Kahdeksan viikon päästä on eka äippälomapäivä!
Olen työttömänä ja saan ansiosidonnaista, mutta just mietin et pitäiskö säästää nuita päiviä ja pyytää sairaslomaa näiden valtavien kipujen vuoksi.. en ole kuitenkaan työkykyinen enää tässä kahdeksan viikon aikana..
äippäloma/vanh.vapaa ei taida kuitenkaan kerryttää nuita työttömyyden vaatimia työssäoloehtopäiviä (vaikka täydestä työstähän se vauvan ja kodin hoitokin käy)
Eilen laitettiin/vaihdeltiin miehen kanssa makkarin ja vierashuoneen kalustusta niin että nyt meidän makkarissa on hoitopöytä kasattuna ja pinnis vielä osina. Hoitopöydän laatikot on ihan täynnä, osittain paljon sinne kuulumatonta vauvatavaraa, mutta myös ylisöpöjä vauvanvaatteita
en malttais odottaa päästä pesemään kaikki nuo ihanuudet!
Kaikki sinällään hyvin, vaikka kipuja onkin joka hetki. Yritän löytää joka päivästä jotain positiivista, tänään se oli ison salaattiannoksen syöminen
ja että sokrut pysyny hyvin kurissa!
Neiti liikkuu masussa paljon ja sekin auttaa jaksamaan kun tietää että siellä on kaikki hyvin vaikka itse en voikaan niin hyvin..
Harj.suppareita tulee lähes päivittäin, ei onneksi oo kipeitä mut kovaksi vetää vatsan ja silloin pitää ymmärtää levähtää. Eilen kalusteita siirrellessä ja sen jälkeen oli koko illan tiheämmin mut yöksi rauhoittui onneksi.
Meidän isoin ostos on enää itkuhälytin
kaikki muut löytyy. Olen tässä myös viimein ompelukärpäsen puraistua ommellut unipesän, pari vaunuverhoa ja päällystänyt äp-makuupussin. Seuraavaksi vuorossa pinnikseen mobile ja verhot sekä yhden pitkään osittain valmiina olleen tilkkupeiton viimeistely vanulla ja taustakankaalla.
Lellu ja Kyllikki 26+5