Huhtikuiset 2023

Facebook-ryhmästä huomio: mukaan mahtuu vielä ja varmastikin odotellaan että nt-ultrat on loppukuun lasketuilla ajoilla ohi, ennen kuin ruvetaan ryhmää "sulkemaan". Eli laitelkaa vaan viestiä, jos vielä on halukkaita mukaan 😊 ja jos nyt olisin jonkun pyynnön onnistunut jättämään huomiotta, niin laittakaa ihmeessä uutta viestiä perään! Olen yrittänyt käydä viestit huolella läpi, mutta viime aikoina on tullut aika monta viestiä, niin helposti menee jotain ohi..

Meillä oli tällä viikolla nt-ultra ja siellä oli kaikki hyvin ❤ lasketuksi ajaksi tarkentui 10.4. Varattiin sitten samalla rakenneultra, joka on 1.12. ja tuntuu että siihen on ikuisuus 😅

Mulla ehti jo pahoinvointi helpottaa reiluksi viikoksi, mutta nyt on ollut taas pari päivää vähän hankalampaa, ja näin se taisi mennä mulla edellisessäkin raskaudessa.. Joskus rv 14-15 taisi helpottaa kokonaan.
 
Meille tuli keskenmeno juuri ennen nt-ultraa, jossa kohtu oli jo kokonaan tyhjentynyt :(
Vuoto alkoi viime viikonloppuna, joten varattiin alkuviikolle kätilöpalvelusta ultra, että siais mahdollisimman pian tietää mistä on kyse. No siellä selvisi, että raskaus oli tuulimunaraskaus ja siksi keskenmeno alkamassa. Pian ultran jälkeen kohtu tyhjenikin itsestään.

Nyt ei huhtikuista tule meille. Hetki menee tätä surressa ja katsotaan mitä sitten.
Onnellista odotusta teille kaikille ja teillä onkin jo raskauden toinen kolmannes aluillaan, eli saatte olla jo luottavaisemmin mielin siitä, että vauva todella on tuloillaan :)
 
  • Surullinen
Reactions: Maicy
Nyt uskaltaa pikkuhiljaa itsekin osallistua täällä keskusteluun, kun alkuvaiheista vaan seuraillut sivusta! Meillä oli maanantaina NT-ultra ja siellä kaikki hyvin, eli kovasti odotellaan huhtikuussa pienen perheen ensimmäistä perheenlisäystä.

Sydäntäsärkevää lukea muiden menetyksiä, kovasti jaksamisia kaikille menetyksen kanssa kamppaileville. ❤

Jos vielä mahtuu mukaan, niin kiinnostaisi liittyä Facebook-ryhmään! Meillä la 16.4./ensimmäinen/HUS.
 
  • Tykkää
Reactions: NiNNi10
Tänään saatiin vihdoin todellisuudentuntua odotukseen, kun ultrassa oli kaikki hyvin. Siellä pieni 12-viikkoinen heilutteli tervehdykseksi. Suuri epävarmuus tipahti ainakin hetkellisesti pois hartioilta. Pari kyyneltä kihosi silmäkulmaan, kun siinä kätilön ultratessa saatiin tovi pikkuista ihastella. Olin ollut kauhusta kankea, kun omaa vuoroamme odoteltiin. Mielessä pyöri kaikki ikävät asiat, mutta onneksi uutiset olivat näin hyviä. Pitkä aika on ollut odotella ultraa, kun ei varhaisultrassa käyty laisinkaan. Laskettu aika pysyi samana.

Mä voisin sinne fb-ryhmään nyt mieluusti liittyä. Olisi kiva päästä höpöttelemään enemmänkin! Tässä näitä mun tietoja, kun en niitä aiemmin olekaan laitellut. Eli la 23.4./toinen lapsi/Tays.
 
vierailija
Onko muilla aikeita jatkaa höpinöitä täällä?
Meillä vietettiin työpaikoilla "vauvajulkkareita" tarjoilun kera. Aika moni ehti jo aloittaa "Saanksmäkysyätostasunvatsasta..." ja muutama vähän tahdikkaammin "näin muuten unta, että olit raskaana/saitte vauvan" niin koin paremmaksi hoitaa epäilyt ja onnittelut tehokkaasti alta yhdellä iskulla 😊 Ja esikoinen tosiaan hoitikin miehen työpaikalla jo ensitiedottamisen hyvissä ajoin. Onpa vapauttavaa pistää tiukka paita päälle ja olla avoimesti raskaana!
Erin 16+0
 
  • Tykkää
Reactions: NiNNi10
Nyt uskaltaa pikkuhiljaa itsekin osallistua täällä keskusteluun, kun alkuvaiheista vaan seuraillut sivusta! Meillä oli maanantaina NT-ultra ja siellä kaikki hyvin, eli kovasti odotellaan huhtikuussa pienen perheen ensimmäistä perheenlisäystä.

Sydäntäsärkevää lukea muiden menetyksiä, kovasti jaksamisia kaikille menetyksen kanssa kamppaileville.

Jos vielä mahtuu mukaan, niin kiinnostaisi liittyä Facebook-ryhmään! Meillä la 16.4./ensimmäinen/HUS.
Fb-ryhmään mahtuu vielä, laitatko mulle yksityisviestiä jos haluat mukaan 😊
 
vierailija
Täällä kans yks hiljainen huhtikuisen odottaja! Tänään oli viimein nt-ultra ja kaikki on hyvin! Helpotus ja onni päällimmäisenä mielessä! Laitan @NiNNi10 sulle viestiä fb-ryhmään liittymisestä, jos sekaan vielä mahtuu!
 
  • Tykkää
Reactions: NiNNi10

Yhteistyössä