pitkiä ja pistivät kyllä mielialat heittelemään oikein urakalla. Noh, tämä se nyt kyllä on vielä piinaavampaa kun joka päivä mielessä on pieni pelko ja odottaa innokkaana varhaisultaa (varattu 6+3). <3
Täällä tuntemuksia alavatsassa pitkin päivää ja paha olo iskee varsinkin jos ruoka-ajoista on yli 3 tuntia. Rinnat myös vähän turvonneet ja arat.
Mulle voi tietoihin lisätä: @liebling / 30.4. / 1. / TAYS
Mullakin oli taas eilen hcg-mittaus. Viikot oli eilen 6+2 ja hcg'n olisi pitänyt olla jo yli 13000, mutta olikin vain 5007
Tuleeko tähän mitään lääkärin analyysia tai pääsetkö varhaisultraan? Piinaava tilanne mutta hcg määrä kyllä suuri!
Moikka!
Oon nyt kolmatta kertaa mukana tän sivuston odottajien ketjussa, koska kolmas lapsi ilmoitteli tulostaan kolmisen päivää sitten! En ole ollut aikaisemmissa jännittelyketjuissa mukana, mutta tätä ketjua ehdin tuossa lueskella
Oon 32v TAYSin alueella asusteleva 7v pojan ja 1v 8kk tytön äiti. Tämä olisi nyt sitten mun ja nykyisen miehen toinen yhteinen (ja kaiken kaikkiaan minulle viimeinen ) pienokainen.
Oloja ei ole juurikaan ollut tai muuta ihmeellistä vielä. Viikot nyt omien laskujen mukaan 4+4 ja laskettu huhti-toukokuun vaihteessa. Aijemmat on syntynyt rv 39+0 ja 39+2, niin luulisi et tämäkin jäisi huhtikuiseksi
Toivottavasti mukaan mahtuu?