Hei kaikki!
Pitkään seurasin taustalla vauvahaaveryhmää, ja tarkoitus oli osallistua keskusteluihin, kunhan saan käytyä kaikki postaukset läpi. Se oli/on ihana ryhmä ja jopa taustalla tuntui, kun olisi ja eläisi mukana yhteistä yritystä. Kiitos kaikille siellä olleille ihan näin puskistakin huudellen.
Vaan kuinkas sitten kävikään.
Olen 40 v, yhden ekaluokkalaisen äiti ja nyt uuden puolison kanssa päädyimme yrittämään yhteistä lasta. Hänellä ei ole aiempia lapsia.
Tänään tein raskaustestin ja plussa oli selkeä. Tietysti homma niin aluillaan, ettei vielä tiedä kuin käy, varsin häkeltyneitä ollaan tässä kohtaa molemmat. Ja se ehkä johti siihen, että kirjoitan tänne, kun en muutakaan keksinyt, vielä kun ei haluta tästä lähteä tiedottamaan eteenpäin. Joten salaisuus on minun, mieheni ja teidän
Koko homma tapahtui jotenkin hiipien. Ehkäisy oltiin jätetty touko-kesäkuun vaihteessa pois, ja aiemmin kesällä seurasin intohimoisesti oireita, mutta tässä kuussa oli muuta keskittymistä vaativaa, ja olin varma, etten edes voisi tulla tässä kierrossa raskaaksi. Mitään ei tosiaan tuntunut missään vaiheessa kiertoa, raskaus ei yhtään vinkkaillut itsestään ennen testiä.
Viime raskaudessa pahoinvointi alkoi varhain ja jatkui loppuun asti, saa nähdä tapahtuuko niin tässäkin, mikäli etenee.
Odottelen toukokuisten ryhmän perustamista (laskettu aika minulla ilmeisesti 3.5.)
Onko täällä muita nelikymppisiä odottajia tai jo äitejä, joiden laskettu aika lähentelee toukokuuta?
- mala